náhledy
W. G. Sebald, německý spisovatel. Byl hostem Festivalu spisovatelů Praha v roce 1999. - Při pobytu v Praze dopsal svou knihu Austerlitz (Slavkov).
Autor: ČTK
Austerlitz; obal knihy německého spisovatele W. G. Sebalda
Autor: Kavárna
Austerlitz; obal knihy německého spisovatele W. G. Sebalda
Autor: Kavárna
Terezín; místnost se spisy
Autor: repro: kniha Austerlitz, Kavárna
Šporkova ulice 12 na Malé Straně v Praze - Na stranách 134 a 135 vložil W. G. Sebald do popisu domu ve Šporkově ulici č. 12 na Malé Straně v Praze dva snímky, které konvenují s tím, co stojí ve slovech knihy. Jenže žádný takový basreliéf, ani vestibul domu ve Šporkově 12 neexistuje! Šporkova 12 stojí, to ano, viz snímek tohoto domu, ale nemovistost vyhlíží jinak a její historie je úplně jiná, než se praví v románu Austerlitz (viz recenze a snímek tabulky u vchodu). Nicméně výhledy z bytu, do něhož Austerlitz ve Šporkově ulici dochází, s realitou pro změnu souhlasí, byť líčení malostranských zahrad odpovídá pohledům spíše z domu sousednímu, č. 10 (odtamtud byly exponovány zde přiložené snímky dvora a zahrad). Avšak ani v "desítce" se ono schodiště nenachází. Fotografie v knize a s nimi související popisy prostředí jsou tedy v namalé míře věcí autorské licence.
Autor: Josef Chuchma, Kavárna
Šporkova ulice 12 na Malé Straně v Praze - Na stranách 134 a 135 vložil W. G. Sebald do popisu domu ve Šporkově ulici č. 12 na Malé Straně v Praze dva snímky, které konvenují s tím, co stojí ve slovech knihy. Jenže žádný takový basreliéf, ani vestibul domu ve Šporkově 12 neexistuje! Šporkova 12 stojí, to ano, viz snímek tohoto domu, ale nemovistost vyhlíží jinak a její historie je úplně jiná, než se praví v románu Austerlitz (viz recenze a snímek tabulky u vchodu). Nicméně výhledy z bytu, do něhož Austerlitz ve Šporkově ulici dochází, s realitou pro změnu souhlasí, byť líčení malostranských zahrad odpovídá pohledům spíše z domu sousednímu, č. 10 (odtamtud byly exponovány zde přiložené snímky dvora a zahrad). Avšak ani v "desítce" se ono schodiště nenachází. Fotografie v knize a s nimi související popisy prostředí jsou tedy v namalé míře věcí autorské licence.
Autor: Josef Chuchma, Kavárna
Šporkova ulice 12 na Malé Straně v Praze - Na stranách 134 a 135 vložil W. G. Sebald do popisu domu ve Šporkově ulici č. 12 na Malé Straně v Praze dva snímky, které konvenují s tím, co stojí ve slovech knihy. Jenže žádný takový basreliéf, ani vestibul domu ve Šporkově 12 neexistuje! Šporkova 12 stojí, to ano, viz snímek tohoto domu, ale nemovistost vyhlíží jinak a její historie je úplně jiná, než se praví v románu Austerlitz (viz recenze a snímek tabulky u vchodu). Nicméně výhledy z bytu, do něhož Austerlitz ve Šporkově ulici dochází, s realitou pro změnu souhlasí, byť líčení malostranských zahrad odpovídá pohledům spíše z domu sousednímu, č. 10 (odtamtud byly exponovány zde přiložené snímky dvora a zahrad). Avšak ani v "desítce" se ono schodiště nenachází. Fotografie v knize a s nimi související popisy prostředí jsou tedy v namalé míře věcí autorské licence.
Autor: Josef Chuchma, Kavárna
Šporkova ulice 12 na Malé Straně v Praze - Na stranách 134 a 135 vložil W. G. Sebald do popisu domu ve Šporkově ulici č. 12 na Malé Straně v Praze dva snímky, které konvenují s tím, co stojí ve slovech knihy. Jenže žádný takový basreliéf, ani vestibul domu ve Šporkově 12 neexistuje! Šporkova 12 stojí, to ano, viz snímek tohoto domu, ale nemovistost vyhlíží jinak a její historie je úplně jiná, než se praví v románu Austerlitz (viz recenze a snímek tabulky u vchodu). Nicméně výhledy z bytu, do něhož Austerlitz ve Šporkově ulici dochází, s realitou pro změnu souhlasí, byť líčení malostranských zahrad odpovídá pohledům spíše z domu sousednímu, č. 10 (odtamtud byly exponovány zde přiložené snímky dvora a zahrad). Avšak ani v "desítce" se ono schodiště nenachází. Fotografie v knize a s nimi související popisy prostředí jsou tedy v namalé míře věcí autorské licence.
Autor: Josef Chuchma, Kavárna
Šporkova ulice 12 na Malé Straně v Praze - Na stranách 134 a 135 vložil W. G. Sebald do popisu domu ve Šporkově ulici č. 12 na Malé Straně v Praze dva snímky, které konvenují s tím, co stojí ve slovech knihy. Jenže žádný takový basreliéf, ani vestibul domu ve Šporkově 12 neexistuje! Šporkova 12 stojí, to ano, viz snímek tohoto domu, ale nemovistost vyhlíží jinak a její historie je úplně jiná, než se praví v románu Austerlitz (viz recenze a snímek tabulky u vchodu). Nicméně výhledy z bytu, do něhož Austerlitz ve Šporkově ulici dochází, s realitou pro změnu souhlasí, byť líčení malostranských zahrad odpovídá pohledům spíše z domu sousednímu, č. 10 (odtamtud byly exponovány zde přiložené snímky dvora a zahrad). Avšak ani v "desítce" se ono schodiště nenachází. Fotografie v knize a s nimi související popisy prostředí jsou tedy v namalé míře věcí autorské licence.
