Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Psa se zbavte, řekli jí na úřadě. Dům pro seniory přitom zvířata nezakázal

Po dvanácti letech čekání se Evě Janků podařilo získat místo místo v domě s pečovatelskou službou. Nicméně radost ze zprávy vzápětí vystřídalo zoufalství ze ztráty milovaného psa. Na městském úřadě jí řekli, že si s sebou Harika vzít nemůže. Vedení města ale trvá na tom, že jí nikdo psa nezakázal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39a61r16o89s32l35a82v 23S88t69u94c68h65l23í54k 7196838952186

Ta dáma by si měla vybrat. Buď čokl nebo dům pro seniory. Že by taky mohl její miláčekl vadit ostatním spolubydlícím jí samozřejmě nezajímá

0/−3
18.2.2018 21:52

O23n52d87r36e74j 17P97a51t65e94k 5880660729591

Vy asi moc empatický nejste, že? A psa asi také nemáte... Ono vám to stáří ale vysvětoí samo!

+8/0
19.2.2018 6:58

F28r37a40n59t35i17s87e73k 90K97r54a10l 8140916524342

Ja bych zase pral vsem Rapkum, Novakum a jejich rodinam.kdyby nekdu potrebovali pomoc psa pri zachrane Zivota aby ten pes zrovna nemel cas!!!

+2/−1
18.2.2018 18:28

P76a17v56e15l 73J51á51n 35B41u81v33a83l27a 6289980129318

Přál bych vám všem, čoklů obhájcům, vstoupit do DPS ky, kde majitelky čoklic & čoklů nestihly "miláčky" vyvést ven vyčůrat a ty pak rozvonívají paty zdí kolem vstupních dveří!

+2/−5
18.2.2018 12:32

P18e46t84r 24B59a58č87a29v49č60í88k 3803738131169

Někteří z nás nejsou schopni se přizpůsobit dnešní době a blbcům, kteří si hrají na bohy.

+1/0
17.2.2018 22:58

J97a40k28u80b 20K67o85r76e85c 6144270521823

Tak se důchodcům nepřizpůsobujte.

0/0
18.2.2018 11:01

T14o56m72á97š 52V77e94l55č66o20v26s58k67ý 4843348909618

Kdo ví, co to bylo za úředníka a pochybuji, že byl z toho zařízení. A když ne, nemohl mít motivaci zbavovat paní jejího psa. Ať tak či tak, asi dobře pro paní. Místo toho, aby se celé dny cicmala se psem, může opět navazovat vztahy s lidmi. Z článku mi totiž také vyplývá, že může mít problémy v běžné komunikaci.

+2/−14
17.2.2018 20:52

O53n66d78ř27e84j 85Z10e28m91a63n 5320694978199

Tyhle nesmysly ohledně lidí co mají psa máte odkud?

+5/0
18.2.2018 7:26

V42l16a14d25i91m87í90r 38N95o18v59á40k 3302114326511

Opět nahrazuji P.Řápka, ovšem opět v mírnějším tónu.

Víte, dnešní lidé, a je jedno o jakou generaci se jedná, jsou buď dost natvrdlí anebo neví, co se kolem nich děje, i když malinko se začínají sdružovat, což se příčilo zejména p.V.Klausovi, který tvrdil, že každý z nás jsme invidualita a podle toho bychom se měli chovat.

Ale zpět k psům. Už i nemocnice ty některé psy povolují z důvodů zdravotních asistencí. Ale jedinec si říká, sem tam, aniž bychom to viděli nebo máme tvář jak bůh Janus, že ti psi si některá místa v těch nemocnicí můžou i nemusí označkovat. Majitel třeba o tom ví, ale protože je imobilní, nemůže s tím něco dělat.

To samé začíná být zvykem v knihovnách, školách i školkách. Skoro denně se s tím setkávám. Jen se ptám, je tohle normální a je to v pořádku?

K tomu starobinci a psovi se vracím.Jeden z manželů může umřít a druhý, co se na něj navalí, nestačí zvládat. Ale snad v tomto případě existují bezplatné poradny, jen se nebát zjistit jejich adresu a využít tento úřad, pokud nemá děti nebo jsou sobecké.

