Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Vykrádání kontejnerů může i zabít, nové popelnice narušitele odhalí

Případů, kdy lidé uváznou v kontejneru, stále přibývá a záchranáři vyjíždí k podobným příhodám čím dál častěji. Někdy ale skončí touha po získání obsahu nádob tragicky. V druhé polovině ledna se v kontejneru na elektroodpad udusil 17letý mladík v Opavě. V Česku se nyní objevují popelnice, které poznají, pokud se do nich někdo pokusí dostat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84o83s71e85f 32H54a12n58y42á67š 2404309413

A zadruhé je to funkce ochrany uživatelů, kteří se rozhodnou do kontejneru podívat

Zdroj: https:

Takže zloději se nyní nazývají uživatelé.;-D;-D;-D

+1/0
4.2.2018 16:23

P60e34t15r 60L92u48k64á21š 4135594746725

A nevyslo by levneji dat na kontas plaketu s vyraznym textem i obrazkem ze kdyz tam clovek poleze riskuje smrt a hotovo? Dal bych se tim nezabyval a kdo se hodla takhle vyloucit z genofondu....jen dobre. :-)

+2/0
4.2.2018 15:18

J87i86ř66í 61S17t52r45ž34í54n48e20k 3205408786319

Zdravý selský rozum říká, že zloděj musí počítat s tím, že při krádeži může dojít k jeho újmě na zdraví. Pokud se ovšem pro stát stává prioritou ochrana zlodějů a jiných darebáků při jejich trestné činnosti je asi něco hodně špatně.

Stát musí v první řadě chránit slušné občany před darebáky a především na tuto činnost vynakládat finanční prostředky. Pokud zloději vědomě při krádeži riskují život,

logicky není povinností státu je při krádeži jakkoliv ochraňovat.

V rámci přiblblé korektnosti se nyní budou zloději nazývat narušiteli? Doufám, že další možný krok korektnosti nebude povinnost nezamykat domy a byty, aby se narušitelé (zloději) nezranili při násilném vloupání do domu a dále postupný zákaz kamerových systémů pro znemožnění identifikace zloděje, nebo v horším případně i možného vraha.

+1/0
3.2.2018 22:15

P19a32v14e76l 67R37u44s 9198328969500

https://youtu.be/Z5NgAjHHGUk

https://youtu.be/xIO_RbDkbI8

https://youtu.be/MTlwDSaqsGE

https://youtu.be/Irp67kLZoIQ

0/0
3.2.2018 10:42

J73a54n 30K98a81d33l96e23c 7447665444955

prostě politici nepřejí bezdomovcům ani vybírat popelnice, kdy nenažranost podnikatelsko politických polomafií bude mít dost, osobně je mi jedno, kdo z popelnic odnáší cokoli, už tak je dost hrozné, že vůbec se někdo takhle živí

+4/−6
3.2.2018 9:07

O34n24d94ř95e86j 21H24o94r30á23k 8279554871

Podnikatelsko-politické polomafie? A nejsou některé z nich třeba třičtvrtěmafie? Nebo jen čtvrtmafie? Nebo 2/13mafie? Neházej je všechny do jednoho pytle.

+3/0
3.2.2018 9:19

J97a82n 17K44a52d76l44e64c 7667785894135

no právě proto polomafie, půlka je slušnejch

0/0
3.2.2018 10:05

L54u66d85v22í26k 44G63a73j36d79o61š71í41k 2575973174122

Nicméně z hlediska práva je to krádež jako každá jiná.

+1/0
3.2.2018 12:23

O30n59d37ř74e20j 82H50o89r78á90k 8899984411

Jak tady čtu některé příspěvky, tak si začínám říkat, jestli bych neměl před odchodem z domova vždycky nechat otevřená okna, aby je případný zloděj nemusel rozbíjet a nepořezal se o střepy. Abych pak nebyl za svini, co vytvořila past na chudáka, který jen toužil po větší televizi.

