Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ovčáček zuřil a chtěl si stěžovat Twitteru, který zablokoval odkazy na weby

Mluvčí prezidenta republiky Jiří Ovčáček si chtěl stěžovat společnosti Twitter na to, že podle něj zavádí totalitní praktiky. „Upozorňuji velmi důrazně společnost Twitter, že porušuje Listinu základní práv a svobod,“ napsal Ovčáček ve čtvrtek na této sociální síti. Co ho tak rozčílilo? Fakt, že zablokovala odkazy na články na webu Parlamentních listů (PL).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K21a34r47e46l 64A36d86a88m30u64s 2174498557661

..Ovčáčku nezuř!!;-D;-D;-D;-D

0/0
11.6.2018 12:42

P98e15t50r 10O78n23d30r50á37č31e15k 7480629231157

"...Podle ústavního právníka Marka Antoše, který se zabývá mimo jiné komunikační technologií, je však tento závěr lichý. „Svoboda projevu, která je zaručená Listinou základních práv a svobod, je garancí vůči zásahům státu. To znamená, že pokud nějaká soukromá společnost uplatňuje svoji politiku při zveřejňování informací, tak to určitě nelze označit za porušení Listiny základních práv a svobod,“ řekl serveru Lidovky.cz ústavní právník Marek Antoš."

Zdroj: https://www.lidovky.cz/twitter-blokuje-dezinformacni-weby-o-poruseni-zakladnich-prav-nejde-reaguje-na-ovcackovu-stiznost-iq6-/zpravy-domov.aspx?c=A180608_113424_ln_domov_sk

;-D

+3/0
8.6.2018 19:41
Foto

V87l56a91d74i79m47í26r 29H51r22u13b92e56š 9144721937578

to je ale brepta ze správní rady Nadace Open Society Fund Praha :-)

0/−4
8.6.2018 19:51

P88e25t42r 44O58n69d95r26á40č25e72k 7730829121227

JUDr. PhDr. Marek Antoš, LL.M., Ph.D. - Katedra ústavního práva, Právnická fakulta UK

Brepta je tady jen Ovčáček :-)

+5/0
8.6.2018 20:03
Foto

V22l70a67d20i17m40í69r 61H62r92u77b38e34š 9374581447898

no každopádně plácá nesmysly, lidská práva mají charakter ústavního zákona a platí obecně, lidovky se mohli zeptat někoho, kdo tomu rozumí a není poplatný svému jobu v Open Society Fund :-)

0/−7
8.6.2018 20:08

H28o56n38z36a 61B43o38b85u94l58a 9486329523549

Tím jako chcete říci, že na soukromé společnosti se dodržování Ústavních práv nevztahuje? To je slušná blbost, že?

+1/−3
9.6.2018 15:41

M68i19k89u80l84á45š 62S85l27o28v62á78k 5500798412714

Práva fungují tak, že vám někdo garantuje, že je budete mít. A to může garantovat pouze stát, nikdo jiný k tomu nemá nástroje. Práva nejdou "dodržovat/nedodržovat, ale pouze garantovat.

+1/−1
9.6.2018 16:23

M87a81r80t81i54n 35B72e85r59a37n 6399345216801

Ten Ovčáček je fakt vyšinutej blázen.

+4/0
8.6.2018 15:42

J30o39s19e48f 19K28o44m56e73n97d36a 3429399194727

To je tak, když bývalá vysmívaná nula čuchne k moci. Pak si myslí, že může všechno.

+1/0
8.6.2018 16:43

H82o92n57z53a 33B69o66b50u70l10a 9436459133309

O Ovčáčkovi si myslím svoje, ale v tomto má prostě pravdu. I naše Ústava jasně uvádí "Cenzura je nepřípustná". Nikdo nemá patent na ten jediný správný názor a každá cenzura je špatná. Tady se jakoby bojuje proti komunistům, ale přitom jsou evidentně jejich názory, postoje a metody mnoha rádoby "demokratům" velmi, velmi blízké. Tohle se svobodou, která tady byla v 90 letech už dávno nemá nic společného. Je mi z toho smutno.

+3/−4
8.6.2018 15:39

Š56t16ě38p73á45n 97F33r68a12n70c23l 8374419174810

Jaká cenzura? On snad někdo zakazuje Aeronetu, AC24 nebo Parlamentním hlístům něco zveřejňovat? Nevšiml jsem si.

