Diskuse k článku

Ruská televize odvysílala telefonát Skripalové, brzy prý opustí nemocnici

Ruská státní televize odvysílala záznam telefonického rozhovoru, při němž údajně Julija Skripalová říká své sestřenici, že se rychle zotavuje a již brzy opustí nemocnici. Její otec, bývalý agent Sergej Skripal, je podle ní „zdravotně v pořádku“ a „není nezvratně postižen“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66i27r46i 40B67i92l95i25n81a 5318650347

V kazdem pripade ma pravdu kagebak a demokraticka zeme na jejiz uzemi kagebak prokazatelne vrazdil lze, zejo soudruzi?;-)

0/0
6.4.2018 20:38

J88i64ř90í 36B10u42š85e94k 8192347369

Turci označili ČR za zemi co podporuje teroristy!!8-oRozhodnutí českého soudu neuvalit vazbu na kurdského politika Sáliha Muslima je politické a znamená podporu teroristické organizace, láteří turecký vicepremiér Bekir Bozdag. Halo pane Stropnický , pane Babiši vystrčte hlavu z anglo-amerického zadku a reagujte stejně tvrdě a odhodlaně, jako když nás Rus obvinil, že se u nás mohl "Nováček" vyrábět. Tohle je daleko horší obvinění. Nebo patříte mezi "lidi" co když jsou v partě tak si také rádi "kopnou" , ale když jsou sami a někdo na ně plivne , tak nic. :-)

+3/0
6.4.2018 13:30

P37a23v97e43l 51Š70i46m48u20r49d84a 4307457226277

..ten případ je velmi rozporuplný a zjevně má mnoho nezodpovězených otázek...o to více je ale nesmyslná a v každém případě předčsná reakce západních politiků, kteří jakoby si chtěli hrát na Reagana..celá záležitost je od počátku pojata stupidně a stává stále stupidnější...!

+5/−1
6.4.2018 11:48

P53e49t98r 40N73o28v81o58t42n61y 4419765872664

jasně, vraždy všech přeběhlých ruských agentů jsou rozporuplné, Rusko jsou prostě andílci, Polonium i všechny další jedy vyrábí někdo jiný a vše je to provokace na mírumilovné Rusko ;-D;-D;-D;-D

Ještě nějaký blábol ?;-D

0/−1
7.4.2018 9:05

J62a39n 68K41r89á18t27k69ý 9592540543

Obecně. Nejde o Rusa, Brita či Američana, nebo Čecha. Každý agent, který vyšel z konkrétní země, zradil a slouží jinému státu proti svému, patří na šibenici. Tak to vždycky bylo a tak to má být i dnes.

Agenti, kteří za peníze zradili, jsou odpad společnosti.

0/0
10.4.2018 9:32

J45i82ř54i84n14a 43S54i23m81a88j46c94h78l59o17v55á 9631643811

Takze - bud nam UK lhala , kdyz tvrdila, ze jde o silny nervovy jed, nebo slo o silny nervovy jed a UK lhala v tom, ze UK nema protijed.

A pokud se tyka smrti Litvinenka, zde rozhovor s otcem Litvinenka, ktery tvrdi, ze jeho syna zabila CIA.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=bSTydJE8ORY

A vzpominate si na lzi UK o zbranich hromadneho niceni v Iraku? Na zaklade toho byla spustena valka proti Iraku bez souhlasu OSN a vysledkem byly desetitisice mrtvych nevinnych lidi.

V roce 2003 Dr.David Kelly (expert na biologickou valku, zamestnanec UK ministerstva obrany a OSN inspektor) prohlasil, ze Irak nema zadne biologicke zbrane. O dva dny pozdji byl nalezen mrtev. Rekl, ze prohlaseni Tony Blaira o tom, "ze Irak mohl behem 45 minut aktivovat zbrane hromadneho niceni" se nezakladaji na pravde.

Premiér Blair pak zablokoval vyšetřování smrti pana Kellyho během několika minut po nalezeni jeho těla.

https://evolvepolitics.com/tony-blair-blocked-coroners-inquiry-into-death-of-dr-david-kelly-within-minutes-of-body-being-found-explosive-new-book-claims/

Takova je pravdomluvnost UK.

