Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Islámský stát se přihlásil k útoku na Manhattanu

Teroristická organizace Islámský stát se v pátek přihlásila k zodpovědnosti za úterní útok na newyorském Manhattanu, při kterém zemřelo osm lidí. Neposkytla však pro své tvrzení důkazy. Informovala o tom agentura Reuters.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J90a40n 85M37a55c26k 5737262512535

Ja myslel ze IS uz neexistuje.

+3/0
3.11.2017 13:31

D29a29v36i92d 64K95n51a66p96e78k 8627354276625

Když jsem viděl ksicht toho Uzbeka, tak jsem si hned pomyslel, že to určitě bude mít něco mít společného s náboženstvím lásky a míru. Mimochodem, v Usbekistánu je dle wikipedie 89% populace muslimského vyznání a 8% pravoslavných.

A vida náboženství míru a lásky nám zase ukázalo svou pravou tvář.

+7/0
3.11.2017 8:54

F79i53l37i55p 20G88a37l93a29š 2767687224698

Vždyť ale ano.. Vždyť on do těch lidí taky láskyplně tou dodávkou najel. Chtěl jim urychlit cestu do ráje, kde je čekají ty panny (a asi panicove pro dámy)..

Jak je psáno v koránu, je třeba trocha černého humoru po ránu :D

+3/0
3.11.2017 10:19

D32a86v41i83d 91K49n17a53p88e39k 8837484506745

Tak to pak jo. A víte, že se na těch 72 pann taky docela těším? Snad ještě budou, až se dostanu do ráje.

+1/0
3.11.2017 10:32
Foto

M30a55t50ě49j 65N23ě32m56e12č87e27k 9157613269353

Pobavilo! R^ ;-)

0/0
3.11.2017 10:36
Foto

M98a58t34ě52j 35N29ě79m64e94č69e85k 9197193899233

ISIS se hlásí ke všemu. Přesně jak se tady někdo zmínil. ;-D

+1/0
3.11.2017 8:54

F52i17l69i24p 16G47a78l37a12š 2977467744848

A sakra.. Takže jak někde v Rusku nebo Polsku explodoval ten hovnocuc na křižovatce plné aut, tak to byla taky jejich práce? Ajaj..

+1/0
3.11.2017 10:23

V52á65c85l87a90v 28P88o80l59á95š24e55k 9506900551787

Ale PROČ? Není ani tak důležité, zda s těmi atentáty má IS skutečně něco společného nebo ne. Ale proč si přeje, aby jej všichni s těmi teroristickými akcemi spojovali? Přece si nemůže myslet, že tím snad odradí státy válčící s IS, aby toho nechaly; tak hloupí snad islamisté nejsou. Jaké mají vlastně cíle a jak jim ty teroristické akce a účast IS na nich mají pomoci těch cílů dosáhnout?

0/0
3.11.2017 11:03

M79i13c23h65a87l 44C20h45a47l20u86p30a 6318310539883

To je dobrá otázka, ale asi na špatném místě. Třeba tím chtějí ukazovat, jak jsou silní a že je ostatní nemohou zničit nebo zastavit. Tihle "lidé" ale nemají normální uvažování, takže je asi zbytečné se to snažit nějak logicky zdůvodňovat.

+1/0
3.11.2017 11:45

M94i22c38h83a97l 28C89h10a42l92u21p55a 6688640569333

tyhle organizace jsou schopny se hlasit i k tomu, ze rano vyslo slunce.

+4/0
3.11.2017 8:53
Foto

M57a32t94ě32j 18N95ě17m55e49č49e79k 9407683589373

;-D

0/0
3.11.2017 10:37
Foto

J52a34n10a 55B77í26l93k80o84v32á 1643551512977

Jo, ale tenhle si ten nápis v kabině těmi klikyháky napsal, takže se k tomu hlásil taky.

0/0
5.11.2017 18:43
Foto

T89o78m54á40š 96K72r97o57u66p45a 4978147827443

taketo **** bez milosti strielat ;-ORv!!

+1/0
3.11.2017 8:45

A57d47a59m 41P82o65s67t30r67á19n77e16c63k51ý 2208980539497

To k vysledku voleb v CR taky :-)

+3/0
3.11.2017 7:57

J65i56ř59í 70F35o98g71e85l 2380931676642

Ajta krajta.

