Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Putinovo Rusko připomíná SSSR, nablýskané PR maskuje zahnívání

Ruský prezident Vladimir Putin se sice umně stylizuje do role nezdolného vladaře potírajícího všechny zlořády, realita je ale podstatně chmurnější. V příštích letech ho čeká hora problémů, nastartování nezbytných reforem i boj s korupcí, uvádí v předvolebním komentáři analytik Karel Svoboda z Univerzity Karlovy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P10e21t69r 68P34o77k63o56r39n53ý 4932515862873

Když Zeman citoval ze studie UK, která hodnotila ČT, tak to bylo v pořádku. Když se ale jiný odborník z UK vyjádří nelichotivě o Rusku, je potřeba ho dehonestovat.

+2/−2
18.3.2018 23:38

P78e22t98r 28N32o85v57o35t38n19y 4179215512214

Jenže ta fakta o Rusku jsou pravdivá, co s tím ? Systém v RF je prostě špatný a RF je kromě nerostného bohatství hospodářský trpaslík.:-(:-(

+1/0
28.3.2018 0:42

P75e95t39r 28M75i70n35a80r 4235915634678

No nedejte se vysmat.

0/−1
31.3.2018 5:57

J79o98s30e46f 92S74k31o11ř13e83p83a 6697604385142

Ten článek vypadá,že autor neví která bije,takových troubů je plný internet

+2/−4
18.3.2018 22:38

V73l82a60d60i22m36í52r 80R42o24z75e75h25n62a96l 5978160647646

Kdo byl v Rusku v r. 2000 a pak v r. 2017, pochopí proč volí Putina.

+3/−1
18.3.2018 21:42

P16e57t14r 90N26o42v89o49t18n90y 4229685662474

Kdo byl v Rusku a pak porovnal, jak je to na Západě, tak nemůže pochopit, že někdo RF velebí A to ještě nebereme v úvahu, jaké lži Rusko vyrábí třeba o roku 1968;-D;-D;-D

Rusko je asi jediný stát na světě, kde historii falšují na státní úrovni;-D;-D;-D

+1/0
28.3.2018 0:45

V66l60a97d62i40m50í41r 37R27o87z32e26h97n15a48l 5158840767156

Životní úroveň v Rusku nelze srovnávat s naší. Stejně jako úroveň u nás nebo v Německu. Ale za Jelcina byly prázdné obchody obyčejní lidé neměli peníze ani na základní potřeby.

0/0
28.3.2018 7:47

P95e31t55r 68M91i44n28a32r 4855445884308

Plcate hlouposti. neco jako studentske pokusyb by vtiony ci ftipny. Info. Sveho nepritele, a pro vas Rus je nepritel, podcenuje akorat obrovsky hlupak. Ruska historie je citelne, nemuseji nic falsovat Placate voloviny a nahanite takovyma kecama vahajici do naruce Putina. Vy jste se teda poved. Nanapsal jsem nic co by neco dosvecovalo. Jiste, tady neni vedecka diskuze. Ale nahazujete tady zavery vaseho mysleni a to stecne zajimave. Vzdyt tady dokazujete, ze nevite nic, jeno se pokousite na Rusky nejak vyskakovat. Zatahjete sem takovy ten dnesni prazsky naci. A jake mate dnes v Praze pocasi ? Rusko jako samostana zeme funf\guje znova az nekdy od roku 2000 ci okolo. Vidite, studente, jaky jste borecek ?

0/−1
31.3.2018 6:05

M54i18c38h58a11l 98M44i75l23l33e78r 9406262679982

prosim o preklad do cestiny.

Treba ti to politruk zaridi, tavarysci.

0/0
3.4.2018 14:05

P43e83t10r 12M16i44n63a70r 4255215904158

Neproste, nectete. Nedelejte tady vlny. Znalce. Kdo dle vasi hlavicky se ozve, kdyz slysi blbosti a tady konkretne na Rusko, tak je automaticky tovarys ? Ja vas radeji nijak nazyvat nebudu. ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
3.4.2018 18:21

P28e22t28r 54M91i37n66a76r 4175695564468

Nectete. Nikdo vas k tomu prece nenuti. Vy jste Cech ? Tovarys Muller ?

