Diskuse k článku

Sezdaní muži adoptovali dítě. Jeden z nich batole týral a pak zavraždil

Soud v britském Cardiffu v pondělí odsoudil bývalého instruktora fitness za vraždu osmnáctiměsíční holčičky. S manželem ji měl v péči několik měsíců, během nichž ji fyzicky týral. V den incidentu měl Matthew Scully-Hicks popadnout svou dceru Elsie okolo hrudníku, třást s ní a udeřit ji tvrdým předmětem do hlavy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25i20r47o30s50l97a89v 31M55a50š16e55k 7456622338804

No vida. Mohli by jim dát další.

+1/0
7.11.2017 18:25

M38a91r21t14i20n 23J82e70l82í55n45e82k 9607709905555

No tak hoši udělali komunitě hezké PR, v kriminále si užije.

0/0
7.11.2017 16:29

A15l91e21x28a50n79d39r 36C51h25y96t22i46l 2954552725541

Představy o životě v kriminálu jsou u řady našich spoluobčanů přímo úsměvné.

0/0
8.11.2017 0:13
Foto

M64a15t97ě65j 18N36ě14m96e64č59e66k 9517543489943

Budu stručný: Žena + žena, nerovná se: Muž + muž.

Děti by si neměli sezdaní muži adoptovat. /Můj názor, nehádám se./

0/0
7.11.2017 11:45

A78l24e98x40a70n21d61r 86C21h81y77t68i96l 2844572465591

Takže raději dětský domov?

0/0
8.11.2017 0:21

P88a19v16l15a 85B57l48a82t83n23á 1524243795687

I v ČR se poslední dobou zvyšuje počet nepovedených adopcí a pěstounské péče. Je to dáno hlavně naivním očekáváním pěstounů, že dostanou krásné, dokonalé, ubohé dítě, které zachrání, doma to bude vypadat jak z reklamy a dítě jim bude vděčně oplácet lásku. Místo toho přicházejí do těchto rodin děti psychicky zraněné, často týrané, nebo od matky narkomanky. Jak obrovská dřina to je takové dítě vypiplat, o tom se moc nemluví. Takovéhle články jsou výkřikem do tmy, naprosto bez souvislostí. Nejvíc týraných dětí je v biologických rodinách, nejvíc zneužitých dětí je blízkým příbuzným v rodině.

+5/0
7.11.2017 7:52

P10a70v57e27l 66R81y56b42e82c52k52y 8204533359580

Jednoduše tento systém nefunguje a není vyrovnaný. Navíc aby soud svěril dvěma homosexuálům holčičku je postavené na hravu.....

+5/−1
7.11.2017 7:28

M45a10r78t11i30n 91P64e39t87v72a38d 4500919877362

A proč je to postavené na hlavu byste věděl?

0/−1
7.11.2017 8:53

R47o44b96i12n 18M67a35y37e40r 7783768429769

Proto. Zbytek je zase na smazání, i kdyby to byla 100x pravda.

0/−1
7.11.2017 10:30

M32a62r42t47i93n 56P35e76t52v45a77d 4480189167282

I pravda se dá říct tak slušně, aby vám ji nesmazali.

0/0
8.11.2017 1:43

I38r92e52n15a 49P94l25a14c74h56e33t49k77o73v51á 1696504246320

Nefungovalo a nikdy fungovat nebude.

+3/0
7.11.2017 6:21
Foto

M61i65l20a95n 13S96o40u11š69e90k 9606337691582

Ale ne, drahá redakce, takovéhle příspěvky nám sem nedávejte... my už tady máme vychovanou komunitou gayů a leseb, postupně nás všechny přesvědčili, že jsou tyto jednopohlavní páry úžasné, milující, trpělivé a poskytují svým adoptovaným, či jinak získaným dětem všechno to, co mají dostat a u "běžných rodičů" téměř nikdy nemají, protože ti se často rozvádějí, obča se píše o nějaké vraždě a tak podobně. A vy nám to tady teď nabouráváte? Proč? Nepocházíte snad také, milí autoři, z těch tzv. normálních rodin? Asi ano, to bych vás pak chápal...

