Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chceme mít svatbu, ozývají se lesby a gayové. Petice má 22 tisíc podpisů

Přes 22 tisíc lidí se podepsalo pod petici neziskových organizací Jsme fér (Koalice za manželství) na podporu manželství homosexuálních párů. Rýsuje se už také podpora některých poslaneckých klubů. Jediní, kdo jsou zcela jasně proti návrhu, jsou zatím lidovci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M74a35r84t27i48n 97N24o42v61á59k 8477812472672

Naprosto zbytečné, stačí srovnat právní výhody manželství a reg. partnerství.

0/0
28.2.2018 16:18

J51a10n 73K35r25p85e89c 5176813884222

ad zminovana anketa. ona vychazi presne opacne nez je tato anketa na idnesu u clanku. zatimco u teto ankety nelze ovlivnit, kdo na ni bude odpovidat, u medianu to ocividne umi. respektive umi to kazda agentura zabyvajici se pruzkumy verejneho mineni. staci vybrat ty "spravne" respondenty a kyzeny vysledek se dostavi.

0/0
22.2.2018 22:38

L30u92k90á59š 18K37r87a44u87s 4238151797300

Gabryš a Petvald. Mlučí české homolobby...:-/

+2/0
22.2.2018 20:43
Foto

B45r74o72n91i80s94l87a18v 87G34a45b90r12y44š 2212169221

Ne.

0/0
22.2.2018 21:48
Foto

B12r75o57n61i86s88l39a72v 46G87a62b52r61y26š 2172219591

Před hodinou vyšel tento článek:

https://zpravy.idnes.cz/erdogana-turecko-cizolozstvi-dkm-/zahranicni.aspx?c=A180222_104104_zahranicni_jumi

Zdejší diskutéři mluví pořád o nějaké posvátnosti manželství, ale kdyby se stejný zákon přijal i u nás, tak by to bylo taky špatně. ;-D Z toho mi vychází, že si čeští manželé z nějaké posvátnosti manželství hlavu nedělají. ;-D

Nebo... existuje někdo, kdo by tento zákon uvítal?

+1/−1
22.2.2018 17:33

K29a45r65e54l 41D18r95d40a 6344142827

Podávají to jako ochranu před Gabryšem... Vůbec tomu nerozumím, ale řeší v jednom balíčku cizoložství a zneužívání dětí. Jak to souvisí?

Ale jestli tomu rozumím dobře, Gabryš tady jásá a kouká možnost zneužívání dětí ochránit? Vůbec mě to tedy u gaye nepřekvapuje. ;-)

0/−1
22.2.2018 19:43
Foto

M70i83l91a96n 42S53o12u97š67e27k 9686277211152

Dané téma by mohlo být docela dobře zpracováno referendem. Tedy bude-li vůbec tento princip přijat. Tím by se vše vyjasnilo. Nátlakové akce by tak získaly punc oprávněnosti, či naopak.

+1/0
22.2.2018 14:54

M91a65r25t70i10n 70O92š39m84e36r98a 6554916660200

Na co? Účast by byla určitě mizerná. Prostě parlament schválí novelu občanského zákoníku, která to umožní a je to, ten humbuk s peticí je jen drobná příprava. Já nevěřím tomu, že to neprojde, vidím to jen jako otázku času. A nic proti, navíc manželství je stejně k ničemu.

Jen bych byl pro otevření registrovaného partnerství i hetero párům, souhlasil byste i s tím?

A co třeba domácí násilí, četl jsem že gay páry jsou méně náchylné k domácímu násilí než lesbické páry, také jsem četl, že přibližně v polovině případů domácího násilí u heterosexuálních párů je násilí vzájemné a v té druhé přibližně polovině je v naprosté většině případů pachatelem žena. Dnes je doktrína taková, že žena není schopna žádného násilí nebo zlých úmyslů a to i přes všechny do očí bijící důkazy opaku včetně vědeckých studií. Takže taková lesbická domácnost s dětmi bude něco jiného než vůči ní relativně spořádaná a poklidná domácnost gayů bez dětí.

