Diskuse k článku

Policie odložila prošetřování pádu herce Jana Třísky z Karlova mostu

Policie odložila prošetřování úmrtí herce Jana Třísky. Při prověřování tragického pádu do Vltavy letos v září nezjistila žádný trestný čin, věcí se proto nebude dále zabývat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V95l82a50s38t33i48m23i29l 73F39ü44r90s61t 4845644913145

Možná prostě nedopatřením upadl při tom svém rituálu, o kterém v novinách psali. Pokud neví, proč by měl spáchat sebevraždu a neví ani o někom, kdo měl motiv ho zavraždit, případně měli pár verzí, ale ty se ukázaly jako nepravdivé, tak asi nejvíce pravděpodobná přičina úmrtí je prostě - nehoda.

0/0
24.11.2017 13:45

Š39á42r80k83a 63Č90e47c92h70o21v94á 8808696435375

Dejte už s ním pokoj. Kdo z vás dokáže vyjmenovat dalších 5 jeho filmů či rolí, kromě Široka v Záhadě hlavolamu, Obecné školy, Radůze a Mahuleny a Po strništi bos ? Co udělal pro tuto zemi, kromě emigrace, že je tak adorován ?

A teď mínusujte !

0/0
21.11.2017 16:47

M10a26r89t87i41n 62J59e97s10e49n78s75k35ý 3518571893635

Širokko

0/0
21.11.2017 17:39

J32a52n20k96a 78N13o42v90á13k44o61v36á 8287485144940

No já teda nevím... Zemřel člověk, který byl známý, hrál vynikajícím způsobem, ať už měl rolí tisíc nebo padesát. Sice asi Vy omínusujete mě, ale proč psát vůči němu tak útočně? Nechápu... Pokud proti němu něco máte, tak se prostě nevyjadřujte, článek nečtěte a přejděte jej bez komentování.

No a ty další role: Na samotě u lesa, Horem pádem, Romeo a Julie, Jedna ruka netleská, Král Lear, Odcházení....a další a další. Ono stačí se kouknout na ČSFD a zjistíte, že těch rolí bylo celkem požehnaně, byť mnohdy se jednalo o role vedlejší.

0/0
22.11.2017 1:27

J16a90n45k94a 76N59o50v78á43k79o43v83á 8257225514220

No já teda nevím. Zemřel člověk, který byl známý, hrál vynikajícím způsobem, ať už těch rolí měl padesát nebo tisíc. Asi Vy omínusujete mě, ale to je takový problém, pokud Vám J.T. nějak vadil, se k němu nevyjadřovat, článek nečíst a prostě jej přejít? Nechápu...

No a k těm rolím: Na samotě u lesa, Jedna ruka netleská, Král Lear, Odcházení, Romeo a Julie, atd.atd. (byť se někdy jednalo o role vedlejší).

Ostatně stačí se podívat do databáze ČSFD a těch rolí měl Jan Tříska vcelku požehnaně.

0/0
22.11.2017 1:33

J31a41n57k27a 32N39o30v22á56k95o38v27á 8977705814110

Omlouvám se za zdvojení mého příspěvku. Ale není to moje chyba. Po prvním odeslání se můj příspěvek nezobrazil. Napsala jsem jej znovu, odeslala a až poté se zobrazil i ten předchozí můj příspěvek.

0/0
22.11.2017 1:35

T74o79m28a59s 22S94l86o71v11a41k 8637989697578

Tak vrazda(zabitie), samovrazda, nehoda, alebo prirodzena smrt???

+3/0
21.11.2017 10:58

S75l89a92v48o15m86í89r 85B72e75n69e32š 6472807310334

Zajímavá myšlenka ta s tou přirozenou smrtí.

Nevím, zda to lékaři prošetřili (ale pravděpodobně ano, takže to by se asi vědělo), ale v tom máte pravdu, že teoretická možnost by byla i přirozená smrt.

Prostě si tam mohl sednout a čirou náhodou zrovna v tu chvíli mohl přijít infarkt nebo mozková příhoda, které by přišly i v případě, že by tam vůbec neseděl.

Je to sice málo pravděpodobné, ale pokud to lékaři neprověřili, tak to vyloučit nelze.

+2/0
21.11.2017 11:16

J80u71r96a 41M18a44z92i90k 3988364536845

Tato verze byla prošetřována.

0/0
21.11.2017 12:46

S26l90a75v30o52m97í29r 47B34e58n65e94š 6202877170514

U infarktu bych tomu věřil, ale u mozkové mrtvice poté, co dopadl na pilot mostu nevím, jak by se to zjistilo.

