Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Babiš je v izolaci. Jak z ní ven?

Bez Babiše nikdo vládu nesestaví a s Babišem do vlády nikdo nechce. Kdy a jak se povede vyřešit tento rébus? Tradiční strany opakují chybu, kterou pomohly stvořit monstrum, píše ve svém komentáři Miroslav Korecký.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V40l77a93s74t95i66m47i86l 11W48a41i58c 8670573127777

Tradiční strany NEPOPÍRAJÍ demokratické principy. Babiše volilo cca 17 % oprávněných voličů, necelých 30 % těch, co k volbám přišli. To znamená, že ti ostatní, tj. většina, si ho ve vládě nepřejí. Co na tohle říkají "principy demokracie". Demokracie - a náš volební systém už vůbec ne - nejsou nastaveny způsobem "vítěz bere vše".

+2/0
27.10.2017 9:24

M55i31c21h91a88l 28K43r11e11j59č77a 5508896246363

Clanek mi mluvi z duse. Uz jsem tu prezentoval v diskuzi postesk, ze pokud soucasne strany nebudou chtit komunikovat s B. stanou se, trebaze nechtene, iniciatory napr. dohody ANO, SPD a KSCM. Diky za rozumne slovo. Bohuzel, jak ctu zdejsi prispevky, naprosta vetsina prispevatelu nema vubec poneti co znamena politika a co demokracie :-(.

+1/0
26.10.2017 15:17

R84u58d28o47l95f 32S23t79a71r64y 6568147978

Je na tom nas narod tak spatne, ze musime importovat politiky jako je Babis?

0/−1
26.10.2017 10:49
Foto

J93i60ř17í 87V48e11s44e63l12ý 3350132220430

At si Bures vyzere co si uvaril. A jde pak radit na Slovensko. Tam ho prijmou po vyhranem soudu o STB urcite.

+2/−1
26.10.2017 8:26
Foto

K92a73r46e87l 96W96á85g22n55e98r 4487205159547

STAN má ve 200členné Sněmovně šest poslanců a TOP 09 sedm, mají tedy nejmenší zastoupení z devíti stran, které se do dolní parlamentní komory dostaly. Všechna jejich prohlášení jsou mlácení prázdné slámy.

+2/−2
26.10.2017 7:04

J42i50ř48í 37L41i23e45t16a49v51e89c 8113879793719

Ale dostali se tam a mluvit mohou, dokonce musí.

+2/0
26.10.2017 9:42

J81i33t25k34a 62L39e49v42í82č66k59o28v85á 5475602673774

...třeba AB na nějakou stranu "klekne s našima" ?

+1/−1
25.10.2017 23:33

J42a55n 11T22a63r96a70b98a 4976856339939

tak to bude asi nejsnazší u ČéEsEsdé... navíc želé i hysterik by strašně rádi vládli dál, členstvo nečlenstvo. Bureš by jim mohl zřídit přímo na tělo ministerstvo pro stahování kalhot a ministerstvo pro hysterické bláboly. Tam by oba pasovali dokonale.4 roky k dobru

+2/−2
26.10.2017 0:12

P18e15t50r 72O75n32d84r52á25č92e18k 7650709811937

;-D

Najdi deset rozdílů. Nebo aspoň jeden.

https://twitter.com/Posledniskaut/status/923242424557867008

0/0
25.10.2017 23:10

P59a67v87e83l 22S67z41i77r59o28t36n54ý 3352644534250

Komu se chce přemýšlet o možných souvislostech ... Okamura jako jediný projevil určitou ochotu jít do vlády s ANO, byť s podmínkami. A druhý den se objeví zpráva, že nezdanil příjmy z prodeje nemovitosti za 15 mega. Taky náhoda ? Taky Policie ČR koná bez ohledu na volby či povolební situaci ? Nevědělo se to před týdnem nebo před měsícem ? Věříme tomu, že je to jen náhoda ? Podotýkám, že nejsem jeho volič a jeho strana mi přijde spolu s KSČM to nejodpornější co naše politická scéna v současné době nabízí. Ale může jít s ANO někdo do vlády za této situace ? Kdyby se k tomu rozhoupala ODS, očekával bych brzy zprávu, že prof. Fiala prznil malé holčičky.