0/0
3.4.2018 18:26

O16t49a11k90a72r 52D24e52y33l 2442839475845

Pro autora : Velmi rád čtu tyto články, vždy mě něčím příjemně překvapí. Myslím, že podle několika prvních vět poznám většinou autora. Poznám Fendrycha, většinou Anýže, Lipolda a další. Ale tady jsem se pěkně sekl. Je to jasné, myslel jsem si jistě - Votápek. A vono né. Nějakej Svoboda, neznám. Ale určitě to nebude článek poslední. Tak pěkně to rozjel, pane autore, prosím, pište více! Ať Vás také poznám z první řádky!

+6/−2
18.3.2018 20:27

J85i90ř47í 22J46o20z92a 3268633940771

Nekdo zde psal, ze na ceskem trhu nejsou zadne ruske vyrobky. Bohuzel to neni pravda, ja nedavno narazil v drogerii na zubni pastu Splat profesional. Na jejim obale byl uveden vyrobce z Moskvy.

0/0
18.3.2018 20:03
Foto

V85l12a59d90a 90V72a37n63e95k 9653436724978

;-D a myslíte že to bude stačit ! Já bych ruského nekoupil nic ;-)Rv

+1/−2
18.3.2018 21:12

P71e95t48r 81N82o37v79o68t59n54y 4809855692564

Zapomněl jsi ještě kaviár ;-D;-D;-D Fakt, oni si říkají velmoc a vyváží kaviár a zubní pastu ;-D;-D;-D

0/0
28.3.2018 0:46

P19e36t22r 33M46i95n93a65r 4225915424538

Vy si tady pekne pritakavate. Uzasne. Skoro cele hejno lidicek, jejichz hlavnim tematem je pece a zkoumani ruske ekonomiky a jejich zivotni urovne. Uzasne. Jeste se tak starat o ceske veci. Ale to asi nikdo nezplati. Zejo ;-D;-D Nebo jako ta vase pece o Rusko ma k te starosti o Cesko nejak blizko ?

0/0
3.4.2018 18:24

P21e20t31r 45M26i52n28a49r 4505505714218

Autor clanku asi vi co napsat, za co penize dostane. Ze si nedla starosti o Ukrajinu ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

Mozna ano, mozna ne. Nablyskane neni, ale ma za sebou prezbrojeni. Cili, zatim ma jistotu, ze na nej NATO pres nejake ty ukrajinske nacky nevleti (KIm ma asi jednu raketu a vida, Trump, ze by s nim v Zeneve i jednal, amici tam pozemni valku nezacnou, prohrali by). Ted ma zapad honiicku, protiraketova obrana pro kocku a USA jako ze garantuji Evrope ochranu pred ruskym agresorem. Cim ? Ponorkama ?

+1/−10
18.3.2018 15:03
Foto

V42l36a24d19a 35V56a78n14e30k 9263276374828

A ke všemu ještě si chce armáda NATO drze nainstalovat pasivní radary.... Běž domů Ivane...;-DRv

+1/−1
18.3.2018 21:17

P42e95t75r 13M16i82n55a48r 4395265694468

Pasivni radary jako zvrati svet. Je videt, ze se v protivzdusne a pritiraketove problematice znacne vyznate. Vy zvanite, aby jste zvanil. Vite neco o p[orusene rovnovaze sil mezi skoro celym svetem, cili Amerikou s NATO a Ruskem ? Kdo, kdy a co ?

+1/−3
18.3.2018 22:29

M24i37c38h67a30l 16M67i63l10l89e20r 9806832409642

preklad tvych prispevku do cestiny by nebyl?