+8/0
7.11.2017 0:32

M29a18r12t84i34n 36P36e36t46v37a71d 4460339857982

Pane Soušku, to jste vážně tak naivní, když myslíte, že gayové musejí být rodiče přímo pohádkoví? Nikdy vás nenapadlo, že by i mezi nimi mohli být stejní grázlové jako všude jinde?

+2/−1
7.11.2017 3:38
Foto

M78i92l18a96n 93S82o65u71š82e55k 9126527631242

no když si přečtu v různých článcích reakce zde pověstných homosexuálů, určitě takový pocit mít musíte... zkuste si to někde projít...

0/0
7.11.2017 11:58

A43l83e94x98a78n28d54r 43C66h64y88t95i35l 2384732675401

V každé skupině lidí se najde jisté procento blbců.

+2/0
7.11.2017 9:39

O60l17g24a 70P22a67v25l72í64k45o51v39á 6124778337832

Vše postavené na hlavu. Doktoři namísto aby zavětřili a poslali tam sociálku, "uvěřili", tj netroufli si probůh myslet si něco o dvou chlapech, to se přece nesmí. Takových obětí ještě bude, než se společenské klima vrátí k přirozenému modelu rodiny

+8/0
7.11.2017 0:25
Foto

M71i31l92a87n 50S33o16u79š33e59k 9506417141862

Chudáci děti těch jednopohlavních dvojic. Kolik těch nevinných dětských obětí bude muset být, než se tzv. "práva homosexuálů na děti" ukáží jako zcela lichá. Pokud přežijí své dětství, je obvyklé, že děcka do značné míry přebírají normy a hodnoty svých rodičů (viz např. cikáni, asi typický příklad) a stanou se z nich zcela nepřirozené osobnosti s psychicky vyšinutými názory a postoji. Jejich dětské kolektivy jim to dají "sežrat" se vším všudy. Po stránce psychické to odnesou... Ale koho to zajímá, že? Máme přece ten pluralismus, toleranci, svobodu... homosexuálové tohle nejsou schopni vůbec pochopit, natož uznat. Oni mají prostě svoji živou hračku. V tomto konkrétním případě bohužel s omezenou životností.

+3/0
7.11.2017 0:44

M40a42r18t86i71n 91P56e98t72v70a37d 4830169627192

A čemu říkáte přirozený model rodiny, paní Pavlíková?

Nikdo z nás samozřejmě nepochybuje o tom, že nejčastějším modelem rodiny je muž a žena s dětmi. A co samotná žena s dětmi? Samotný muž s dětmi? Muž a čtyři ženy s dětmi? Žena a čtyři muži s dětmi? Různý počet žen s různým počtem mužů a dětí? Dvojice mužů nebo žen s dětmi?

Všechny uvedené varianty v různých dobách a komunitách byly, jsou a budou jedním z typů rodiny, a žádný z nich není vynálezem posledního století ani čtvrtstoletí, jak by to rádi viděli mnozí z těch, kteří dnes lamentují o úpadku.

V úpadku je pouze manželství, nikoliv rodina. A ten úpadek má svou logiku - manželství už dnes nepřináší nic, bez čeho by se rodina neobešla.

Účelem a smyslem rodiny je především výchova dětí. Děti jsou vychovávány rodiči, a rodičem může být (nebo se jím stát) kdokoliv bez ohledu na pohlaví, sexuální orientaci a biologický vztah k dítěti. De iure je rodičem každý, kdo je k dítěti vázán rodičovskými právy a povinnostmi, jejichž nabývání je stanoveno zákonem. De facto je pak rodičem i každý, koho dítě za rodiče považuje: typicky to tak bývá ve stejnopohlavních párech - děti mají dva otce nebo dvě matky. Svědčí o tom i moje osobní zkušenost. Mého partnera i mě vnímali shodně jako rodiče všichni kolem nás, včetně spolužáků a učitelů našeho syna, včetně jeho manželky a jejich dětí, a včetně všech ostatních příbuzných. Reálně k nám patří i jeho matka, přestože s námi nežila, a má svou vlastní rodinu. Jestli vám to připadá nějak nepřirozené, poslužte si, ale na reálné podstatě věci tím stejně nic nezměníte.