+5/−4
25.10.2017 23:04

J47a83n 70T50a22r45a74b84a 4446916899409

nemůže jít do vlády se sektou, protože Guru s ním vládnout nechce.

+3/−3
25.10.2017 23:08

P18a13v97e36l 87S14z48i27r44o20t85n37ý 3752364894530

Hm, ale o tom jsem nepsal. Zkuste si přečíst celý příspěvek a pokud ho pochopíte, nějak reagujte. Anebo sí dejte pivko a napište do nějaké jiné diskuse. Děkuji.

+3/−2
25.10.2017 23:12

J49a76n 59T86a70r76a69b80a 4986406809249

No já jsem vaši poněkud paranoickou, leč aktuálně nikoli nemožnou konstrukci pochopil. Ale v mnohém se mýlíte. Pitomia nikdo neobvinil, že nezdanil příjmy, ale že je neuvedl v reportu. To je velký rozdíl. Tam policie nemá co vyšetřovat. Ale Okamůra není a 4 roky nebude pro nikoho žádným nebezpečím a nikdo ho nemá důvod "náhodnou" obviňovat. Asi jako neobviníte pejska, co zvedl nožičku u vaší popelnice.

+4/−1
25.10.2017 23:25

P92a13v49e29l 76S11z69i55r30o98t66n30ý 3262364794370

Pane Tarabo, je to daňový únik jako vyšitý. A to je všude v civilizovaném světě trestný čin. Je to informace stará jeden den, takže obviněn být ještě nemohl. Ale ono to (doufám) přijde. Pitomiovi to celkem přeju. Ale to nic nemění na mé původní (podle vás paranoidní) konstrukci, na které si celkem trvám.)

+1/−7
25.10.2017 23:40

P97e42t74r 85P54o30k45o66r41n13ý 4682405422273

Trváte si na ní špatně.

+5/−1
25.10.2017 23:46

J36a56n 32T34a33r41a70b65a 4596746659449

JJ, pan Szirotný si plete pojmy celkem masivně, to že nedokáže rozlišit daňový únik od neohlášení příjmu sněmovně je docela komické. V politických otázkách v tom má úplně stejný goulash.

+5/−1
26.10.2017 0:09

Š33t49ě20p39á70n 44V96a42n81ě65k 3653949687727

Váš mozek je daňový únik. Já se ani nedivím, že lidé jako vy volí Babiše, když nepochopí ani pořádně jednu zprávu z novin.

+2/−1
26.10.2017 7:38

P66e81t87r 73K41e39ř 8223134712198

Kde se dopustil Daňového úniku?? Z dluhu asi těžko vytvoříte daňový únik a při prodeji nemovitosti je z jeho pozice v základu únik neproveditelný, vzhledem ke skutečnosti že daňovou povinnost má nabyvatel. Prohřešek Okamury je na úrovni statistické informace. Oba počiny jsou navíc řádně zaevidovány a sám Okamura je i hned po oslovení potvrdil (proto je také bylo možné snadno zjistit), tedy se nedá ani předpokládat, že by se pokoušel tato fakta zatajit.

+3/0
26.10.2017 8:48

P96e91t12r 48P66o41k82o98r29n20ý 4962945552123

Sám jste si nyní odpověděl na vaši otázku, proč všichni spěchají do opozice. ;-)

0/0
25.10.2017 23:12

P41e34t42r 10O44n70d90r36á64č60e73k 7870779851437

Ta zpráva se objevila v Babišových novinách a do světa ji pustil Babišův novinář :-)

"Nepopírá, že na chybu nepřišel on. Podle jeho slov ho na ni upozornil redaktor MF Dnes. "Řekl jsem mu, že hned zavoláme na mandátový výbor, a jestli má pravdu, hned to opravíme. Jenže tam nám řekli, že už to nejde opravit, protože už je to jednou podané," vysvětlil Okamura pro EuroZprávy.cz".