0/−2
22.2.2018 15:17
Foto

B13r29o77n92i98s47l41a15v 90G67a69b29r73y67š 2572309761

Osobně nemám problém s tím, aby registrované partnerství bylo dostupné pro všechny páry. Registrované partnerství bych tedy bral jako první stupeň nějakého společného soužití, mělo by nějaké omezené možnosti. Pokud by pár spolu v tomto typu svazku vydržel třeba 5 let (nebo více, záleží na domluvě), měli by možnost uzavřít plnohodnotné manželství se vším všudy, se všemi klady i zápory.

0/−1
22.2.2018 16:12

J47i84ř24í 96V89a48c68a 7882213707231

Nevlamujete se do otevřených dveří ... já myslím, že jde zaregistrovat jako druh a družka.

0/0
22.2.2018 23:16

M56a26r12t51i75n 60O58š23m90e36r97a 6664776390930

Můžu se zeptat, proč to vlastně tak chcete a k čemu je vám to reálně dobré?

0/0
23.2.2018 15:37

J78i34ř68í 64V62a41c97a 7702883717281

To jste nepochopil ... já to nechci.

Jen jsem komentoval blbost.

0/0
23.2.2018 15:40

M15a79r13t60i77n 52P93e30t54v71a61d 4260509547772

To by bylo vypečené referendum: voliči, jejichž drtivá většina živého gaye nikdy na vlastní oči neviděla, natož aby s ním o něčem promluvila, budou rozhodovat o věci, která se jich nijak netýká, kterou neznají, nemají s ní žádnou zkušenost, a nic o ní nevědí. Taková jako rada starších ignorantů - ta dozajista dokáže dobře zpracovat cokoliv, co jim někdo předhodí k ohlodání.

Nebo snad máte někde za bukem pár miliónů spoluobčanů, kteří se na své hlasování zodpovědně připravili z důvěryhodných a zasvěcených zdrojů? ;-)

+2/−1
22.2.2018 18:32

M11a86r36t11i16n 62O49š12m21e81r76a 6434726970910

1) K čemu je svatba, proč by to někdo chtěl? Stejně se rozvedeme a pak jsou z toho jen další problémy navíc a od první chvíle to nepřináší do vztahu nic užitečného. Vážně, stačí pohled do statistik ČSÚ a uvidíme, že toto už lidé pochopily a manželství je již celkem zastaralé nebo přinejmenším alespoň vážně zastarávající. Proč ho nepohřbít rovnou úplně a nevyškrtnout tento pojem z legislativy?

2) Pokud rodina už není nebo nebude: otec, matka a jedno nebo více dětí, tak potom nezbývá než konstatovat, že už i rodina jako taková je také zastaralá. Možná bych se časem mohl "oženit" i se svým autem a adoptovat si několik olejových filtrů, které budu vychovávat k prodloužení životnosti olejové náplně motoru. Když už nesmysly, tak proč ne se vším všudy. Pro mě ani matka samoživitelka (samozřejmě) není rodina, ale jen matka s dětmi/dítětem, nebo bezdětný pár není rodina, ale jen pár bez dětí. Zato například rodina bez manželství rodičů společných dětí rodinou určitě je.

3) Cca. v 70 státech světa je homosexualita dokonce nelegální a v 7 z nich je dokonce postihnutelná trestem smrti, tak co je toto za výstřelek? Uvědomujete si, že časem se může mentalita společnosti změnit a co bylo včera možné bude zítra nemyslitelné a naopak. Já být gay, žádný papír, který to potvrzuje, bych na to rozhodně nikdy nechtěl.

4) Registrované partnerství -> adopce dětí homosexuálům -> homosexuální manželství -> a dál? výhody pro homosexuály pod záminkou kompenzace jejich domnělé diskriminace? nebo třeba kultura homosexuality, kdy je "in" být homo (byť "jen na oko") už jen kvůli všem praktickým výhodám?

