"K lepšímu odbavení má přispět i posílení magistrátního odboru o dalších 20 zaměstnanců," řekl ředitel magistrátu Zdeněk Zajíček.
Odbor nyní sídlí v prostorách pražské policejní správy. Agendu evidence řidičů a vozidel zajišťuje 25 pracovníků, od května by jich mělo být kolem 45. Magistrát zvýší i počet zaměstnanců v budově na Novodvorské, kteří řeší dopravní přestupky.
Odbor dopravně-správních agend nyní funguje v budově pražské policie v Praze 4 v pondělí a ve středu od 07:00 do 17:00, v úterý a ve čtvrtek od 07:00 do 15:00. Pátek bude nadále vyhrazen na zpracování dokumentů, bude tedy zavřeno.
Nové úřední hodiny budou platit od 2. května také na čtyřech odloučených pracovištích odboru. V pondělí a ve středu budou od 07:45 do 17:00 s přestávkou od 12:15 do 12:45. V úterý a ve čtvrtek bude otevřeno od 07:00 do 11:30 a od 12:00 do 15:30.
Úředníci na pracovišti v ulici Nad Vršovskou horou 88 v Praze 10 vedou registr řidičských průkazů i vozidel. Na ostatních pracovištích, v ulici Na Výběžku v Praze 9, v Plzeňské ulici 215b a Jeremiášově ulici 870 v Praze 5, funguje jen registr automobilů.
Zajíček soudí, že podstatně lepší služby poskytne odbor dopravně-správních agend v nové a daleko modernější budově, která má vzniknout do roku 2004 na Černém Mostě v Praze 14.
"Jednáme zároveň s ministerstvem vnitra, aby urychlilo ověřování osobních údajů řidičů v centrálním registru obyvatel," uvedl Zajíček. Jedině tak je prý možné zvládnout téměř dvojnásobný nárůst administrativních úkonů, které loni způsobil nový zákon o provozu na pozemních komunikacích.
Fronta před Dopravním inspektorátem, kde cizinci čekají na výměnu svých řidičských průkazů. (27. března 2001) |
Úředníci před letními prázdninami opět nezvládli nápor motoristů. Řada z nich si své doklady nestačila vyřídit. (29. června 2001) |
Úředníci před letními prázdninami opět nezvládli nápor motoristů. Řada z nich si své doklady nestačila vyřídit. (29. června 2001) |