Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chlapec potřebuje lék na vzácnou nemoc, pojišťovna protahuje rozhodnutí

Dvouletý Zdeněk trpí spinální svalovou atrofií, na kterou existuje v Česku jediný lék. Dosud však není standardně hrazen pojišťovnami a o jeho úhradu se musí žádat. Ačkoli to chlapcovi rodiče před téměř čtvrt rokem udělali, zdravotní pojišťovna stále oddaluje rozhodnutí o proplacení. Podle právníků tím porušuje zákony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L73a37d20i50s56l65a68v 61R45y27š65a87v25ý 6733973668460

Hlavně že pomník v Letech bude stát 3/4 miliardy , jsou to úplně vyhozené peníze , bude tam chodit pár politiků a romadůrům to bude šumák a kolika dětem se za ty prachy mohlo zachránit život ... hanba mluvit !

+2/0
9.2.2018 15:22

J48a35r91o85m83í78r 35K88a70p18l14a12n 1762370594760

„Žádné skupiny klientů nemůže VZP zvýhodňovat,“ dodal Tichý.

Proto nedáme nikomu nic.

Že tomu Tichému se nekroutí jazyk v puse, nebo nemá páteř?

+1/−1
9.2.2018 15:03

M25a95g54d13a46l37e50n22a 11H91r82o51n50o24v28s48k79á 3270482414709

Proč lžete?:-/

0/0
10.2.2018 7:36

K18a88r58e83l 60D84r56d63a 6584682897

Pokud by šlo o SMA 1, tak se ve 2 letech Zdeňka hraje již o okamžik, kdy ušetříme.

Podle článku soudím, že jde spíš o SMA 2. Tady je zajímavé, že chudé Japonsko hradí jen pacienty s SMA 1. Chudičké Dánsko doporučuje léčit pacienty jen s SMA 1, s tím že pro léčbu pacientů s SMA 2 je léčba vysoce nákladná a s malým efektem. Francie hradí SMA 1 i SMA 2. Německo, Itálie, Island, US a Izrael hradí všechny pacienty. (Co je to všechny? I SMA 3 a SMA 4?)

Zdá se že ta léčba je spíš experimentální a s nevalnými výsledky. Pro dospělé pacienty je patrně příliš luxusní a nedostupná. Taková malá diskriminace. A chtěl bych vidět debatu v Japonsku a Dánsku. Miminka léčbu dostanou, 2-leté děti již ne. Tak to je síla.

Stále ale zbývá klasická léčba jako doposud. Co jiného zbývá? Zdeňkovi rodiče by měli vlastně na sociálku, pokud veřejně tvrdí, že Zdeňka nyní neléčí. ;-)

Jinak si myslím, že VZP na to kápla. U takovéto léčby je docela na místě, když VZP zaplatí jen za úspěšnou léčbu a neúspěšnou léčbu hradí výrobce. Hloupé pro pacienty je, že tato léčba má patrně nevalné výsledky, jinak by nejela tato polemika.

+1/0
9.2.2018 13:42

I15v20o 98N77a53v62r10á21t83i78l 5834908954

Když pojišťovny zaplatí jen za úspěšnou léčbu a neúspěšnou léčbu hradí výrobce, tak je to pro vývoj nových léků silně demotivující. Pro výrobce bude lepší chrlit nějaký účinný lék, který potřebuje hodně lidí a na kterém vydělá, ostatní ať umřou. Rv

0/0
9.2.2018 17:25

M83i48c55h89a64l 32V58a88r28m16u16ž16a 7951280853511

Bohužel klasická léčba jiná než Spinraza není. Tohle je skutečně první lék na tuto nemoc, který dokáže pacienta stabilizovat a začít jeho stav zlepšovat. Jiný lék není a ještě nějakou dobu nebude, další léky jsou ve fázích studie.