Ale zpět k tomu starobinci. Je to v podstatě zdravotnické zařízení a určitě tam existují určité hygienické předpisy. Takže pes by tam neměl, co dělat. A ještě dodávám, po teoretické stránce, co kdyby každý si na ten pokoj přivedl svého pejska?

Co tedy s tím psem. Jsem tedy proti jeho utracení. Ovšem, mohl by se jej ujmout nějaký spolek, soused, příbuzný (to byl třeba můj případ, i když psy nemám rád).

Babičce by pak mělo být dopřáno, aby se jednou za měsíc na toho svého čoklíka jet podívat.

+3/−12
17.2.2018 18:59

B81a60r85b33o60r59a 72M65a28r69e71š79o59v23á 7712852672100

Zajímalo by mě, co si představujete pod slovem "starobinec". Ať už cokoliv, evidentně jsou vaše představy hodně vzdáleny realitě. Paní dostala byt v domě s pečovatelskou službou. To rozhodně není zdravotnické zařízení, v článku dokonce píšou, že se jedná o městské byty s pečovatelskou službou. Nejedná se tedy o žádný veřejný prostor. Pokud to není nikde v předpisech napsáno, myslíte si, že je v pořádku, aby bylo novému nájemníkovi zakázáno vzít si s sebou do bytu domácího mazlíčka? Další věc je, že psi "doma" nečůrají. Od toho je "venčení", o tom jste určitě slyšel.

+4/0
17.2.2018 20:54

J83i51ř62í 69N41o12v70o25t70n70ý 6665547656976

Paní Marešová, Vy asi patříte k lidem, kteří mají pocit, že si mohou dovolit všechno, bez ohledu na ostatní, pokud to nemají jednoznačně zakázáno černé na bílém, nejlépe s kulatým razítkem. Domy s pečovatelskou službou sice nejsou zdravotnickým zařízením, ale nejsou zároveň ani běžnými obytnými domy. Častým charakteristickým znakem domů s pečovatelskou službou jsou právě ona společná zařízení (tedy "veřejný prostor"), jako např. jídelny, společenské místnosti, často i společná sociální zařízení pro více "bytových jednotek", v nichž je pohyb domácích zvířat naprosto nevhodný, a to nejen z hygienických důvodů, ale i z hlediska bezpečnosti ostatních klientů. To, že se nejedná o zdravotnické zařízení v pravém slova smyslu, je v této souvislosti zcela nepodstatné. Jedná se totiž v každém případě o sociální zařízení, určené pro osoby se sníženou schopností postarat se o řádný chod vlastní domácnosti, nikoliv o psí nebo kočičí útulek.

+3/−3
18.2.2018 4:12

O94n49d80ř70e82j 74Z58e81m42a48n 5960324258209

Ale tam není problém mít psa. Vždyť to v tom článku je naprosto jasně uvedeno. Dokonce to není možné v tomto typu zařízení paušálně zakázat.

+3/0
18.2.2018 7:28

V77l81a45d73i71m30í27r 79N87o22v29á82k 3622444876121

Rád bych viděl tu vyhlášku domů se sociální službou. Četl jste ji někdy? To je něco jako domovní řád.

0/−1
18.2.2018 10:19

V97l73a14d73i83m19í42r 10N12o92v50á11k 3182244726181

Když přijdu k někomu na návštěvu, tak pokud ten majitel má psa, tak ten psí odér je cítit, i když byt je v čistotě udržovaný a v pořádku. Netvrďte mi, že se v tom bytě ten pes neučůrne. To pozná jen člověk, který psa nevlastní.

Starobinec se dnes rovná domov důchodců. Vzhledem, že jsem v některém z nich byl, viděl jsem jaké tam vládnou poměry, ale měla byste tam být déle.

Můžeme se hádat, pod koho pečovatelská služba patří, buď pod sociálku nebo zdravotnictví, ale to je jedno.

Pokud jde o byt s pečovatelskou službou, tak ať tam má paní třeba 10 čoklů, pak ovšem ostatní nájemníkům to nebude muset vyhovovat.

