Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Britští neonacisté nabírají na síle, brojí proti gayům a obdivují NSDAP

Britské úřady nedávno vyhlásily válku neonacistickým organizacím. V boji však mají zatím navrch extremisté. I přes zákazy stále zakládají propagandistické webové stránky. Neonacisté na nich burcují k antisemitismu i homofobii. Zájemcům také radí s fyzickým tréninkem, zjistil list The Independent.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M59a52r87e31k 47T78e18t89u92r 9929784836

Akce a reakce. :-P

0/0
2.10.2017 11:35

M19a19r78t48i63n 80P51e81t30v50a13d 4550639127882

Je naivní si myslet, že aktivity nácků jsou reakcí na projevy migrační vlny nebo cokoliv jiného. Tyhle vnější podněty náckům jenom nahrávají na konkrétní projevy, ale v Evropě jsou normálně přítomní celé desítky let, a pravidelně jsou také iniciátory skoro všech konfliktů, do kterých se zapletou.

Náckovým programem je totiž agresivní xenofobie, obvykle prezentovaná jako patriotismus - a je úplně lhostejné, koho si zvolí za konkrétní cíl. V západní Evropě to jsou tradičně cizinci nebo homosexuálůvé, ve východní Evropě nejčastěji cikáni, a napříč celou Evropou stále ještě staří dobří židé.

+1/−1
2.10.2017 12:33

P55a48v41e42l 59Š89t52í18p49e68k 5499203414855

Ještě kdyby tak panáček nálepka věděl, co je to nacismus a co xenofobie.

0/0
2.10.2017 22:25

J93a90n 13P29u62l72e95c 4378887871405

Nechápu, proč vytahujete islám, když náckové jsou úplně stejní šílenci jako islamisté. Ta nenávist k židům, k homosexuálům atd. je úplně stejná. Jen jedni to dělají ve jménu islámu a ti druzí ve jménu čisté rasy, případě tzv. tradičních křesťanských hodnot. Měli byste odsoudit jak islamisty, tak nácky.

0/0
2.10.2017 11:13

B46e11d47ř18i49c41h 66L44e88b61e50d60a 9594293928654

Co takhle pár řádek o bestiálních, islámských útocích, napříč Anglií včera.. Zákaz od vašich chlebodárců z EU!?http://www.express.co.uk/news/uk/860786/Manchester-stabbing-Birmingham-mosque-Sheffield-Bow-murder-police

+10/0
1.10.2017 10:56

P10a39v78e23l 69M19a95z35u59r98e35k 8111384929288

Informovat o necem takovem je znamka vaseho rasismu, xenofobie, sovinismu, islamofobie, nacismu, fasismu a vseobecne maleho rozhledu, protoze jste urcite osobne nikdy nepotkal zadneho muslima, ktery by zmenil vas nazor a tedy byste nebyl rasista, xenofob, sovinista, islamofob, nacista, fasista a nemel maly rozhled. ;-D

+7/−1
1.10.2017 11:29

B59e52d12ř23i87c14h 98L10e37b82e74d51a 9334533398524

Trefil jste mě naprosto dokonale,.pane Mazurku... Jen nejsem islamofob, jelikož trpím islamonausea...:-P

+1/0
1.10.2017 12:12

P10a68v17e94l 96M19a73z69u36r15e22k 8581494169658

Islamonausea uz taky mam peknych par let ... 8-o

+1/0
1.10.2017 12:24

M16a94r42t90i18n 57P15e15t61v10a39d 4510409937672

Pánové Lebedo a Mazurku, když už vás oba trápí ta islamonausea, dejte si aspoň do pořádku její rod a skloňování... EUV[>-]V EU

0/0
2.10.2017 13:18

P71a81v29e56l 35M41a31z97u31r49e78k 8411864819918

A proc? Nebo snad takhle nevite, o cem mluvime?