Jedině, co se stalo, je to, že SOUKROMÁ společnost nepovoluje ve SVÉM VLASTNÍM programu zveřejňovat odkazy na dezinformační weby. Tento zákaz je plně v souladu s podmínkami užití, které KAŽDÝ užïvatel - včetně Ovčáčka - ODSOUHLASIL.

Věcí druhou je to, že osobně považuji ten zákaz za pitomost, ale to má na celou kauzu asi tak stejný vliv jako zahradní hrabání mého psa na rychlost rotace Země.

+3/−1
8.6.2018 16:36

H54o22n95z63a 23B76o44b80u79l87a 9216629873489

Má to jeden háček, tedy spíše hák - kdo a podle čeho určí, který web je ten dezinformační? Je to ten, jenž zveřejňuje prokazatelné nesmysly, nebo ten, jehož informace se jen nehodí?

0/0
9.6.2018 15:46

P47e75t81r 40V36i26l90e97t67a 8920211483234

Dezinformační web je ten, který se nelíbí vedení Twitteru. Já si také mohu zablokovat nějaké příchozí maily do mé firmy, odmítnout prodat zboží nebo službu konkrétnímu jedinci. Například jedna hospoda měla na ceduli "Voličům ANO nenaléváme" a vyhráli soud.;-D

0/0
9.6.2018 22:33

Š89t85ě40p94á38n 58F67r25a87n46c81l 8894529224350

I určení seznamu "neodkazovatelných" webů je také zcela v kompetenci Twitteru.

A co se týče PL, AC24, Aeronetu, RT a dalších, tak ty nepatří ani pod jedno z vámi zmiňovaných kritérií, ty patří do skupiny webů, zveřejňujících záměrné lži s cílem rozpoutat nenávist.

0/0
11.6.2018 12:36
Foto

V57l85a34d44i44m30í63r 93Ř40e95h14á90k 5908568530131

Vidím, že jste všeznalý ústavního práva, když tvrdíte, že Ústava uvádí že: "Cenzura je nepřípustná";-D;-D;-D A nepletete si to s listinou základních práv a svobod, která je součástí ústavního pořádku České republiky?;-D;-D;-D

0/−1
8.6.2018 23:18

H52o73n63z53a 93B49o91b82u14l29a 9336589383109

Milý Vláďo, Listina základních práv a svobod je nedílnou součástí naší Ústavy. Tolik ke znalostem Ústavy. A teď si skoč před zrcadlo a tam se můžeš jako vyřechtaný smajlík smát své hlouposti.

0/0
9.6.2018 15:43

J50a83n 14M65a49c80h67á75č 3137926363902

Offčáček.....prej odkaz V.H. ,kde na to bere ten ignorant žaludek?

+5/0
8.6.2018 15:37

J98o98s34e67f 76K68o43m43e39n25d88a 3679409184927

Je až komické, jak dnes kdejakej ňouma, pokud není po jeho, hned všechny nazývá fašisty :-/

+1/0
8.6.2018 15:34

S51t40a25n95i14s65l40a54v 30S85r34b16a 4715444758694

se nedivím, že tento člověk nemůže mít děti.

+2/0
8.6.2018 15:28

J69i27ř12í 49M92á58l45e51k 7632257938697

Je pravdou, že Facebook i Twiter používají své cenzory. Je také pravdou, že se jedná o soukromé firmy. Je na každém, aby se podle toho zařídil. Jen mám pocit, že mladí, kteří na tom masově visí, si tohle ani neuvědomí.

0/0
8.6.2018 13:45

T35o94m45á35š 41P87e26l45i87k95á31n 3351680531139

Problém je v tom že mladí, tyhle služby už nepoužívají. Těžko si pak něčeho všimnou. Ale staří jsou ukřičení až to bolí, zvlášť pokud jde o tak obskurní médium jako PL.

0/0
8.6.2018 15:14
Foto

V80l52a62d70i98m62í54r 28Ř50e37h67á10k 5928938720421

Tak jako každá společnost má své zákony a práva, tak i každá taková sociální sít či diskuzní server má kodex hodnot a etických zásad. Není tedy divu, že se to někomu nelíbí, ale pokud bychom odbouraly veškerou cenzuru nevedlo by to k lepšímu, spíše naopak.