Tímto poněkud poopravuji svůj předešlý článek, ale třeba ty knihovny, atd. nadále platí.

0/−2
18.2.2018 10:16

B85a59r47b88o35r92a 81M44a79r25e61š68o51v10á 7212242932400

Myslím, že bych tam neměla být déle. Pracovala jsem v domově pro seniory cca 10 let jako brigádník i zaměstnanec a vím, o čem mluvím. Při svých praxích a studiu jsem navštívila i další. Spíš vy byste si měl ujasnit pojmy. A hádat se nemusíme. Sociální služby jsou sociální služby a zdravotní jsou zdravotní. Stačí, když si tyto rozdíly vyjasníte vy.

+1/0
18.2.2018 14:54

V49l32a28d51i36m67í49r 44N70o77v78á26k 3702724496201

No, rád bych Vám odpověděl, ale nevím na co. V sociálních zařízeních finguje doktorka tak 1 - 2 týdně.Tzn., že když je to sociální ústav, že zdravotníci tam nesmějí? A uznávám, že služba v domově pro seniory je vyčerpávající (i když jsem viděl některé věci, které se mi tam nelíbily) .

Jinak po 10 letech chápu, že jste odtamtud odešla.

0/−1
18.2.2018 18:52

B95a12r96b98o75r15a 91M68a93r68e57š72o58v12á 7812362172770

Je to "ústav sociální péče" a zdravotní péči tam zajišťují sestry, což se vzájemně nevylučuje. Jak píšete, doktor tam působí jen např. dva dny v týdnu, čili je externista => rozhodně to z toho nedělá zdravotnické zařízení. Záleží na tom, jak je zařízení zařazeno, jakými zákony se řídí, jak ho definuje zřizovatel. Pokud jako zdravotnické zařízení, nemůže to být "domov pro seniory" nebo "dům s pečovatelskou službou", ale např. "léčebna dlouhodobě nemocných", což je zpravidla součást nemocnice a lidé tam nebydlí.

+1/0
18.2.2018 23:04

P74e49t89r 44B33a78č49a89v31č13í64k 3623538871299

Doufám, že pro vás také jednou najdou něco jako STAROBINEC... nebo PASTOUŠKA.

+4/−1
17.2.2018 23:01

V41l13a19d26i93m63í43r 40N59o56v67á20k 3752854686951

S tím slovem jsem to, pravda, přehnal, ale zcela úmyslně, aby ten pejorativ se ujal. Takže se ujal. Mě starobinec (ale ani ta "pastouška") nečekají, protože mám ještě manželku, a ta by nedovolila, abych do takového zařízení přišel. Vždyť felčaři dnes nechávají třeba lidi s rakovinou umírat doma, aby nemocnice "ušetřila".

A navíc, mám děti, které se postaraly o svého druhého dědu a nenechali jej umřít právě v tom starobinci . Jak si ty děti vychováte, takové je budete mít.

0/−2
18.2.2018 10:25

F52r19a92n97t98i29s60e77k 28K59r85a83l 8870136404242

Abys jednou nekoukal..podle toho jak se vyjadrujes te moc radi mit nemuzou Novak

+1/0
18.2.2018 18:34

V68l52a26d97i71m19í22r 23N40o18v39á86k 3652684726141

Netykáme si, Král. Ale divil byste se.

0/−1
18.2.2018 18:54
Foto

H62a16n22a 53M59a88l30i21c51h40o97v44a 9770597523563

Vladimír Novotný: Vaše schopnost empatie se rovná nule. A vaše vyjadřování taktéž. Jen to sebevědomí je zbytnělé..

Navíc babička je babičkou jenom pro svá vnoučata, jste jejím vnoučetem? Vzhledem k tomu, že používáte slovo starobinec asi těžko.