0/0
21.11.2017 12:48

M89a89r56t15i50n 77B60u90s11i37d49e40a 4963110

Prostě jsou různé typy lidí a způsoby jejich uvažování.

Jsou lidé, kteří s pokorou snášejí to, co jim život přinese.

Pak jsou lidé příliš hrdí, kteří si zakládají na na své kondici, postavení, samostatnosti a tom, že si svůj život řídí sami. A když se dostanou do bodu, kdy cítí, že věci jsou z objektivních důvodů již definitivně mimo jejich kontrolu a může následovat již jen nedůstojná část jejich života (kterou nemohou již nikterak ovlivnit)...využijí toho, že ještě mají alespoň možnost naposledy vzít svůj osud do svých rukou..

Mám pochopení pro oba typy...i když bližší je mi ten druhý.. a tudíž si troufám tvrdit, že Třískovi rozumím..

0/−2
21.11.2017 10:56

L49u78k42á15š 69O81m10á48č78k48a 5601824971326

Koukám, někdo si s oblečením na poslední rozloučení v Národním divadle hlavu nedělá. Otřesné.

0/0
21.11.2017 10:53

J16a12k31u29b 37S50ú11k19e78n47í44k 1488390849

Policie případ pana Třísky shodila ze stolu.

+1/−5
21.11.2017 10:51

T25o58m87á50š 32R18y86c61h15n28o35v51s50k21ý 6182541668781

Nehledej senzaci, kde není.

+4/0
21.11.2017 10:53

S37l83a98v15o29m12í55r 10B39e98n93e69š 6312517240294

A co si představujete, že měla dělat?

Všechno prošetřila, nezjistila cizí zavinění, tak to uzavřela.

To podle Vás měla na někoho hodit vraždu jen proto, aby za každou cenu k nějaké senzaci došla? A někdo nevinný měl třeba jít sedět na patnáct let jenom proto, aby ta senzace byla završena?

+1/0
21.11.2017 10:56

J62a89n 72K42o74m23r28s49k25a 8112122988592

Policie nepřekvapila. A to se ještě vychvalovali, jak to vyřeší.

Prostě skočil, sebevražda. Jestli před tím uklouzl je nedůležitý, nikdo soudný totiž na římsu na mostě neleze.

Ale spíš se mi zdá, že se zase spíš některé skupiny "kryjí". Protože ono chodit bez vědomí po římse mostu asi taky není úplně správně, hlavně lidí kteří dozorují provoz na Karlově mostě.

Zajímalo by mě co na to pojišťovny. Protože určitě vznikla škoda na tom filmu a možná další jiné. A jakmile jde o prachy, tak společenské konvence jdou většinou stranou.

0/−13
21.11.2017 10:01

Z96d70e92n76ě68k 12W10e29r19n38h84a93r32t 6787865672448

Tak to policie nezjistí, zda to byla nehoda nebo sebevražda. Ono to taky nejde zjistit. Jde jen prokázat, že tam nebylo zavinění jiné osoby, že jej někdo nestrčil, nebo tam třeba nebyla závada na tom zábradlí, tedy něčí nedbalost. No a prokázalo se, že nikdo jiný v tom nefiguruje. Víc policie udělat nemůže.

+13/0
21.11.2017 10:03

J95a82n 36K30o57m28r81s34k14a 8242642588892

Jistě, souhlasím s Vámi.

Ale policie se tím "vytahovala", že to objasní. A věřím, že to vyšetřování ani nepodcenili, ale co vlastě víme.

Nechal nějaký dopis na rozloučenou, nenavštěvoval psychiatra, jaký měl život před smrtí, netrpěl výkyvy nálad, neměl dluhy apod. to jsou pak indicie.

Když si "hodí" provaz tak je nesporné jak zemřel, ale když uklouzne a nebo skočí, tak skočil vědomě nebo nevědomě=má pojišťovna vyplatit životní pojistku a má krýt komerční ztráty. Tady může jít o milióny.

Pojišťovna bude chtít mít konkrétní závěr.

0/−4
21.11.2017 10:15

M28a10r56t49i42n 38V10í92t 1627495240104

Pojišťovna ten konkrétní závěr má: Sebevraždu nelze prokázat. Takže k tomu případu nemůže přistupovat jako k sebevraždě.

+4/0
21.11.2017 10:31

J52a60n 86K47o51m44r41s81k79a 8142282718392

A k tomu jsem chtěl dojít, děkuji.

Takže škodné plnění zaplatíme my, obyčejní a bezejmenní, formou navýšení pojistného.