0/0
2.10.2017 13:21

S50y59l31v26a 68Š56p90o62r31k94o93v63á 5556932670679

že je iDnes neobjektivní, vědí snad všichni (kromě tupějších Burešových voličů;-D). Ovšem i kdyby informovala o těchto zvěrstvech, nic by to neměnilo na nebezpečnosti těch nácků, která je zcela stejná jako u muslimů

+2/−1
1.10.2017 13:25

A43l75e68š 42M39o38r92b80i34c83e95r 2219502385251

České vlastence musí vytáčet, že jsou proti židům, slovanům a tak, ale muslimy mají jako Hitler za kámoše...

+2/−4
1.10.2017 10:46

P28a32v68e59l 78M30a23z35u20r80e29k 8971604409768

Mozna v tvych vlhkych snech. ;-)

Cesti vlastenci jsou ted hlavne proti muslam a bruseli ...

+8/−2
1.10.2017 11:19

M75a14r62t81i44n 65K27r49a61l 7213660503917

A proti Židům už ne? Teda vy vlastenci jste fakt kam vítr tam plášť. ;-D

+1/−2
1.10.2017 14:22

P83a59v78e21l 91M78a75z40u85r43e87k 8461294509578

Ja proti Zidum nebyl nikdy. A vlastenci proti Zidum? To asi myslis skinheady, alias nacky.

+2/0
1.10.2017 14:36

J60o20s40e42f 49S56v18á91r58o68v93s59k10ý 3821166483225

a ještě také levičáky a anarchisty.

+1/0
1.10.2017 16:09

P79e31t50r 59T12r18u15h80l64a45ř88í69k 3732449245251

Bububu.

+5/−1
1.10.2017 10:29

A69l87i51c79e 34J10a44n75á67k29o51v97á 4298745574799

Britské úřady nedávno vyhlásily válku neonacistickým organizacím jinými slovy mobilizovalo všechen sůj aparát, aby zavřeli ústa komukoli, komu se nelíbí současný vývoj takový mohl být zastaven cenzurou, popřípadě zastrašen represí, resp. posloužil k zastrašení ostatních při odsouzení jako exemplární příklad za to že veřejně něco řekne. K tomu se vybere účelová fotka holohlavce a je z toho masírka jak vyšitá.

+12/−1
1.10.2017 9:45

P94e75t66r 97J98a96r58o12c34h 7600843205288

Všechno za "jinými slovy" je nesmysl a vaše projekce. Fakt to nefunguje tak, že v Británii je nějaká státostrana, co označuje všechny, kdo s ní v něčem nesouhlasí za nacisty. Neonacisti existují, Britové proti nim mají zákony stejně jako my a vynucují je.

+1/−8
1.10.2017 10:43

R31o83l33a78n44d40o 93A63r67i87a78s 7858749917810

MNo milý Petře, v GB Budete označen za "neonacistu" i pokud budete kritizovat palestince, hájit IZrael, pokud nebudete souhlasit s multikulti, nebo pokud začnete hovořit o kriminalitě migrantů..

+7/0
1.10.2017 10:54

P65e17t61r 89J87a19r74o97c77h 7260253715398

Budu označen? Kým? Tady si lidi za různé názory taky různě říkají. Kolik lidí v Británii policie stíhala nebo zavřela za to, že podporovali Izrael? To mě zajímá. Myslím, že ani jednoho.

+2/−4
1.10.2017 11:09

J49o55s72e25f 34S56v46á45r27o28v84s43k63ý 3251376863865

Ano, to je kardinální otázka. Kdo má právo takto lidi označovat? Přesto se to děje prakticky denně. Až člověka nebo nějaký organizovaný subjekt takto označí soud, tak to je berná mince. Nikoliv nálepkování mainstreamem.