Zdroj: http://domaci.eurozpravy.cz/politika/205157-podplacena-media-okamura-nam-vysvetlil-novou-kauzu-o-nepriznanych-penezich/

Nepopírá, že na chybu nepřišel on. Podle jeho slov ho na ni upozornil redaktor MF Dnes. "Řekl jsem mu, že hned zavoláme na mandátový výbor, a jestli má pravdu, hned to opravíme. Jenže tam nám řekli, že už to nejde opravit, protože už je to jednou podané," vysvětlil Okamura pro EuroZprávy.cz.

Zdroj: http://domaci.eurozpravy.cz/politika/205157-podplacena-media-okamura-nam-vysvetlil-novou-kauzu-o-nepriznanych-penezich/

Zdroj: http://domaci.eurozpravy.cz/politika/205157-podplacena-media-okamura-nam-vysvetlil-novou-kauzu-o-nepriznanych-penezich/

+2/0
25.10.2017 23:14

P36a31v29e76l 11S41z78i41r57o75t50n82ý 3662754584740

Je mi celkem jedno v jakých novinách se to objevilo. Jestli v "Babišově" MfD tak tím lépe. A Tomio by to chtěl "opravit" ? To je dojemné. "Zapomněl" na prodej nemovitostí za 15 mega ? No, to se přece může stát každému z nás, ne ?

0/0
25.10.2017 23:30

P71e35t84r 41P16o95k22o68r11n27ý 4702365512733

Nezapomněl Tomio, zapomněl sekretariát. ;-)

+1/0
25.10.2017 23:40

P77a63v95e64l 92S87z76i27r54o70t62n91ý 3842344934860

Aha, no tak tím se to vysvětlilo :-)

+1/0
25.10.2017 23:42

P34e60t15r 84K12e62ř 8913534362398

Víte proč existuje "opravné daňové" přiznání?? Protože opomenutí je možné. Že se jedná o výrazně vyšší částky asi netřeba uvádět. A to se v nich na rozdíl od dotčené povinnosti informovat o něčem rozhoduje. Možná by stálo za zvážení, proč nelze předmětné sdělení následně doplnit. Protože pokud se chceme k něčemu dopočítat, měli bychom pracovat se správnými daty;-).

+2/0
26.10.2017 8:56

P19e60t74r 82O70n51d89r83á96č86e85k 7110829701977

No já jen kvůli té "konspiraci" odkud "se to vzalo" :-)

LoboTomio tvrdí, že mu to zmastili na sekretariátě

---

Burešovi to zase popletla účetní - https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/-kazdy-dela-chyby-babis-z-nesrovnalosti-v-majetkovem-priznani-vini-ucetni_201703141422_kno

---

Kluci jsou asi stejně chytří jako upřímní a pravdomluvní, možná jsou z jednoho vrhu, ve vládě by jim to spolu slušelo :-)

+1/−1
25.10.2017 23:41

P53e79t24r 77K24e21ř 8863734242928

Rozdíl je v tom, že Babiš tím hodně získal, zatím co Okamurovi to nic přinést nemohlo.

+2/0
26.10.2017 8:58

P19a31v65e71l 25T70e52s37a62ř77í25k 6510713980215

Ale to není zpráva, že Okamura něco nezdanil, to je jen zpráva o tom, že to neuvedl jako poslanec ve svých příjmech, respektive to uvedl ale jako příjmy z podnikání, což je jen nějaká chyba technická.

Kdyby Okamura něco nezdanil tak o tom by mohl vědět jen finanční úřad, který ovšem má mlčenlivost tedy by to nemohl někde šířit do médií.

+5/0
25.10.2017 23:24

D11a10g36m16a10r 33Č76a44m85k57o81v76á 6740226277319

Poprvé s Vámi, pane Tesaříku, souhlasím.

+1/0
26.10.2017 7:30

P85e60t88r 60P29o34k22o81r25n43ý 4722295922823

Špatně jste tu zprávu pochopil. Ve zprávě se nikde nepíše, že nezdanil příjem z prodeje nemovitosti.

