Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Mnichově demonstrovalo 30 tisíc lidí proti posílení pravomocí policie

V Mnichově ve čtvrtek podle tamních úřadů demonstrovalo na 30 tisíc lidí. Nelíbily se jim změny bavorského zákona o policii, která má dostat více pravomocí, včetně preventivního odposlouchávání telefonů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M69i78l93a84n 25N96o28v45o35t51n65ý 2300411141825

Jak proti něčemu protestují ultralevičáci tak hned tuším co si o tom myslet ... ;-D

+1/−1
12.5.2018 11:54

P13a23v89e14l 82Š11i53m66u63r49d54a 4967587266607

..já to jako žádný problém nevidím...demokratické policii z mého pohledu člověka, který nemá co skrývat, naprosto věřím..nevěřím, že by chtěl někdo něco vědomě použít proti mně...!..proč by to dělal!

+2/−1
11.5.2018 18:34

J47o27z38e71f 60P43a42u45c74h17l19y 3189298217134

nedame sa zastrasit a nedame si zobrat svoj sposob zivota, slobodu a europske hodnoty R^V;-D

0/0
11.5.2018 18:27

P56e89t50r 67P47a20t53o91č35k36a 2671342373306

Tady máte ten váš liberalismus v praxi ;-)

0/0
11.5.2018 15:25

H74a52n31a 85V19l89a28d13í12k41o31v69á 8790543385756

Zkuste si přečíst ještě toto, jak to vlastně je

https://www.welt.de/politik/deutschland/article176261458/Bayern-Joachim-Herrmann-wirft-Gegnern-von-Polizeigesetz-Luegenpropaganda-vor.html

a komentáře Němců (nejvíce plus)

"Natürlich grenzt die totale Überwachung normale Menschen ein. Es gibt auch Länder, wo so etwas nicht nötig ist. Die Weltoffenheit und Toleran zhat hat nun aber ihren Preis. Diejenigen, die es zu verantworten haben, stehen jetzt da und demonstrieren, paradox"

"Das ist dann wohl ein Bestandteil des Preises, den wir für fehlenden Grenzschutz und unbeschränkte Einwanderung zu zahlen haben. Sage niemand, er hätte es nicht voraussehen können!"

(přeložené přes google)

0/0
11.5.2018 13:29

K91a45t46e51ř46i96n16a 18S57l23a36v73í46k45o34v74á 6173175530413

Naopak lidí v Berlíně to vítají, po Stasi se jim stýská.

+2/0
11.5.2018 12:29

K66a86t43e11ř22i37n86a 48S35l26a50v72í47k95o60v75á 6883905770383

EU brzy stejně nastolí totalitu jako v Číně, kde bez kladného morálního statusu si nedojdete ani na veřejné WC.

+4/0
11.5.2018 12:24

M54a24r77t61i76n 90P39e64t95v95a94d 4710469837432

Byla jste někdy v Číně na veřejném WC? Povídejte! Přehánějte! V

0/−2
11.5.2018 13:13

A35n58d13r50e34j 69M28a69s31a96r85y10k 9980493736980

je vtipne jak vsichni nadavaji ze omezuji svobodu a co ja vim co vsechno ale kdyz zmizi male decko nebo nekoho znasilni nebo zabijou pak se vsichni ptaji proc tam nejsou kamery a proc nemuzeme mit zazam z hovoru toho a toho mobilu :)

+4/−3
11.5.2018 11:48

I28v25a75n 13V21a71š64e49k 4455465571827

No,z jedné strany to sledovací zařízení najde chlapečka,na druhé straně to zařízení může pomoci někoho ztratit.Je to opravdu problém.

+2/0
11.5.2018 11:51

A39n29t55o10n10í21n 26S50á39d87l37í13k 7848959183393

Prostě slušný člověk nemá co skrývat. A lotry je potřeba pochytat, jakýmikoliv prostředky. Policie však záznamy nesmí zneužívát, na to by měl být také zákon! Odposlechy nesmí být "důkaz" u soudu, ale jen součást policejního šetření!

0/0
12.5.2018 12:34
Foto

A78n15d38r65e56a 32Š95r52e30t18r40o23v86á 7471105880328

Pro me je tohle slozite, popravde nevim, jak se k tomu postavit. Na jednu stranu (asi i pod vlivem toho, ze jsem ted nedavno zase z archivu koukala na Pripady 1. oddeleni) si rikam, ze by to bylo pro policejni praci a patrani urcite prinosne a usnadnilo by jim to patrani (napr. ten pripad zmizeleho Honzika Nejedleho z Podoli, kdyby tenkrat byly vsude kamery, jiste by vedeli, co se stalo, nebo ho uz i nasli). Na druhou stranu je ale vzdycky riziko, ze se to bude dat nejak zneuzit. Pro me je to velke dilema.

