Dálnice D8 měla být hotová v roce 2010. Dodnes končí v prudké zatáčce u Řehlovic, odkud pokračuje rychlostní silnice na Teplice.
Autor: Karel Kopáč, MF DNES
I takovéto zásahy do krajiny severních Čech si vyžádala stavba dálnice D8.
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Kvůli neustálým průtahům dokončení dálnice D8 zablokovali obyvatelé Velemína v červnu 2010 silnici E55.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Stavba železničního mostu nazývaného Velbloud, na který byla u Ústí nad dálnici D8 přesunuta železnice. Říjen 2002.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Stavaři na povrchu dálničního tunelu v Krušných horách v dubnu 2006.
Autor: Martin Adamec, MAFRA
Stavbu jednoho z nejdelších tunelů zahájil v dubnu 2002 tehdejší ministr dopravy a spojů Jaromír Schling.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Duben 2002. Dělníci u Řehlovic připravují připojení hotového úseku dálnice D8 na plánovanou část přes Středohoří. Dodnes k tomu nedošlo.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Povodně v roce 2002 protrhly most na šestnáctém kilometru dálnice D8.
Autor: Radek Cihla, MAFRA
Slavnostní otevření úseku dálnice D8 z Ústí na hranici s Německem v prosinci 2006..
Autor: Karel Kopáč, MF DNES
Při stavbě mostu přes Opárenské údolí stavaři vyzkoušeli také unikátní metodu chlazení betonu ledem.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Při stavbě mostu přes Opárenské údolí nesměli stavaři do chráněné lokality ani vstoupit. Květen 2010.
Autor: Martin Adamec, MAFRA
Otevření nového úseku dálnice D8 z Nové Vsi na Mělnicku do Doksan na Litoměřicku v červnu 2001.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Ukrajinský dělník právě dokončil odvodňovací kanály na jednom ze svahů nového úseku dálnice D8. Snímek z června 2001.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Úsek mezi Doksanami a Novou Vsí byl otevřen v červnu 2001.
Autor: Martin Adamec, MAFRA
Dělníci montují ukazatele na úseku dálnice D8 u Nové Vsi před slavnostním otevřením 18. června 2001.
Autor: Martin Adamec, MAFRA
Tunel Panenská na dálnici D8 v Krušných horách.
Autor: Karel Kopáč, MF DNES
Na úsek dálnice D8 z Trmic ke státní hranici s Německem vyjely první automobily v prosinci 2006.
Autor: Karel Kopáč, MF DNES
Stavba mostu přes přísně chráněné Opárenské údolí v září 2009.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
V litopadu 2005 překonal most na dálnici D8 údolí se státní hranicí s Německem.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Tunelu Panenská požehnal v listopadu 2004 litoměřický biskup Josef Koukl.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Tunel Panenská na budované dálnici D8 přes Krušné hory si v roce 2004 prohlédl i prezident Václav Klaus.
Autor: Martin Adamec, MAFRA
Stavba jedné z estakád na dálnici D8 v Českém středohoří.
Autor: Iveta Lhotská, MF DNES
Dokončení tunelu Libouchec na dálnici D8.
Autor: Martin Adamec, MAFRA
Speciální bagr prorazil v červnu 2005 díru, která spojila dva konce tunelu Libouchec na dálnici D8.
Autor: Martin Adamec, MAFRA
Stavba tunelu na dálnici D8 u Libouchce v roce 2004.
Autor: Martin Adamec, MAFRA
Otevření úseku D8 v roce 1993.
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Slavnostní kolona projíždí při otevření úseku D8 23. července 1993 křižovatkou Úžice.
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Křižovatka Úžice těsně před otevřením v roce 1993.
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Stavba křižovatky Úžice na počátku devadesátých let minulého století.
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Armování nadjezdu na stavbě D8 v úseku Úžice - Nová Ves v roce 1996.
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Část porovnávací studie D8 v úseku Úžice - Straškov z roku 1982 s variantami tras.
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
První úsek D8 začínal v místech, kde se dnes dálnice stáčí mírně vlevo na estakádu. Necitlivě odřízl historické náměstí v Trmicích od přilehlého zámku.
Autor: Václav Kulič