Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Marseille zabíjel Tunisan, police ho o den dříve po krádeži propustila

Pravděpodobným pachatelem nedělního útoku na nádraží v Marseille, kdy ubodal dvě ženy, byl devětadvacetiletý Ahmed H. z Tuniska. Muže s kriminální minulostí přitom kvůli krádeži ho v pátek zadržela lyonská policie, o den později ho ale propustila. Oznámil to v pondělí francouzský prokurátor François Molins.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M94a75r28e78k 90T50e53t78u72r 9279414486

Běžná výbava policisty ve Frankystánu - útočná puška s ostrými. To je páni obohacení. EU;-€Rv

+1/0
3.10.2017 8:43

D56a95n65a 51T59e69n70z22l70e66r 5700722725233

Takže Tunisan ubodá ve Francii dvě mladé ženy - a diskuze má jen 75 příspěvků. Zvykáme si, že nás vraždí. :-/

+7/0
2.10.2017 19:15

T89o19m13a92s 63H36a79c37e82k 6524157115977

Jo, ve Francii je mi to uz jedno. Zvolili si sami co chteji. To same v Nemecku.

Hlavne at to neexportuji do CR.

Mozna az jich povrazdi krapet vic tak jim to docvakne. Dokud jsou slunickovi a chteji se semkavat tak me to tedy trhat zily nebude. Rodinu ani ve Francii ani v Nemecku nemam, je mi to sumak. Zname ano, ale to je jejich vec jak se s tim vyporadaji.

Hlavne ne tu svoloc do CR, tam mam rodinu a na to jsem haklivy.

+1/0
2.10.2017 21:43

D55a69v71i19d 20P50i35t64r15o 4472848377809

No nejen ze jste haklivy, ale predevsim prihlouply... sorry, nemam v umyslu vas jakkoliv urazet, ale napsat neco ve smyslu, ze to je tam, nekde ve Francii, takze se mne to netyka, to jste mohl mozna kdysi za zelezne opony. Nyni mame neco jako schengensky prostor, kde hranice prakticky neexistuji a nejeden z vasich spoluobcanu narozdil od vas nejake ty pribuzne, ci zname v te Francii ma... Takze nejake vase plky jsou celkem mimo. Rv

0/−1
3.10.2017 3:15

M37a92r29e34k 19T56e15t28u36r 9639694686

Já také se situací ve Francii nesouhlasím - ale uznávám právo páchat sebevraždu i na sebeurčení.

Těch mrtvolek tam bude mnooooohem více, - už za pár let.

+1/0
3.10.2017 8:46

P34a77v21e75l 67V82a98m53b67e72r66s10k94ý 3612614315872

Vysokorychlostní asi znamená země ve vyjímečném stavu a teroristické útoky. Hmm. Tak to radši budu nejpomalejší.

+1/0
2.10.2017 19:13

J34a13n 65P17r35o54c52h43a62z27k94a 1547915379437

Někdy mám zlý pocit, že vůbec nepotřebujeme v USA teroristy, ale že nás tady pozabíjejí vlastní lidé.

0/0
2.10.2017 19:00

J17a49n 51M26a56c52h38á78č 3127386363692

To by mě zajímalo,jaké jméno tedy napíšou na úmrtní list.

+2/0
2.10.2017 18:18

K30a62r33e24l 94J52e96l47í38n65e12k 2274520664335

Francie patří přeci mezi nejrychlejší země. Tak 1 den je u nIch jako 3 měsíce u nás v zaostalém Čecháčkově.

+1/0
2.10.2017 17:27

J34o30s81e57f 23M79i39k66e86l 2218200146412

Tam už dnes mají to, co u nás bude až pozítří.

+1/0
2.10.2017 19:32

O80n74d86ř15e96j 27H82o23l98ý 9920800588499

Užíval drogy a proto to jistě nemá souvislost s radikalismem... Rv

Jak z toho ven? Zakážeme drogy, hurá a bude vyřešeno! Ale ouvej, ony už jsou zakázané? Tak vymyslíme něco jiného, hlavně to nespojovat s radikály a jejich sponzory, to by se třeba mohlo ukázat na "naše kámoše" a přitom tam jsou takové trhy, penízky z tama plynou do sportu francouzského atd... takové dilema...

