Diskuze

VIDEO: Italská stíhačka spadla při letecké show do moře, pilot zemřel

Pilot italské stíhačky zemřel při havárii stroje, se kterým v neděli při letecké show spadl do moře. Vše se událo během vystoupení poblíž pobřežního města Terracina na jihu Apeninského poloostrova. Záběry z nehody se objevily na sociálních sítích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DN

Nic není, jak se zdáR^

"Cherchez la femme "?:-/

0 0
možnosti
MK

M39i71l23a54n 70K37r53á12l

28. 9. 2017 17:56

Na smrti vydělávat reklamou, no nic, každý je nějaký...

0 0
možnosti
JU

J15a84n 76U50l81r74i37c82h

27. 9. 2017 17:58

Skoda ze se nestihl katapultovat. Tady se dostal pilot f-16 do poobne situace,ale nastesti se stihl vcas "vystrelit".

https://www.youtube.com/watch?v=oUNhg9y2i6o

0 0
možnosti
BH

Schow by bylo líznutí vody. Tohle vlastně také, ale "trochu" dražší než Nascar...

0 0
možnosti
PZ

rekl bych ze je to koncepci letadla a chybou pilota podle me neslo ani tak az o vysku ale cely problem byl v tom letu na zadech kdy se srovnal nemel potrebny vztlak a prebytek vykonu aby prvni faze obratu byla dynamictejsi

0 0
možnosti
MN

M91i29l73a30n 66N53ě16m64e78c

27. 9. 2017 10:31

Cože? Nechtěl byste to nějak vysvětlit?

0 0
možnosti
MK

Delta křídlo takové chyby neodpouští. RIP ;-(

1 0
možnosti
VS

Pokud byla technika v pořádku pak jde o docela velkou chybu..

1 0
možnosti
VS

i s nějakou rezervou chybělo tak 200m výšky..

1 0
možnosti
IZ

I13v18a39n 85Z79y18k56á50n

26. 9. 2017 12:38

Dle mého soudu zjevná chyba pilota. Musí s přehledem znát, kolik takový manévr požere stop, které musí mít bezpečně k dispozici pro rychlost "v". Předně to vystoupání s přechodem na záda mi přijde, že bylo možná vědomě a plánovaně, ale bez většího přebytku výkonu a ve vztahu k rychlosti a vztlaku nedostatečně vysoko a pilot se na rychlo rozhodl, že do pokračování figury půjde i tak. Toto byla hlavní chyba. Měl manévr zrušit, zvolit jiný (přejít z letu na zádech výkrutem na let hlavou hore ve směru opačném, než dopadal, ale on zde zariskoval a zkusil dokončit figuru. Logicky vzhledem k letu na zádech a odlišnému ofukování obráceného profilu křídla a ocasních ploch neměl tak dostatečný vtlak. Při té přesně kolmé fázi letu střemhlav je patrné, jak letoun přestane opisovat kružnici, ale musí nabrat rychlost, aby získal dostatek vztlaku pro práci ocasních ploch. Když byste se toho pilota 100x zeptali čerstvě probuzeného, co udělat, zvolil by si vždy správně. Bohužel jedna odchylka od návyku a nutné disciplíny v časově tísni za kniplem a zmařený život je na světě. Čert vem ten rozmlácený "plech", byť za strašné prachy. Je to tragédie. :-(

4 0
možnosti
ŠT

Pořád ještě je monost s tím něco udělat. Lidi moc nepoznají, jestli by při tom manévru místo rovně dolů, letěl do strany... a jemu by to přidalo pár metrů... ikdyž tady to měl asi moc utažený i tak... :-/

1 0
možnosti
FO

90 milionů eur v moři.

1 3
možnosti
Foto

Čert vezmi Eura, člověk zemřel, to je průšvih!!!

Prostě dost hloupý pokus o vtip, Františku Ostrý ;-€

1 0
možnosti
JP

J60a59n 16P63r90i97b36y80l

26. 9. 2017 10:49

Popis pilot nedokázal "dostatečně rychle nabrat výšku" je blbost, když nevybral střemhlavý let po loopingu. Nemohl nezvládnou nabrat dostatečně výšku, když pád byl důsledkem ztráty výšky.

1 1
možnosti
KL

K44a91r78e27l 90L23a86n70g25r

26. 9. 2017 13:38

Stremhlavy let vybral. Masina se prosedla i pres zapnutou forsaz uz pri vychodu z lopingu.

2 0
možnosti