+3/0
18.2.2018 10:04

S26y52l50v33a 68Š69p33o42r96k79o67v89á 5886722220589

asi byste si měl nejdřív přečíst článek, pod kterým diskutujete. Paní šla do domu s pečovatelskou služnou, což jsou samostatné BYTY (jako v kterémkoliv jiném bytovém domě třeba na sídlišti), ovšem v tomto domě jsou poksytování navíc veškeré služby - od donášky obědů, nákupů, přes úklid až po pomoc s hygienou, reahabilitací apod. A tak není důvod, proč by v takovém nájemním bytě kdokoliv psa měl.

Ovšem problém není pes - problém je úředník, kterého si platíme ze svým daní, aby pro ná pracoval - a který klidně té paní lže a omezujejí její práva. A proti tomu by se mělo protestovat, ne proti psům )které já mimochodem tak zrovna nemusím:-))

+1/0
18.2.2018 10:24

V85l80a30d80i90m85í63r 79N32o14v56á41k 3212764446791

Měla byste si vyjasnit tedy domy s pečovatelskou službou, kde třeba ty jídelny jsou anebo je to opravdu soukromý byt.

Pokud by se jednalo o soukromý byt, tak uvedu zatím jediný příklad. Může se stát, že paní bude imobilní, ale proč by v něm tedy podle soudu ostatních nemohla mít toho čoklíka? Pak ovšem nastává otázka, kdo jej bude ochoten venčit. Existují sice profesionální "venčiči", ale ta paní nezaplatí. A má se neustále v tom baráku někoho doprošovat? Sociálka, která rozváží ty obědy a přiváží nějaké ty léky to určitě nebude. Takže, co s tím?

+1/−1
18.2.2018 10:34

S65y82l70v23a 28Š48p45o91r81k78o56v79á 5316392310779

Pojmy neznáte vy. Dům s pečovatelskou lsužbou je POUE takový dům, ve kterém jsou samostatném nájemní byty. Je určen pouze lidem, kteří se o sebe mohou částečně postarat sami, nikoliv nepohyblivým či slouhodobě nemocným lidem - což je dáno i v podmínkách takového zařízení. Mohou tam být samozřejmě i nějaké společné prostory (jídelna, dílna, společenská místnost...) - a pak už záleží na provozovateli, jestli umožní přístup zvír ́řatům i tam nebo. A co se týká venčení - pokud je dotyčný člověk svéprávný,je to pouze jeho věc, jak si zařídí venčení psa - do toho mu nemá kdo co kecat (stejně jako jiné staré paní, který bydlí o pár metrů dál v paneláku a bude měsíc nemocná - je to prostě její věc)

+1/0
18.2.2018 10:47

V28l48a57d96i38m70í64r 39N87o69v10á63k 3232914316291

Tzn.,že podle Vašeho názoru si Dům s pečovatelskou službou můžu vyložit tak, že v něm bydlí pouze lidé, kteří se mohou tedy částečně postarat o sebe. V tom případě, jak už jsem se částečně zmínil, se ti lidé musí řídit řádem pro takovýto dům. Jestli - že je tam zákaz pobytu psů, tak ta vyhláška platí. Pokud ale paní bude bydlet v BYTĚ s pečovatelskou službou a jinak ten dům je nájemní nebo patří družstvu nebo SVJ, tam ten domovní řád bude jiný a paní psa bude mít s sebou.

S venčením psů máte sice pravdu, ale ne úplnou. Tak jsou třeba případy, že někdo psychicky nemocný nebo staroušem měl v bytě psa, možná jej krmil, ale ven s ním nechodil. Pak chudáci sousedi.

Ještě poznámka. Pan Klaus tvrdil, že se má každý starat o sebe. A mnoho lidí si to vyložilo tak, že budou sobečtí a okolí se nebudou všímat. Důsledky, včetně těch čoklů, neseme dodnes, i když se mi zdá, že lidé se pomalu začínají sdružovat.