+7/0
3.2.2018 9:07

P67e45t15r 91T41r53u37h81l13a78ř63í80k 3612289305441

Oblíbenou taktikou některých rodičů je, že položí dítě na pohyblivou část, překlopením ho dostanou dovnitř a ono poté vyhazuje ven oblečení, které si rodina odnese domů.

----------------------

To fakt nekdo provozuje8-o

0/0
3.2.2018 8:47

M12a94g78d36a 61K46a28t62z38o44v83á 9446321479538

Jo, běhalo tu docela podařené video s opálenou rodinkou.

0/0
3.2.2018 16:13

M72a73r93t22i25n 66Š49a25n53c79a 6304267800735

U nas musime zamykat vsechen odpad. Jak je kontejner odemceny, tak z nej ruzne existence vsechno vyhazou ven.

+3/0
3.2.2018 8:32

F79r35a56n41t29i47š88e45k 84N29o24v77á70k 1576627119247

Nechápu proč by kontejner na odpad měl být nedobytným trezorem.

+2/0
3.2.2018 7:13

H90o97n24z85a 27B82e86n71a59d54a 4822859909587

Tak už i kontajner bude chytřejší než......

0/0
3.2.2018 4:57

P25e76t23r 25M84o25l47á11k 9788621277224

Než ti co do něj lezou. Tak to určitě, ti mají IQ houpacího koněRv

+3/0
3.2.2018 6:45
Foto

Z50d76e80n94e77k 37F15u52t24o 6160622758618

Tak já si myslím, že největší lumpové jsou ty firmy jako Asekol, Ekokom, Elektrowin, AVE a pod. Před cca 20ti lety nás na střední učili, že primárně by recyklace měla spočívat v opětovném používání věcí, dokud fungují.. takže třeba funkční mobil by klidně někdo mohl používat i poté, co ho první majitel odloží.. Tady se kriminalizují lidé, kteří z popelnice něco loví - můžou to být radioamatéři, kutilové nebo jen chudí lidé, kteří si tak přivydělají nějakou korunu (v podstatě tím nikomu neškodí, není to krádež v obchodě nebo z cizí kapsy.. a to elektro by se stejně jednou zrecyklovalo) Bohužel firmy typu Asekol tu nejsou pro nás nebo ekologii, jak se nám snaží propaganda vnucovat. Jsou to firmy založené na pobírání dotací a vysávání recyklačních poplatků z nové elektroniky. Na jedné straně Vám budou tvrdit, že musíte zaplatit recyklační poplatek za nové elektro, protože je práce a náklady s recyklací - na druhou stranu se ale o staré elekro budou prát s nejchudší vrstvou obyvatel - nesmrdí na tom něco??

+6/−11
3.2.2018 1:23

F68r92a15n58t93i70š98e10k 57N42o76v85á76k 1896297609687

Nejen kriminalizují, ale evidentně i zabíjejí ...

0/−5
3.2.2018 7:13

K15a42r19e89l 64N76e55d79o48p43i19l 7248466629424

Vykrádat popelnice? Někdy vyžaduje nepracovat pořádnou dřinu.

+8/0
3.2.2018 0:09

A54l77e41š 85J57a67n27á79č77e79k 3463444596293

Jako past na opálené je to výborně vymyšlené a úspěšně funguje, jen bych jich instaloval více :-D

+11/−2
3.2.2018 0:03

J74a34n 85K12a17d55l19e59c 7787145254595

opálenejch není ani 10 % ti se živí jinak

0/0
3.2.2018 9:10

P78e54t36r 89M85a21r78š44o40u97n 5575428126106

A když dovnitř vleze kočka, tak je třeba nějakého Schrödingera.

+1/0
2.2.2018 23:46

J86i61r41k20a 27K41o95ž60i72c19h 4326219389162

Oblíbenou taktikou některých rodičů je, že položí dítě na pohyblivou část, překlopením ho dostanou dovnitř a ono poté vyhazuje ven oblečení, které si rodina odnese domů......Asi je nám všem jasné o jakou minoritu našich občanů se jedná.