5) 50 tis. podpisů nic není, parlament to může klidně tiše ignorovat, podobný počet podpisů nasbírala v 90. letech i petice za obnovu zemského zřízení ("taková ta Moravská iniciativa", kdo pamatujete), výsledek: samozřejmě žádný, protože se to nehodilo. Takže tolik k té "nepřehlédnutelné mase", v Německu homo-manželství nedávno uzákonili, takže tady to určitě přijde taky, s peticí nebo bez...

+2/0
22.2.2018 13:59
Foto

T63o70m53a14s 70T85r94o85j55a94n 6168982855106

Z přírody jsou známé příběhy, kdy dítě vychovávala i vlčice...dítě ve zdraví přežilo, ale základ pro normální život to rozhodně není. U gayů je to podobné, dítě také vyroste spokojeně ve zdraví s pořádnou náloží multikulti výchovy, ale v běžném životě to bude chudák...a to nemluvím o šikaně mezi jeho vrstevníky. Na prvním místě DÍTĚ a úchylky přírody až někde hodně vzadu.

+3/−3
22.2.2018 13:01

J58a79n 96P12u45k89l 7531911877843

Souhlas. Gayové samozřejmě žádné "právo na dítě" nemají. Dítě není hračka, nebo věc, kterou by mohli uspokojovat své nenaplněné tužby...

+7/−2
22.2.2018 13:09

M91a14r73t49i20n 75P41e22t52v21a97d 4630349867822

"Právo na dítě" nemá nikdo: je to čirý nesmysl. O tom, že chce dítě, si každý rozhoduje sám, a s nikým to nemusí konzultovat.

+2/−1
22.2.2018 13:19

J34a95n 25P49u15k30l 7171541957213

Přesně tak. Obvykle to probíhá tak, že se heterosexuální pár dohodne a dítě si pořídí... :-)

0/0
22.2.2018 13:24

M94a76r83t92i10n 88P28e79t98v22a82d 4100139817812

I homosexuálové přicházejí k dítěti obyčejným heterosexuálním stykem. Dřív se kvůli tomu většinou museli ženit, dneska se mohou i dohodnout - divil byste se, kolik žen z okruhu jejich přátel se jim samo nabízí.

Pro dítě je naprosto lhostejné, jakým řízením osudu přijde na svět - záleží jenom na tom, jak kvalitní jsou jeho rodiče. V tomhle ohledu nejsou homosexuální rodiny o nic lepší ani horší než rodiny heterosexuální.

0/0
22.2.2018 13:40
Foto

M55i94l32a53n 86S15o67u98š48e20k 9136697661902

Ano, je to něco jako když poctivec občas něco ukradne. Může se stále nazývat poctivcem?

+4/0
22.2.2018 14:27

M68a51r97t53i42n 65P79e29t26v75a36d 4140629457672

Srovnáváte nesrovnatelné: váš problém, pane Soušku.

Ale možná máte jenom potíž s definicí slova krádež. ;-)

0/−2
22.2.2018 15:31

P13e35t83r 42B48u12r48d34a 3980105889517

A nabízejí se pro touhu pomoci tam, kde to jinak nepůjde, nebo pro touhu po dítěti, když jim "tikají biologické hodiny", nebo jen tak, ze srandy, protože: "Zkus to, ten při..átý ti stejně nedá, i když za tebou pálí půl okresu! Podíváme se, jak bude čučet!"

Přeji Vám, abyste potkával jen ty, co chtějí pomoci, nebo - v nejhorším - ty s tikajícími hodinami.

0/0
22.2.2018 15:44

M88a77r34t11i50n 17P76e38t54v90a41d 4600829377222

Nejčastěji se jedná o velice důvěrné a dlouhodobé přítelkyně, a nikdy jsem nezaznamenal žádný z motivů, které uvádíte. Místo touhy pomoci je tady spíš ochota a porozumění.