0/−1
18.2.2018 15:13

S45y86l33v15a 12Š97p40o47r45k38o97v21á 5396832570919

Ach jo - zjistěte si nejdřív základní pojmy, abyste tu ze sebe nedělala hlupce. Ano - dům se pečovatelskou službou je dům (celý dům- nikoliv nějaký byt v družstevním paneláku), ve kterém jsou jednotlivé bytové jednotky, za něž člověk platí nájem a nájemní smlouva se právně nijak neliší od nájemné mslouvy kdekoliv jinde. Provozuje ho ale město (stát, osukromá firmy), která si stanovení podmínky, za kterým dotyčný může tento nájemní byt získat. A mezi těmito podmínkami je věk, dzravotní stav (kde je řečena určitá míra soběstačnosti - takže ho např. nemůže získat člověk s pokročilým alzheimerem, invalida, který se neobejde bez celodenní pomoci - a naopak třeba zdravý a mladý člověk). V tomto domě nejsou žádné pokoje - jen samostatné byty. Může být organiztační součástí Domova seniorů )např. v přízemí je klasická domov seniorů s jendotlivými pokoji, v prvním patře jsou jednotlivé byty - ovšem pro každé z těchto zařízení platí jiné podmínky).

A co se týká slov Klause - jako obvykle jste je bu ́d nepochopil, nebo zkomolil - a stím naprosto souhlasím. Klaus vždy říkal o sebe a svou rodinu - tedy že - v případě senior- nemají spoléhat na té, že se o stařečky bude starat nějaké státní zařízení (z daní nás všech), ale že by se o své staré rodiče měla postarat především jejich rodina. že by lidé měli své děti vychovávat tak, aby to brali jako samozřejmost...

+1/0
18.2.2018 15:23

V81l77a22d71i29m47í51r 94N27o40v34á57k 3482804786891

Jsem na rozpacích, jak Vám odpovědět, ale je vidět, že se dá s Vámi rozumně diskutovat, i když je zřejmé, že budu Váš protipól. Hlavní téma ale nám utíká, a to jsou ti čoklové, řadu minusů (které jsem získal, je za tu náhradu P.Řápka a za ten "starobinec".

Tím jsem chtěl vyprokovat diskuse, což se mi snad podařilo. Anžto dnešní lidé, obzvláště ve městech podléhají jakési samolibosti.

Když Vám napíšu, že mladí lidé (ale bylo to i za socialismu) nerozeznají noty třeba na piánu a mají modly ve zpěvácích, tak mě všichni sežerou.

Ale to jsem jen odbočil,teď k tématu. Sama nabízíte dům s pečovatelskou službou ( i když jednotlivé byty v rámci družstevního baráku budou existovat také). Na tom, kdo ten dům provozuje, nezáleží (i když ta soukromá firma v Přerově byl otřes). Podmínky, za kterých ten člověk může ten byt získat, jste jmenovala, i když samozřejmě v příkladech, ale přesně, souhlasí.Ovšem chybí mi tam Vaše vyjádření o těch psech. Můžou tam být nebo ne? Má každé to zařízení jinou vyhlášku nebo je vyhláška celostátní? (V případě celostátní vyhlášky se pak tomu zákazu přítomnosti psa od úředníků nedivím, může to mít své důvody).

Vrátím se ale ještě dále zpět. Protože skoro všichni nadávají na p.P.Řápka, aniž by se po několik týdnů projevil, řekl jsem si, že jej zastoupím, ovšem na rozdíl od něho, budu uvádět pragmatické problémy. To se týká i tohoto článku.

Neznamená to, že bych neměl rád zvířata. 13 let jsem měl kocoura, na vesnici u zeťáka, když bylo sucho, tak jsem s dvěma mladšíma vnučkami přenášel ropuchy do naší studánky, kde ještě voda byla, skoro všechny kočky z vesnice chodí za mnou, poznají i naše auto a už běží za námi. Tak jim dávám mlíko, i když mnozí odborníci tvrdí, že je pro kočky nevhodné No, mlíko se přes noc u nás ztrácelo a zjistil jsem, že na něj chodí zmije. Tak jsem ji nechal, ona se dokonce vedle mě stočila do klubíčka, ale nesměl jsem odejít, jinak se odplazila.

Ke Klausovi. To platilo dříve na vsi, ne dnešní době.