+4/0
6.4.2018 11:42

M19a93r57t81i56n19a 25L87e55n13k10o82v89á 8542859380450

A přes to to nedokazuje, že GB lže i teď.

0/0
6.4.2018 11:47

J36i73ř37i27n85a 62S15i76m26a44j89c81h81l61o62v15á 9771443591

Boris Johnson lhal jako kdyz tiskne, kdyz rikal, ze mu experti potvrdili, ze se jedna o jed z RF. No a o nekolik dnu pozdeji experti rekli, ze to nemohli zjistit.Tak ze lze nebo nelze?

+1/0
6.4.2018 12:13

M86a10r97t74i88n55a 98L19e81n16k56o49v91á 8302719290890

Nevím, dneska opět řekli, že byl vyroben v tajné laboratoři v Rusku. https://www.thetimes.co.uk/edition/news/salisbury-poison-made-at-russia-s-porton-down-7p7kfcs3c

0/0
6.4.2018 12:15

J37i63ř33i41n51a 14S40i74m35a16j72c51h46l77o21v20á 9351513441

Cross talk mezi Peter Lavelle a A.Nekrassovem (politicky komentator UK) a Marcusem Papandoupulosem UK, a Patrickem Henningsem , zurnalistou, UK.

https://www.youtube.com/watch?v=olcwwAcv8BE&app=desktop

±300 UK novinaru tvrdi to same a pouzivaji ty sama slova. Kdo je diriguje?

B.Johnson by mel odstoupit, ale neodstoupi, nebot by potvrdil svoji vinu. Mayova ho neodvola, nebot by si popudila prave kridlo.

Kazdy kdo zna historii UK-RF relaci nemuze byt prekvapen - jiz par hodin po tragicke udalosti UK vlada a media obvinili Rusko, aniz by dodali dukazy.

Odkud pochazi jmeno Novichok? (V SSSR mely substance jine nazvy.)

Toto je jen dalsi krok v pripravovanem planu. Co bude dalsim krokem?

Pred 50 lety PM UK vystoupil a obvinil Irak ze zbrani hromadneho niceni, pak byla valka a miliony lidi zemrelo a dnes jsme ve stejne situaci, kdy jiny PM z UK obvinuje jiny stat z vlastnictvi nervovych jedu.

Budu-li uprimny - zde nejde o zadny nervovy jed. Kdyz jsem sledoval PortDown experty, kteri nemohou urcit misto vzniku - tak bud nejsou experty, nebo neexistuje nervovy jed.(Na fotce,vpredu v kosmickych oblecich a vzadu prihlizeli policiste bez obleku). Jeremy Corbyn mel pravdu co se tyce Iraku, Syrie, Lybie, Jugoslavie, Ukrajiny. Ale je obvinovan medii a ponizovan. Musime se ptat proc v jeho pripade neexistuje v UK demokraticky zpusob mysleni? Proc? Protoze ohrozuje Britsky establisment.

Mantra NATO = zustante se spojenci, prestrihnete styky s RF.

+1/−1
6.4.2018 13:06

M37a97r48t71i86n52a 33L70e69n94k96o60v20á 8422729770230

A to je pořád dokola. Západ lže a Rusko je svatoušek. Já to tak postavené nemám.

+1/−2
6.4.2018 13:13

O21n28d45ř95e66j 10H63o49l35ý 9670450388449

Ne, Vy to mate naopak. :-)

+2/−1
6.4.2018 13:52

M39a65r78t36i90n90a 87L91e45n87k28o43v69á 8782379540620

Pane Holý, proč tak zhurta, vždyť o mě nic nevíte.:)

0/0
6.4.2018 13:58

B19o73h98u97m97i17l 16V48a70n96ě84k 5312605842866

Oficiální prohlášení představitelů GB, vykazují příznaky čirého zoufalství z nadostatku konkrétních důkazů.