+21/0
2.2.2018 23:29

P32e94t97r 37M69a97r88š71o53u87n 5935358646246

Tak tak.

A hlavně je mi jasné, že toto není normální chování normalnich rodičů. To se řeší jak? Pokus o ublížení na zdraví?

0/0
2.2.2018 23:47

M87i75l75a53n 98N16ě68m56e28c 1685850836636

Možná je to eugenika.

0/0
3.2.2018 0:15

J27i81ř26í 67H73a81n72d21l 3451989305728

O Ostraváky?

0/0
3.2.2018 16:57

L14u21k24á18š 53K26l90i75n80k71á95č42e78k 3221319478

Tak tahle diskuze mě teda dneska fakt dorazila. Tolik lidí kteří se zastávají exotů, co lezou do kontejnerů, i když musí vědět, že jejich konstrukce je taková právě proto, aby do ní nelezly. Tolik lidí kteří odsuzují kontejnery na odpad a myslí si, jaký v nich není poklad na kterém někdo bohatne. Tolik lidí, kteří se přiznávají k tomu, že dělají bordel kolem popelnic tím, že dávají svůj bordel mimo ně, aby si ho jakože vzal někdo, kdo ho využije.....A někteří by kontejnery na elektro a textil rovnou zakázali aby v nich náhodou neskončil nějaký exot...

+26/−3
2.2.2018 22:40

K74a76r39l50a 85N44o70v89á36k29o29v52á 1912120528758

Jako proč ne? Měli jsme nějaké funkční elektro (televize, settopbox, rádio) po dědovi, dali jsme jej ke kontejneru s cedulkou funkční - když jsme se po pár hodinách vraceli domů tak už tam nebylo, kdyby se tam stále válelo, tak nemám problém ho zajet vyhodit. Takhle ještě někomu poslouží. Já si naopak odnesla vyhozený projektor, vyčistila jsem ho, vyměnila lampu a teď nám slouží. Na co hned všechno likvidovat?

+3/−1
3.2.2018 8:52

L55u79k93á94š 53K48l73i52n93k17á81č55e85k 3821879618

A proč to nedat třeba za odvoz na bazos, nevyhazujto.cz....u kontejneru bych si nikdy žádný elektro nevzal: 1) kdyby to bylo funkční, proč by ho někdo vyhazoval? 2) nikdy nevim, jestli to někdo dal vedle popelnice, nebo to z ní někdo vyndal - kdoví od čím to může být kontaminovaný 3) kdoví jak to tam bylo dlouho - jestli do toho nepršelo, dát televizi do který pršelo do zásuvky může nedopadnout dobře 4) jako vy je asi málokdo, většinou se kolem popelnic válí od pohledu zničený věci a válí se tam tak dlouho, dokuď to popeláři neuklidí... 5) fakt vypadá blbě, když se kolem popelnic válí hromada "darovaných" věcí

Neříkám všechno hned likvidovat, ale proč to nenabídnout rovnou konkrétním lidem, třeba chudším příbuzným a známým? Nebo nedat to na inzerát za odvoz?

+1/0
3.2.2018 10:21

K60a34r46l67a 69N78o85v69á50k34o81v33á 1952480838778

1) protoze uz to nepotrebuje? Koupi nove, lepsi, dneska svetem vladne konzum. 2) jako ze od televize chytim zloutenku nebo aids? 3) samozrejme, ze pokud se jedna o elektro, tak ho prvne rozeberu, zkontroluji, nervu to hned do zasuvky a pokud tomuhle nerozumim, tak to samozrejme nedelam nebo pocitam s tim, ze se neco muze stat 4) o znicenych a rozbitych vecech muj prispevek urcite nebyl 5) nikdy jsem zadnou hromadu (pouzitelnych, funkcnich) veci u popelnice nevidela, vy ano?