Tahle různorodost se přirozeně odráží i v tom, že rodina na rozdíl od manželství nemá závaznou zákonnou definici. Naši skvělí zákonodárci sice v náhlém okamžiku kolektivní ztráty soudnosti propojili v nejnovější verzi občanského zákoníku rodinu s manželstvím, ale z toho se asi nikdy střílet nebude. V zájmu dítěte se totiž rodinné právo musí rovnocenně vztahovat na libovolný typ rodiny.

0/−1
7.11.2017 4:27
Foto

P90e37t62r 20P71r51o65c51h74á51z19k83a 3182896872184

A já si celou dobu myslel, že rodič, je od slova rodit.A že na to aby se jaksi porod mohl uskutečnit musí být před tím muž a žena ........

+4/0
7.11.2017 8:55

P73e40t60r 57M21a95l92ý 6899601914258

Ano, to máte pravdu. Rodič je od slova rodit, i když chlapi nerodí. Asi by se teda otcové rodiči nazývat neměli (?). A představte si, že muž a žena, kteří dítě adoptovali, ale neporodili (ani nepočali), se také nazývají (adoptivní) rodiče.

+1/−1
7.11.2017 9:52
Foto

P32e30t26r 23P48r98o27c24h67á23z78k92a 3242886762664

Ono bez toho chlapa se jaksi dítě porodit nedá, tedy pokud tím myslíme normální způsob a ne klonování s nějaké buňky. Jinak máte pravdu,a proto že dítě nepočali, je tam ten doplněk "adoptivní".

0/0
7.11.2017 18:50

M22a29r81t72i90n 81P81e29t20v75a12d 4600799407682

Mýlíte se, žádný přídomek "adoptivní" není třeba. Nikdo nepotřebuje vědět, že je dítě adoptované. Adopcí vznikne vždycky plnohodnotný příbuzenský vztah, a ti, kteří dítě adoptovali, se stávají jeho rodiči. Tak to definuje zákon, a není na tom co zpochybňovat.

Podstatné jméno "rodič" sice etymologicky souvisí se slovesem "rodit", ale neznamená, že dotyčný musí dítě porodit, abychom ho za rodiče mohli považovat.

0/0
8.11.2017 2:25
Foto

P30e21t59r 50P29r54o34c95h44á18z72k73a 3492606612664

V tom se s vámi nijak nepřu. Co není normální je to, že děti adoptují , nebo si nechávají dokonce odrodit páry stejného pohlaví. Ještě to chápu u žen, ale pokud se jedná o může tak mi to rozum nebere a to jsem dost tolerantní. Vím, že uvedený případ je výjimka, ale i tak. Jsem zkrátka příliš konzervativní a jiný už nebudu.

0/0
8.11.2017 6:39

A42l31e29x36a77n41d19r 52C40h47y44t93i38l 2334242635871

Rodič je především ten, který vychovává a stará se. Základ slova je podružná záležitost.

Řada těchto "rodičů", které zmiňujete, je schopná své dítě dát do děcáku nebo jim je dítě prostě odebráno.

A co si budeme nalhávat, dítě v děcáku se nemá nijak zvlášť dobře. Moje sestra (otcova dcera z prvního manželství, její máma se uchlastala) tam byla, takže o tom něco málo vím. Přišla odtamtud jako problémová, ale rodiče jí převychovali. Dnes jí je 42 a je to zodpovědná šikovná máma 4 dětí.

Člověk by si podle zdejších tvrzení o naučené homosexualitě myslel, že z ní bude nezodpovědná alkoholička, protože se svou matkou byla do nějakých 12 let.

0/0
7.11.2017 9:52
Foto

P82e20t72r 13P39r35o47c66h93á85z37k81a 3192186782594

Jak je vidět na případu v článku, tak ani to "rodičovství" kdy se nejedná o rodiče moc nefunguje.