Za přání děkuju, ale nepotřebuju: syna už mám, a jsem nejenom dvojnásobný dědeček, ale i dědek, což má své přirozené konsekvence. ;-)

+1/0
22.2.2018 18:08
Foto

B39r52o33n70i39s40l93a84v 74G44a66b41r16y35š 2122949151

To samé heterosexuálové. Dítě není hračka, aby si mohli dovolit jej týrat, šikanovat nebo zneužívat.

+1/0
22.2.2018 15:45

P17e65t79r 40B74u86r58d78a 3610935599357

Jen těm heterosexuálům se narodí "tak nějak samo" - nemusejí žádat.

Když si vzpomenu, jak se chovají páry na veřejnosti, tak počet těch, co se nechají vidět v "příliš důvěrné pozici" se mi jeví stejný u homo i hetero. Jen těch homo je procentuálně méně z celku - a tedy více z nich se chová tak, jak se (uznávám že možná především mě) to nelíbí. Nemám nic proti polibku nebo chůzi ruku v ruce. Ale jazyk v plicích, ruka v . nabo na / se mi na veřejnosti nelíbí u těch i oněch.

A možná prot jsou lidé na LGBT citlivější a mají je za větší zvrhlíky - protože dávají svoji orientaci častěji provokativně najevo. Nebýt pochodů hrdosti, tak se o LGBT nebude nikdo otírat, neboť o nich nebude vědět.

Co dělají dva doma za dveřmi je mi jedno, pokud tím jiný netrpí.

+1/0
22.2.2018 16:00
Foto

B95r38o51n17i50s64l95a85v 69G46a27b28r48y93š 2162659421

Jo, to je snad jediný rozdíl. Narodí se jim samo a některé páry to nepřekousnou, tak dítě skončí v péči někoho jiného. Ale to je záležitost přírody, plození nemá s manželstvím ani inteligencí nic společného. Hnědočeši můj názor akorát potvrzují, když plodí další a další kriminálníky a vysavače sociálních dávek. Jejich inteligence jim stačí na to, aby si dali cigaretu správným koncem do pusy a při jejím zapalování sami neuhořeli.

Pokud Vám vadí určité chování lidí, tak jsem zase rád, že na to pohlížíte stejně. Homosexuály jsem na veřejnosti se líbat ještě neviděl. Většinou si u vlaku dáme pusu s partnerem na rozloučenou sami. Ale jinak častěji vidím kluka, jak se po své dívce sápe. A nevšiml jsem si, že by to někoho pohoršovalo.

0/0
22.2.2018 16:17

M41a71r23t83i15n 57P86e32t15v73a71d 4920949517812

Pane Trojane, povězte nám, jakou zkušenost máte s těmu chudáky, které vychovali homosexuální rodiče, že tady střílíte takhle od boku? Kolik jich vlastně znáte, a co vám vyprávěli o svém utrpení?

Podobně i o té šikaně. Normální dítě, vedené k asertivitě, je vůči šikaně imunní. Podstatnou měrou záleží na tom, jak rodiče pečují o jeho sebevědomí. Šíkana hrozí jenom slabým, nejistým a submisivním. A na konkrétní zámince přitom vůbec nezáleží - nějaká se najde vždycky. Dítě z homosexuální rodiny není apriorním terčem. Na našeho syna to samozřejmě zkusili přes dva tatínky, ale sám ten pokus zlikvidoval hned napoprvé, a už se to neopakovalo. Z organizátora útoku se nakonec stal jeho nejlepší kamarád, který k nám docházel i proti vůli svých homofobních rodičů tak vytrvale, až nakonec i oni vyměkli.

0/0
22.2.2018 13:34
Foto

M24i32l79a83n 41S44o77u83š94e53k 9496207791192

Stačí se optat třeba nějaké učitelky, která má/měla ve své třídě děcko adoptované homosexuály, o němž se to vědělo. Možná byste tak ještě přesvědčivěji zjistil, jak to dítě trpí. Jeho trauma je doživotní.