Rozlišit přesně SMA I. a II. nejde. Většinou je takový, že děti s SMA I. mají zcela nebo z větší části chybějící gen SMN1 a max. jednu kopii tzv. náhradního genu SMA2 a nemoc se projeví do 6 měsíce, pacient se nikdy sám ani neposadí. Náš syn měl první projevy nemoci ve 4 měsíci a přitom má 4 kopie náhradního genu SMN2, nikdy nelezl, neplazil se. Přesné zákonitosti ta nemoc prostě nemá. Spinraza stimuluje právě náhradní gen SMN2, čím víc kopií pacient má, tím lépe. Velká část dětí se ve studii zlepšovala, nejde jen o udržení beznadějného stavu. Náš 7-letý Honzík dostal v Belgii první injekci loni v červnu, od té doby vidíme postupné zlepšování. Loni v červnu nebyl schopen sedu. Dnes se v rámci cvičení udržel v sedu cca 20 sekund. Nádech zlepšil o cca 25%. Jde to pomalu, ale jde to k lepšímu.

Podívejte se na toto. Cameronek se narodil se SMA1, s opravdu silnou progresí nemoci, rovnou ve velmi špatném stavu, vč.špatného dýchání a hned po narození bez pohybu, bez sání. Dávali mu půl roku, s tracheou a plicním ventilátorem tak rok života. V 8-mi týdnech dostal první dávku Spinrazy. Dnes má 4 roky a nejen,že je bez tracheostomie a žije, ale učí se chodit ...

https://www.facebook.com/alison.deidrick/videos/10160131549675556/

0/0
9.2.2018 22:02

J92o57s52e33f 92B46a39r24n50a 5943260275

Hlavně, že na pomoc migrantům do Afriky pošleme stovky miliónů. Tohle má být ANO bude líp ? Děkuji pěkně !!!!!!

+2/−1
9.2.2018 13:21

K36a56r90e34l 96D61r10d21a 6394662987

VZP ČR. Dobrý den. Již před dvěma dny jsme i zde na Facebooku a v komentářích pod tímto příspěvkem výše informovali, že po téměř rok trvajících jednáních s odbornou lékařskou společností a s výrobcem léčivého přípravku Spinraza se nám podařilo dojít k dohodě o způsobu úhrady tohoto léku.

Podle platné legislativy sice nemůže být toto léčivo v Česku hrazeno standardním způsobem, nicméně klientům, pro které je jeho podání nezbytné, bude přípravek hrazen v rámci hospitalizace ve dvou specializovaných centrech, a to ve FN Motol a FN Brno.

Veřejnost se o problematiku úhrady léčivého přípravku Spinraza začala ve větší míře zajímat až v posledních týdnech, nicméně VZP vedla složitá jednání se všemi zainteresovanými stranami už v průběhu loňského roku. Díky tomu se jí také podařilo uvést do praxe návrh, s nímž veřejně vystoupila již v listopadu 2017 – tedy aby výrobci inovativních léčivých přípravků nesli finanční spoluzodpovědnost za účinnost léku, který má být hrazen z veřejného zdravotního pojištění. Zpočátku se bude výrobce podílet na úhradě a prokáže-li se, že lék funguje, bude ho dále klientům platit VZP.

Pěkný den, VZP

(Tohle dává VZP na FB pod rozhořčené komentáře vyvolané tímto článkem.) ;-)

0/0
9.2.2018 13:06

R36i19c10h85a14r92d 70V57a43c23e69k 5891318412678

Pokud budou pojištěnci souhlasit se spoluúčastí, popřípadě plnou platbou za banální nemoci typu angína a chřipka, bude více prostředků i na drahou experimentální léčbu.:-/

0/−1
9.2.2018 13:00

J12a47n 18K40r49p69e15c 5406613714242

chapu rodice, chapu rozhorcene mistni diskutujici nad necitlivosti VZP. mejte toto rozhorceni na pameti, az vyrazite do nemocnice a tam vam reknou ze na operaci si musite pockat, ze nejsou kapacity, nebo nejsou klouby apod., nebo ze neni volne CT a nejste akutni pripad, tak musite pockat, na dalsi vlastni CT nejsou penize. apod. jinymi slovy za lecbu jednoho kluka ktery se z nemoci nezotavi, extreme drahou lecbu bude potrebovat az do konce sveho zivota, by se mohlo diky lepsi peci zachranit nebo podstatne zkvalitnit zivot i tisicum jinych pacientu. az se to bude dit vam, tak vam bude lecba jakehosi ciziho kluka uplne stejne u pr..le jako je ted manazerum VZP kteri uvazuji nejak takto pragmaticky.