0/0
7.11.2017 18:48

A23l45e27x57a20n42d51r 78C49h97y87t17i89l 2124162845571

Jak je vidět na případu v článku, tak v každé skupině lidí se najde idiot.

Například poměrně nedávný případ: https://www.pravniprostor.cz/clanky/trestni-pravo/komentar-tyrani-sverene-osoby

0/0
8.11.2017 0:12
Foto

P19e60t76r 51P92r39o91c92h87á20z46k33a 3242586382354

Ano, s tím souhlasím.

0/0
8.11.2017 6:40

R24o78b19i78n 45M40a71y77e30r 7333888379599

To si myslí 90% biologicky normálních lidí. Ten zbytek si to nemyslí, jak je vidět ;-D A maintream si to taky nemyslí ;-D Ale jinak je to naprosto vpořádku, včetně říše zvířat.

Kde jsou ty časy, když jich bylo "jen" 4%.

0/0
7.11.2017 10:28

M59a13r83t31i95n 60P97e28t81v71a51d 4870659267532

Zřejmě si myslíte, že homosexuál není biologicky normální člověk. Jistě ale uznáte, že když si něco myslíte, ani zdaleka to ještě neznamená, že byste musel mít pravdu. Jsem lékař, a tak vás mohu celkem odpovědně upozornit, že něco takového jako "biologicky normální člověk" neexistuje. Příroda nerozezná normální od nenormálního nebo přirozené od nepřirozeného. To jsou jen lidské hodnotící kategorie, a jak jistě víte, každé hodnocení je pouze subjektivní: postihuje jen váš náhled na věc, nikoli věc samotnou.

0/0
7.11.2017 17:25
Foto

P41e42t26r 82P38r77o64c86h37á74z78k73a 3302156732714

R^

0/0
7.11.2017 18:45

A15l12e65x37a59n42d49r 92C61h77y36t95i95l 2474362565741

Takové časy nikdy nebyly. Jen se k tomu nechtěl nikdo moc znát, aby nebyl pranýřován.

Kdybyste si chtěl něco přečíst o tom 4% blábolu, tak použijte google :-)

0/0
8.11.2017 0:20

M55a33r88t90i72n 53P30e80t48v95a92d 4310809347962

Nikdo nedokáže říct, jaký je podíl homosexuálů v populaci, a nikdy to ani vědět nebudeme. Neexistuje totiž žádný charakteristický znak, který by umožnil homosexuála objektivně odlišit od heterosexuála.

4% je jenom odhad, na kterém se shodne většina sexuologů, ale různé průzkumy vycházejí v rozpětí cca 2% - 12%. Zobrazují totiž sebehodnocení samotných respondentů, které nelze nezávisle potvrdit.

0/0
8.11.2017 2:19

R76o97b78i82n 62M60a25y80e98r 7763898769109

A čemu říkáte přirozený model rodiny, paní Pavlíková? ptá se Petvad.

Je to jednoduché: Tatínek, maminka a děti.Dokonce to takhle funguje i u zvířátek, víte?

+1/0
7.11.2017 10:25

M37a90r40t37i51n 26P55e58t49v82a23d 4380219177782

Kdepak, pane Mayere: u zvířátek podobně jako u lidí funguje spousta různých typů rodin, dokonce i adoptivních. Většina zvířátek ovšem žádné rodiny netvoří.

0/0
8.11.2017 2:03

O93l52g98a 40P95a12v97l29í49k57o73v21á 6934178187902

Dlouhý příspěvek, ale základ vám jasný není. Rodičem je ten, kdo se podílí na zrození. Náhradní rodiče jsou ti, kteří jsou připraveni dát osiřelým či týraným dětem veškerou rodičovskou péči. Všechno ostatní, co se týká tzv. práv dospělých, je velké svinstvo

0/0
7.11.2017 11:50

M95a63r53t80i21n 14P62e92t38v18a51d 4270579957682

Já si myslím, že ani vy, ani já nerozhodujeme o tom, kdo je rodičem a kdo není. O tom rozhoduje jenom zákon a samotná rodina. Jen bych vás rád upozornil, že vaše kritérium o podílu na zrození je úplná hloupost. Kdyby platilo, tak možná i polovina všech rodičů přestane být rodiči. A to by opravdu bylo hodně velké svinstvo. ;-)

0/0
7.11.2017 17:32

R34a48d18e12k 15N33e89u45m13a35n91n 5202872938515

Pokud nazveme exkrement růží, neznamená to, že bude vonět.