+1/−3
8.6.2018 13:01

M88i70c69h29a34l 50Z98e73l83e28n39k81a 3738945768804

Není lépe nechat to hodnocení na uživatelích ? Šíření závadných a trestně postižitelných dat je již dostatečně specifikováno. Jsem pro svobodu, ne aby někdo informace filtroval. Za nějaké etické kodexy se dá schovat cokoli a povede to pouze k podezření na zaujatost.

+3/0
8.6.2018 13:11
Foto

V48l54a64d98i11m53í94r 16Ř79e76h93á97k 5728878320511

I svoboda slova má své meze. Každý ji však bere podle sebe, což vede za následky, kterými se může dotyčný dostat do svízelné situace. Stručně řečeno, každý svéprávný člověk je odpovědný za své výroky i činy. Chceme-li tedy využívat svobodu slova, tak s veškerou odpovědností, která z toho plyne.

+1/−2
8.6.2018 13:17

M25i63c41h64a97l 33Z78e39l53e87n86k80a 3338725548544

Jistě, proto v příspěvku pro jistotu uvádím tezi:

Šíření závadných a trestně postižitelných dat je již dostatečně specifikováno. A dodávám, že může být podle zákona ohodnoceno.

+1/0
8.6.2018 13:22
Foto

V60l86a60d48i38m72í40r 45Ř74e62h48á57k 5558118110951

Ale vše má své úskalí. Například určitě se mou budete souhlasit, když fotografie s erotickým podtextem je lépe v souladu se zákonem vystavovat tam, kde to daný zákon umožňuje. Ale určitě by nebylo v pořádku takovou věc tisknout v Mateřídoušce. A to je svým způsobem taky cenzura, se kterou já souhlasím.

0/0
8.6.2018 13:30

H94o87n66z19a 63B22o82b25u74l34a 9556239653249

Takže jste zastáncem toho, aby vám někdo napovídal, co je pro vás dobré a co ne? Občanku máte? Svéprávný jste?

0/0
8.6.2018 15:41
Foto

V82l17a32d48i46m85í36r 83Ř22e51h32á94k 5888448830301

Chudý duchem, ale našinec.;-D;-D;-D

0/0
8.6.2018 22:51

M83i51c86h89a84l 44Z16e44l90e47n13k45a 3728145268274

Blokováním informací se zpravidla něco zastírá. Tím, že si server není jist inteligencí svých uživatelů zvládnout předanou informaci se vlastně dopouští jejich degradace, případně tím přiznává svoji politickou zaujatost.

+3/−1
8.6.2018 13:00
Foto

V78l60a78d41i35m17í63r 24Ř68e21h74á24k 5868678330471

Zrovna člověk jakým je Mluvčáček, a který pracoval v plátku bolševických Haló novin

se bude utrhovat a brát si do svých nevymáchaných úst základní listinu práv a svobod.

+3/0
8.6.2018 12:51

M40i54c50h13a36l 75U39r48b11a86n 1575980811907

Prekvapuje me, kolik lidi tohle blokovani schvaluje.

Jedna vec je nesouhlasit s obsahem napr. PL, druha vec je souhlasit s jejich omezovanim.

A ano - Twitter ma pravo rozhodovat o tom, koho zablokuje.

+3/−3
8.6.2018 12:24

D20a18n34a 15P25o37l64a52n93e76c87k71á 3316725687905

Jo, to máte úplnou pravdu.

0/0
8.6.2018 12:46

M56i32c24h65a15e28l 62H23a90k 7138311408398

pokud je to temer monopolni sluzba, tak nema pravo. to pak totiz urcuje dana zeme a twitter se tomu bud musi podridit nebo oficialne nemit v te zemi zastoupeni

0/0
8.6.2018 12:49

I47g58o63r 41H77r10u66s88o81v52s94k81y 2869599733240

na zaklade coho tvrdite, ze monopolna /co nie je/ sukromna sluzba nema pravo? ps servery v cechach nema.

0/0
8.6.2018 21:32

M63i53c65h78a20l 40S35l83e26z85á91k 5541216247221

pokud se jedná o čtveráčka, tak schvaluji vše co je proti němu ;-D

0/−1
8.6.2018 13:53
Foto

J16i34n22d56ř27i33c39h 52H72e12g11r 7740792290824

No, evidentně jste na to chytrej dost !

0/0
8.6.2018 15:41

S27t68a88n97i36s58l65a61v 29S17r33b79a 4255904188224

ještě si tam Ovečko přidej 2018, protože to byl zvolen Miloš Zeman a Andrej Babiš se zřejmě stane předsedou vlády.