1) Jejich super-agenti objevili tajnou laboratoř ve které se ta otravná látka měla objevit. Po několika dnech mlžení z nich vypadne že jde o Shiknany. Nicméně zásadní informace o existenci a účelu laboratoře a dalších zařízení v Šichany/Volsku jsou volně dostupné několik let i na internetu a může se je přečíst kdokoliv i vy. Byly i součástí informací předaných OPCW v souvislosti s likvidací chemických zbraní a pod dohledem OPCW tam byly chemické zgraně zlikvidovány. Ke všem dokumentům OPCW není volný přístup veřejnosti, ale britská vláda a její orgány ten přístup má.

2) Nesporná účelová lež je tvrzení GB o komplikovanosti výroby a potřebného zařizeni, které může mít jen stát. Je nepochybné že státy taková zařízení mají - Britové jen pár kilometrů od místa otravy, my třeba v Brně.

Ale následující odborníci uvádí relativní snadnost výroby:

Kamil KUČA, rektor Univerzity Hradec Králové, vojenský chemik uvedl, že Novichok není evidován mezi chemickými zbraněmi, látky se stejnými vlastnostmi dokáže v dostatečném množství vyrobit každý magistr chemie a že stejnou či obdobnou otravu způsobí 20 ml pesticidu. www.ceskatelevize.cz/porady/11412378947-90-ct24/218411058130316/

A pokud by vám nestačil český vojenský chemik a rektor univerzity, tak vás snad přesvědčí profesor z americké univerzity, který uvedl, že by to zvládli i jeho studenti:

David Collum, Professor of Organo-Chemistry at Cornell University, infinitely more qualified than a Motorola salesman, has stated that his senior students could do it

www.craigmurray.org.uk/archives/2018/04/knobs-and-knockers/

+2/0
6.4.2018 12:35

M41a34r64t40i81n82a 50L80e88n31k74o40v26á 8612969300350

Pane Vaňku, mně je úplně jedno co sem kopírujete. Nikde tam není důkaz jak to bylo, tvrzení proti tvrzení. Nejsem tak jako vy přesvědčena, že to Rusko neudělalo. Prostě nevím a promiňte, ale vaše příspěvky (ani kohokoliv z jiných diskutujících) mě nepřesvědčí.

0/−2
6.4.2018 12:41

B94o72h58u70m38i46l 40V58a72n87ě30k 5932125692846

Paní Lenková,

obávám se, že vás nepřesvědčí nic, protože se přesvědčít o skutečných prokazatelných faktech vůbec nechcete.

Prostě tu systematicky zpochybňujete každý příspěvek, který neodpovídá vašemu názoru. A děláte to chytřeji než jiní zástanci jediné a jedině správné "PRAVDY". Uvádite své pochybnosti a předstíráte zájem o jejich objasnění a pak napadnete každého kdo neuvede co chcete. Vypadá to elegantně a slušně, ale váš záměr je po přečtení vašich několika příspěvků zcela zřejmý.

Nejsem přesvědčen, že to Rusko neudělalo, jak tak suverénně tvrdíte vy:

Na rozdíl od vás připouštím celou řadu hypotéz, jak k té otravě došlo a mezi nimi i ty, že viníky jsou Rusové a to že zatím stojí přímo vláda, nebo tajné služby, nebo jednotlivec z tajné služby, nebo osobní nepřítel, obchodní či milostný partner, nebo odpůrce Putina těch verzí může být řada, Stejně existuje řada verzí, že za tím stojí jiná vláda, jiná tajná služba, jiný odpůrce Putina. Nebo že cílem útoku byla jeho dcera, Nebo,že se otrávil sám při neopatrné manipulacise vzorkem, který pro někoho získal atd. A na rozdíl od vás poukazuji na nelogičnosti a nedostatek důkazů k tvrzení vlady GB o jednoznačné vině Ruska.

PS: Vaše tvrzení že moje příspěvky nepřesvědčí "kohokoliv z jiných diskutujících" je značně odvážné. Nicméně souhlasím. že vás nemůžu přesvědčit. protože je mi jasné, že neakceptujete sebelogičtějžší či jinak neprůstřelný důkaz, který nepotvrzuje váš názor.