+3/0
11.5.2018 11:13

I70v85a91n 76V40a98š97e37k 4565585881377

Ten vývoj je asi takový:

1.Obecné dění v Evropě-zvýšení kriminality,pobyt lidí bez povolení,ilegálně,nechuť nazvat věc problémem a řešit na adekvátních místech-obrana a ochrana území vyvolává řešení,která jsou zneužitelná.

2.Donekonečna neřešené je půdou pro vznik autority až diktatury,neboť opravná zařízení budou muset být nastolena bez diskuse a konsensu.

3.Do ukončení instalace sítě sledovacích zařízení je možno hovořit o přínosu,neboť toto je adekvátně k vyvolávajícímu faktoru(krominalita,ilegální invaze)

4.Po instalace a nějaké době provozu může dojít ke zneužití,kdy potom následně dojde ke zneužívání,protože je dobré mít přehled o svých občanech.

5.No a nyní si představte,když toto sledovací,sofistikované zařízení dostane do rukou jakýkoliv nepřítel.

0/0
11.5.2018 11:46

M47a98r36t75i56n 19P65e40t29v26a82d 4960589577782

Žádné opatření nezajistí Evropě i světu takovou míru bezpečnosti jako zrušení webových služeb se soukromými účty (emaily a sociální sítě). A ještě bezpečnější by bylo zrušit celý web. - Neexistuje nic jiného, co by bylo možné ve srovnatelném měřítku zneužívat.

Nebýt webu, nebyl by žádný ISIS, žádná masová migrace, a teroristé by se neroztahovali po světě, ale řádili by jen na svých dvorečcích, jako to bývalo vždycky předtím.

Jen si ovšem nejsem jist, jestli by to nejbezpečnější bylo zároveň i nejrozumnější... :-P

0/0
11.5.2018 12:34

J12a84n 36K52o49ť36á24t61k35o 9315475112749

Slušný člověk nemá s odposlechy žádný problém. Domnívám se, že demonstranti dobře vědí, proč se toho bojí

+3/−7
11.5.2018 11:05

J38a66n 28P74u47l63e91c 4708417851215

No já slušný člověk jsem, ale s tím, že někdo cizí bude poslouchat, co říkám své manželce, problém teda mám.

0/0
11.5.2018 11:32

I90v90a32n 90V50a69š18e79k 4805515291347

A až budete manželce zděšeně říkat do telefonu,že máte rakovinu,sedíce na židli dobře placeného manažera,či majitele firmy?

0/0
11.5.2018 11:48

H70a31n45a 87V20l83a74d50í35k70o63v65á 8890583635316

trochu zvláštní srovnání

0/0
11.5.2018 13:12

M21a92r85e41k 53T50e41t58u45r 9919694836

Tenhle názor jsem měl v cca 15-ti letech. Pak jsem začal být schopen přemýšlet. Co třeba zneužití tohoto systému zločineckou vládou proti vlastním občanům?

+1/0
11.5.2018 12:18

M60a38r31t93i86n 47P92e13t25v27a14d 4600569217692

Takových zločineckých vlád, vystupujících proti vlastním občanům, na světě najdete jen nepatrnou hrstku, a obvykle před sebou nemají žádnou budoucnost.

Vaše obava mi připomíná tu Švejkovu hrůznou vizi o Karlově náměstí, kde na každém stromě sedí jeden voják bez disciplíny. ;-)

+1/−1
11.5.2018 12:42

M64a29r67e35k 60T20e53t57u68r 9589424926

ISIL, UA, Hitler, Mugabe, Kampučia,.... Není jich málo a vždy nadělají pořádný bordel.

0/0
14.5.2018 4:40

J27i80r14k39a 73H91o14n65c73ů 2424424711138

V zemi, kde je žhářský útok na synagogu soudem označen za legitimní protest proti politice nějakého státu, bych měl z takového zákona veliký strach. Bál bych se totiž, že je míněn jako ochrana osob, které "legitimně" útočí.

+9/0
11.5.2018 10:22

J20i69r28k95a 74H81o80n95c39ů 2704924261338

Někteří lidé, jak to vypadá, by za příslib bezpečí prodali sami sebe i své děti do otroctví.

+8/−1
11.5.2018 9:54

J44a32r49o84s72l34a37v 15V10y85c44h23o74d85i64l 8164135905

Teď jste vyrobil trochu oslí můstek - lidi s kterými nesouhlasíte jsou otrokáři vlastních dětí. ;-)

0/−2
11.5.2018 9:57

J86i35r62k57a 10H82o39n72c82ů 2594224301508

To si opravdu nemyslím. Víte, ono už to není moc moderní, protože jsme hodně zdegenerovali, ale pro naše předky byla důležitější svoboda, než život. To fakt nevidíte, jak se stát cpe do všech aspektů života jednotlivce? Jak chce mít vše pod kontrolou a vše řídit?