0/0
3.4.2018 14:10

P23e38t32r 93M91i93n62a83r 4555515454438

Píšete krávovinky.

Pasivní radary jako zvratí svět. Je vidět, že se v protivzdušné a pritiraketové problematice značně vyznáte. Vy žvaniíe, aby jste žvanil. Vite ěeco o porušené rovnovaze sil mezi skoro celym světem, čili mezi Amerikou s NATO a Ruskem ? Kdo, kdy a co ?

Mullere, snad to už bude více k přečtení. Ne ?

0/0
3.4.2018 18:55

V66á25c72l13a20v 53M71á21c29h49a 6459109192594

Rusko s platilo dluh MMF a je tedy nezávislé na židech kterém vlastní banky. O tom se napíše.

+1/−13
18.3.2018 11:41

V72l82a51d84i94m28í74r 27S41v20o16b31o77d52a 5606527814268

Po přečtení článku a u vědomí, že ekonomická výkonost Evropy, která má na 500mil.obyvatel, USA 300mi.obyvatel a Rusko 140mil.obyvatel, si kladu otázku zda to co nám vtloukají do hlavy, jak je nám Rusko nebezpečné , jsou ještě normální.

Přičemž se Rusko ze svých hranic nepohnulo a přesto je od Baltu po Černé moře sousedem NATO.

+6/−10
18.3.2018 10:39

J83i71r11k47a 37K86o10p37a21c28e45k 4728913316843

Nelžete až tak okatě. Za 1. Rusko se ze svých hranic posunulo a rozšířilo

na úkor svého souseda. .. A za 2. Každý stát má právo si svobodně zvolit své spojence a pokud si státy kolem Ruska zvolí za spojence NATO, tak to asi nebude kvůli dobrosrdečnosti Ruska, ale naopak ze strachu z něj.

Máte pravdu jen v tom, že Putinovo Rusko je mnohonásobně menší, než západní státy. Přesto tento fakt nebránil Putinovi v tom, napadnout své sousedy

a sebrat si část jejich území. (Ostatně, svého času to provedl i nám.)

Takže je celkem pochopitelné, že v něm ostatní vidí nebezpečí.

+15/−3
18.3.2018 11:40

V42l31a79d41i70m55í26r 68S48v83o61b95o88d74a 5296597754678

Máte-li namysli Krym pak to možná nevíte, ale ten byl někdy v roce 1954 ukrajincem Chruščevem darován Ukrajině. No a Rusko si ho vzalo zpět. Pro Rusko je geopoliticky velmi důležité. Jistě důležitější než pro Američany AFGANISTAN IRÁK nebo Libye. I když mají své ropy dost, mohou ji mít ještě více a pustoší cizí země bez souhlasu RB OSN.

V současnosti stále probíhá nábor do České armády a tak kdo je hrdina má možnost padnou za vlast třeba v tom AFGANISTANU ten nás strašně ohrožuje. Jinak by tam ty naše hochy přece neposílaly.

+2/−5
18.3.2018 18:11
Foto

M29i26c46h57a34l 54B64r83e66š17k56o81v67e28c 4831458454316

Nemáte pravdu, Chruščev Ukrjajině Krym nedaroval, ani nemohl. Krym byl převeden na Ukrajinu vyhláškou prezidia Nejvyššího Sovětu SSSR, podepsaným Klimentem Vorošilovem a následně přijetím příslušného zákona SSSR z 26. dubna 1954. Je pravdou, že Chruščov toto navrhl, ale nebyl to on, kdo to mohl schválit.

A když se řekne A, je dobré říct i B, tedy proč k tomu došlo. V roce 1944 bylo z Krymu Stalinem odsunuto přes 200 000 krymských Tatarů a více než 50 000 obyvatel dalších národnosti a byli nahrazeni ruskými zemědělci z centrálního Ruska a tito lidé tam pak chcípali hlady, protože nebyli schopni se ve specifických podmínkách Krymu uživit. Výjimkou bylo asi 10 000 Ukrajinců, kteří tam byli rovněž přemístěni a jako jediní prosperovali.