0/−1
18.2.2018 20:15

S56y37l43v44a 15Š26p75o29r18k20o60v10á 5716532100139

Vy opravdu nedokážete chápat čtený text. Za prvé - ten článek není v prvé řadě o čoklech (to by tam bylo víc příkaldů, jak je to jinde apod.), Ten je o jednom jediném konkrétném případu, že jedna úřednice poničila život jedné staré paní, protože jí lhala.

Za druhé - protože každý dům s pečovatelskou službou má svého zřizovatele, je na tom zřizovateli, co si do podmínek (vyhlášky) dá.

Za třetí - i přes několikeré vysvětlování rozdílu mezi domovem důchodců (starbincem) a domem s pečovatelskou službou jste ten rozdíl nepochopil - protože ten Přerov, který uvádítě, žádný Dům s pečovatelskou službou nebyl (lidé tam žili nikoliv ve svých bytech, ale v pokojích a po několika lidech, člo většinou o nemohoucí).

Za čtvrté - je mi zcela fuk, jestli v nějakom tom domě čoklové budou nebo ne, protože já mám takovou rodinu, u které nemusím mít obavy, že mě ať už do pečovateláku, nebo do starobince strčí:-)

A keKlausovi - to platí v každé době ve slušných rodinách, kde si rodiče dobře vychovali děti (a dnes daleko vícv měste než na vsi). Ti ostatní, co z nich vychovali sobce (leckdy vlastním příkladem, kdy za socíku do toho starobince strčili babičku či dědečka) - ti v tom starobinci nejspíš skončí

0/0
18.2.2018 20:27

V22l17a80d44i79m58í98r 97N45o38v86á70k 3722814976631

No, jste jedna z mála rozumných lidí, s kterým se dá diskutovat. Tím Vám samozřejmě nebudu mazat med kolem huby, ale i když jste v protipólu, jednou jsme, pokud mně paměť ještě slouží, jsme si třeba své politické názory vyjasnili. Ovšem, opakuji jsem Váš protipól, sleduji Vaše reakce na mnohé příspěvky a články a musím uznat, že ve většině máte pravdu. Ale nechce se mi do všech diskusí zasahovat. I když přiznávám, těch pár debat s Vámi na různá temata, mě potěší. Jste rozumná ženská a uvažujete selským rozumem. Je škoda, že takových lidí jako jste Vy, na tomto webu neexistuje více.. .

No, ale k věci. Nedělám to často (nemyslete, že to rozvažuji nějak velkopansky), ale rozhodl jsem se na Vaše jednotlivé body odpovědět.

Tak ad 1) Ten článek o čoklech vlastně je (vidíte, už se vyjadřujete jako já), protože skýtá jakýsi precedens. Tzn., že to nebude jen o té staré paní. Jinak, zkuste dokázat té úřednici, že jí lhala, popř.podejte na ní žalobu.

ad 2) Máte pravdu v tom, že jakýkoliv zřizovatel si do podmínek může dát co chce, krom nějakých blbostí, tzn.,že v tom místě můžou (ale i nesmí psi).

ad 3)Ten Přerov jste správně pochopila a já musím kontrovat: Je všechno soukromé, správné?

ad 4) Jsem rád, že Vaše rodina Vás do starobince nestrčí, zřejmě ji máte tak dobře vychovanou, tak jako je moje. A těší mě to, jsem rád, že se ještě dnes takové děti najdou. :Jen poznámka. Když manželka byla po třetí mrtvici a pak se náhle objevila rakovina (naštěstí dodatečně vyléčena), tak jsem jí nikam neposílal. A moje děti s vnučkami (mám 4) mi pomáhaly ve věcech, na které jsem nestačil.

ad 5) I když to není vlastně bod. Na socialismus v tomto případě nenadávejte, děje se to tak i dnes.