Nemohou to být manželé - to jsou muž a žena

+8/0
6.11.2017 22:31

M43a63r42t73i31n 42P57e62t96v82a47d 4460479677932

A jaká tajemná síla vás vede k tomu, abyste lidi srovnával s exkrementy? :-P

0/−1
7.11.2017 5:20

R56o12b90i60n 14M86a55y98e16r 7853718729179

Logika.

0/0
7.11.2017 10:31

M76a85r22t51i14n 43P65e17t62v25a31d 4470909907542

To je přesně to, o čem se dá úspěšně pochybovat, pane Mayere.

A vaše ledabylá a bezobsažná reakce svědčí o tom, že pochybnosti jsou plně na místě. :-P

0/0
7.11.2017 17:42

A14l32e84x53a97n45d40r 45C18h95y42t47i56l 2184422675451

Jestli jsou nebo nejsou manželé, o tom rozhoduje úřad, nikoliv diskutér na iDNesu. V některých státech je sezdání homosexuálů naprosto legální.

Takže ano, mohou to být manželé.

0/0
8.11.2017 0:24

P69a84v55e29l 95K35u94n42c 9332389488488

Proč neadoptovali kluka? Jeho chování by snad mohli pochopit. I když ...

+3/0
6.11.2017 21:18

R75o39b66i94n 64M53a11y62e86r 7283188419549

;-DR^

0/0
7.11.2017 10:26

M75a42r18t11i27n 60P53e81t63v11a30d 4150989837352

Chcete tím snad tvrdit, že otec nemůže "pochopit chování" dcery? To byste myslel vážně?

0/0
8.11.2017 2:30

L58e58o65š 21M12a96r68š30a13l 5802604532878

Tak si adoptují další, ne?:-(Určitě na to mají práva.:-(

+12/0
6.11.2017 18:40

M65a81r82t65i46n 86O51š59m61e34r32a 6204876940930

Ne, prostě půjde na hodně dlouho do vězení. Stejně jako kdyby se to stalo u nás. Nedávno tady např. byl článek o paní, která zavraždila své miminko ranami pěstí do hlavy, dostala 15 let.

0/0
6.11.2017 19:46

O75n64d74ř58e54j 27K37n37í69ž52e30k 7518777735874

Hetero, nebo homo, je to jedno.

Všude se najdou ovada.

Jen ti homo když vraždí, tak cizí dítě.

Vlastní mít totiž nemohou...

+10/−1
6.11.2017 17:48

M96a46r98t10i92n 96O29š46m49e61r96a 6824986960410

Ano, až na jednu věc, mohou mít vlastní děti a mívají je, když u nás chtěli adopce dětí, tak původně chtěli (prý) adoptovat svoje vlastní děti, ne cizí, a adoptovat druhým partnerem (v případě: muž+muž) nebo partnerkou (v případě: žena+žena).

+2/0
6.11.2017 19:49

M88a91r19t73i35n 37P25e85t94v43a48d 4540559947932

Podle našich zákonů může cizí dítě adoptovat i homosexuál. Není ovšem žádný racionální důvod, proč by je nemohla adoptovat homosexuální dvojice. Že to nejde, je dáno pouze faktem, že náš zákon dnes povoluje společnou adopci jedině manželským párům: vyloučeny jsou tedy i nesezdané partnerské dvojice muž + žena.

0/0
7.11.2017 4:40

P66e98t80r 86M45a34l72ý 6879931104778

Ale mohou.:-) Homosexualita není to samé co neplodnost. Sice je to poněkud těžší, ale když se chce, tak i rozmnožování jde.

+1/0
6.11.2017 22:12

Najdete na iDNES.cz