To je překvapení, že to nebyl osamělý vlk.:-P

+5/0
3.11.2017 7:52

P56e73t43r 59M33o46l72á33k 9728841407694

A čekal snad někdo něco jiného. Vždyť se prihlasuje ke všemu. Spíš by mě překvapila zpráva, že se nepřihlásil.

+2/0
3.11.2017 7:34

J20i45t62k89a 19H56o47l66e91č58k48o35v84á 6851229593693

Mě spíše překvapuje,že v USA se k útoku vždy přihlásí IS, ale v Evropě je to psychicky narušený muslim, od kterého by to nikdo nečekal....

+11/0
3.11.2017 7:01

V96á36c73l61a13v 61P14o72l13á27š72e36k 9296760791267

To přece není pravda. I k útokům v Evropě se vždy hlásí Islámský stát. A to i když je útočníkem "psychicky narušený muslim, od kterého by to nikdo nečekal".

0/−3
3.11.2017 7:21

R88o60b89e46r80t 75V81e56l10e71k 5971352174743

Ty zoufalci se přihlásí ke všemu..

0/0
3.11.2017 8:07

T46o34m22á63š 74T58a65t17í17č82e57k 5270152380738

Nevíte někdo nebo nemáte někdo odkaz, kam se ubírá vyšetřování střílečky v nákupním centru v Denveru?

+1/0
3.11.2017 6:56

V40á71c80l67a19v 94P35o32l23á87š30e54k 9276600401637

Základní otázka zní, proč ti teroristé jsou ochotní obětovat vlastní život, aby zabili pár náhodně vybraných lidí, a proč Islámský stát ty teroristické činy organizuje a přeje si, aby jej s těmi vraždami celý svět spojoval. Co je skutečným cílem Islámského státu a jakým způsobem mu ty teroristické činy mají k tomuto cíli dopomoci. Obávám se, že pokud to nebudeme vědět, pak možná budou naše reakce na ty teroristické činy přesně takové, jaké si ti teroristé přejí a kvůli kterým ty teroristické akce provádějí.

+1/−1
3.11.2017 6:55

T77o64m38á80š 48T23a65t11í31č59e81k 5520162870638

Jsou ochotni obětovat život, protože je to jejich povinnost před alláhem a jeho prorokem - no a odměnu za to mají taky jistou. Kromě těch 72 věčných panen se v alláhově nebi pije víno, no neber to.

+2/0
3.11.2017 6:58

V70á52c82l69a10v 26P66o97l79á20š12e98k 9746540141487

To není odpověď. Muslimů je ve světě 1,5 miliardy a teroristů jen pár set. Proč tito ano a těch 99,99999% to jako "povinnost před Alláhem" nepociťuje? A co když to vůbec není kvůli nějaké "povinnosti před Alláhem", ale jsou to skutečně vojáci a příznivci Islámského státu, jak ten vždy prohlašuje?

0/−2
3.11.2017 7:26

S55o76n28a 79M62o75t57u34s27o15v79á 5452580227820

Formou džihádu do konečného víťazstva islamu na celom svete nemusí byť len ozbrojený boj. Je tu aj tzv. kultúrny džihád,ktorý sa snaží rozširovať islam po celom svete. Nájdete dnes nejakú islamu prostú krajinu? Ťažko. Formou džihádu je výstavba mešít v dosiaľ nedotknutych krajinách, kladenie požiadaviek moslimskej komunity miestnym orgánom, zavádzanie šariji na "obsadených" územiach. Ďalšou formou je "boj žien" za možnosť ponižujúco sa zahaľovať v európskych demokraciách, kým v prísne islamských štátoch bojujú za opak. Niekto môže viesť džihád predajom kebabu - viete, že moslimovia z každej obchodnej transakcie odvádzajú určité percento na džihád? Takže tvrdiť, že 99,99 percenta moslimov džihád ignoruje, je naprosty nezmysel. Oni sa všetci snažia. Len volia rôzne metódy.