0/0
9.2.2018 11:03

T81o18m43á27š 74H21o36r58á25k 8240915596359

A mluvil byste stejně, kdyby to nemocné dítě bylo Vaše?

+1/−2
9.2.2018 11:05

J31a78n 46K81r14p66e65c 5696913394592

zacela zcestny argument. jednak neni na to mozne odpovedet, druhak je to v celem pripadu uplne jedno. navic na subjektivni stranku veci poukazuji ve svem prispevku. staci pozorne cist.

0/0
9.2.2018 11:16

M62i12l97a26n 38P31r77i48k24r88y21l 1615247261480

proboha, chtel jsem dat plus, omlouvam se

0/0
9.2.2018 20:31

J57i62ř71í 26K53o19z86l81í19k 1699336322369

Chce to trochu počítat, není to 2,5M jednorázově, ale pravidelně, cca 50M za rok. Pak už je jasné, že dávat takové peníze na nejistou léčbu se pojišťovně nechce. Bohužel nejsme Německo s jejich HDP.

0/0
9.2.2018 10:10

T93o15m54á88š 78H82o64r71á23k 8200305926459

Tak zase na druhou stranu, když pojišťovna bez keců platí léčbu lidí, kteří si svoje zdraví zhuntovali zcela dobrovolně (drogy, nezdravý životní styl) a nechce platit léčbu někoho, kdo měl prostě v rámci "genetické loterie" smůlu, ačkoliv je drahá, je to smutné.

+2/0
9.2.2018 10:46

J52a44n 46K19r27p32e65c 5646193124962

vite, ta uvaha o huntovani zdravi a kresleni hranice kde to je a neni huntovani je velmi osemetna vec. v posdtate kazda definice postihuje vsechny a zaroven nikoho. velmi casto se to tyka i deti ktere mely v geneticke loterii smulu. at samo dite za to jiste nemuze, mnohdy jsou na vine rodice. pokud byste zjistil ze matka ditete brala drogy, hradil byste diteti leceni. zdrave se stravujici sportovne zalozeny clovek pri jizde na kole spadne a zlomi si klicni kost, hradil byste mu peci? kdyz statisticky je cyklistika velmi rizikovy sport (dokonce snad vubec nejnebezpecnejsi), co se tyce cetnosti urazu prevysuje i takove motorkare.

+2/−1
9.2.2018 11:13

J74a85n 49M74a30c88h 6556145976517

Nejsem vystudovaný doktor genetiky (ani jiný doktor) a proto možná vůbec nerozumím problému. Ale, jak je možné, že se dělají sona, bere se plodová voda, ze které se dají zjistit genetické vady a dětí s genetickou vadou přibývá? To se jako ty testy nedělají? Že by to stálo opět peníze, které pojišťovny nechtějí uvolnit? Nebo nám tu někdo krásně lže? Ani bych se nedivil. Po posledních 6-ti měsících se zkušeností s naším zdravotnictvím se vůbec nedivím. Ve sdělovacích prostředcích se chvástáme jaké máme super zdravotnictví, ale když pak ležíte v nemocnici na pokoji, tak přemýšlíte, zda vás po operaci nepřevezli na pooperační na dálný východ.Rv

0/0
9.2.2018 9:47

J54a18n 43K31r82p40e60c 5766443524512

v podstate nepribyva. se zkvalitnovanim zdravotni pece (a pokud se vam ceska nelibi, bezte okusti to blaho verejneho zdravotnictvi na zapad) se rodi deti, ktere by se jeste pred 10-20ti lety vubec nenarodily, nebo zemrely tesne po porodu. dalsim dulezitym aspektem je stari rodicu, zjm. matky, ktere se neustale dramaticky zvysuje. rodit po 30 roku veku je uz pro dite pomerne velmi rizikove.

+1/0
9.2.2018 10:43

J32a17n 65M52a45c98h 6526105666707

Otázka zní, nabylo by lepší se nenarodit, než posléze trpět sám a se mnou celá rodina? Chápu, že je každý jedinec jiný. Já osobně, kdybych věděl že se mi má narodit "nemocné" dítě, tak bych byl pro potrat. Vztah jsem si ještě nevytvořil. To jsem ale já. Každý by reagoval asi jinak.