Autor: Josef Chuchma, Kavárna
Šporkova ulice 12 na Malé Straně v Praze - podle knihy Austerlitz. Skutečnost je jiná. - Na stranách 134 a 135 vložil W. G. Sebald do popisu domu ve Šporkově ulici č. 12 na Malé Straně v Praze dva snímky, které konvenují s tím, co stojí ve slovech knihy. Jenže žádný takový basreliéf, ani vestibul domu ve Šporkově 12 neexistuje! Šporkova 12 stojí, to ano, viz snímek tohoto domu, ale nemovistost vyhlíží jinak a její historie je úplně jiná, než se praví v románu Austerlitz (viz recenze a snímek tabulky u vchodu). Nicméně výhledy z bytu, do něhož Austerlitz ve Šporkově ulici dochází, s realitou pro změnu souhlasí, byť líčení malostranských zahrad odpovídá pohledům spíše z domu sousednímu, č. 10 (odtamtud byly exponovány zde přiložené snímky dvora a zahrad). Avšak ani v "desítce" se ono schodiště nenachází. Fotografie v knize a s nimi související popisy prostředí jsou tedy v namalé míře věcí autorské licence.
Autor: repro kniha Austerlitz, Kavárna
Šporkova ulice 12 na Malé Straně v Praze - podle knihy Austerlitz. Skutečnost je jiná. - Na stranách 134 a 135 vložil W. G. Sebald do popisu domu ve Šporkově ulici č. 12 na Malé Straně v Praze dva snímky, které konvenují s tím, co stojí ve slovech knihy. Jenže žádný takový basreliéf, ani vestibul domu ve Šporkově 12 neexistuje! Šporkova 12 stojí, to ano, viz snímek tohoto domu, ale nemovistost vyhlíží jinak a její historie je úplně jiná, než se praví v románu Austerlitz (viz recenze a snímek tabulky u vchodu). Nicméně výhledy z bytu, do něhož Austerlitz ve Šporkově ulici dochází, s realitou pro změnu souhlasí, byť líčení malostranských zahrad odpovídá pohledům spíše z domu sousednímu, č. 10 (odtamtud byly exponovány zde přiložené snímky dvora a zahrad). Avšak ani v "desítce" se ono schodiště nenachází. Fotografie v knize a s nimi související popisy prostředí jsou tedy v namalé míře věcí autorské licence.
Autor: repro kniha Austerlitz, Kavárna
Budova v Karmelitské ulici v Praze 1, dnes tu sídlí České muzeum hudby. - W. G. Sebald v knize Sugestivně popisuje budovu v Karmelitské ulici v Praze 1; v době hrdinova bloudění Prahou v ní sídlil, píše autor, Státní archiv. Prostředí přibližuje dvěma snímky. Jejich lokalizace souhlasí. Dnes tamtéž sídlí České muzeum hudby - viz identické pohledy exponované nyní.
Autor: repro kniha Austerlitz, Kavárna
Budova v Karmelitské ulici v Praze 1, dnes tu sídlí České muzeum hudby. - W. G. Sebald v knize Sugestivně popisuje budovu v Karmelitské ulici v Praze 1; v době hrdinova bloudění Prahou v ní sídlil, píše autor, Státní archiv. Prostředí přibližuje dvěma snímky. Jejich lokalizace souhlasí. Dnes tamtéž sídlí České muzeum hudby - viz identické pohledy exponované nyní.
Autor: repro kniha Austerlitz, Kavárna
Budova v Karmelitské ulici v Praze 1, dnes tu sídlí České muzeum hudby. - W. G. Sebald v knize Sugestivně popisuje budovu v Karmelitské ulici v Praze 1; v době hrdinova bloudění Prahou v ní sídlil, píše autor, Státní archiv. Prostředí přibližuje dvěma snímky. Jejich lokalizace souhlasí. Dnes tamtéž sídlí České muzeum hudby - viz identické pohledy exponované nyní.
Autor: Josef Chuchma, Kavárna
Budova v Karmelitské ulici v Praze 1, dnes tu sídlí České muzeum hudby. - W. G. Sebald v knize Sugestivně popisuje budovu v Karmelitské ulici v Praze 1; v době hrdinova bloudění Prahou v ní sídlil, píše autor, Státní archiv. Prostředí přibližuje dvěma snímky. Jejich lokalizace souhlasí. Dnes tamtéž sídlí České muzeum hudby - viz identické pohledy exponované nyní.
Autor: Josef Chuchma, Kavárna
Ema Destinnová - Jedna žena, dvě identity. Snímek Emy Destinnové, který byl použit kupříkladu na přebalu její monografie, kterou vydavatelství Panton publikovalo v roce 1972, Sebald vydává za portrét hrdinovy matky Agáty.
Autor: repro kniha Austerlitz, Kavárna
Terezín. Bývalý koncentrační tábor
Autor: Josef Chuchma, Kavárna
Terezín. Bývalý koncentrační tábor
Autor: Josef Chuchma, Kavárna
Terezín. Bývalý koncentrační tábor
Autor: Josef Chuchma, Kavárna
Terezín. Spisy uložené v bývalém koncentračním táboře.
Autor: Josef Chuchma, Kavárna