+2/0
25.10.2017 23:45

J12a18n 25T66a22r20a60b67a 4236696429869

Volební účast byla 60%, z toho necelých 30% dalo hlas Babišovi (záměrně se vyhýbám termínu ANO, protože to neexistuje). takže Babiš dostal hlasy celkem 30x0,6= 18% oprávněných voličů. Nebabiš voliči tvoří stejnou matematikou 70x0,6= 42% oprávněných voličů. Kde v tom kdo bere, že by někdo musel s Babiš sestavovat vládu? Odpovědnost za výsledky voleb není na straně volených ale voličů.

+5/−3
25.10.2017 22:12

P78a23v43e92l 76S25z45i55r38o90t81n48ý 3902764874540

Vážený pane, připadá mi, že jste spadl z Marsu. Skutečně ANO (nebo Babiše, chcete-li) volilo 18% oprávněných voličů. Jenže v tomto výpočtu jsou oprávnění voliči, kteří se ani neobtěžovali vyjádřit svůj názor vhozením hlasu pro nějakou stranu. Prostě na to "hodili bobek" a já bych pro změnu teď "hodil bobek" na ně. Jejich názor mě vůbec nezajímá když nepovažovali za nutné ho vyjádřit. (A koneckonců nikdo neví koho by volili, kdyby volili). Prostě ANO získalo cca 30% hlasů. Je to názor jen třetiny aktivních voličů. Uznávám, není to tak moc. Nebylo by to tak moc, kdyby strany na 2.-4. místě neměli jen o málo méně hlasů než ten první na pásce. A teď všichni spěchají do opozice. Ale volili je jejich voliči proto, aby byli v opozici ? Myslím, že ne. Volili je proto, aby vyhráli. A když to nevyjde, tak aby se snažili svů výsledek maximálně zúročit v povolebních jednáních a prosadili co nejvíc ze svého programu. Doposud to uměli nejlíp Lidovci (a podotýkám, že nejsem a nebyl jsem nikdy jejich volič). Ale i ti se nyní bičují a pádí do opozice.

+5/−2
25.10.2017 22:54

P90e66t59r 56P51o13k55o72r61n18ý 4982165702283

Volili je voliči proto, aby dělali Babišovi křoví? Jak by se Svědci Babišovi srovnali s tím, že jsou ve vládě s těmi korupčníky a zloději?

+4/−2
25.10.2017 22:57

J46a29n 28T42a54r97a47b32a 4666566839469

Pan Szirotný nechápe, že nemalá část oprávněných nechodí k volbám proto, že jaksi nemají koho volit, nejsou ochotni to hodit "nejmenšímu zlu" a jaksi automaticky je přičítá k příznivcům sekty. Jenže ti, co velikého Guru volit chtěli, ti přišli. A bylo jich opravdu 18%. Víc ani kus. T.j. 82% ho nevolilo.Aktivně či pasivně.

+3/−2
25.10.2017 23:07

P54a20v36e75l 74S45z32i16r76o56t19n84ý 3452754674690

Pan Szirotný to samozřejmě chápe pane Tarabo. A jestli si volič nevybere mezi 31 kandidujícími stranami tak co mu ještě nabídnout ? Tipuji, že vy jste volil. A já taky. Každý zřejmě jinou stranu, ale to je ok. Ale beru v potaz jen ty, co přišli k volbám. A tak je to správné, tomu věřím. Zkuste si svůj přepočet aplikovat na ostatní strany. To asi dopadně ještě hůř, že ? A nezlobte se, ale kecy o sektě a guru jsou zbytečné. Zkrátka jen vyhrál někdo, kdo není váš šálek čaje. Ale to tom jsou volby. A pokud chceme i nadále svobodně volit, podobná zklamání postihnou čas od času každého z nás. Ale buďme za tuhle možnost rádi.

+4/0
25.10.2017 23:24

J40a67n 25T38a84r19a53b61a 4306576329899

No jistě, všichni ve stejném poměru, samozřejmě. Jenže tyto volby byly jasně profilované jako Babiš proti zbytky světa, s tím i přes svůj obdiv k velikému Guru nic nenaděláte. A sorryjako, já a řada mých přátel si opravdu z nabídky 31 stran vybrat nedokázali, protože šlo v podstatě o 3 programy, jen zabalené do jiného kabátu. Citovat vám je doufám netřeba.