8-o

+2/0
2.10.2017 17:03

M39a94r78t83i48n 98O14h85l14í54d81a55l 8787556505325

Když korektnost při jednání s menšinami přetlačí všechny ostatní společenské aspekty vznikají tyto absurdní a tragické situace. Stát tady není jen pro ochranu menšin, stát je především nástrojem na ochranu valstních občanů. Pokud selhává v tomto základním úkolu, je to špatný stát.

+10/0
2.10.2017 16:26

S66t36a82n42i91s16l56a89v 25R21o54s48e50c21k30ý 9875759631409

Co všechno může člověk ve Frankrajchu udělat, než ho zavřou?

+4/0
2.10.2017 16:21

I98v70a 17D37o70l15a37n94s69k42á 2323506480360

Na asi tolik co jista mensina v Cesku.

+2/0
2.10.2017 20:06

S71t75a36n53i75s16l47a88v 32R92o33s86e58c47k62ý 9425609671129

Takže se ti policisté vlastně bránili, ne že by ho cíleně zneškodňovali.

+5/0
2.10.2017 15:28

S90t20a33n94i29s54l70a86v 77R61o29s82e87c13k98ý 9245489531619

Jak je možné, že za sedm podvodů a krádeže neseděl ve vězení?

+9/0
2.10.2017 15:26

M32a87r33e61k 80T84e44t46u27r 9779574176

Protože není bílý.

+1/0
3.10.2017 8:47

J98o71s82e46f 45O61r52e40l 6340300441595

To je naprosto neuvěřitelné, kam až upadla dříve tak efektivní francouzská policie. Vždyť je to naprostá neschopnost dovolit takovým individuím volně existovat a vraždit.

+12/0
2.10.2017 14:57

M20a70r72t50i97n 54J47e48l93í17n15e78k 9127869705235

Policie bude asi v pořádku, ale politika moc ne

+7/0
2.10.2017 14:58

D43a20v33i68d 10P13i22t82r26o 4302628777869

To mate pravdu, asi mel za tu kradez dostat dozivoti! R^

+1/−10
2.10.2017 15:04

J10a30n 96S67e87m11i70k 4244707952299

takovy cizinec ma byt uz davno poslan domu.....

...k cemu je hostitelske zemi pobyt cizince ktery je a) nezamestnany, b) bere tvrde drogy, c) pacha kriminalitu

...to mi prosim vysvetlete;-D

+15/0
2.10.2017 15:06

D32a19v67i14d 63P76i66t42r74o 4802278897199

Pobyt v jakekoliv demokraticke zemi neni vazan na pracovni povinnost, to fungovalo tak mozna za komancu. Rovnez obcane a ani cizi statni prislusnici nebyvaji plosne testovani na uzivani drog. Nebo jak si to predstavujete? Nejake labopratore na letisti, kde vsichni prichoz budou odevzdavat moc? Jedine v bode c) lze s vami souhlasit. Vetsina statu ve svych pravnich upravach trestnou cinnost jako duvod vyhosteni ma. Prijde ovsem na zavaznost. Treba v Nemecku je to myslim az po trestni hranici 3 roku nepodminene. Jak to ma konkretne Francie ovsem nevim.

+1/−12
2.10.2017 15:13

J20a89n 20S66e59m66i80k 4344847692179

V CR napriklad kdyz nema cizinec zadajici o dlouhodobe pobytove vizum vlastni prostredky vizum,tak ho nedostane, nebo mu nebude prodlouzeno.

Stejne s povolenim k pobytu. Nedostanete ho nebo vam ho neprodlouzi pokud nemate praci ci jiny prokazatelny zdroj prijmu.(legalni ;-D)

A samozrejme ani jedno nedostanete pokud mate na krku v CR kriminalni cinnost

Moje otazka smerovala k tomu ze je neuveritelne ze to Francie ma jina

+8/0
2.10.2017 15:20

D16a83v81i44d 97P69i52t29r49o 4372498767939

Jiste, ovsem dostatek financnich prostredku nerovna se "mit praci", ci dokonce povinnost pracovat. To jsou dve rozdilne veci. My nevime, za jakych okolnosti tam ten Tunisan pobyval. Mozna tam mel pribuzne, kteri se materialne zarucili. Take mohl prijit jako student, ci legalni pracovnik, ktery o zamestnani prisel. Paklize by prisel jako uprchlik, tak az do udeleni azylu dokonce pracovat ani nesmel. Tech moznosti je cela rada a my tu pouze muzeme spekulovat. A Francie tu zakonnou upravu urcite mit bude, to byva v Schengenu dost podobne.