+3/0
6.4.2018 13:27

M12a40r11t44i23n95a 71L78e67n92k20o75v33á 8752889850720

Pane Vaňku, zjevně mým příspěvkům nerozumíte. Zkuste to ještě jednou, nepíši, že vaše příspěvky nikoho nepřesvědčí ( a kdyby to tak bylo, bylo by to nejen odvážné, ale také drzé); nýbrž píši, že vy ani nikdo z ostatních diskutujících mě nepřesvědčí.

0/−2
6.4.2018 13:31

B75o58h36u86m35i25l 13V87a34n81ě19k 5942295862866

Paní Lenková,

máte pravdu, že jsem špatně pochopil k čemu se vztahuje vaše poznámka "(ani kohokoliv z jiných diskutujících)" a proto odvolám a omlouvám se za jedinou větu "Vaše tvrzení že moje příspěvky nepřesvědčí "kohokoliv z jiných diskutujících" je značně odvážné."

Nicméně tím více je potvrzena moje základní myšlenka, že vás nepřesvědčí NIKDO (NIKDY) (NIČÍM)

+1/0
6.4.2018 14:47

M60a88r37t84i60n61a 17L39e32n92k89o77v28á 8692179810820

Ale přesvědčí, ale ne názory diskutérů. Hledám fakta stejně jako vy. Některé vaše odkazy jsem prošla a ano, některým věřím nad některými pichybuji, tak to prostě ve svém věku a při svých zkušenostech mám.

0/0
6.4.2018 14:52

M11a56r27t52i43n96a 76L25e96n56k88o23v61á 8832479150330

A ještě doplním, že skutečná a prokazatelná fakta, by mě přesvědčila, ty vaše to ale nejsou.

0/−1
6.4.2018 13:39

O25n43d48ř13e35j 21H68o29l13ý 9920450468849

Zatim ale GB nic nepredlozila, a presto Vam to staci. Pan B. vanek to popsal presne.

+2/−1
6.4.2018 13:57

M27a27r10t36i92n71a 69L43e26n90k60o69v62á 8142279250700

Ale vždyť píšu, že nestačí, nevím kde je pravda, ale odmítám tvrzení, že lže jen GB. Lže i Rusko.

+1/0
6.4.2018 14:00

O19n51d72ř94e53j 72H42o78l74ý 9450570338409

A nekdo v tomto vlaknu TO tvrdi?

:-)

0/0
6.4.2018 15:46

M14a41r77t22i38n70a 23L35e90n75k45o89v98á 8512879430720

Vlákno, pod kterým reagujete začíná u paní Simajchlové, nevím zda jste ho četl či ne, také nevím, proč ty vaše výpady na mě.

0/0
6.4.2018 16:02

J17i51ř13i42n83a 92S73i89m73a53j66c56h27l36o22v19á 9851863291

A kde mate dukazy, ze to Rusko udelalo? Dukazy zadne. Takze?

0/0
6.4.2018 19:19

O91n49d74ř55e11j 44H27o75l36ý 9150540308549

Ale dokazuje to naopak to, ze GB lze stejne jak RF a chova se velmi podobne. Coz znamena, ze je stejne důvěryhodná.

:-)

0/0
6.4.2018 13:50

M45a12r38t15i29n96a 29L47e13n32k64o27v56á 8782729480330

Ano, to vůbec nepopírám.

0/0
6.4.2018 14:01

O79n22d63ř68e50j 32H41o94l11ý 9970650268479

Jen slepe verite jedne strane a navrch te, ktera prokazatelně lze. A odmitate jakykoliv jiny pohled ci nazor.

:-)

0/−1
6.4.2018 15:47

M84a28r33t21i21n25a 97L16e88n87k67o80v88á 8272209380540

Lžete pane Holý.

0/0
6.4.2018 16:03

R64i54c37h13a34r41d 66B84u93š78e95k 6209286986627

Jaká je vaše odbornost v oblasti biochemie a jedů?

Protijed na NPL neexistuje...

A co se týká Litviněnka v tom rozhovoru je spousta keců...

V tom případu je spousta dalších mrtvých, všechny spojuje osoba Kovtuna a Lugovoje.

Tvrdíte že vám západ lže, ale ani stín pochzb že třeba lže rusko... Přitom rusko je ve lhaní přeborník.