+2/0
1.10.2017 12:40

M22a34r15t75i45n 27P98e94t32v19a55d 4850559617282

Ale nácka snadno rozpoznáte i bez soudu - odkopává se totiž sám: je to vždycky nenávistný a agresivní xenofob, který podle charakteru zvoleného cíle vystupuje buď jménem "normální většiny" nebo jménem "vlasti". Na rozdíl od normálního xenofoba, kterým občas bývá každý z nás, nácek nejenom soudí, ale vynese i rozsudek, a podle možnosti pak usiluje o jeho násilné vykonání.

Evropský nácek je podle mého názoru stejná sorta jako blízkovýchodní islamistický radikál. Oba druhy ve společnosti demonstrují svou nadřazenost prostřednictvím fyzického násilí.

0/0
2.10.2017 13:10

J68o63s24e22f 24S63v61á27r54o46v47s87k75ý 3551336933475

Bohužel současná politika EU a některých národních vlád je přímo podhoubím pro tyto organizace. ty zde budou skrytě vždy, ale nyní díky přihlouplé korektnosti a pseudohumanismu nabírají na síle. Vzhledem k bezmocnosti vůči přihlouplé levičácké politice se k ním budou připojovat i lidé, kteří by své jméno s nimi v normálně fungující společnosti nespojili.

+11/0
1.10.2017 9:28

I20v90a13n 90S65o63t 6139374736298

Koneçne nekdo!

+7/−4
1.10.2017 9:26

I11v47a89n 58S71o65t 6659744106108

S koulema.

+7/−2
1.10.2017 9:27

S24y71l32v60a 16Š59p39o96r38k32o48v98á 5256182750639

ano - přesně takhle reagovala ta tupější část Němců na příchod Hitlera

+2/−8
1.10.2017 9:28

J58o37s12e10f 20S83v50á43r59o79v64s87k75ý 3311196803335

Hitlera dostal k moci kapitál ze strachu před bolševismem. Ve své podstatě se dá řící, že neměl jiný výběr a Hitlera omylem považoval za menší zlo. V Německu v té době byla hodně rozvinutá měšťanská společnost a poměrně silná střední třída a ta nikdy neinklinuje k nějakému extrému. Ale v případě ohrožení toho je schopna. Takže zcela něco jiného než trvalá a živelná invaze nelegálních migrantů, která by se dala řešit, ale z nějakého důvodu se neřeší. Nečinnost a liknavost EU či národních vlád, podpora a totálně bezbřehý prostor pro vítačské neziskovky, které jsou placené i z daní lidí, kteří s touto politikou jednoznačně nesouhlasí, to vše potom vede k tomu, že i lidé, kteří mají zcela odlišné názory, jsou schopni se přiklonit k aktivnějším subjektům a minimálně podporovat jejich názory.

+7/−1
1.10.2017 9:49

S92y32l47v68a 52Š83p15o33r16k97o50v80á 5126322810819

Asi byste si měl doplnit znalosti z dějepisu .- ale nikoliv z těch komunistických učebnic, ze kterých svá "moudra" čerpáte;-D. NSDAP byla socialistická strana (měla to přímo ve svém názvu) a k moci ji dostaly především hlasy a zájem dělníků, to o tom kapitálu a strachu z komoušů je až výmysl komunistických dějepravců

+1/−6
1.10.2017 9:52

J17o17s38e71f 98S89v39á31r87o10v36s94k50ý 3311176223675

Doplně si své znalosti sama. Hitlera dostal k moci kapitál a opomenul jsem ještě dodat i nesmyslné válečné reparace státům Dohody tzv.Versailleská smlouva, která tehdy Německo ekonomicky srazila na kolena a do bídy. A přívlastek socialistická používá i řada renomovaných politických stran v západních zemích. Nakonec celá EU je výrazně socialistická, ať se Vám to, Sylvo, líbí či nelíbí. Bohužel dnes sklouzávají až do bezbřehého levičáctví, které tento jinak dobrý spolek vede do zkázy.

+7/−1
1.10.2017 10:17

P75e31t84r 38J94a15r53o95c75h 7140843985628

Víte,, co dostalo Hitlera k moci? Blbci, co pro něj volili.