0/0
22.2.2018 14:29

M93a57r68t19i84n 54P38e27t92v34a25d 4660119927762

Proč zrovna učitelky? Jakou záruku vám poskytne její mínění? Nebylo by lepší ptát se přímo těch dětí? Je jich za posledních 70 let mezi námi přinejmenším pár stovek, už dávno jsou dospělé a vedou své samostatné životy - kde jsou ta dramatická svědectví o doživotních traumatech? Náš syn se se svými dvěma tatínky netajil od první třídy nikdy a před nikým. Proč si nikdy na nic nestěžoval, a proč neutrpěl žádné trauma?

0/0
22.2.2018 15:41

P72e80t95r 73B33u32r95d21a 3900425619567

Protože by mu tatínci vysvětlili, že ti ostatní tomu nerozumnějí - a to tu modřinu pod žebry nezahojí. Nebo proto, že Vás má rád (jste mu ti nejbližší) a nechce Vás ranit tím, že kvůli Vám dostal nakládačku.

Já jsem také přiznával, že jsem dostal nařezáno, jen tehdy, když to nešlo zapřít kvůli roztrhanému oblečení, modřinám na viditelných částech těla ...

A to jsem byl bit "jen" kvůli tomu, že jsme chodili do kostela, nebo že jsem měl o stupeň lepší průměr.

0/0
22.2.2018 15:47

M40a77r16t31i62n 43P82e93t92v62a98d 4470829717392

U nás nebyl důvod cokoliv zatajovat, a nikdy jsem nic takového nezaznamenal. Každopádně si v životě vede neobyčejně úspěšně, učí na univerzitě, přivedl do rodiny jedinečnou snachu a dvě děti. Všichni sdílíme intenzivní rodinný život, jak jsme ho sdíleli vždycky. Na to, že si o pánubohu nemyslím nic dobrého, mi nadělil mnohem víc než všechno, co jsem kdy chtěl.

Svou homosexualitu jsem zveřejnil v 16 letech na střední škole, nikdy a před nikým jsem ji od té doby neskrýval, a nikdo mi do cesty za celý život nepoložil ani stéblo - dokonce ani hospodští štamgasti v zapadlé šumavské vsi, ve které mám chalupu, kterou slavnostně pokřtili "u dvou teplejch". Tak co s tím nadělám? Nic. ;-)

0/0
22.2.2018 16:33

P77e51t66r 47B20u61r26d92a 3600725469987

"Normálnídítě, vedené k asertivitě, je vůči šikaně imunní."

Nevím, jak může být někdo imunní k tomu, když mu pět šest spolužáků razítkuje pěstmi obličej a řvou u toho cosi o malých buz...

A děti obecně jsou velice citlivé na odlišnosti. Ať už je rodič v ČR abstinent, přistěhovalec odjinud nebo LGBT - stejně to dostane od okolí "sežrat".

Takže bezproblémové (nebo s jedním konfliktem) to bude tam, kde jsou všichni jiní, a nebo se neznají.

0/0
22.2.2018 15:41

M22a30r33t45i23n 72P62e95t64v45a93d 4460599797392

Možná máte dnes jinou zkušenost, to nemohu posoudit - syn chodil na základní školu v osmdesátých letech, a leccos bylo tehdy jinak. Na homofobii jste v české společnosti jen sotva někde narazil - sjezdil jsem v životě velký kus světa, a nikde jsem neviděl takovou vstřícnost k homosexuálům, jako u nás. Datuje se už od časů předválečné republiky.

