Diskuze
Šichta silničářů začíná o hodinu a půl později, než by mohla. A kdy končí
Děkujeme za pochopení.
T35o67m57á60š 16V11a11l54d98e51r
Už to bylo napsáno. ŘSD se chová jak mafie, nebo dementní blbec. Nic jiného ani není možné.
K43a12r44e62l 88J61a68r60o84s75l14a97v 86P42r25o52c44h28á13z17k25a
Pořád ten tankodrom nechápu. Nebylo by lepší postavit paralelně novou skutečnou DÁLNICI na takové úrovni, na jaké byl před padesáti lety západoněmecký autobahn v roce 1970 včetně všech služeb? Stará dálnice se mohla nechat náklaďákům, na novou bych jim vjezd zakázal. Mosty které vydržely bych rozhodně neboural. Staré, dobré se zbourá, postaví se nový šunt a ten za dva tři roky začne padat. Stará dálnice pro nákladní provoz by se mohla pak v poklidu opravovat postupně! Vždyť tam i ta padesátka je mnohdy přímo sebevražedná, a ještě si blbci nezapomeňte koupit dálniční známku, a pijte raději jen čistou vodu, nebo ... !!!
T13o65m56á28š 38T91a20t51í96č82e70k
Ne, není vhodné podporovat automobilovou dopravu. Jo, uvést silnice do perfektního stavu je věc, ale přesun kamionů do vlaků a VRT pro osobní je onačejší idea, ne?
P91a65t22r97i27k 49Z42a93b23r74a38n40s41k36y
Je skvělé že je zde firma která v robotizaci zcela zastínila například Japonce.Výstavba a oprava dálnice plně robotizovanými technologiemi které nepotřebují lidskou obsluhu.Tím že v bagru nikdo není se nenechte zmást,pracuje bez osadky.Pokud nepracuje,pravě se provádí přehrávání firmware .
M45a55r82e50k 87J92a14n39e46č87k44a
Ono by bylo mnohem efektivnější a ve výsledku levnější si najímat na opravy a výstavby silnic v ČR firmy z okolních zemí. Pro českého silničáře je očividně málo dní v roce, kdy může pracovat. Buď mu furt mrzne, nebo prší a nebo je moc horko a taky pracovní doba musí být, jako někde v kanceláři a samozřejmě polední přestávka na celé stavbě. Co na tom, že jeden hází lopatou a další tři, co stojí vedle něj mu dělají kouče. A nějaká noční? Jste se asi zbláznili, ne? A když to nové dílo spadne, nebo se to rozpadá? Tak za to může samozřejmě vždy špatný projekt, nebo podfinancovaná stavba. Ale jedna věc jim jde přece jenom rychle, rozmístit dlouho dopředu omezující dopravní značení. To, že tam pak stojí dalších několik měsíců, než se vůbec kopne do země, není přece důležité, protože oni jdou na to chytře a zvykají tím řidiče na dopravní omezení Fakt Kocourkov v té naší malé zemičce.
R59a69d58e18k 87K91o42v61a29ř50í59k
Co Vám brání nastoupit tam jako projektový manager , bagrista, anebo vzít do ruky lopatu a začít makat? No tak jděte a ukažte se !
D39a45n11a 62K74o31c88i89á27n87o96v65á
Lidi volili koblihy, protože slibovaly jak budou makat. Nic se nezměnilo, jenom vůdce má plnější korýtko.
R73a94d23e42k 82K51o62v61a29ř34í62k
Ano od dob modrých strak, které si také naplnily korýtka se opravdu moc nezměnilo. Souhlas.
P66a79v83e84l 35T82o94m77a21n
Hold, všechno něco stojí, staví se za nízké částky a lide něco stoji. a je tak na výběr, buď kvalitní asfalt nebo vic lidi na stavbě a urychlení o nějaký ten měsíc.
M84i25l46a49n 34C28h81a49l55u69p55a
Lidi nejsou a nebudou. Stát proto nic nedělá. Kdo dneska studuje na stavebního dělníka/strojníka? Kdo na stavebního technika nebo inženýra? A s tím, že místo do kanclu půjde na stavbu velet partě dělňasů. Za deště, za zimy, s auty jedoucími 160 v druhém pruhu, protože řidiči považují omezení na 80 za hrubou urážku? Pracovat někde 100-200 km od domova, spát po ubytovnách a levných hotelích? A ještě být neustále touto společností pseudoodborníků urážen, protože my z tepla auta nejlépe rozumíme stavařině!