Nemam nikoho kdo by takovou vec vyuzil, neznam nikoho takoveho, pri likvidaci veci po dedovi jsem se stala inzeratovym mistrem, ale ne vzdy je pravidlem, ze se nekdo kdo ma zajem k inzeratu dostane, nebo treba vubec nehleda, ale hodi se mu to :) Mimochodem na sbernem dvore uz me poznaji podle auta a smejou se, ze jsem tam zase...

0/0
3.2.2018 22:44

K29a29r86e97l 27P36e93š36e12k 7860569789610

Řekl bych ze hodnota lidského života by měla mít vyšší hodnotu než hodnota vyhozeneho elektroodpadu. A to ze se spolecnosti brani krádeži obsahu kontejneru takovymi zpusoby, ze pri tom umiraji lidé je nehorázné. A to bezdomovce ani mladíky v lasce nemám...

+4/−19
2.2.2018 21:59

M14i52l41a67n 91N66ě65m83e16c 1755920346536

Ale on ty lidi u těch kontejnerů nikdo nestřílí nebo tak něco. Podobné úvahy mají smysl u malých dětí, jenže ty se tam zas nedostanou.

+9/−1
2.2.2018 22:34

O28n65d50ř55e55j 32H14o35r65á94k 8899434341

Jo, je to divné, že pro ty zloděje mají nějaké odpadky větší hodnotu než jejich vlastní život.

+2/0
3.2.2018 8:13

M40a19r65t81i32n 17Ž17e35l30i38n91s38k56ý 9268219449222

V pravdolaskovskem rezimu je zda se pro lidi normalni, ze nekdo spi v kontejneru, nebo tam i umre. To je sila. Vyrustal jsem za tech strasidelnych komunistu, ktere dnes chce kazdy druhy pravdolaskovec veset, a nic takoveho se tam nedelo. Tezko se mi zvyka na zrudnosti dneska... ze pry demokracie a lidska prava ... hezky lidem polistopadovy rezim vymyl mozky, ze jim takoveto veci neprijdou zrudne.

+4/−17
2.2.2018 21:57

R20o14m91a81n 74P69o60l41á10č55e56k 5886479565

On je někdo k tomu nutí?

Já vidím že firmy nemají lidi, takže práce je dost ;-)

+14/0
2.2.2018 22:21

M50a33r66t35i55n 28Ž34e53l85i27n28s97k37ý 9588269989152

Tak vysvetlete ten zpusob, jak clovek, ktery nema kde bydlet, nastupuje do prace. To by me fakt zajimalo. Nema bydleni, penize, poradne obleceni...

0/0
3.2.2018 12:04

J91i90ř53í 84S85t51r52a65k49a 9148506322618

Jsou, byli a budou lidé, kterým takovýto způsob vyhovuje. Toto bylo i za komunistů, ale tam to bylo potlačeno represemi a nepsalo se o tom ani do novin nebo v TV (a ani na internetu a sociálních sítích to být nemohlo).

+6/0
2.2.2018 22:31

M59a46r81t80i50n 15Ž88e90l65i25n87s66k28ý 9748629769422

Spouste lidi vyhovuje krast, vrazdit... a stat jim da ve vezeni stravu a strechu nad hlavou. Ano, to bych resil represemi. Kdyz se nedivate na ty lidi, ze nemaji kde spat, tak se to chce alespon divat na tzv. slusne obcany, jejich majetek, ktery je temito lidi zneuzivan, jsou nimi obtezovani. Pokud by takovy clovek mel nekde misto na ubytovne, tak jej police muze naprosto legitimne odevsud vykazat, ma se kam vratit.

0/0
3.2.2018 12:07

J12i24ř10í 49S64t97r93a71k64a 9818246692168

Dobře, kdo ty ubytovny bude platit? Kdo je bude udržovat čisté, nezavšivené, bez štěnic....?