0/0
9.2.2018 12:23

J83a13n 56K24r92p43e88c 5506333634252

je to velmi individualni. ja to vidim stejne ale nikomu jeho pohled na vec proste nemuzete ve svobodne spolecnosti upirat. zaroven nelze nekomu zazlivat ze se nedokaze postizeneho ditete vzdat byt to objektivne prenasi obsovske naklady na spolecnost. slozite problemy nemaji jednoducha reseni.

+1/0
9.2.2018 12:53

T94o92m97á35š 12H86o44r90á14k 8870745596559

Těch genetických vad jsou stovky, každá sama o sobě velmi vzácná, v součtu už tak vzácné nejsou. Z plodovky Vám každou genetickou vadu zjistí, ale nejde testovat u každé těhotné všechno, právě s ohledem na množství genetických vad. To by prostě ty genetiky zahltilo, je to prostě neuskutečnitelné. V rámci běžné plodovky se tak testuje pouze Downův syndrom a některé další syndromy. Určitá specifická genetická nemoc se testuje pouze v případě, že se třeba rodičům jedno nemocné dítě už narodilo a je tak jasné, že jsou přenašeči (u takových lidí je šance na narození nemocného dítěte 1:4). Jinak těch dětí je pořád stejně. Ale v době internetu se k Vám ty jejich příběhy dostanou snáze než dříve, kdy pokud jste někoho takového osobně neznal, tak jste se o těch nemocných prostě nedozvěděl. A za totáče jednak postižení umírali dříve, protože genetika a léčba byly v plenkách, a jednak nemocní (hlavně mentálně) nebyli tak na očích, protože ve velké části případů skončili uklizení někde v nějaké díře v pohraničí v ústavu. Takže to jsou ty hlavní důvody, proč dnes některých lidem připadá, že takto nemocných je více.

0/0
9.2.2018 10:58

J51a77n 82M32a83c88h 6126145416797

Děkuji za reakci, která mne mile překvapila.R^

0/0
9.2.2018 12:13

P69e15t86r 17P89a96v71l35a20t88a 7356370237671

Dá se za takový test připlatit? V principu by mělo jít o přečtení DNA a prohnání nějakým algoritmem, ne?

0/0
9.2.2018 12:39

M26i42c22h18a18e61l81a 19K52ř10í71ž24o59v65á 1667441605211

Přesně jak píše pan Horák, jen vám to chci shrnout.

Genetických onemocnění jsou stovky (až tisíce), ale běžné testy - jako je kombinovaný test v prvním trimestru se zaměřují hlavně na Downův syndrom a další asi 3 syndromy. Všechny ostatní genetické onemocnění se netestují a projeví se obvykle až po narození.

Takto nemocných dětí ale není víc, je jich podobně - věk rodičů zas až takovou roli nehraje. Ale existuje internet - dozvíte se o nich. Také je lepší medicína - nemocné děti přežívají déle a lépe a rychleji zjistí, co jim přesně je.

No a vaše poslední poznámka - vždy záleží na konkrétním zařízení. Máme špičková zdravotnická centra, ale taková ty interní zařízení v krajích už pokulhávají.

0/0
9.2.2018 12:00

J63a23n 38M30a25c78h 6546935426627

Ano souhlasím, že máme zdravotnictví na špičkové úrovni. O tom žádná. Po operaci na pooperačním, opět nic proti tomu. Ale jakmile jste na standardním pokoji, nastává problém. A je to v personálním obsazení zdravotních sester. Některé by měli jít spíš do fabriky k pásu a vyhýbat se pacientům, respektive lidem. Jak se říká, vše je v lidech. Můžete mít cokoliv nejlepšího na světě, ale stačí jeden "negativec" v systému a celé se to hroutí jak PC napadená virem. A to je smutné.

0/0
9.2.2018 12:18

M64i70c30h24a63e25l16a 51K76ř93í94ž78o96v60á 1617851455741

Souhlasím, záleží na lidech. Ale myslím, že to funguje i naopak. Stačí jeden pozitivní člověk a věci se mohou změnit k lepšímu :-)

+1/0
9.2.2018 12:51

Z47d15e68n75ě37k 24Z72á10l38i94š 2265424637243

Pojišťovna šetří. Docela cynické.