Děti se rodí bez předsudků, s pochopením homosexuality nemají problém v žádném věku - odporem k homosexualitě a pocity hnusu je napumpují teprve jejich rodiče. A je asi pravda, že pod vlivem internetu a diskusí, jako je tahle, v mnoha lidech, a tedy i v jejich rodinách, za posledních 15 let narůstá agresivita, kterou si postižení navzájem posilují. Zdaleka nejde jen o homosexuály: vemte si třeba široce oblíbené teorie o lékařích, kteří vraždí své pacienty jedovatými léky a léčebnými postupy, zamlčují a degradují skvělé výsledky léčitelů atd. Pak si proberte agresivní nesmysly o politice domácí, evropské, potažmo světové, o zákeřnosti a zhoubném vlivu nevládních organizací, vysávajících státní peníze do soukromých kapes, a řízených jakýmisi zlovolnými mafiemi, atd.

Začátek 21. století je kupodivu ve znamení nečekané pandemie hlouposti, nekritičnosti a agresivity. Byl bych rád, kdybych své pocity přeháněl, ale nejsem si tím bohužel jistý.

Internet je nepochybně skvělý sluha, ale děsivý pán. S tím nikdo nepočítal a nikdo na to nemohl být připraven. Normální lidé nedovedou - a většinou ani nemohou - rozlišit pravdivé a informace od vylhaných - neměli kdy ani kde se to naučit. Neumím si představit svět těch, kteří se v tomhle století narodili, a radši se o to ani nesnažím.

+1/0
22.2.2018 16:21

J23a47n 58M65e24r55t12a 3112250251658

Proč by mělo být dítě chudák, když vyroste spokojeně ve zdraví? Jak to posuzujete? Podle studií na téma výchovy stejnopohlavními páry bych neřekl, že děti takto vychované jsou chudáci v nějakém běžném slova smyslu.

0/0
22.2.2018 13:40

P22e31t38r 55B22u19r19d98a 3590115339107

Doma záleží na "domácí skupině" (rodina se mi nechce použít). Může být založena na dvou rozumných jedincích stejného pohlaví (a doma bude vše v nejlepším pořádku), nebo na dvou jedincích různého pohlaví bez rozumu (a doma bude dítě trpět). Jenže ve škole záleží na tom, jaký se sejde kolektiv. A (jak píši jinde) děti jsou citlivé na odchylky. Špatné je, když rodiče jednoho nechlastají a všech ostatních ano (Pošli tátu do hospody, copak je to ňákej de8il! Jo táta nejni de8il, tak to seš 8l8ej ty, pos€ro!), když jeden má doma dvě maminky nebo dva tatínky (co na tom, že to dítě milují a vychovávají co nejlépe je to možné) a ostatní tatínku a maminka (co se každý večer intoxikovaní rvou, řvou a děti bijí).

A ono DOMA není vše - dítě potřebuje i vrstevnický kolektiv, aby se v něm naučilo žít. A učte se žít tam, kde za každým rohem číhá pěst.

A, nic naplat, většina dětí bude mít tatínka a maminku, byť 500 km od sebe, a na dvojice TT i MM budou koukat skrz prsty.

0/0
22.2.2018 15:54
Foto

B40r54o55n11i77s16l75a69v 61G79a37b18r69y55š 2712739901

Děti jsou citlivé na odchylky, ale i k té citlivosti je musel někdo vést a jak na ty ochylky mají reagovat.

Když sousedovic dítě přijde ze školy a řekne, že jeho spolužák má nevlastního tátu, tak soused může prohodit, co je to za rodinu. Nebo že jeho spolužák musí dostat speciální lavici, protože má špatné pohybové ústrojí. A soused zase řekne, co je to za mrzáka. A tyhle podobné názory dítě pochytí a začne je ventilovat před třídou. A ten chudák spolužák bude muset trpět za to, že má špatnou páteř, že špatně chodí a tak dále. Soused se svému synovi nebude vůbec snažit vysvětlit, že někteří mají takovou nemoc, která jim znemožňuje plynulý pohyb chůze. Protože to ani sám nebude akceptovat.

Proto se vždycky zeptám: pokud byste měl ve své třídě žáka, který má dva otce nebo dvě matky, zastal byste se jej, přidal se k agresorům nebo byste si toho nevšímal? A jak byste stejnou situaci řešil se svým potomkem?

