„Stav vozovky se může měnit podle místních podmínek, když je teplota kolem nuly, tak se chytne snadno smyk,“ vysvětloval ranní situaci provozní ředitel ředitelství silnic a dálnic Otakar Vacín.
Na Novořeporyjské spojce se ráno srazily ve dvou řetězových nehodách celkem dvě desítky automobilů. Její část od Slivence po Řeporyje směrem z centra byla do 10:30 uzavřena. Poté mohli řidiči jezdit v jednom jízdním pruhu, nyní už je průjezdná bez omezení.
Silnice prvního pořadí v péči TSK byly sjízdné po celý den. Do ulic nižších pořadí vyjely sypače zhruba v 11:30, sdělil mluvčí této městské organizace Jan Jelínek. Novořeporyjskou spojku spravuje dálniční údržba v Rudné u Prahy a i tato komunikace je podle tamního vedoucího Josefa Čermáka nyní v pořádku.
Problémy se zledovatělým povrchem silnic měly i autobusové linky pražské hromadné dopravy, které jezdí především za hranice hlavního města. Dopravní podnik tak musel některé linky postupně zastavit. „Máme problémy u některých linek, především na praze 6, 116 nejezdí v šáreckém údolí, na praze 4 a 5 jsem museli některé linky odklonit nebo zkrátit,“ komentovala situaci tisková mluvčí dopravního podniku Zuzana Knoblochová.
I když se již situace zlepšila a i podle meteorologů by v noci už nemělo pršet, měli by lidé s ledovkou ráno ještě počítat.
Taková byla v ranních hodinách situace na Novořeporyjské spojce. V současnosti je tato komunikace sjízdná. (3. 1. 2001)Policisté v ranních hodinách zastavili dopravu kvůli řetězové havárii na Novořeporyjské ulici u sjezdu na Ořech a Řeporyje ve směr z centra na Plzeň. (3. 2. 2001)Situace na Novořeporyjské spojce, kde ráno došlo k hromadné havárii a doprava zde byla paralyzována. (3. 1. 2001)