Někde musejí ušetřit na jejich paláce a luxusní auta. K tomu přičtěte 2,2 miliardy za IZIP. Čerpali nezákonně peníze z peněz na zdravotní péči. Peníze zmizely kdesi v ODS. Nikdo nic nevyšetřil, nikdo za nic nemůže. Klasický dvoumiliardový tunel. Zcela běžný postup za vlády modré party.

Dítě nechají zemřít.

0/0
9.2.2018 9:30

J29a29n 54K81r79p56e60c 5436593244662

a co putin? ten by se do toho nejak namontovat nedal?

0/0
9.2.2018 10:44

Z66d25e83n25ě77k 67Z39á43l78i56š 2365924877423

Pán je z ODS? Naše bývalé okupanty opravdu nemusím.

0/0
9.2.2018 12:11

J15a50n 62K86r20p34e43c 5396803584772

to ze mi vase argumentace prijde jaksi ujeta jeste neznamena, ze musim byt z ods. na to staci mit alespon prumerne kvalifikovany usudek.

0/0
9.2.2018 12:48
Foto

R16a78d15e87k 24K13ř55á53p18e69k 5977887849603

tak hlavně že jsou peníze pro imigranty a jiné sosající etnikum

+1/−1
9.2.2018 9:13

T37o86m97a84s 67D92o35l65e49z74e15l 2966569492897

Poznámka k VZP... Viděl jsem Kotel s Jílkovou, kde se rozebíral podobný problém nedostatku financí na biologickou léčbu. Velký problém jsem viděl v tom, že manažeři VZP svým myšlením odpovídají spíše administrativním pracovníkům. Farmaceutické firmy si je dají k obědu a jim nezbyde než plakat, že daný lék se kvůli zlým farm. firmám u nás prodává o 100% dráž než v Německu.

+2/0
9.2.2018 8:48

T32o36m44a35s 46D71o87l33e54z64e52l 2806499792717

Popsaný případ zcela ukazuje absurdnost plně hrazeného zdravotnictví. Vše máme hrazené, ale protože není dostatek peněz, tak v případě drahé léčby máme smůlu, pokud nemáme kontakty. Každý dospělý člověk by si měl platit veškeré zdravotní náklady do určité výše ročně. Na 5000 za rok más nad každý. Pro vážně nemocné by to dokonce znamenalo ušetření (doplatky na léky budou v sumě za rok větší)

0/0
9.2.2018 8:43

L16i61b76o36r 81F46o44l54t22ý65n51e49k 2396405827264

Jen sebevrah je u VZP...

+1/0
9.2.2018 7:44

J56i15ř63í 84K42o63z62l48í87k 1489636532309

Ony ty alternativy nejsou o nic lepší...

+1/0
9.2.2018 10:02

L24a21d85i84s76l67a53v 29M30a66r52š87í81k 9313680945

Pořádný bavorák pro šéfa jednou ročně, nebo cizí malej kluk. Složité rozhodování, když je to auto tak pěkný.

+5/0
9.2.2018 7:27

K31a57r91e71l 47D95r74d85a 6934382527

Jeden z nejdražších léků světa, probíhá registrace, na celém světě se právě teď řeší, kteří pacienti budou lék dostávat z veřejného zdravotnictví. Registrace poběží měsíce a roky a je třeba v Česku žádat o výjimku na úhradu. V rámci zavádění spolupracuje výrobce na úhradě... Vidím dohodu, co uzavřela VZP.

A iDNES vypotí obecný článek opsaný z veřejného dopisu rodičů a napadne VZP? Smysl takové práce iDNES mi uniká. Čemu iDNES pomohla? Rv:-P

Být VZP, tak po takovéto nesmyslné negativní reklamě nechám iDNES zaplatit odškodné, tak 100 mil. Kč, aby byly finance na úvodní úhradu léku. Říkal bych tomu kapesné od Babiše. Mohlo by se to vzít z Čapího hnízda. ;-D

0/−6
9.2.2018 7:15

Z97d38e47n43ě81k 90Z34á97l54i64š 2635624727383

Čapí hnízdo? To je jen 50 miliónů. Jo to prachy za IZIP 2,2 miliardy, které zmizely kdesi v ODS to je jiná káva.