+2/−3
1.10.2017 10:31

J57o57s82e15f 67S23v80á18r33o12v91s26k79ý 3511566203825

Ano, ale celé volby jsou obrovský piár a ten někdo musí zaplatit. To platilo tehdy a to platí i dnes. Nehledě na to, že situace v Německu v té době vyžadovala řešení a žádná z tehddejších etablovaných stran v Německu nebyla schopna nic nabídnout a opakovaně řešení problémů odkládaly. Řekl bych, že dnes platí něco obdobného a proto nárust těchto aktivních subjektů to jen pro pitomou korektnost a zdeformovaný pseudohumanismus. Takže já bych s tak jednoduchým označením někoho za blbce hodně šetřil. Blbce bych spíše viděl na druhé straně, u lidí, co to nejsou schopni pochopit. A zřejmě jim již teče do bot, tak příchází s represí.

+1/0
1.10.2017 11:08

S83y90l37v22a 36Š10p95o53r22k12o84v74á 5336852540319

Jako konzervativnímu pravicovému voliči se mi samozřejmě socialismus v EU nelíbí (a jsem pro vysotupení z EU) - to ale neznamená, že kvůli tomu budu opěvovat stejně nebezpečné nácky nebo papouškovat nesmysly z komunistických učebnic dějepisu o tom, že Hitlera přivel k moci kapitál. Samozřejmě že nějaký kapitál potřeboval - ale bez podpory německých dělniků a nižší střední třídy by mu byl kapitál na nic

0/−1
1.10.2017 11:10

J34o52s78e22f 44S62v92á41r59o51v28s91k21ý 3241636953855

Musíte si to trochu v hlavě srovnat a vycházet ze situace, jaká v Německu v 30tých letech minulého století byla. Rozhodně v Německu nevládli dělnici. A pokud by tehdejší německá vláda chtěla, tak mohla Hitlera a lidi kolem něho zašlapat do země. Proč to neudělala? A o té zoufalé situaci v tehdejším Německu krásně píše např. ve svých románech Tři kamarádí, Cesta zprátky či Černý obelistk Erich Maria Remargue. A toho asi těžko lze podezírat z nacismu či komančství. Takže bych si hodně rozmyslet někoho častovat z nauky komančských dějopravců. Němci byli do této situace vehnáni, celá společnost. Byli před volbou nacismus či komunismus. Jiné cesty tam nebylo díky okolnostem, které jsem popsal v předchozích příspěvcích. Zvolili to prvé, protože jim bylo nácky slibováno, že se budou mít lépe a zpočátku se to náckům i dařílo. Proč, to by bylo na dlouhou diskuzi.

+1/0
1.10.2017 12:56

S92y29l92v70a 49Š30p56o85r61k55o21v95á 5426982260479

ach jo - fakt otevřete nějakou učebnici historie... Hitler se dostal k moci díky vyhraným volbám - teprvé poté provedl puč - v podstatě to bylo stejně jako s komouši, kteřé ve 46. u nás nejdřív vyhráli volby - a teprve ídky tomu mohli později provést puč.

a že by byli vehnáni do toho nenávidět Židy? Velká hospodářská krize byla v celé Evropě (a jinde), v Německu o to horší, že prohrálo předchozí válku - a to byl hlavní důvod, že lidí hledali "spasitele" - ovšem absolutně je neomlouvá, že přitom chtěli vyhladit Židy a že "přehlíželi" zavírání a vraždění nevinných lidí (stejně jako nelze omluvit voliče komoušů v 50. letech, že jim nevadilo totéž)

0/0
1.10.2017 13:20

J93o54s97e77f 96S47v31á97r95o62v83s80k14ý 3411966483875

Jistě že Hitler vyhrál volby. Ale co dělo před volbami? Nebylo chování jeho bojůvek tolerováno, proč? V té době ještě neměl ani politickou moc a ani neměl pod sebou státní aparát.