0/0
6.4.2018 12:45

J30i65ř47i46n93a 44S67i57m49a26j90c34h95l86o61v15á 9311653561

No zapad nam lhal, zcela jiste - zbrane hromadneho niceni , bio a chemie v Iraku.. To nebyly lzi?

Colin Powel v OSN o WMD

https://twitter.com/marion1100/status/976951354676727813

Predcasne narozene deti vytahovane z inkubatoru Irackymi vojaky? To nejsou lzi? Tyto lzi staly zivot miliony nevinnych lidi. (Ukazte mi lzi Ruska, ktere by staly zivoty milionu lidi v jine zemi?)

Inkubatory = bylo vylhane. Pozdeji to divka priznala.

https://www.youtube.com/watch?v=LmfVs3WaE9Y

A co takhle Abu Graib? Muceni a waterboarding? Zde mate jednoho vezneneho a nevineho, pozdeji propusteneho.

https://twitter.com/cjwerleman/status/979064527193976832

0/0
6.4.2018 19:46

R42i21c88h43a59r86d 65B35u26š45e12k 6959706886147

Co kriminalizace opozice v rusku?

Ukažte mi lži s miliony obětí v Rusku? Gulagy... Nic? Obětí 3,8 milionu... Převážně opozice a inteligence...

V Rusku se nemučí... Máte pravdu... Tam se rovnou vraždí novináři a opozice...

0/0
6.4.2018 19:52

M59a33r78t72i44n 20H96o96r86á85k 5432175699973

Měli by ten případ nějak "dokončit" než Skripal odjede do Ruska. Tam už by se ta "ruská vražda" dělala o moc hůř.

0/0
6.4.2018 11:15

P42a72v74e53l 71Š66i51m41u31r86d59a 4377187506227

umožní Británie vdově po Litviněnkovi návštěvu Skripalových...možná by to bylo zajímavé...;-D;-D..proč neukážou dceru Skripalovou v médiích..;-D

0/0
6.4.2018 10:33

H47a30n30a 45P90a37c38u36l57o31v45á 2446246119576

Inu, som z toho volaká zmetená: náhodná kolemjdoucí-lékařka, která Skripalovým poskytovala první pomoc, netrpěla posléze žádnými příznaky, policista, který byl ve "vážném stavu", už je už dávno doma. Čtrnáctého března, kdy premiérka Mayová oznamovala definitivně vinu Ruska, to Timesy doprovodily dramatickou zprávou, že až 40 lidí vystavených v Salisbury novičoku muselo vyhledat lékařskou péči. Vedoucí oddělení pro akutní případy v místní nemocnici zprávu dementoval s tím, že nemocnice přijala jen tři lidi s otravou a žádného, který by vykazoval zasažení nervově paralyzující látkou. ;-)

+6/0
6.4.2018 10:17
Foto

K26a78r95e37l 83W71á36g52n97e31r 4627275129917

Není bez zajímavosti, že se dnes v pravicovém a liberálně konzervativním médiu ECHO24 píše: „Už v úterý tomu předcházel jiný otazník nad oficiální verzí. Starší, velmi kategorické tvrzení britského ministra zahraničí Borise Johnsona, že novičok, použitý k útoku na Skripala a jeho dceru, byl skutečně vyroben v Rusku a že to Johnson má potvrzeno přímo ze speciální armádní laboratoře Porton Down, vyvrátil sám ředitel laboratoře: v Porton Down nejsou schopni identifikovat skutečný zdroj ani zemi původu. Teď bylo britské ministerstvo zahraničí metodou jednoduchého screenshotingu (zde) přistiženo, jak zpětně maže dotyčné tweety, nebo je dokonce zpětně edituje tak, aby z nich zmizelo tvrzení, které ředitel laboratoře v Porton Down fakticky dementoval. A když se na tu zpětnou úpravu přijde, ministerstvo má ještě tu troufalost říkat, že tweet upravilo proto, že velvyslancovu tezi nepodal přesně.“

+2/0
6.4.2018 10:49

J23a17n 11S56o83u49č65e23k 2701786698149

Tak kdypak se ještě zázračně uzdraví i Skripal? Takže verze jakéhosi atentátu a exagenta pomalu bere za své. Nu, ještě mohou Julii navštívit dva pánové a se slovy "to vaše zázračné uzdravení se nám moc nehodí do krámu", ji přidržet polštář na tváři.