+1/−8
2.10.2017 15:28

J54a77n 61S52e94m45i21k 4294137162579

psal jsem o "legalnim zdroji prijmu"

proste jak jsem napsal-v CR by clovek s takovym profilem nemel sanci na pobytove vizum

Uz jen pobirani davek mimo davek na deti cizince u nas diskvalifikuje

+4/−1
2.10.2017 15:31

D76a20v59i57d 20P38i47t97r34o 4962968577919

Ne pane Semiku, vy jste v bode a) pozadoval, aby byl poslan domu, protoze je nezamestnany. A to jsem vam rozporoval. Pobytove vizum se neudeluje na zaklade jakehosi "profilu", nybrz podle zakonem presne vyjmenovanych podminek. Vyjmenoval jsem vam nekolik prikladu, kdy je splnovat mohl... ale opakuji, pouze spekulujeme, jelikoz tu skutecnost nezname.

+2/−1
2.10.2017 15:37

J84a96n 75S21e73m70i69k 4824497422719

ale jo, mate pravdu.

Ja mel na mysli to ze takovy cizinec proste nema na uzemi hostitelskeho statu co delat.

mate pravdu- opravdu jsou scenare za kterych by do vyprseni terminu viza mohl takhle pobyvat I v CR.

+3/0
2.10.2017 15:48

D15a87v28i81d 89P34i94t86r80o 4742858317589

No mam, bohuzel. Stat proste funguje dle pravidel a ne dle toho, co se nam zda, ze je, nebo melo byt spravne.

+1/0
2.10.2017 16:32

M91a70r38e97k 12T78e68t57u80r 9149594206

Multi-kulty obohacením - prej. ;-D

+1/0
3.10.2017 8:48

D47a45v17i38d 45P87i93t69r27o 4842158507289

No to jsem rad, ze se mnou nesouhlasi tolik minusovacu... byla to totiz ironie, za kradez samozrejme nikde dozivoti nedavaji.;-)

0/−1
2.10.2017 17:09

P26e44t72r 12M69ü21l19l20e54r 3626818989404

To je ta vysokorychlostní Macronova Evropa? Bez ní se obejdeme..

+17/0
2.10.2017 14:48

D83a47v62i13d 57P17i24t31r78o 4852588797519

Muzete mi vysvetlit, co ma evropska integrace spolecneho s terorismem? To jako ze kdyz se EU nejak prestane integrovat, tak ustanou teroristicke utoky? 8-o

+1/−9
2.10.2017 15:05

M38a97r36t87i74n 85O33h57l82í62d34a83l 8777436475105

Pokud integrace znamená jednotnou imigrační politiku, nebo dokonce jednotnou politiku pozitivní diskriminace pro evropskými elitami vybraná etnika, pak je ta souvislost docela jasná.

+4/0
2.10.2017 16:31

D37a89v53i56d 46P56i19t32r63o 4812578427149

S tou imigracni politikou mate pravdu, neni pochyb , ze to bude jeden z projednavanych bodu... To se ale potom nesmime divit, ze EU je ohledne migracni krize vice-mene bezmocna, kdyz k tomu nema pravomoce.

+1/0
2.10.2017 16:35

K93a64t85e52ř89i69n80a 22S27l74a16v22í17k36o63v10á 6773725380793

7 totožností, 7x sociální dávky...A k tomu ještě loupil, protože tvrdé drogy jsou drahé pro nezaměstnané i přesto, že mají ve Francii vysoké dávky.

+13/0
2.10.2017 14:46

T78o58m68á35š 93P91o50l27á64č20e14k 4747245784

v TAXI 1 taky jezdili dva korejci taxíkem na jednu licenci a jedny papíry takže nic neobvyklého :D

0/0
3.10.2017 8:09

S68l69a96v35o52m77í29r 24B71e78n49e33š 6492817670634

Tunisan pod sedmi identitami, který bere tvrdé drogy, je sice dost velké zlo, ale přeci jen ne tak velké jako polský instalatér, který má jen jednu identitu a místo braní tvrdých drog poctivě pracuje a živí se vlastníma rukama.

