- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to vypadá, že správa dopravní železniční cesty inkasované peníze od dopravců lije někam jinam, než by bylo potřeba. V poslední době není den, aby to někde kolabovalo z technických důvodů.
Rozmohl se nám tu takový nešvar...
Co je pražským primátorem pirát, tak je tam každý den nějaký problém.
Aby se prodávala auta, nesmějí lidé jezdit jezdit vlakem nebo autobusem.
Včera znovu Praha - Vršovice v čase 5:56 až 12:58 hod. to už snad SŽDC nemyslí vážně! To už začnou být výchozí stanice Praha - Hostivař, Praha - Libeň, Praha - Smíchov, Praha - Vysočany?
Dříve se uvažovalo, že vlaky v úseku Smíchov - Vysočany pojedou v podzemí trochu jinak, ale podobně jako metro B. Vzpomeňte si na již zrušenou železniční trať přes Karlín končící na Praha - Těšnov.
S Masarykovým nádražím se také v dlouhodobějším horizontu již nepočítá.
Četl jsem před pár dny, že v Maroku uvedli do provozu první vysokorychlostní železnici.
Vidím, že se SŽDC inspirovala. Taky tu rychlost na svých tratích posunula.
...a bude hůŕ. Zvykejme si, že nepojedou vlaky, nepoteče voda a nebude plyn.
Za pár let v tomhle státě nebude téměř nikdo schopen manuální práce. Dnešni čtyřicátníci jsou oproti padesátníkům a šedesátníkům početně slabší a navíc asi posledni generací “zlatých českých ručiček”...
Jistě. Umřeme hlady, domy se rozpadnou, psi polezou po stropě, elektrárny začnou vybuchovat, z nebe budou padat koblihy....Jo, to za našich mladých let...
Trakční vedení se zdá býti nějaké přeudržované.
Možná to, co v Brně. Na rok ta nádraží (téměř) zavřou, pro jistotu se ještě budou opravovat mosty na příjezdových komunikacích k okolním nádražím, a cestující ať si to řeší, jak chce. On potřebuje jet, ne SŽDC.
Tatarlandia.