+3/−1
6.4.2018 10:07

M46a27r31t35i31n37a 39L72e70n79k40o79v65á 8492209770310

Existuje hodně otázek a rozporů. Mě by třeba dost zajímalo, proč Lavrov tvrdí, že novičok u nich vyráběn nikdy nebyl. Přitom několik ruských chemiků potvrdilo, že samozřejmě vyvíjen byl. Tak to zase z té druhé strany.

+3/−1
6.4.2018 8:45

J23i38ř19í 35V43o43n23d44r87á39č61e91k 5136174270674

Možná je to tím, že novičok byl vyvíjen v SSSR, což ale nemuselo být zrovna Rusko, třeba zmiňovaný Uzbekistán , nevím ;-)

+2/−2
6.4.2018 8:47

M79a34r19t30i72n98a 35L87e38n30k43o75v31á 8892439380860

On řekl, že ani v bývalém Sovětském svazu.

+2/0
6.4.2018 8:49

Z90d57e49n60ě77k 12G82a17b89a43š 9962774809663

To je takovy slovickareni, oni tomu tak udajne nerikaji ;-)

+4/0
6.4.2018 8:58

J71i23ř22í 85P25a11j56k 8573235130317

Kde to tvrdí? Takovou informaci neznám. Byla by nelogická. Chemická zařízení v bývalém SSSR demontovali západní odborníci. Díky nim je potvrzena řada produktů, které SSSR vyvíjel. I Novičok. A to je problém. Západ má díky demontáži postup na výrobu Novičoku. Mohl ho tedy vyrobit kdekdo. Postup není složitý a ani náročný na vybavení. Mírně obtížné je pouze získání některých výchozích látek.(fosfáty)

+2/0
6.4.2018 9:39

M96a23r98t47i23n96a 94L33e14n21k59o76v17á 8122319350220

Třeba zde, jinak zahraniční zdroje jsou toho plné, stačí hledat. Možná by to bylo rychlejší než dementovat můj příspěvek.https://www.lidovky.cz/rjabkov-rusko-ani-sssr-nervovou-latku-novicok-nikdy-nevyvijely-pxm-/zpravy-svet.aspx?c=A180315_170921_ln_zahranici_ele

0/0
6.4.2018 9:46

J81i64ř37í 20P56a63j71k 8613185130287

V Díky, mrknu na článek. na mne nemusíte reagovat útočně. Mne zajímá pouze pravda krze doložené důkazy.

0/0
6.4.2018 10:49

M36a40r43t43i46n38a 79L88e82n69k76o46v12á 8532769550210

Nechtěla jsem aby to vyznělo útočně, omlouvám se. Ale pravdu na netu budeme asi hledat těžko.

0/0
6.4.2018 10:51

J46i14ř83í 93P74a43j74k 8573745210507

Takový je úděl nás prostých lidí. Můžeme věřit všemu, nebo se obtížně pídit po pravdě. A i tak není konečné zjištění leckdy jisté. Na druhou stranu se zejména díky videím svědků točených na telefonu dá pravda zjistit stále častěji.

0/0
6.4.2018 11:00

M58a37r84t14i92n75a 95L73e77n25k39o77v31á 8412519520150

To ano, ale otázka zní, proč si ta proradná Británie ty svědky na telefonu neohlídá.

0/0
6.4.2018 11:02

J28i34ř65í 79P17a59j25k 8133295340607

Jak to myslíte? Narážíte na telefonát mezi sestrami? Jaký na to máte názor?

+1/0
6.4.2018 11:05

L95e67o 84D70a27v39i40d 7558847721528

Paní Lenková se přece nevymezuje a její názor také nečekejte :-)

0/0
6.4.2018 11:18

M35a56r13t77i94n17a 36L62e61n32k90o69v39á 8502549690500

Jak jednoduché ukázat svou malost Leo.

0/0
6.4.2018 11:30

Najdete na iDNES.cz