A jak je tam vykážete? Pokud je tam odvezete a nezamknete, tak odejde zase pryč. Pokud je tam budete zamykat, máme tady... vězení.

0/0
3.2.2018 14:32

M24a83r30t33i66n 81Ž25e55l17i21n20s24k36ý 9748649279662

Kdo plati nemocnice, veznice, udrzuje je ciste, nezavsivene? Pokud odejde, tak uz to porad neni bezdomovec. Problem vyresen. Zbytek je na represivnim aparatu, pokud ten clovek porusuje zakony, a i takovi ve vezeni maji strechu nad hlavou.

0/0
3.2.2018 14:41

J75i88ř87í 16S11t35r31a21k94a 9478876192858

A co tedy vynechat ten mezistupeň ubytovnu.

Jestli chceš být na ulici, buď tam. Pokud tam budeš zlobit, dostaneš přes prsty (pokuta, podmínka, veřejné práce...), pokud budeš zlobit dál, šup s tebou do basy (+ nejlépe povinnost pracovat, aby se tam moc nehrnuli).

Jenže to všechno už tu máme a nějak to nefunguje. Viz. zprávy typu recidivista, 30x přistižen při ukradnutí chleba, dostal 56. podmínku (záměrně přeháním).

0/0
3.2.2018 14:52

M32a74r30t59i11n 13Ž45e93l18i80n60s86k93ý 9128899359372

Prave, ze nemuzete vynechat tu ubytovnu... to je prave reseni bezdomovectvi (nebo nejaka jina forma bydleni, holobyty a pod.)... pokud nekdo nema kde bydlet, represe v podstate nic neresi. Pokud bude mit kde bydlet, tak je moznsot, ze jej to vyhaneni odevsud donuti se zdrzovat tam, kde ma bydleni... navic si nemyslim, ze dusevne zdravy clovek bude spat v mrazu na ulici, kdyz ma nekde vyhraty pokoj na ubytovne.

0/0
3.2.2018 14:59

J32i38ř54í 96S15t34r80a98k22a 9578986222708

Ubytovny existují a lidem bez práce, evidovaných na úřadě práce je většinou zaplatí stát. Jsou tady Azylové domy, kde platí totéž a navíc tam má člověk servis v podobě lidí, kteří jsou ochotni pomoci najít práci, najít bydlení, naučit hospodařit. První problém, člověk tam nesmí být napitý. Ale i to jde řešit. Když jsem napitý, zůstanu venku.

0/0
3.2.2018 15:05

M43a37r46t31i87n 44Ž93e76l73i61n80s72k66ý 9178379299162

Kdyz je pro cloveka alkohol vic, nez strecha nad hlavou, tak uz tam asi bude vazny zdravotni, nebo psychicky problem, ne? Dalo by se to brat jako forma sebeublizovani a narizena lecba. Kdyz se nekdo pokusi o sebevrazdu, take skonci na psychiatriii, svoboda, nesvoboda, ne?

0/0
3.2.2018 15:29

L32i40b85o66r 25J58i63ř87í 27B49e48n60e87š 1552464812476

Mne to zrudne neprijde. Kdo chce delat, praci najde.

Usmevne je, kdyz VY pisete, ze lidem polistopadovy rezim vymyl mozky.

Neco Vam prozradim; Vy mate mozek vymyty jiz pred listopadem, coz je daleko horsi, Želinský.

+13/−1
2.2.2018 22:32

M33a49r72t23i55n 40Ž60e58l76i73n34s48k27ý 9538789159342

Ja jsem krestan, byl jsem rad, ze totalita padla, takze pokud jsem mel a mam dodnes vymyty mozek, tak asi ten nevymyty bude podle vas mozek multikulturni, propagujici islamizaci, vyberc pohlavi podle nalady, zajmy zahranicni politiky USA apod. to je dnes u nas vudci ideologii.

