Celkové inzertní výnosy Economii loni stouply meziročně o 11 procent, růst inzerce u digitálního obsahu byl dvacetiprocentní. Největší růst měla inzerce u video obsahu, a to o 90 procent.
Economia loni získala 51 procent výnosů mimo tisková média, tedy z on-linových produktů a dalších přidružených služeb. Zhruba 70 procent z celkových výnosů generují produkty spojené s obsahovou nabídkou vydavatelství.
V letošním roce chce firma pokračovat v rozvoji digitálních i tištěných produktů, speciálních příloh, magazínů a také konferenčního segmentu. Plány počítají s investicemi do rozvoje zpravodajského sálu Economie, zejména posílení redakcí a stavby nového studia pro výrobu videa. Vedle posíleného textového a obrazového zpravodajství se budou spouštět nové formáty internetové televize DVTV a další videopořady na Aktuálně.cz.
Mediální dům finančníka Zdeňka Bakaly Economia provozuje zpravodajské servery IHNED.cz a Aktuálně.cz, řadu tematických internetových titulů a služeb včetně freemailových portálů. Economia vydává deník Hospodářské noviny, týdeníky Ekonom, Respekt, Marketing & Media a několik odborných titulů. V roce 2013 Economia koupila internetovou firmu Centrum Holdings.