0/0
18.2.2018 22:07

M58i18c63h12a49l 23S86v65o12b91o63d18a 5858508336731

Z diskuze je patrné jak hluboká propast mezi pejskaři a nepejskaři je. Měli by jste si uvědomit, že všichni nejsou stejní, takže není důvod je házet do jednoho pytle. Spousta arogantních sobeckých nicek se pohybuje v obou táborech. Někdo preferuje svého miláčka a tahá ho vždy a všude a někdo zase narcisticky preferuje sebe a podle toho se taky chová. Pořád je ale spousta normálních soudných lidí, kteří ví, že musí respektovat pravidla odsouhlasená demokratickým většinovým hlasováním. Pokud jsou ta pravidla v provozním řádu domova pro seniory, tak se paní musí přizpůsobit. Pokud žádné omezení ve vlastnictví psa v provozním řádu není, nikdo nemá právo nařizovat, aby se klient před ubytováním zbavoval psa.

+11/−1
17.2.2018 18:35

T40o31m45á40š 98V43e19l97č37o45v97s75k38ý 4143558359218

Hrozné žvásty...

0/0
17.2.2018 18:16

V95l50a62d88a 96M62u97s30i24l 9420866948893

To je Vas solukromy nazor...

Bydleli jsme / kdysi v Hnanicich u Znojmja/ a pes Wolf vytim v noci vadil kde komu

+2/0
17.2.2018 18:53

V21l93a15d23i40m51í46r 67K64r24y97c65h73t14á24l20e37k 4962459387962

Kdyby se celý život nestarala o čokly a sebe, ale o děti, neskončila by v důchoďáku. :-P

+4/−19
17.2.2018 18:01

M88i98c69h84a42l 67S46v19o83b11o32d13a 5468338146701

Chudáčku, závidíte, že se nikdo nepostaral o vás, že.

+3/−3
17.2.2018 18:27

B25a73r14b87o52r41a 35M63a32r32e58š83o20v86á 7442502652920

O důchoďáku se v článku nikde nepíše, měl byste procvičit čtení.

+1/0
17.2.2018 20:56

S32y93l44v37a 96Š83p10o58r79k23o75v62á 5366792200489

Proboha lidi, nehádejte se o psa - o toho tady vůbec nejde.- Jde o to, že úředníci, které si platíme ze svých daní, aby nás sloužili, se domnívají, že nám můžou vládnout, buzerovat nás a dělat si, co chtějí - právě jako v tomto případě, kdy té paní úředník (úřednice) prostě lhala, třeba jen proto, že sama nemá ráda psy. Začněme se tomu bránit - ti lidé jsou tu opravdu proto, aby nám sloužili, kdyby nebylo nás a našich daní, tak polovina z nich pomře hlady. Ale pokud si na jejich špatnou práci nebudeme stěžovat, ale jen nadávat, budete stále horší!

+7/−4
17.2.2018 18:00

J22a33k41u49b 53K56o72r16e62c 6194190611983

Pokud vám někdo slouží, tak musí dělat to co chcete. Úředník ale nic takového dělat nemá. Je vázán právními předpisy, které musí dodržovat, bez ohledu na to, jestli se vám to líbí nebo ne.

+2/−4
17.2.2018 21:22

P21e19t26r 49H75a30r38i73p86r73a47s58a81d 56H94a25j82i77č 5101226343560

Ano, přesně. Je to služba, která je vymezená judikaturou.

+4/0
17.2.2018 21:35

S61y58l94v60a 28Š92p24o39r87k38o32v53á 5716302130359

Jste na omylu - státní úředník je tu proto, aby sloužil - proto se také říká zaměstnání placené státem "Státní služba" (v angličtině state service) a říkalo se tomu tak i u nás, než to komouši změnili, protože v socíku přece nikdo nokomu neslouží, že. A nic na tom nemění, že musí dodržovat zákony a předpisy - za prvé to přece dodržovat každý občan, za druhé tyto zákony a předpisy schválili lidé )poslanci, zastupitelé), které jsme si zvolili, tedy kteří za nás jako naši zástupci vykonávají naši vůli (proto se tomu říká zastupitelská demokracie)

+1/−1
18.2.2018 10:17

J87a96k23u88b 55K49o44r78e64c 6914530221103

V prvé řadě článek není o žádném státním úředníkovi. A v druhé řadě, úřady sice mají sloužit občanům ale jenom pouze způsobem, který stanoví zákon. Takže pokud přijdete na úřad že chcete stavět dům a ten vám to nepovolí, tak to sice můžete považovat za službu pro vás, ale s výsledkem asi spokojená nebudete.