Přečtěte si ty knihy a pochopíte. Na Německo dopadla hospodářská krize daleko více než na ostatní státy a ještě museli tvrdě spláce reparace, krize nekrize. Lidi se tam dělili na ty, co měli do úst a co neměli. Jeden den jste něco vydělala a druhý dne jste za to nekoupila ani chléb, tak obrovská hyperinflace tam byla. Na tom vydělávali lichváři. Lidi jim prodávali svůj majetek hodně pod cenou a z jakých kruhů se zejména rekrutovali, si doplňte sama. Proto pro něho nebylo těžké lidi získat na svoji stranu a ozančit např. i Židy za nepřátele.

Já to neomlouvám, jen se Vám snažím vysvětlit, že zas tak jednoduché to v Německu nebylo, aby tamní obyvatele bylo možno šmahem označit jen za prosté blbce. Dnes je v Německu pravý opak. Němci se mají dobře, jak se už douho neměli a opět nejsou schopni rozpoznat nebezpečí, ke kterému je směřuje jejich vláda. Asi proto, že se mají dobře a nechtějí nic měnit, tedy ani Angelu.

To Německo a Němce neomlouvá za zločiny, které byly spáchány za vlády nacistů. Nebyl to jen Hitler a pár pohlavárů kolem něho, ale převážná část obyvatelstva se na tom nějakým způsobem podílela. Němci za to tvrdě zaplatili a je to dobře a je to správné. Ale nacismus se k Německu dostal za těch podmínek, o kterých píši a možná, pokud by byly v jiné zemi, tak by se tam k moci dostal také. V Rusku, kde byly podmínky pro život také velmi těžké, se naopak k moci dostali bolševici. Jak nacisté, tak i bolševici nemají s dělníky nic společného. U obou subjektů šlo jen o převzetí moci a udržení vlády za každou cenu.

+1/0
1.10.2017 13:47

S88y40l65v60a 59Š84p31o31r36k82o16v80á 5456262510119

bojůvky nebyly tolerovány nějakým "kapitálem", ale jednak se jich lidé (i politici) báli, jednak je "toleroval" státní aparát, složený z víceméně demokratických stran (tedy opět žádný "kapitál")

Ovšem zcela směšná je vaše poslední věta, že nacisté a komunisté nemají s dělníky nic společného;-D... To, že to taky pár těch inteligentnějších dělníků pak taky odneslo, neznamená, že by to nebyli právě dělníci, pro které to obě tyto zrůdné ideologie dělaly - na úkor všech ostatních

0/0
1.10.2017 14:20

J54o26s68e64f 27S87v54á96r94o74v86s46k75ý 3801296583725

A kdo byl tehdy ve vládě v Německu u moci? A to, že něco dělali pro dělníky, to jste mě hodně pobavila. Hitler zejména vždy veřejnost oslovoval jako německý národ či lid. Bolševik sice hovořil o dělnících, ale co pro ně udělal? Nic. Dělníci, což je dnes již zavádějící pojem, spíše zaměstnanci se měli daleko lépe u zlých kapitalistů jak v socialismu.

+1/0
1.10.2017 14:52

S17y53l68v60a 86Š44p69o75r56k70o63v25á 5266602450419

Jak Hitler, tak komouši se na dělníky spoléhali: "vytvořili" tisíce pracovních míst právě pro nejméně vzdělanou část národa (dělníky, rolníky apod.), a to na úkor vzdělanějších lidí, zaváděli výhody pro zaměstnance (dovolená, podnikové zotavovny, penzijní pojištění a další věci, co požadovali odboráři - a v odborech v té době byly POUZE dělníci). Ano - protože obě tyto zločineckí ideologie nebyly dlouhodobě životaschopné, odnesli to NAKONEC i ti dělníci - ovšem to nic nemění na tom, že právě na ony zaváděné výhody, které zpočátku opravdu fungovaly, tyto méně vzdělané lidi nalákaly, to je volili a umožnili jim pozdější puč a diktaturu