Když Chruščov tu katastrofu při návštěvě Krymu v roce 1953 viděl, okamžitě odletěl do Kijeva a požadoval po ÚV KS Ukrajiny, aby se o Krym postarali, čemuž se oni docela bránili, ale nakonec souhlasili.

Takže, suma sumárum, bez Ukrajinců by všichni Rusové na Krymu pochcípali hlady a hlavně, pokud má někdo na Krym nárok, tak jsou to Krymští Tataři, kterým byl v roce 1944 Stalinem ukraden a nyní jsou ruskou okupační vládou perzekvováni.

+4/−2
18.3.2018 21:27

V80l20a21d69i66m13í61r 63S74v90o21b61o91d68a 5686157714158

S prvním odstavcem souhlasím bez výhrad. Ode mne to bylo zjednodušené.

Pokud jde o Krymské Tatary tak to prosím bylo za války a tak jako za války Američané soustředili Japonce do táborů tak Rusové odsunuli Tatary z válečné, zony protože nebyla záruka jak se zachovají.

Ovšem Krym Rusku připadl po krymsko-tatarské válce, ještě za cara. Tedy carevny.

0/0
19.3.2018 16:23

P47e83t95r 34F76i85a88l19a 9213666253433

Je pravdou, že Chruščov toto navrhl, ... a již v roce 1945 také navrhl, aby řecko-katoličtí Rusíni na Podkarpatské Rusi byli přinuceni stát se pravoslavnými Ukrajinci. (Po rozpadu SSSR povolila ukrajinská vláda s velkou slávou řecko-katolické náboženství, ale to hlavní, rusínskou národnost nikoliv, proto obyvatelé bývalé Podkarpatské Rusi žádali v roce 1991 a 1992 o opětovné připojení k Československu, ale marně. Víte to vůbec?)

Můžeme vysvětlit, o jaké specifické podmínky na Krymu šlo, že to znali Tataři a Ukrajinci, ale Rusové nikoliv? Kde se to Ukrajinci naučili, když mají s Rusy společný původ, stejnou mentalitu a velmi dlouhou společnou historii? Když Tataři odtahali do otroctví dva miliony Ukrajinců a téměř je zlikvidovali, požádal zbytek lidí v 17. století o připojení k carskému Rusku, car jim věnoval ruský Kyjev s okolím, a oni se opět rozrostli smícháním s Rusy.:-)

V 18. století dobyla ruská carevna Krym, a začali se tam stěhovat její poddaní, především Rusové, ale i Ukrajinci.

Po 2. světové válce po odsunu Tatarů se na Krym začali opět stěhovat další Rusové a Ukrajinci.

Chruščovův syn, profesor na americké universitě, říkal něco zcela jiného než vy.

Očekávám vaši odpověď o těch specifických podmínkách a odkud to ukrajinští obyvatelé znali.

0/0
30.3.2018 23:39
Foto

M21i52c39h97a77l 65B55r59e58š43k95o69v79e73c 4721148244876

Vážený pane Fialo, já netuším, co tvrdí Chruščovův syn, ale okolnosti připojení Krymu k Ukrajině jsou naprosto nezvratitelně jasné.

Došlo k tomu v podobě vyhlášky prezidia Nejvyššího Sovětu SSSR, podepsaným Klimentem Vorošilovem, a následně přijetím příslušného zákona SSSR z 26. dubna 1954, kdy se Nejvyšší sovět SSSR se usnesl schválit dekret prezidia Nejvyššího sovětu SSSR z 19. února 1954 o předání Krymské oblasti ze svazku RSFSR Ukrajinské Sovětské socialistické republice. To jsou historická fakta vycházející z oficiálních sovětských dokumentů, račte si dohledat.