+1/0
9.2.2018 9:40

O96n35d48r20e96j 60P41a93t52e65k 5890710809811

Kdo chce hledá možnosti, kdo nechce hledá důvody.

Asi tak.

+1/0
9.2.2018 6:52

J28i45n10d90ř47i25c54h 90H81r33a70d95e57c33k24ý 6405669942292

přece byste nechtěl zneužívat dobrodiní zdravotní pojišťovny?!

0/0
9.2.2018 8:34

O42n49d69r36e74j 96P77a20t14e85k 5800520209191

Přeci pojišťovna nepřijde o prachy!

Víte co ji nové baráky stály a co stojí sám management?

+1/0
9.2.2018 6:51

T51o79m18á63š 72R25y56c83h15n52o24v49s11k13ý 9183790229

No tak hlavně aby bylo na nové velké sídlo pro veškerý náměstky a ředitele.

+1/−1
9.2.2018 6:48

D98a94v52i48d 42N57o19v34ý 9939681145500

Je vidět, že demokracie je občas na škodu. Určitě by zde měl existovat dohled nad těmito subjekty.

+3/0
9.2.2018 6:00

J15o11s80e59f 85C15h53a15l75u92p79n71ý 3589441274214

Zvyhodnovat klienty? To jako, ze si tu nemoc ten chlapecek vybral, aby byl zvyhodnovan? Sakra to je slendrian a vůbec nevim, jak bych se choval v kůži rodičů Zdendy. Hlavně, ze se sem vozi na operace deti z Kosova atd. Prosím, at se vozi, ale nejdříve at leci domácí!!!

+15/0
9.2.2018 5:37

M35a95g73d12a 33K73a81t56z67o70v19á 9316971399788

Kolik dávek by bylo za likvidaci prasečáku v Letech a postavení památníku, ke kterému nikdo nebude chodit?

+23/−3
9.2.2018 5:14

D55a51v43i10d 51N43o88v24ý 9969631735450

Dobrý den, pokud se nepletu, tak pojišťovna je soukromý subjekt a nemá nic společného se státem. Tak tomu bohužel je. Doporučuji Vám si něco přečíst o holocaustu, např. 5 komínů. Možná na odkup změníte názor.

+2/−2
9.2.2018 6:16

M15a25g80d88a 96K40a96t97z96o94v12á 9266401299338

O holocaustu jsem četla dost. Tohle je poněkud jiný případ. Likvidovat prosperující firmu, která cípkem zasahuje do areálu bývalého pracovního tábora, vyhodit miliardu- protože se nejen vykoupí prasečák, ale provede se úprava terénu a postaví za nějaký ten milion památník, který jednou za rok navštíví deset neromských aktivistů- proč by se ty peníze nemohly přesunout do zdravotnictví? Chlapec nejspíš bude pár let trpět, rodiče s ním, a potom umře. A nový památníček za miliardu pomalu zaroste trávou.

+7/−1
9.2.2018 6:32

D91a25v95i31d 17N46o23v34ý 9299251435740

O chlapce by se pojišťovna měla postarat bez diskuze. O tom žádná. Toto je na soud. Tu knihu si ale přečtěte.

0/0
9.2.2018 6:48

M76a46r81t76i47n 59Ř37í75h41a 7865808214902

...a jaká je cena lidského života ? Pojišťovna není bůh, žije z toho co ji dáme. Tak proč takové okolky.

0/0
9.2.2018 5:10

Š10á40r80k60a 49K27o69l32á19č95k97o11v42á 8666983909

Ta cena davky je strane vysoka, to je fakt. Zajimalo by me, jak se stanovuje cena takove davky/leku. To opravdu, kdyz se vyvine nejaky lek, tak do ceny zapocitaji uplne vsechny naklady behem celeho vyvoje, vyzkumu, testovani? Vzdyt to pak splha do nezaplatitelnych vysin. Vyvine se lek, ktery zachrani zivot, ale clovek si ho nemuze dovolit koupit. Nema to byt hlavne vyrobni cena, ze ktere se ma vychazet a ne vse to, co tomu predchazelo? To ty suroviny na vyrobu leku jsou tak drahe? Vim o tom kulovy, jen premyslim nahlas, proc jsou leky tak drahe.

+5/0
9.2.2018 3:37





Najdete na iDNES.cz