Vím, že je to cynické, ale je to velmi racionální.

0/−1
21.11.2017 11:00

T48o51m21á52š 64R86y44c70h29n19o84v47s82k46ý 6572661518431

A co má policie společného s pojišťovnou? Pletete si pojmy s dojmy. Policie má konat pokud došlo k trestnému činu či přestupku.

+3/0
21.11.2017 10:55

A43l22e30x15a66n94d85r 61Š79í33r 5751190233

Policie to ale přeci vyřešila. Vše vyšetřili, nezjistili ani cizí zavinění, ani sebevražedný úmysl - pro ten skutečně nesvědčí naprosto vůbec nic, naopak. Takže váš emajl je zcela zbytečný.

+2/0
21.11.2017 10:42

M80a83r20e92k 86D88e50m97e61l 1788394331515

Dle me, pan Triska odpocival v sede a kochal se a jak uz to u starsich byva, zrejme kratce zalomil a spadnul. Nic vic, nic min.

+10/0
21.11.2017 9:48

M11a10r68t97i83n 25B38u70s83i59d18e43a 4843260

Člověk jeho věku, seriozní a dbalý zákonů nebude takto vysedávat přes zákaz jako nějaký chuligán..

+1/−5
21.11.2017 9:54

Z65d13e17n21ě93k 19W94e14r63n72h53a70r77t 6107455812428

On to ale prý opravdu často dělal, že sedával na tom zábradlí. Oni umělci bývají nad takové věci, jako jsou logika, zákazy nebo podobné přízemní věci dost povznesení.

+6/0
21.11.2017 10:01

S90l81a25v92o85m91í80r 49B60e80n52e95š 6332117580114

Ano, bývají, ale já osobně pro takováto povznesení nemám pochopení.

Herec odvede skvělou práci v divadle nebo ve filmu, dostane za ni zaplaceno a tím zaplacením to má skončit. Každá poctivá práce, včetně práce herce, má být spravedlivě zaplacena, ale není důvod, aby poté měl člověk nějaká další práva, která nemají jiní občané.

Na parapetu Karlova mostu nesmí takhle sedávat tramvaják, uklízečka, tovární dělník, stavební projektant nebo holič. Všichni by měli být za svou práci spravedlivě zaplaceni, ale nedává jim právo sedat na ten parapet.

Herec má být též spravedlivě zaplacen, ale i u něj by to mělo tím zaplacením skončit. Jinak je to občan jako kdokoli jiný.

+3/−3
21.11.2017 10:12

M71a84r93t53i67n 44V23í55t 1967455950544

Kdyby herci nebo umělci uvažovali jen v mantinelu "Herec odvede skvělou práci v divadle nebo ve filmu, dostane za ni zaplaceno a tím zaplacením to má skončit." to by potlačili část osobnosti, která je dělá zajímavými.

+2/−2
21.11.2017 10:30

S22l47a37v35o12m26í27r 61B69e32n78e20š 6352707420384

V tom se neshodneme.

Já si myslím, že prostě občanské soužití má být takové, že na veřejném prostranství bychom si měli být všichni rovni, samozřejmě s výjimkou případů, kdy někdo na veřejném prostranství vykonává svou práci policisty, hasiče, ochranky apod..

Ale nevidím jediný důvod, proč by herec měl mít právo sedat tam, kde nesmí sedat někdo jiný.

Stejně tak nevidím jediný důvod, proč by to právo měl mít třeba nositel Nobelovy ceny za medicínu, mnohonásobný olympijský vítěz či jiný člověk se zásluhami.

Není souvislost mezi sedáním na parapet mostu a zásluhami za vytvoření skvělých filmových rolí, za vědecké objevy či vzornou reprezentaci republiky na olympiádách.

Navíc hrozí nebezpečí, že když něco takového dovolíme třeba hercům, tak vy to vztáhnete na slavné hvězdy, ale nakonec si to právo bude osobovat i kdejaký bezvýznamný herec, který třikrát v životě hrál půlminutové štěky, ale za slavného se už považuje.

+2/0
21.11.2017 10:51

A52l17e39x70a93n68d15r 25Š50í37r 5741550673

Co se o tom psalo (svědci), tak na tu římsu vylezl a zase slezl několikrát (po upozornění, že se to nesmí, slezl, pak tam zase vylezl). Ono vylézt na úzkou římsu, sednout si, pak se zase nějak vztyčit, otočit se a slézt není nic jednoduchého ani pro hbitého mladíka, vypadá to, že při tom druhém slézání prostě spadl - nešťastná náhoda. Pro úmysl opravdu nesvědčí vůbec, ale vůbec nic, naopak.