A k těm specifickým podmínkám na Krymu. Jde o to, že zmínění přesídlenci z centrálního Ruska pocházeli z lesních a lesostepních zón a nemohli si zvyknout na klima a specifika hospodaření v zemědělství na Krymu. Nevěděli nic o vinicích, neuměli provozovat rybolov, nedokázali stavět budovy z lokálních materiálů, jako je vápenec atd. V důsledku toho se během poválečné desetiletky např. ve Feodosii, kde bylo zničeno 40% bytového fondu, podařilo postavit jen jeden bytový dům o osmi jednotkách a zemědělská produkce ve všech oblastech šla o 3/4 dolů!

Chcete pár zajímavých čísel? Na celém Krymu v roce 1953 zbylo jen 18 řeznictví, 8 prodejen mléčných produktů, 2 prodejny látek, 9 obchodů obuví, 5 prodejen stavebních materiálů a 28 knihkupectví - to vše na více než půl miliónu obyvatel a třeba zeleninu a brambory jste v obchodě vůbec nesehnal.

Uvědomte si také, že Ruská vláda byla po Stalinových čistkách ochromená a nebyla schopná reagovat na nešťastnou situaci na Krymu a obecně situace v SSSR byla docela zoufalá.

Předpokládám, že jako obhájce Putinovskéo Ruska ovládáte ruštinu, takže zde je zdroj, ze kterého jsem čerpal: https://ru.krymr.com/a/28204358.html

0/−1
31.3.2018 12:22

P23e62t55r 78F96i61a34l56a 9433356803573

Jak si dovolujte tvrdit, že jsem "obhájce Putinovského Ruska"?Rv

Citujte text, kde jsem údajně obhajoval Rusko, lháři!

0/0
2.4.2018 1:01
Foto

M90i94c48h40a78l 67B32r92e89š13k58o22v56e14c 4861358534136

Vážený pane, zodpověděl jsem vaše otázky, věcně a bez urážek, zkuste se držet podobné linie, jinak nehodlám diskutovat. Pokud obhajujete nezákonné připojení Krymu k Ruské federaci a tím vlastně i represe proti Ukrajincům a Krymským Tatarům ze strany nové okupační vlády, které následovaly, tak jste obhájcem zločinné politiky Putinovského Ruska, k tomu není co dodat.

0/−1
2.4.2018 8:22

P22e83t93r 33F52i61a86l42a 9543766733313

Lžete! Vymyslel jste si, co údajně dělám a na základě svých vlastních výmyslů na mne útočíte a snažíte se mne urazit.

Citujte text, kde jsem údajně - obhajoval Putinovské Rusko! !

Citujte text, kde jsem údajně - obhajoval nezákonné připojení Krymu k Ruské federaci a tím vlastně i represe proti Ukrajincům a Krymským Tatarům ze strany nové okupační vlády!

0/0
3.4.2018 13:47

P32e30t78r 11N51o11v31o48t93n14y 4819315962204

Každý sousední stát má (měl) s RF (SSSR) problém, i nám ukradl Zakarpatskou Ukrajinu, Polsku něco ukradl,l Finsku něco ukradl a tak bych pokračoval dál a dál. A co s tím zloděj udělal ? Jen devastace životního prostředí a výkonnost HDP na hlavu někde 50-60. místo na světě - prostě k smíchu;-D;-D

0/−1
28.3.2018 0:50

P13e43t31r 92F73i97a12l39a 9223956623673

SSSR nám ukradl Podkarpatskou Rus, na Zakarpatskou Ukrajinu bylo to území přejmenované, protože bylo připojeno k Ukrajině, a také to polské území vlastní Ukrajina. "A co s tím zloděj udělal ? Jen devastace životního prostředí..."

Argumentovat tím proti RF je projevem naprosté neznalosti historie anebo záměrné lži.;-DTo nemáte proti Rusku nic jiného, že si musíte vypomáhat výmysly, a ještě se tomu smějete?;-D

Nevím, zda vůbec tušíte, že všechny ukrajinské vlády pokračují v sovětském trendu zlikvidovat jako národ Rusíny a udělat z nich Ukrajince. Proto obyvatelé bývalé Podkarpatské Rusi žádali v roce 1991 a 1992 o opětovné připojení k Československu, ale marně.