+28/0
2.10.2017 14:42

J13a84n 13S33e20m84i37k 4834647742879

nezamestnany drzitel Tuniskeho pasu uzivajici tvrde drogy zatceny za kradeze....

....paneboze, jak to ze takovy cizinec muze zit trvale ve Francii, jak to ze ho proste nedeportuji???

nepochopim

+18/0
2.10.2017 14:32

M71i10l19a95n 18Z41e21l84e40n18k74a 1136364148599

Chudáci policajti, aby tahali po ulicích flinty se sedmi hledáčky.

+4/0
2.10.2017 14:30

J43a95k56u53b 68K10a44m95e55n10i89c20k54ý 4579832697506

7 identit ;-D;-D;-D hlavne, ze o nem vedi vsechno, aby vedeli koho predhodit do medii...

+4/0
2.10.2017 14:28

K87a13t40e52ř71i68n53a 24S17l70a82v32í94k19o10v96á 6163345930863

Na každou identitu mohl mít v nějaké zemi Unie dávky azylanta ;-D

+5/0
2.10.2017 14:48

S18o30n28a 70M64o23t49u18s51o10v39á 5822330157610

A európske elity nám chcú nanútiť spoločnú azylovu politiku. Takúto? Na základe čoho prijímajú zločincov a džihádistov z Maroka, či Tuniska? Prečo ich nedeportuju okamžite ako zistia "niekoľko identít", či niekoľko kriminálnych činov? Musia to vždy nechať dôjsť až k vraždeniu? Načo komu by bol imigrant ako dealer a konzument drog, či recidivista? Pán Macron dokážte nám, že to zvládnete, potom môžete poučovať.

+21/0
2.10.2017 14:18
Foto

P48a10v28e90l 33Š86i10l54p92o73c23h 1337146808207

to bylo zpočátku:

vděční, tiší.... apod. Rv

a nyní:

krade, je pak propuštěný (?!)....

následně vraždí Rv

To je zajímavá multikulti evoluce....Rv

.

A totální neschopnost EU jako celku a také větší části vlád zemí na západ od nás.... !

+24/0
2.10.2017 14:12

D57a51v58i75d 63P78i82t21r80o 4162558147159

Hmm... a co takoveho byste od EU ocekaval, ze udela?

+1/−7
2.10.2017 15:19

M65a69r52c49e71l 14B47l58a15ž16e12k 2626304296737

Že bude v první řadě chránit své občany před podobnou pakáží.

+4/0
2.10.2017 15:36

D76a90v98i26d 14P69i89t81r41o 4732398977689

To v tom mate ale malinko gulas, protoze neco takoveho je ukolem narodnich statu, nikoliv Unie. EU proste nema zadnou policii a predevsim k tomu nema pravomoce, rovnez jako je nema v otazce imigrace do toho ktereho statu.

+1/−2
2.10.2017 15:41

I27l16o19n27a 41D95o48r37o14t69í82k41o75v72á 2973452523729

Ale na udělení kvót, to už pravomoce má, že?;-D

+4/0
2.10.2017 15:47

D10a58v62i47d 14P25i55t87r11o 4942798707179

Spravne. Staty ktere se dostaly do potizi, mohou zadat o solidaritu ostatnich clenu. Coz se take stalo.

+1/−2
2.10.2017 16:29

J97a74n 48S88o86u98č91e45k 2881336358499

Státy, které se dostaly do potíží, jak píšete, se dostaly do potíží tím, že nedodržovaly zákony EU. A to ochranu hranic Schengenského prostoru a Dublinské dohody, ty porušila hlavně německá kancléřka. Takže jakákoli solidarita je zde mimo mísu.

+4/0
2.10.2017 16:46

D86a39v42i71d 93P26i82t94r30o 4652978207649

;-D;-D To si myslite vy... a na tento nazor mate zajiste pravo. V realu ovsem plati vysledky hlasovani clenskych statu EU, to je totiz evropske pravo, ktere jsme se zavazali dodrzovat.

+1/−1
2.10.2017 17:08





Najdete na iDNES.cz