0/0
3.2.2018 12:15

M68a35r13t28i77n 81Ž42e70l94i54n26s84k15ý 9438899299692

A kdyz je nekdo bez penez, bez bydleni, tak opravdu do prace nastoupit nemuze... ale to pri vasich "logickych zavere" asi nemuzete pochopit. Navic podle nekolika studii maji mit asi dve tretiny bezdomovcu nejake zdravotni postizeni, bud telesne, psychicke nebo kombinovane... a takove lidi stat nechava na ulici. Hnus, co u nas vladne za ideologii.

+1/−1
3.2.2018 12:18

J13i78ř43í 19S84t54r16a66k81a 9898626772328

Jak to chcete udělat. Máme protialkoholní léčebny - dobrovolně tam jde málokdo. Máme protidrogové léčebny - málokdo tam jde dobrovolně. Máme psychiatrické léčebny - málokdo tam jde.....

Prostě vždy bude nějaké procento lidí, kterým žít "na ulici" vyhovuje, rotože to je jednodušší, než na sobě pracovat.

Kdo na sobě pracovat chce má od našeho státu (od nás) minimum zajištěné.

0/0
3.2.2018 14:37

M93a80r82t30i76n 55Ž43e29l55i67n39s51k59ý 9858449739702

Z pohledu te osoby... musi nekde bydlet, abychom po ni chteli, aby pracovala. Pokud ma misto na ubytovne, nici tam zarizeni, tak je presunut do vezeni... strecha nad hlavou... casto je takovy clovek postizeny - presun do pecovatelskych domu, ustavu... zase vyreseno.

Z pohledu spoluobcanu a diskriminace... kdyz chce slusny clovek bydlet, tak si musi bydleni zkolaudovat, dodrzovat urcita pravidla... bezdomovec zazracne nemusi... proc pro nej plati jina pravidla? Ja chci svobodne prestat platit dane, zdravotni pojisteni... nemohu, stat mne perzekuuje... takze asi tak... kazdy ma povinnosti... pohadky o svobode zrovna u bezdomovcu neberu. Oni maji take povinnosti... potencialne by se dalo uvazovat, ze pokud chce byt nekdo bez tech povinnosti, tak se mu ve mu vycleni nejaky uzemi a tam at si takovi lide sami hospodari, ale nas stat podle me takovou moznost nema, nema tolik volnych lesu, poli, kde by takovi lide mohli sami existovat.

0/0
3.2.2018 14:49

J39i43ř28í 56S50t98r71a25k83a 9798966612958

Tak ono těch lidí zas tolik není. Pole a lesy by se jistě našly (třeba bývalé vojenské prostory).;-D

Teď vážně. Ty možnosti se zabezpečením střechy nad hlavou a jídla tady jsou a celkem dobré.

Problém je právě v té represi, která u nás pokulhává.

Možná to tak z mých příspěvků vyplývá, ale nejsem pro to, aby si kdokoliv dělal co se mu zamane. Pokud porušuje kdokoliv zákon, má být potrestán.

Jsem však také pro, abych se mohl rozhodnout, že chci žít na ulici a nikdo mě nebude cpát násilím do nějaké ubytovny, "protože to je pro mě lepší".

0/0
3.2.2018 15:01

M91a79r91t72i59n 44Ž11e84l66i43n85s50k57ý 9218139669342

Problem ale je, ze jak zjistite, ze ten clovek chce byt svobodne na ulici, kdyz nema alternativu, a proto rikam... dejte jim nejake zakladni bydleni (pokoj na ubytovne, holobyt apod.), a pokud jej najdete na ulici, tak uz to neni bezdomovec. Pak jej muzete odevsud vyhodit, protoze ma kde bydlet. Podobne s cizinci - bezdomovci, ty zavrit do tabora pro imigranty a tam at cekaji na vyhosteni, aby se o nasi zemi rozkriklo, ze to u nas neni tak jednoduche sem prijit nelegalne a pobyvat na ulici.

0/0
3.2.2018 15:34





Najdete na iDNES.cz