Podle ČT je Eňo Ňůňo klasickou studiovou estrádou s “hudebními šlágry, ukázkami ze známých českých filmů, hádankami, převleky a spoustou písniček, tance a legrace. ” Ve skutečnosti však divák uvidí jen stokrát ohrané historky a vtipy, dívčí kapelu v krátkých sukénkách a přihlouplé soutěže.
Vzniká zde tak otázka, kde se Česká televize při honbě za sledovaností zastaví. Přitom ČT je placena z poplatků a na rozdíl od komerčních institucí, které si na sebe vydělávají reklamou, by výsledek sledovanosti neměl být hlavním cílem. Pokud ale programové vedení bude mít potřebu nahnat co největší sledovanost, mám pro ně tip. Mohli by se nechat inspirovat programem německé televize RTL 2 Strip. V něm soutěžící odpovídají na otázky a když odpovídají dobře, tak přijde slečna a svlékne se. Po zavedení české obdoby tohoto pořadu by ČT sledovaností určitě trhla komerční stanice. Ale opravdu chce takto ČT skončit?
V pořadu proti sobě soutěží dvě dvojice. |