Pořád se tady píše, že děti jsou kruté, dokážou se posmívat a šikanovat. Ale kdo je ty posměšky učí? Někdo jim to musel říct, někde to musely slyšet nebo si to přečíst. Ze své hlavy to nemají.

0/0
22.2.2018 16:36
Foto

B95r49o64n87i90s52l38a47v 56G59a80b11r80y40š 2682249861

Ale proti tomu já přece neprotestuju. Mě jen zajímá, o které děti jde.

0/0
22.2.2018 15:38

P57e41t23r 24B56u54r24d47a 3590455619767

Co projde ve velkém městě bude horší na malém a velký průšvih na vsi. Kdyby u nás bylo děcko, co má (veřejně přiznané) dva tatínky nebo dvě maminky, bylo by mi ho líto. Tady dostávají zabrat za menší odlišnosti (moje dostávali za tu hospodu - normální je přece chlastat). Snad i proto vím o domácnosti rozvedené a neprovdané "sestry" nebo maminky samoživitelky s "babičkou" (ty uvozovky jsem si postupem času domyslel).

0/0
22.2.2018 16:06
Foto

B75r84o11n49i52s87l36a42v 14G90a89b67r19y35š 2762389221

Tak naše vesnice o 250 obyvatelích bude asi výjimka ;-D. Tam se paradoxně cítíme s partnerem nejbezpečněji, protože ty lidi známe a oni znají nás. :-)

0/0
22.2.2018 16:18

R39o28b70i97n 30M98a18y33e66r 7863148229819

Ano, bisexuálové jsou opomíjení jako nějaký škvár. Klidně bych bral bisexuální manželku s přítelkyní, svatba, samozřejmě se mnou ;-D Bohužel, nemohl bych jí oplatit, to pardon, to nedokážu překousnout. ;-D Ale jí bych to se mnou toleroval.;-D

+1/0
22.2.2018 12:19

J17a49r75y76n 58A74m21b65r40o48ž 6981501648491

Já bych teda dvě ženský nechtěl. Ani bisexuální. Ani žádný jiný ze seznamu kolegy Pukla. Bohatě stačí jedna. Jak se říká - dobrého po málu.:-)

+1/0
22.2.2018 12:25

R37o73b96i85n 50M11a12y94e10r 7393978679859

Máte pravdu, ale co, zajímalo by mě pak, jestli se stačí rozvést s jednou nebo bych musel s oběma jako jednotkou. ;-D Ale dobře, občas stačí, když si manželka přivede kámošku, já to prostě toleruju, nebudu jí diskriminovat, když mě vezmou do party. ;-D

+1/0
22.2.2018 12:29

J87a22r64y27n 26A72m58b33r77o14ž 6131581378581

Myslím, že vymýšlíte kolo. Kouknul bych se někam, kde to funguje, jako třeba Saudská Arábie. Počítám, že s touto situací se už dokázali vypořádat.

0/0
22.2.2018 12:35

R63o17b14i67n 80M98a67y67e27r 7583408249949

Ale nevymýšlím nic, docela se bavím, to je všechno. Jinak je mi tohle téma docela jedno, jen mi to přijde už praštěný.

+1/0
22.2.2018 12:38

M65a47r72t80i57n 45P22e97t54v60a86d 4840479337632

Bisexuálové existují jenom teoreticky. V naprosté většině jde o homosexuály, kterým je žinantní přiznat barvu. A výjimkou nejsou ani heterosexuálové, které občas vyhledají i sex s muži.

Pro určení sexuální orientace není rozhodující, s kým kdo spí, ale s kým spí nejraději. Jen menší část homosexuálů a heterosexuálů má opravdu nepřekonatelný odpor k sexu s "nesprávným" pohlavím.