+1/0
21.11.2017 10:40

J68a95k49u94b 36K36u23č52e27r93a 6178832951413

Nehoda nebo sebevražda, ale tak to jsme tak nějak tušili všichni už předtím. Výsledek je stejný a zrovna na tohohle pána určitě měnit názor nebudu, ať to bylo jakkoliv.

0/0
21.11.2017 9:41

J48i15ř83í 28F95o12g84e13l 2880161346592

Takže to bylo po zklidnění zameteno pod koberec, aby slovo sebevražda nekazilo image.

+2/−21
21.11.2017 9:34

M52a41r22e83k 73S50a70j93d10a 2365380246978

Sebevrazda je trestny cin?

+6/0
21.11.2017 9:41

M44a28r85t34i23n 31B86u96s37i66d20e66a 4193780

Nevím (u pokusu by mohlo jít o sebepoškozování) ...ale může to hrát roli u pojistných případů..a hlavně rodina to nerada slyší (jakože něco nemuselo být v pořádku nebo že nic nepozorovala..)

0/−2
21.11.2017 9:51

A53l82e65x17a43n70d76r 82Š81í39r 5421290653

Vaše starosti na naši hlavu.

+2/0
21.11.2017 10:35

J22u12r41a 22M75a68z29i61k 3828974776745

R^:-)

0/0
21.11.2017 12:48

J83i47ř61í 25H74a12v27e63l71k27a 5213439298949

Vy o příčinách pádu Jana Třísky víte něco víc? Tak se přihlaste policii.

+8/0
21.11.2017 9:42

T53e31o60d46o55r 90B93i64č73í94k 7954544447961

Proč by starý pán lezl na okraj mostu? Pokud vím, tak nebyl opilý a hlava mu sloužila...

0/−5
21.11.2017 9:45

Z89d27e69n83ě86k 41W59e32r24n67h16a37r25t 6647935942908

On tam ale opravdu lezl opakovaně, byla to nějaká jeho tradice, rituál, forma relaxace. To prý dosvědčila řada lidí, že tam nelezl poprvé, dokonce tím byl do jisté míry známý.

+5/0
21.11.2017 10:04

P96e91t80r25a 96H10o45d52o86v80á 4289721665299

On tam lezl pravidelně. Asi trochu "ulítlý", ale rozhodně tam nelezl proto, že by se chtěl zabít.

+1/0
21.11.2017 10:59

M30a67r30t73i53n 56B36u55s87i44d30e17a 4913400

On si tam chodíval hladit ten křížek. To "vysedávání" je již jen dodatečná legenda. (Jak by tam mohl meditovat za plného provozu a neustálého zasahování ochranky a policie?)

+1/−1
21.11.2017 11:07

J27i75ř38í 70N78e14u97m61e62i80s91t26e34r 2402105593411

Sebevraždou skončilo mnoho známých lidí, kterým to rozhodně image nekazí.

+3/0
21.11.2017 9:47

K59a56r48e85l 69M93a90z50a48č 3637503146459

Je to asi osudové. Tři mě blízcí lidé, kterých jsem si skutečně vážil, veřejně činní, ve svých oborech úspěšní, zemřeli "nepřirozenou" smrtí. Jeden šel na rizikovou operaci, na níž nemusel, byl varován, a nepřežil. Druhý, silná osobnost, nad věcí, zkušený ... pro okolí z nepochopitelných důvodů spáchal sebevraždu, a třetí prostě jen přehlédl auto na místě, kde neměl přecházet.

A u Jana Třísky to bylo podobné.

0/0
21.11.2017 9:23

J94a89r17o15s34l21a52v 57K93a62d30l67e14c 5481809372321

Smrt si nevybírá.

+2/0
21.11.2017 9:39

L95u55k37á12š 69H59á53j53e56k 1801463297397

Nic mi do toho není, takže nemusíte odpovídat. Jen mě zajímá, co to bylo za rizikovou operaci, na níž nemusel.

0/0
21.11.2017 9:44

Z49d57e57n26ě85k 12W18e28r15n88h17a83r64t 6937285272658

To může být cokoliv. Plastika čehokoliv, operace očí, cokoliv neakutního. U fůry věcí se může člověk rozhodnout, jestli chce žít se šedým zákalem nebo si ho dá odstranit, zda bude chodit s bolestmi, nebo si nechá dát endoprotézu a podobně. To nejsou věci, které člověk musí absolvovat, protože jinak by záhy umřel.

0/0
21.11.2017 10:08

Najdete na iDNES.cz