0/0
30.3.2018 23:46

A51l85f52r46e23d 55D29e68l79o37n42g 4554622856140

Rusko se svými hranicemi hýbe neustálé a hlavně deklarovalo neustálé že mu chybí území dobyté ve WW2! Němci ve 30 tých létech také neustálé poukazovali že jim v WW1 sebrali kolonie!!!

+5/0
18.3.2018 13:19

P14e18t18r 12F72i35a42l58a 9533206613133

SSSR přece dostal po WW2 velká území, a pokud Rusům vadí, že ta území má Ukrajina, nemuseli to Ukrajincům dávat všechno. Mohli vědět, když jsou s nimi Ukrajinci tak geneticky blízcí a mají stejnou mentalitu, i třistaletý společný stát, že budou stejní jako oni.

0/0
18.3.2018 13:29

V74l28a91d18i81m47í82r 58S44v95o57b90o36d12a 5386397744108

Alfréde oni si po druhé SV ty hranice za západ posunuly ovšem dnes jsou to hranice Běloruska a Ukrajiny. Proto se také na západ posunuly hranice Polska. Rusové na rozdíl od hitlerovců mají životního prostoru přes 11 časových pásem vědí?

To je také bohatství o které šlo Napoleonovi Hitlerovi a dnes stojí NATO na jeho hranicích od Baltu po Černé moře. Vezměte mapu a shledněte na ni. Pak se podívejte na mapu z roku 1914 a zjistíte, že žádný stát Polsko neexistoval neboť to území patřilo Carskému Rusu a část Německu! Také neexistovalo žádné Finsko to se objevilo spolu s Polskem až po válce!!!

Jo historie dvacátého století byla v Evropě divoká.

+1/−2
18.3.2018 18:26

A75l39f87r93e96d 30D14e93l89o41n19g 4374982366600

Vážený a milý Vladimíre, to všechno vím ale přes mimořádné zprávy vím také že o Sibiř mají hlavně zájem Číňané!!!

Amíkům nehrozí přelidnění, vědí!?! A suroviny si vždy zakoupí! Sledujte prosím jak postupně Čína mění poměr k USA, fakticky nemají žádné neřešitelné rozpory!;-):-P

+3/0
18.3.2018 20:56

V51l54a49d87i29m60í17r 78S36v68o18b60o26d74a 5706967124828

Vážený Alfréde na to nepotřebuji mimořádné zprávy! O Sibiř mají obrovský zájem nejen Číňané ty se svou zlatou stezkou pokud se uskuteční ohrozí celý evropský kontinent. Ale to zítra nebude.

Pokud jde o zájmové sféry, nic vám neříká Tramp se svým jednáním? Vypadá to na obchodní válku a to nejen z Čínou ale i s Evropou. Ale pokud to bude jen obchodní.

0/0
19.3.2018 16:35

A52l43f31r25e79d 30D70e13l86o57n51g 4494172956300

Vážený Vladimíre, Alfred se píše s krátkým E, jednou mi kvůli tomu nechtěli uznat penzijní pojištění! Nevím přesně co Trump ale podle toho že přenechal Syrii Putinovi si myslím že se nechce příliš angažovat. A naštěstí se toho již asi nedožijeme! Dobrou noc!

0/0
19.3.2018 22:05

M39i83c56h88a51l 54S49e67m60i60v35a88n 3681865289280

Neznám žádného ze svého okolí který odešel do Ruska a jinak odcházely do státu na všechný světové strany. Ale ve svém okolí znám hromadu Rusu , kteří tu žijí 10-20 let. Rusove ze Slovanu jsou největší podvodníci. Oni v ničem neznají způsob boje fair play. Na nich se hrozně podepsala 300 leta nádvlada Zlaté hordy.A proto pro mne Rus je hnus.