+8/0
11.5.2018 10:01

J43a45r57o67s69l43a33v 56V69y46c74h15o69d42i60l 8614175945

Vidím a rozhodně jsem v tomto pohledu na vaší straně. Bohužel naši předci si své životy a svou svobodu mohli chránit a bránit sami. Za nás to dělá stát a co si budeme říkat dělá to neefektivně. Žít dnes v Německu, tak mám o své děti strach. Ten bych měl i v případě obrany vlastního života zde. Oběť se i tu musí zpravidla tzv. vyvinit zatímco gauneři mají svá práva. Hranice mezi svobodou a bezpečím byla vzdy křehká a vždy se pohybovala, bohužel je smutné, že se pár let pohybuje směrem k omezení svobody.

+4/0
11.5.2018 10:07

J40i33r66k11a 39H97o81n74c49ů 2114434611548

Ano, naprosto souhlasím. Já vlastně říkám jen to, že bych, pro zachování svobody, trochu víc riskoval vlastní život. Protože když stát jednou sebere nějakou svobodu, už ji nevrátí. Leda po nějaké revoluci.

+5/0
11.5.2018 10:10

M54a86r64t92i78n 38P37e96t45v69a67d 4390659257812

Vy jste snad za posledních sedmadvacet let zažil, že by vám stát sebral nějakou svobodu? Povídejte. ;-)

0/0
11.5.2018 12:58

I94v23a96n 21V30a52š27e88k 4275755431287

Vlastně jestli s sebou nenosit žádost o souhlas útočníka s vaší obranou.

0/0
11.5.2018 11:54

M69a87r67t82i55n 35P84e30t59v81a76d 4660819777662

Pane Vychodile, nemalujte čerta na zeď. Gauneři velcí i malí jsou u nás i všude jinde běžně odsuzováni, a jejich obětem nic nehrozí. Jedni i druzí mají přirozeně i svá práva.

Prozraďte mi, jak jste přišel na to "zpravidla". - Jakým způsobem si vedete statistiku, a jaké k tomu máte zdroje.

Svobody je dnes v téhle zemi i v ostatním světě tolik, jako nikdy předtím v celé lidské historii. Zkuste vylíčit, kdo omezuje kterou z vašich osobních svobod, čím a jak.

+1/0
11.5.2018 12:55

V43l86a95d43i98m42í65r91a 54B87o46š49k33o11v69á 3757749134943

Štrasburský soud dovyložil úmluvu o lidských právech a základ. svobodách mj. v tom smyslu, že lze prolomit národ. zákony právo na soukromí, pokud jde o výrazné riziko pro bezpečnost státu, veřejnosti, a to v tomto případě skutečně hrozí.

0/0
11.5.2018 9:53

T19o37m57á11š 83T82a39t39í61č44e40k 5290542470748

Jako že by Němci uspořádali Volksentscheid o zrušení Willkommenskultur?

+3/0
11.5.2018 9:56

J59i55r40k78a 98H28o37n31c74ů 2384674881448

V tom případě lze konstatovat, že je ten soud snůška neomarxistů. Svoboda jednotlivce v mezích národních zákonů, přijatých svobodně zvolenými zástupci, je největší hodnota naší civilizace.

0/0
11.5.2018 10:04

I95v57a22n 11V90a78š81e57k 4155395931597

Ale to přece už nijak nepřekvapí.

0/0
11.5.2018 11:57

M26a12r35t40i19n 56P26e94t84v36a19d 4290449337942

Vždyť svými slovy jenom bezvýhradně potvrzujete platnost a korektnost toho "neomarxistického" soudního rozhodnutí!

Přečtěte si, co jste napsal: "Svoboda jednotlivce v mezích národních zákonů, přijatých svobodně zvolenými zástupci, je největší hodnota naší civilizace." Je snad výrok štrasburského soudu v nějakém rozporu s vaší proklamací?

+1/0
11.5.2018 13:06

T89o10m35á36š 54T25a49t94í65č86e28k 5280622680918

To je zajímavé, proti komu se Německo brání - proti vlastním občanům cenzurou, rušením listovního tajemství, odposloucháváním telefonů, proti unijním bratrům z Polska a ČR rozeznáváním obličejů... :-P:-P:-P

+4/0
11.5.2018 9:51

S12y49l10v83a 48Š12p34o94r44k28o20v72á 5496202310129

asi byste si měl o tom zákonu zjistit něco víc - jako já. V každé civilizované zemi je normální, že pokud je podezření, že někdo plánuje teroristický čin, začne ho policie odposlouchávat, sledovat a v řadě případů se jí díky tomu podaří zabránit smrti desítek až stovek lidí. V Bavorsku tomu tak zatím nebylo, a proto tato Německá země, která nesouhlasí v Merkelové vítací politikou, to tímto zákonem umožnila. Ano - každý zákon se dá zneužít (včetně dopravních apod.) - takže kvůli tomu raději nebudeme přijímat žádné a necháme vrahy a zloděje, aby si dělali, co chtějí?

