"Vydavatelství MediaRey SE přidá k vydávání byznysového měsíčníku Forbes také nový pravidelný magazín Forbes NEXT, který se bude věnovat technologiím, startupům a inovacím. Půjde o čtvrtletník o rozsahu zhruba 130 stran s vlastním předplatitelským kmenem a digitální verzí. První číslo vyjde v březnu a bude stát 99 korun," uvedla v dnešní tiskové zprávě společnost MediaRey.
Pilotní vydání Forbes NEXT se v prodeji objevilo letos v červnu. „Prakticky všechna vydání, která jsme poslali do trafik, se vyprodala. Bylo to v podstatě nulté číslo a ověřili jsme si, že je o tento obsah na trhu zájem. Až nás samotné překvapilo, jak pozitivní ohlas mezi čtenáři zaznamenal,“ říká Petr Šimůnek, šéfredaktor Forbesu a minoritní akcionář MediaRey.
Projekt NEXT bude mít po obsahové stránce na starosti Michael Mareš, dosud kmenový redaktor Forbesu. Obsah bude vznikat v rámci stávající redakce a okruhu vybraných spolupracovníků, využívající i materiály z amerického Forbesu a portálu Forbes.com.
„Koho by nezajímalo, co nás čeká v budoucnosti? Mám pocit, že o technologiích a chytrých nápadech, které mění naše životy, pořád v Česku vzniká málo kvalitních textů v atraktivním balení – a to chceme změnit,“ uvedl Mareš s tím, že mezi čtenáře by měli patřit především nejen mileniálové, ale všichni lidé, které zajímají věci, jež zlepšují svět okolo nás.