+8/0
3.11.2017 7:43

V25á34c33l59a11v 43P90o40l47á20š65e58k 9696460231907

Máte pravdu, ale to, co popisujete jako "kulturní džihád" dělají a vždycky dělali i křesťané ve všech nekřesťanských zemích. To je přece normální projev jakéhokoliv náboženství. Pokud definujete "džihád" takto, tak by samozřejmě nebyla pravda,že jej 99,99% muslimů ignoruje. Já jsem mluvil o teroristických činech. A myslím, že o "konečném vítězství islámu na celém světě" v dnešní době už sní jen malé procento muslimů - asi tolik, kolik křesťanů sní o konečném vítězství křesťanství na celém světě. Dost taky záleží na tom, kolik neintegrovaných muslimských imigrantů si která země natáhla. V ČR žije asi 22 tisíc muslimů a žádný "džihád" neprovozují; jsou plně integrovaní a chtějí tu jen v klidu žít a pracovat. Většinou se přizpůsobili našemu způsobu života, z islámu dodržují už jen minimum a do mešit jich údajně chodí jen asi 4 tisíce (a i z nich většina jen kvůli společenským stykům). V západoevropských zemích to je mnohem horší.

0/−3
3.11.2017 8:30

D56a27v21i36d 75K86n18a11p93e94k 8577524936465

Nebude to náhodou množstvím muslimů v populaci? V ČR je podle Vašich slov 22.000 muslimů, tzn. 0,22% populace. Proto si zatím nic nedovolují a tváří se přátelsky, aby si nepoštvali lidi proti sobě. Až jich bude kolem 5% začnou požadovat výjimky pro sebe. Až jich bude kolem 15% začnou svoje požadavky prosazovat agresivně a násilně. Až jich bude kolem 30 nebo 40, začne teror proti nemuslimům.

Takové jsou zkušenosti z mnoha zemí, kam se muslimové nastěhovali (Libanon, Indonésie, Barma, Francie, Švédsko...). Není důvod předpokládat, že by tomu v ČR mělo být jinak.

+7/0
3.11.2017 9:04

V31á49c66l37a85v 74P50o94l12á14š63e45k 9806680951277

Do chudé ČR s jejím velmi složitým jazykem a nízkými dávkami žádní migranti nechtějí a nepůjdou, ani kdybychom je zvali a nutili. Takže těch současných 0,2% se na 5% nebo 15% v dohledné době nezvýší a oni to dobře vědí. Kdyby chtěli prosazovat nějaké muslimské požadavky, tak by se odstěhovali do jiné země, kde těch 5% už nyní je. Když tu zůstávají, ačkoliv musí předpokládat, že za jejich života k ničemu takovému nedojde, tak je asi ty muslimské požadavky nijak moc nepálí. A nemyslím, že by je to vnitřně nějak žralo, když to prostě není reálné.

0/−2
3.11.2017 11:14

D87a86v13i24d 33K28n47a85p17e37k 8257324646155

Mrkněte na Libanon. V 70. letech křesťanská země, pak do země pustili pár muslimských uprchlíků z Palestiny a za pár let občanská válka vyprovokovaná muslimy.

+2/0
3.11.2017 11:19
Foto

J85a48n46a 10B88í26l91k41o59v48á 1493601242167

Už teď je jich tu tolik, že když jde moje téměř pětašedesátiletá matka sama večer po ulici, tak na ni nahlas pomlaskávají (a to jdou v doprovodu zababušenek). Nevím, co si od toho ti mohamedánští pitomci slibují, ale takhle si kamarády u nás nezískají.

0/0
5.11.2017 18:46

T71o39m15á49š 14T76a17t69í48č78e22k 5120122790308

Ne, s prominutím, muslimové nejsou sekularizovaní, byť to v Turecku dlouhá desetiletí vypadalo jako na dobré cestě. Ovšem i tam už jejich padišáh zakázal výuku evoluce na školách, protože odporuje koránu, a muslimové všech zemí světa vidí v konečném vítězství islámu nepřekonatelný ideál. A jak píše David - stačí, když je jich dost, pak se chápou zbraní. Na Filipínách zuří válka s islámem už desetiletí, nenápadně se přesunula i do Thajska, z Malajsie už se stává něco jako Pákistán a v bezpečí není ani hinduistický ostrůvek Balí.

Prostě probíhá válka, celosvětová hybridní. Zatím hybridní.