+1/0
8.6.2018 11:26

R77o67m39a87n 57D73o12m55u90r34a11d 5925755181643

Je videt, ze ovcacek uz nevydrzel nic nenapsat!

0/−1
8.6.2018 11:22

D54a63v43i67d 32H64o23l86u62b 6508711926

Ovčáček. Ještě větší blbec, než jsme doufali...

+8/−1
8.6.2018 11:21

R48o93m53a24n 61D63o89m33u17r49a40d 5345525651423

Nastal čas, aby se opravdovídemokraté začali proti kultu nenávisti hlasitě a hlavně tvrdě ozývat. Svoboda je mimořádně ohrožena!“

Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/ovcacek-parlamentni-listy-twitter-cenzura-stiznost-pcq-/domaci.aspx?c=A180607_204536_domaci_kop

On se chce ovcacek spojit s udajno kavarno a bojovat sam proti sobe?

0/−1
8.6.2018 11:20

O17n11d57ř71e84j 21P51a77l25a80t32a 1853568646790

Poctivou a svědomitou práci ;-D;-D;-D to mě pobavilo ještě víc, než ty kydy od Ovčáčka

+1/0
8.6.2018 11:14

R75a47d85o80s63l61a46v 20B49o39d85ř84i57c15h 2336181257662

Všem, kteří chování Twitteru schvalují. Počkejte, až dojde k cenzuře toho, co vy osobně budete považovat za správné. Když se to týká ostatních, tak to je bijců v prsa, že? V demokracii nemůže fungovat škatulkování pravda, nepravda. Máme zde legislativu, která meze můžeš/nemůžeš definuje. Vše ostatní je odklon od demokracie.

+7/−6
8.6.2018 11:06

J31a15r84o15m77i85r 81F96a26r37e42k 4382773437

Jaka cenzura? Byly zakazany PL? Nebyly. Pouze uz s nimi Twitter neni kamarad.

+4/−1
8.6.2018 11:07

M67a37r72e92k 48Š71e12s80t69á90k 4185421986351

Blokování či neblokování je plně v moci majitele daného média, podobně, jako idnes maže nevhodné příspěvky. To, co tady popisujete, nemá se svobodou slova nic společného

+9/0
8.6.2018 11:09

M93i71c91h71a17l 28Z34e58l93e70n68k98a 3988655448194

Ale se svobodou Twitteru ano.

+2/0
8.6.2018 12:52

M77i20r60o52s26l29a41v 39K69u52c64e50r45a 4937950447851

Twitter je soukroma firma a jako takova si muze delat s prispevky co chce. Neni to zadna cenzura a uz vubec neni totalitni chovsni.

+2/−2
8.6.2018 11:11

V55e12r53o45n69i30k58a 18P19a42v12l33í48č72k45o45v59á 6237962803564

Váš příspěvek jasně ukazuje, že nemáte ani páru o tom, co to je demokracie. Demokracie je politický systém založený na volbě zástupců. Zřídíte-li si účet na sociální síti, tak to není o demokracii, ale o vaší svobodné volbě uzavřít smluvní vztah s poskytovatelem služby, který svou službu poskytuje za jím stanovených pravidel (které samozřejmě musejí dodržovat státní legislativu) a vy je dobrovolně přijímáte.

+3/0
8.6.2018 11:25

M19i73c40h61a12l 64T63e83s22a10ř 4738332220521

já si naťukal do prohlížeče adresu parlamentních listů a normálně jedou, žádnou cenzuru nevidím... Jinak mám dojem, že tu všichni spíš mají zadel z nové role mluvčáčka jakožto praporečníka pravdy a lásky:-)

+2/0
8.6.2018 11:27

R62a90d73o17s89l12a43v 17B86o38d16ř30i79c28h 2146841797982

Chápu reakce pod mým příspěvkem. Podstata je ale v tom, že Twitter takto nejedná sám o sobě, ale reaguje na vnější tlak. To je problém!

Twitteru by byly nějaké PL úplně ukradené, kdyby k tomu nebyl dotlačen a tam je nebezpečí demokracie a toto já komentuji (ten vnější tlak, objednávka na potlačování toho, co se někomu nelíbí). Je to skrytá salámová metoda. Už je mi více rozumět? :-)

0/−1
8.6.2018 11:57

J63a39k46u38b 22T82u67r65e94k 2342951421380

Ne.

0/0
8.6.2018 12:46





Najdete na iDNES.cz