+4/−1
11.5.2018 10:19

T80o55m55á86š 66T15a13t67í14č10e61k 5400742320388

Mám obavy, že zákon zneužíván bude. Napovídá tomu cenzurní zákon (NetzDG), který platí od 1.1.

+1/0
11.5.2018 10:21

S96y41l26v43a 17Š79p43o48r55k87o74v40á 5906362140769

Ano - KAŽDÝ zákon může být zneužit...záleží na stavu dmeokracie. Jen si vzpomeňte, jak vzletně zněly zákony za komoušů - a jak se zneužívaly. Ale už jen to, že proti tomuto zákonu protestují především levicoví aktivisté z neziskovek a vítači, vypovídá o tom, čím tento zákon má být (kdyby byl zaměřen cenzurně, tito lidé by ho naopak velice podporovali)

0/0
11.5.2018 10:24

T54o54m64á25š 47T17a22t15í44č43e96k 5260442110718

Jistě, na tom něco je. No, praxe ukáže... Moje důvěra v pevnou právnost většiny států je ovšem ze zkušeností a sledování vývoje zatraceně nízká.

+1/0
11.5.2018 10:29

S63y69l94v81a 74Š18p92o87r93k11o22v16á 5406782390729

jo, v tom s vámi souhlasím. Jenže zrovna tenhle zákon se mi zdá - na rozdíl od většiny jiných, že k něčemu může prospět

0/0
11.5.2018 10:34

M75a77r95t84i85n 29P67e22t59v34a13d 4370719457462

Koukám, že se s hodnocením zákonů opravdu nepářete. Kéž bychom takových expertů měli více! :-P

0/0
11.5.2018 13:11

S32y21l85v13a 75Š31p40o32r12k45o60v76á 5316452940169

právě že pářu - na rozdíl od většina zde diskutujících jsem si o něm vygoglila víc podborností, než co odflákli zdejší redaktoři. A na základě skutečných faktů jsem si utvořila názor...nejspíš na rozdíl od vás, který slepě věříte zdejším pisálkům a německým levicovým vítačům

0/0
11.5.2018 18:10

J73a65r14o33m49í65r 15H86l77u49b37e68k 2246830894591

Posílení pravomocí policajtů je vždy špatné, protože se nakonec obrátí hlavně proti spořádaným občanům a zločinci zůstanou v klidu. Němci si natahali zločince na své území a už nevědí jak to řešit. Takže tak nějak po soudružsku a komunisticku.

+12/0
11.5.2018 9:46

J32a65k74u83b 29R91o36u96s 3543460734822

Jediný rozumný příspěvek v diskuzi. Díky.

0/0
7.6.2018 16:48

I49r67e89n90a 23M38a96t63e15j40k22o82v54a 2795255969811

Svoboda a ochrana soukromi by mely byt nejvyssi hodnoty, krome tech existencialnich, ale bohuzel kdyz si necham rozkladat spolecnost hromadnou ilegalni imigraci a merim lidem dvojim metrem, coz ten problem jeste prohlubuje, pak asi budu muset sahnout k opatrenim, ktere mi svobodu a soukromi vice omezi, ale ochrani ty existencialni hodnoty.

+4/0
11.5.2018 9:46

J13a62r86o61s70l27a97v 79V29y32c54h72o77d36i93l 8294415145

Tento titulek naprosto nic nenapoví nezúčastněnému pozorovateli o skutečné situaci. Kdybyste napsali, že demonstrace organizovala levicová centra a skupiny a podporovali je svou přítomností "noví němci" a nezaměstnaní, tak už by se mnohému čtenáři rozsvítilo odkud vítr fouká. ;-)

+13/−2
11.5.2018 9:37

J37i80r47k77a 11H54o91n94c26ů 2344614101738

Na tom opravdu nezáleží. Jde o krácení občanských svobod.

+2/−2
11.5.2018 9:45

J22a20r98o72s43l20a94v 87V96y72c91h42o19d74i18l 8424625855

Jde o úhel pohledu. Většina společnosti to vidí jako zvýšení bezpečnosti. Hranice mezi neomezenou svobodou a bezpečností je v Německu v posledních letech v pohybu. Určitě to ale není vina starousedlíků.

+3/0
11.5.2018 9:48

J87i35r48k21a 69H10o65n83c84ů 2164784311818

Samozřejmě, že to není vina starousedlíků. Ale vzdávat se reálné svobody výměnou za iluzorní bezpečí, to je velmi nerozumné.

0/0
11.5.2018 9:52





Najdete na iDNES.cz