+5/0
3.11.2017 10:09

V58á58c28l39a96v 28P24o98l80á78š79e35k 9556370631747

Muslimové nejsou všichni stejní, někteří jsou sekularizovaní a jiní jsou fundamentální.V Turecku byli dlouhá desetiletí u moci ti sekularizovaní, zatímco ti fundamentální byli zatlačení, teď se to obrátilo, za pár let se to může obrátit znovu. Tam je to spíše politický než náboženský spor. Že "muslimové všech zemí světa vidí v konečném vítězství islámu nepřekonatelný ideál" je téze radikálních islamistů, kterou se snaží vnutit celému světu, aby tak dostali pod kontrolu i ty stovky miliónů mírumilovných muslimů,kteří tuto tézi nesdílejí. A my jsme tak hloupí, že radikálním islamistům na tuto tézi skáčeme, hlásáme ji jako svůj názor, snažíme se na jejím základě dokopat doposud umírněné muslimy do náruče těch radikálních islamistů a volíme populisty, kteří si na této zvrácené tézi vytvořili svůj volební program. Jako "užiteční idioti" děláme přesně to, co si radikální islamisté přejí a co potřebují.

0/−1
3.11.2017 11:25

T71o14m40á24š 76T31a74t27í87č97e25k 5100662860868

Tak jinak: vyrůstal jsem v Německu, Turci jsou mně známí už opravdu dlouhou dobu. Ani v těch dobách, kdy tam žili ještě s pracovním vízem, dokázali jen špatně zakrývat, jak pohrdají Evropany, neschopní nemanicové. Byli tedy ještě alespoň bezpeční, to ano, díky tomu statutu. Mezi těmi miliony Turků v Německu se vyskytují integrovaní v jednotkách - a to jsou v tomto ohledu ti, kteří se necítí být těm ďaurům nadřazeni. Ale ty už jsem zmínil, ti jsou muslimové jenom proto, že jim ata nechal uříznout předkožku. Je jich jako šafránu. Howgh.

+2/0
3.11.2017 11:35

A23n21t20o11n88í31n 31P27e86t56r39k34o70v34s51k61ý 8429830130505

Vy jste velmi naivní člověk p. Polášku. Slušněji už to napsat nejde. Pokud nechápete ani, to, že i u nás už muslimové provádějí ten svůj džihád (zatím ne terorismus), pak nechápete vůbec nic. Zamyslete se nad jmény např. Alrawi, Shedahed, Abás, Al-Oukla, Sáňka nebo Větrovec. Zkuste si zjistit co je spojuje.8-o

+1/0
3.11.2017 14:45

T97o70m65á52š 36T83a10t51í98č13e24k 5410922900658

Jednak není každý hrdina, jednak i ta jejich tichá většina ví, že bojují. To je vidět na jejich fertilitě, kterou následují své náboženské a politické vůdce. V takové Anglii už jsou celé čtvrti nebo i menší města, kde Angličany přečíslovali - a vychází prostě z toho, že to tam teď patří jim.

Kromě toho stačí podnět, aby se zbraní chopili i ti méně angažovaní džihádisté (džihádista je každý muslim, pokud tedy jeho muslimství nespočívá jen v chybějící předkožce), jak jsme viděli před 38 roky v Iránu, kde když zavelel ajatolláh, byl rázem ochoten bojovat ve jménu alláha celý národ, nebo v sousedním Afghánistánu, kde když začala CIA sypat prachy (a zbraně), stala se mudžahedíny většina chlapů.

Kromě toho si dovolím výlet do dějin: Evropa se za posledních 150 - 200 let ukolébala představou, že s muslimy už problémy nejsou. Jojo, když se výdobytky civilizace - která mimochodem v Evropě trpěla především kvůli neustálým válkám s muslimy - začaly projevovat, chalifát Ománská říše začal chřadnout a nakonec padl. To ovšem nic nezměnilo na postoji muslimů k nevěřícím psům, speciálně těm, kterým lze hodně uloupit, a když se ten jejich svět opět konsolidoval díky té zpropadené ropě, začalo co? - Renesance islámu!

Neobhajuj neobhajitelné.

+4/0
3.11.2017 10:00

A24n44t35o74n53í49n 86P52e66t47r95k14o92v46s45k82ý 8259630460885

Teroristů není jen pár set, těch už dnes je ve světě pár set tisíc od Alžírska až po Malajsii. A jejich podporovatelů je daleko víc, než si lidé jako Vy chtějí vůbec připustit. Vždyť jen v IS jich bylo v době největší slávy podle Američanů 50-60 000. Takže žádných pár set.;-O Vůbec se v problému neorientujete.:-/

+1/0
3.11.2017 14:51

P52a54v67e73l 15R30y79c27h83t41á96r41i78k 8675365268

To nikdo nečekal..

0/0
3.11.2017 6:51





Najdete na iDNES.cz