Ťažký týždeň je pravidelná video show na webu fici.sme.sk, ve které slovenský scénárista a komik Ján Gordulič komentuje aktuální dění na Slovensku. Ve videu z 21. dubna nazvaném "O očkovacích konšpiráciách, všemocných homeopatikách a bielidlách" si dělal legraci z alternativní medicíny, hlavně pak z homeopatie. Šlo o reakci na jarní kampaň Slovenské komory homeopatů, která se snažila propagovat tuto výnosnou pseudomedicínu.
V pořadu ukázal přípravek Oscillococcinum, který vyrábí homeopatický gigant Boiron a který patří díky masivní reklamě mezi nejznámější a nejprodávanější homeopatické preparáty v Česku i na Slovensku. Proti tomu se nyní, několik měsíců po zveřejnění videa, společnost Boiron ozvala. Uvedl to dnes slovenský web O médiách.com.
Společnosti Boiron se nelíbí, že zde byly použity informace o výrobku Oscillococcinum bez souhlasu této společnosti, přestože na trhu působí mnoho dalších výrobců homeopatik. Proto firma požádala vydavatele webu fici.sme.sk o odstranění daných částí videa a omluvu. Firma má výhrady i proti antikampani, která homeopatii zesměšňuje a zároveň zve na hromadné předávkování homeopatiky (Akce se koná paralelně nejen v Bratislavě, ale i v Praze, Brně a Ostravě. V České republice ji organizuje redaktor webu MediaHub.cz Leoš Kyša). Na antikampani spolupracuje i novinář Gordulič. Právníci společnosti dokonce kontaktovali i providera webu predavkovanie.sk, který jej na čas vypnul.
"Chápu, že nadnárodní korporace má prostředky i motivaci pomocí právníků zastrašovat lidi, kteří jen říkají to co by mělo být každému jasné - homeopatie není účinná léčba, jen drahé, pěkně zabalené placebo," reagoval podle webu O médiách.com Gordulič.