+10/−3
18.3.2018 0:05

P44e17t53r 55F91i39a36l73a 9283266263723

Myslíte, že pod tou nadvládou byli jen Rusové...:-)

0/0
18.3.2018 0:10

P59e37t86r 60M22i40n86a90r 4235175604378

On to ale mysli uprime. Pozor.

+1/0
18.3.2018 3:25

P13e75t70r 63F53i41a12l26a 9683386163423

Chápu, to bude podobný styl jako za komunistů, zlí Němci na západě, hodní Němci na východě.... a dnes zlí Rusové, a hodní ostatní východní Slované.:-)

+1/0
18.3.2018 11:02

P62e49t38r 10M56i81n69a34r 4385755174338

Ostatni Slovane spis poslusni. Otocili kabaty a ted volaji Slava ci Vivat jinemu panovi. Rusaci nechteji a tak se na ne banky, pres Evropu uz potreti chystaji. Zase zadrhel, Putin vyhasil novou doktronu a tak bude na par mesicu volno a bude se pouze politikarit a provokovat. Ovcany bude nutno opet presvedcit, ze valka s Ruskem bude takove male adrealinove show a ze jejich srot nestoji za rec. Je uz vychovano mnoho adeptu, schpnych naplnit neco jako byly SA bataliony a vyrazit na Rusaky. Viz Ukrajina, Pobalti.

+1/−2
18.3.2018 15:16

P72e74t76r 38M98i37n15a36r 4555265524258

No kazdy jsme nejaky. Ti Rusove a Ukrajinci, kteri se zivi ruzne po Evrope, jsou povl, jako ho maji i uslechtile evropske zeme. Ti vzdelani Rusobve se dobre zivi, na lepsich mistech, v USA. Proto rici ze pro vas Rus je hnus je nemecke nackovsky a stavate se zase vy hnusem pro jineho, s jinym pohledem na svet. Mne Rus nevadi, lepsi nez cast Prazaku. O tom zadna. Rusove, jak rikate nic neznaji. No maji ale kulturu starsi, nez Cesi. To ano. Na Cechy uz ta Zluaa horda nedosla, nakonec zmizla, ale Ceska kotlina zije v Evrope a plne se zucastnovala, od let nekdy let 800 rejdu a zabijeni v Evrope. Viz historie Kralovstvi Ceskeho a jeho slavny konec. Prazaci zaridili.

+2/−1
18.3.2018 3:21

M67a71r30t86i24n 98K14r31a30l 7543960713117

Já to říkám furt, Praha si Zemana ani ruskou ambasádu nezaslouží. Ty sídla by měly být v Karviné nebo Sudetech.

0/−1
18.3.2018 9:51

P86e43t40r 47M35i97n36a67r 4465905784648

Ja bych tipl Olomouc (Olomoooc) a nebo podobne. Tam premistit i vladu, ze Prazkum vstup zakazan. At si doma spokojene demonstruji.

0/−1
18.3.2018 14:53

P72e26t40r 33F79i85a46l96a 9233416843613

S něčím z vašeho příspěvku se dá souhlasit, ale měl byste se doučit historii. Rusové vůbec nemají starší kulturu než Češi!

+1/0
18.3.2018 11:07

P81e20t38r 70M85i12n28a76r 4145375224928

No nevim nevim, knizata mali Rusove snad drive. Kyjevska Rus a pod. A jo, byli take skoro 300 let mimo, jako Cesko ( Zlata Horda), ale objevili se ci zformobali se na severovychodu a ko zacatku 17 stol byyli zpet v plne formaci. Jo, mozna s tou kulturou vaham. Dejepis pisi vedci jacisi a vzdy pro potrebu soucasneho hlavniho proudu. Studovat se dejepis musi pro znamky. Pro znalosti a vedeni ? Trochu jinde.

0/−3
18.3.2018 15:20

Najdete na iDNES.cz