P13e83t22r 73B59e59r19a66n
Já bych v tom nehledal nic složitého, je to jenom sprostá korupce!
Kdyby státní úřednici nešli na ruku stavebním firmám, a místo toho si dali do podmínek výběrového řízení, že se bude pracovat na dvě směny sedm dní v týdnu, tak by to šlo.
Všechno ostatní jsou jenom účelové kecy a výmluvy, nebo snad jinde žijí nadlidé, že to tam jde?
J88a40n 15M82a43l82ý
Tak určitě si všichni pamatujeme jak to vypadalo, když se řeklo, že pokud nezačnou makat za normální peníz, zakázky se dají Číňanům. Ihned přišly výhrůžky, že hodně lidí přijde o práci...
I45v63a17n32a 19N85e80j87e78d76l92í57k33o79v21á
Ono je to složitý. Strašně lehce to jde všechno odsoudit, ale chce to globální pohled. Jsem účastníkem silničního provozu a stav na dálnicích u nás je tristní. Ale napsat do médií, že slunce svítí už od půl šesté a na dálnici se nic neděje je trochu přitažené. Ti dělníci jsou jen lidi. Bydlí někde na ubytovně a třeba hodinu jedou na stavbu. Může se stát, že by třeba museli vstávat v půl čtvrté, aby mohli být na stavbě a vykonávat činnost v půl šesté, kdy začíná svítit slunce. Jenže ta půlhodina by musela být zaplacena s příplatkem za noc - pokud by to byl teda jejich zaměstnanec. Jenže on to je většinou nějaký najatý zaměstnanec nějaké subdodavatelské firmy, kdoví kolik firem je tady na tom jednom pracovníkovi zainteresovaných, než se dostane k výkonu práce pro společnost, která zakázku vysoutěžila. A protože všichni chtějí mít nějaký zisk, aby mohli fungovat, což je základem podnikání, pak se škube, kde se dá, protože zakázku vysoutěžila firma díky tomu, že byla jednou z nejlevnějších. Díky tomu, že nejsou lidi, kteří by chtěli dělat rukama, s čímž se potýká v současné době každá firma, je strašný problém nasadit na práce dvě směny. Kdyby vysoutěžená firma měla všechny pracovníky vlastními zaměstnanci, narozfrckávaly by se prachy do kapes zprostředkovatelům pracovních sil a jiných drobných subek a možná že by to fungovalo líp. Takhle je to všem jedno, práce bude někdy hotová, termín ukončení je stanoven tak, že se stihne, ale jak to pak vypadá a že je doprava zpomalena, to už nikdo neřeší. Na vysokých pozicích jednotlivých resortů by měli být odborníci, kteří na to mají vzdělání a ne lidé zastupující politickou stranu a mající vzdělání, které s jeho pozicí nemá nic společného a ještě má svázané ruce pokyny z vedení strany /jakékoliv/.
Z72u63z17a13n75a 98K71u61b33á44t67o53v94á
Omyl. Za práce v noci se považují práce v délce alespoň 3 hodiny v čase 22-6 hodin.
Z20u63z15a50n37a 45K85u48b47á45t76o32v94á
Vše rozkopané ale nejsou lidi. Minulý týden na D2, cestou na MS v hokeji, asi 5 nebo 6 omezení, každé na několik kilometrů. V každém omezení jeden bagr, jedno další auto a 2-3 lidi s lopatou.
J42a95r66o12m85í85r 77K66r51á74l
... anebo také týden ani noha. A nejlepší je, když uzavřou kus státovky v pátek v poledne, ale první dělník se objeví až v pondělí před obědem.
Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie
Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...
Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka
Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve
Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...
Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další
Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů
Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...
Ženíšek může být novým ministrem pro vědu, kývlo i širší vedení TOP 09
Marek Ženíšek má být podle TOP 09 novým ministrem pro vědu, výzkum a inovace. Schválilo to širší...
Čína je pilířem nového světového řádu, řekl Orbán a kývl na její mírový plán
Čína je jedním z pilířů nového světového řádu a Maďarsko podporuje její mírový plán pro Ukrajinu,...
ANO chce odložit korespondenční volbu na dobu po volbách v příštím roce
Přímý přenos Poslanci se přou o zavedení korespondenční volby pro české občany v zahraničí. Sněmovnu opět...
Za nové zuby si připlatíme, mnozí zubní technici skončí. Na vině je nařízení EU
Premium Zubní techniky ohrožuje nová legislativa. U každé zubní náhrady by teď měli plnit stejné povinnosti...