0/−1
25.10.2017 23:28

P16a67v10e13l 72S14z58i44r46o84t42n63ý 3832644514890

Volíte silná slova, protože nemáte normální a slušné argumenty. Takže diskuse s vámi nemá žádný smysl. Zkuste mě přesvědčit argumenty, ne pomocí keců o korupčnících a zlodějích (máme presumci neviny, že ?).

+1/−1
25.10.2017 23:10

P20e42t96r 77P39o77k90o97r40n54ý 4612445662733

Argumenty jste napsal ve svém příspěvku z 23:04 ;-)

0/0
25.10.2017 23:16

P55e26t23r 41O98n18d55r16á21č40e27k 7320329541357

Tak polopatě - voliči je nevolili proto, aby se špinili ve vládě s někým trestně stíhaným pro podvod - je to dost jasný? :-)

+2/−1
25.10.2017 23:23

J61a54n 29T66a62r51a86b60a 4536596389769

Někomu jo, někomu to nebude jasné ani kdyby selhaly orgány a Bába byl odsouzen. Protože Kalúsok je fšade.

+2/0
25.10.2017 23:31

Z12u71z27a52n23a 77B72e39n25d49o51v65á 2436432133308

Volila jsem Piráty s tím, že s Babišem nepůjdou. Ostatně jsem počítala s tím, že pokud už se dostanou do sněmovny, tak s odřenýma ušima s nějakými 5 % a stejně zůstanou v té opozici. Takže ne, nechci aby strana, kterou jsem volila vládla za každou cenu.

0/0
26.10.2017 11:31

M66i59c16h54a45l 72K77r10e41j76č13a 5318686656683

A cetla jdte si jejich program? Proc? Kdyz stejne pocitate s opozici. To sand ani program nepotrebuji. Stacil by prg. antibabis :) Otazkou je zda by si dovolili ve snemovne hlasovat stejne jako ANO pokud by slo o zakon s kterym souhlasi. Podle soucasnych vyjadreni spis ne. No a kdyz nekdo voli nekoho, aby byl jen opozice, to uz netreba komentovat :-)

+1/0
26.10.2017 15:25

P80a69v40e53l 44T93e86s13a54ř59í25k 6190223120635

Trapné a kolik procent podle tohohle návodu tvoří neODS nebo neTOP voliči. 8-o

+3/0
25.10.2017 23:27

J33a28n 48T65a92r92a52b83a 4416396929269

si to neumíte spočítat?

0/0
25.10.2017 23:32

M21a46r73t50i70n59a 79M69o94u12d89r68á 7360783566619

na konci příspěvku je tečka, nikoliv otazník....;-) (takže umí)

+2/0
26.10.2017 9:43
Foto

K93a29r62e65l 97W76á53g83n82e12r 4717755389857

Odpovědnost za výsledky voleb není na straně volených ale voličů?

Hrubě se mýlíte. Odpovědnost nesou všechny politické strany. Výsledky voleb jsou výsledkem jejich kampaní, za které jim stát nyní vyplatí nemalé peníze.

+1/0
26.10.2017 7:12

J98i24ř51í 76H75o66f79m18a54n 6585417419686

Koho jste volil - pane Korecký?

0/−2
25.10.2017 21:44

P30e38t78r 38O24n46d90r88á21č75e36k 7280449921887

To asi nebude tak důležité, jako to, za co ho Bureš platí :-)

+3/−2
25.10.2017 22:05

J67a67n 86T14a41r19a13b74a 4276596139889

Tak pro mě není ani podstatné "za co". Stačí mi vědět "že", zbytek si domyslím sám.

0/0
25.10.2017 22:13

K80a85m74i14l 34K66r18b32á55l13e72k 6574392465953

Tak už to začalo, kňučení ANO v jejich iDnes, jak s nimi nikdo nechce. To je tak ufňukaná banda srabů. To jim fakt jejich voliči odpustí i tohle brečení?

+8/−5
25.10.2017 20:50

J87a48n 24T57a41r73a90b50a 4856716379989

Příznivci každé sekty jsou ukáznění a trpí syndromem bezmezné důvěry.

+2/−3
25.10.2017 22:14



Najdete na iDNES.cz