0/0
1.10.2017 15:14

J78o59s24e37f 82S69v10á84r67o64v84s97k84ý 3541546633575

Za Hitlerem šla i inteligence, vědci atd. a kapitál ho podporoval. Německo prakticky na zelené louce vybudovalo nejmodernější armádu světa, infrastrukturu, průmysl. Takže vztahovat to pouze na jednu skupinu obyvatel za těchto okolnosti je dost jednoduché. Jen s dělníky by to rozhodně nedokázal. Co je na tom tak složitého, abyste to nepochopila. Já si naopak myslím, že dnes jsou daleko větším nebezpečím lidi, kteří mají pofiderní vzdělání z různých rádoby VŠ s nepotřebným zaměřením než člověk tzv. od lopaty.

0/0
1.10.2017 16:08

V18l37a72d82i50m66í81r 98K87r70á26l 4903816780232

Tak to není nic nového, už před druhou světovou byli hodně silní, i královská rodina z nich byla nadšená a ejhle přišlo procitnutí při bombardování Londýna, ale paměť je potvora a to hnusné umí mazat

+3/0
1.10.2017 9:15

J50i14ř96í 31M14í30k88a 7478522837910

Tohle bylo potřeba v dějepisu opomenout.

Ostatně i lepší pochopení, co vedlo k podpoře milionů Němců.

Poučení má být, že už nikdy nikomu nedovolit zobrazit hákový kříž nebo ošklivě mluvit o jiných národech, ale problém je asi spíš, že někteří lidé si hledají důvody k (násilnému) konfliktu.

0/0
2.10.2017 14:20

R31a58d71o90s11l26a10v 66B17o32d72ř58i37c91h 2426381937982

Vzestup těchto stran je indikátorem něčeho shnilého ve státě. A je to zároveň projev zoufalosti lidí, kterým není vše na háku - mladá, horká krev. Ti jdou až do extrému.

Kdyby nebylo dementních sluníčkových spolků a ultralevičáckých názorů, které se nyní považují za etalon pravdy, nevznikaly by ani tyto strany.

Zákon akce a reakce - na jedné straně ultralevice a tak zákonitě musí vzniknout ultrapravice. Kdyby byl stát skutečně funkční, zakročí proti oběma. Ale tomu tak není :(

+11/−1
1.10.2017 9:11

P82a92v85e85l 70K56ř79í57ž 8327581360289

To je zajímavé, jak má systém tendenci se udržovat v rovnováze. Když na jedné straně začne růst nějaký extrém, po čase začne i na druhé straně. Připadá mi, že neonacisté jsou to dorovnání jiného extrému...

+10/−1
1.10.2017 9:00

I89v30a97n 58V45a32š36e96k 4685105891247

Árijskou rasu považuje za nejvyšší formu života...tak to jsou Angláni nebo Němci?

0/0
1.10.2017 8:40

O70t90o 76J54u68r39n71e91č94k48a 2683890151453

Zjistěte si co je to Árijská rasa...

+2/0
1.10.2017 9:25

P87e24t20r 53J92a51r39o88c42h 7520603785568

Íránci.

0/0
1.10.2017 10:31
Foto

P19ř11e96m39y82s13l 70Č24e79j79p 8358887928856

Jsem netušil, že byl Reinhard Heydrich Íránec ...

0/0
1.10.2017 11:07

P44e33t51r 60J18a52r98o44c21h 7860253175488

Tak to pak nebyl Árijec.

Írán (Árjan) je v doslovném překladu země Árijců. :-)

0/0
1.10.2017 11:12

M84a80r57t34i93n 89N81e62v89r96l18a 2857861444307

Použiji metodu Hatefree:

Kdo se bojí neonacistů?

Kolik jste jich v životě viděli?

:-)

+15/−1
1.10.2017 8:33





Najdete na iDNES.cz