0/0
18.2.2018 10:59

S72y57l49v64a 96Š63p89o80r69k20o80v72á 5446592300589

kdybyste uměl chápat, čtený text, tak přesně to jsem napsala. že v zasutpitelské demokracii si volíme své zástupce, ti schvalují zákony a předpisy - a úředníci, které si platíme, nám mají přesně podle nich sloužit. A neschopnost chápat čtený text se projevila i v tom, že se domníváte, že článek je o psech.Nikoliv!! ČLánek je v první řadě o tom, že nějaký úředník nesplnil svou povinnost (tedy špatně vykonával svou službu) a řekl té paní lež. Že si tu diskutující začali povídat hlavě o psech - to už je zase jiné věc - ovšem zcela charakteristické pro českou společnost, která je zvyklá držet hubu a krok a špatně pracující úředník jim nevadí, zato jsou shcopni se do krve pohádat o blbostech

+1/0
18.2.2018 11:05

J12a32k94u78b 52K22o25r21e66c 6654220241253

Můžete označit, kde jsem psal něco o psech, nebo ze které části mých příspěvků vyplývá, že se něco takového domnívám?

0/0
18.2.2018 11:19

S94y35l49v11a 38Š24p79o82r88k73o66v23á 5546282860419

O čem tedy podle vás článek je - o Marťanech? Jak vidíte z diskuse - větší část lidí si vyložila, že článek, je o psech, menší část že o špatném jednání úředníka. A vy jste řekl, že článek není o úředníkovi - logicky z toho tedy pylývá, že se domníváte, že je o psovi (psech).

0/0
18.2.2018 11:26

J26a20k89u23b 29K61o68r57e42c 6574600421373

Vždyť o ničem jiném než o tom, jestli je činnost úředníků služba občanům nebo není, nepíšu? Nikde nepíšu že článek není o úředníkovi, pouze jsem vás opravil, že není o státním úředníkovi, což je pravda.

0/0
18.2.2018 11:37

M96i41c51h74a64l 73S83t41e70b15l44o 5509741234587

Proboha jde jen o čokla8-oRv!!

+5/−20
17.2.2018 17:30

O38n65d97ř92e38j 78Z49e54m32a10n 5940424658909

A je tu další kdo tu předvádí jak lidský je...

+5/−1
17.2.2018 17:33

O68n80d63ř47e55j 90Z41e25m47a88n 5530124108559

Hele, když hromadně mímuskujte, přemýšlíte u toho, nebo je to vedeno jen vaší nenávistí ke psům?

+1/0
17.2.2018 17:35

J15a54k72u53b 48K20o29s 3756592660144

Jde hlavně o toho člověka, který má to zvíře rád. Ale chápu, že je na vás asi moc to probrat.

+6/0
17.2.2018 20:29
Foto

J57a56n 86Č28e74r68m40á28k 4499118335807

tady to zase je plné zvířatomilů, kteří nechápou, že něco prostě možné není...

Ano, většinou zvíře nebývá problém, ale zvíře v hodné do malé garsonky, což většinou pečováky bývají...

Ostatně tam píšou, že kočka problém nebývá, se psem je to horší... A je to i pochopitelné... Pes potřebuje mnohem větší péči a venčení, což ne vždy ten člověk zvládá... Navíc krom štěkání a vytí kterým dům ruší je nutno, aby k dotyčnému chodili další lidé, kteří mohou mít za psa strach... A často oprávněně...

Tedy má člověk na výběr. Buď pečovák bez psa a nebo domácí charitu se psem. Je-li to tedy možné, neboť i tam chodí pečovatelka a i tam jsou sousedé...

Holt, pokud někde bydlím musím dodržovat pravidla toho místa, obzvlášť, pokud jsem se tam nově přistěhoval... To je základní podmínka dobrého soužití se sousedy případně života v daném zařízení...

+12/−17
17.2.2018 16:38



Najdete na iDNES.cz