+1/0
22.2.2018 13:13

J24a72n 18P46u96k53l 7661511907433

Jistě. V podstatě jsou všichni homosexuálové, jen někteří s menším či větším odporem k opačnému pohlaví... ;-D

0/0
22.2.2018 13:25

J59a80n 30M40e65r58t57a 3552100921628

"existují jen teoreticky" "v naprosté většině jde o homosexuály" Neodporujete si trochu? Tedy, přísně vzato ne, ale ona ani praktická existence bisexuálů neznamená, že většina těch, co se za ně označují, mohou být homosexuálové.

0/0
22.2.2018 13:38

M46a20r64t76i89n 28P93e16t23v30a22d 4820309937932

To jistě ne - mnozí mohou být heterosexuální.

Autorem pojmu bisexualita byl slavný americký sexuolog Alfred Kinsey, který spolu s manželkou uskutečnil ve 40. letech minulého století řadu průlomových a kontroverzních studií o sexuálním životě Američanů. Kinsey se dokonce domníval, že až na okrajové výjimky jsou více nebo méně bisexuální všichni muži, a sebe považoval za typický příklad, i když žil v naplněném a spořádaném manželství, v němž s ženou zdárně vychovali dvě dcery.

Bisexuální pohoda vydržela až do okamžiku, kdy se kolem čtyřicítky nečekaně a poprvé v životě bezhlavě zamiloval do svého dvacetiletého asistenta. Kdyby tehdy milující a odvážná manželka bez velkého váhání sama nenavrhla společný život ve třech, opustil by ji i své dcery, a rodina by se totálně rozpadla. Zásluhou manželky k tomu nedošlo. Ale bisexuál tím vzal za své - z Kinseyho se vyklubal normální homosexuál jako poleno.

Dodnes je uznáván za jednoho z nejvýznamnějších představitelů světové sexuologie, ale koncept bisexuality záhy po jeho smrti kriticky rozcupovali jeho následovníci.

0/0
22.2.2018 14:21
Foto

M25i51l86a29n 50S29o24u16š53e78k 9476727401562

Vy jste skutečný komik, promiňte. Takže ta 4% jsou možná vlastně ti normální heterosexuálové. Skutečně jste mne rozesmál, sice ironicky, ale rozesmál. Děkuji!

0/0
22.2.2018 14:36

M29a88r74t18i23n 78P54e37t60v42a11d 4730119247652

Nikdo neví, kolik procent homosexuálů resp. heterosexuálů je v populaci, a nejspíš to ani nikdy vědět nebudeme. Stovky průzkumů vycházejí v rozmezí cca 2% - 12%. Všechny mají společný handicap: jejich výsledek je v rozhodující míře závislý na sebehodnocení respondentů. Neexistuje totiž žádný objektivní znak, který by umožnil homosexuála spolehlivě identifikovat. Falopletysmografické vyšetření, kterým se v padesátých letech světově proslavil docent Kurt Freund z Výzkumného ústavu sexuologického v Bohnicích, je v případě homosexuality obdobně málo průkazné jako detektor lži. Ani podrobné psychologické vyšetření není vždy dostatečnou zárukou, protože jeho výsledek zase ovlivňuje zkušenost a specifičnost přístupu psychologa, který nemá k dispozici obecně platnou srovnávací standardizaci.

Naštěstí je to úplně jedno: znát prevalenci homosexuálů nemá s ohledem na relevantní okolnosti pro společnost žádný význam.

Ta 4% "čistých" homosexuálů se jen náhodou shodují s někdejším odhadem Alfreda Kinseyho. Ve skutečnosti jde o údaj, na kterém se dnes jakžtakž shodne většina sexuologů. Mnohem větší podíl tvoří "čistí" heterosexuálové, kterým je ovšem věnována podstatně menší pozornost. Kinseyho někdejší představy o jakési gaussovské distribuci se nikdy nepotvrdily, rozložení obou orientací je výrazně asymetrické směrem k mnohonásobné převaze heterosexuálů.

Jsem rád, že jsem vás ironicky rozesmál, a byl bych ještě raději, kdybyste se pochlubil, čím. ;-)

0/0
22.2.2018 15:26





Najdete na iDNES.cz