- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nic není, jak se zdá
"Cherchez la femme "
Na smrti vydělávat reklamou, no nic, každý je nějaký...
Skoda ze se nestihl katapultovat. Tady se dostal pilot f-16 do poobne situace,ale nastesti se stihl vcas "vystrelit".
Schow by bylo líznutí vody. Tohle vlastně také, ale "trochu" dražší než Nascar...
rekl bych ze je to koncepci letadla a chybou pilota podle me neslo ani tak az o vysku ale cely problem byl v tom letu na zadech kdy se srovnal nemel potrebny vztlak a prebytek vykonu aby prvni faze obratu byla dynamictejsi
Cože? Nechtěl byste to nějak vysvětlit?
Delta křídlo takové chyby neodpouští. RIP
Pokud byla technika v pořádku pak jde o docela velkou chybu..
i s nějakou rezervou chybělo tak 200m výšky..
Dle mého soudu zjevná chyba pilota. Musí s přehledem znát, kolik takový manévr požere stop, které musí mít bezpečně k dispozici pro rychlost "v". Předně to vystoupání s přechodem na záda mi přijde, že bylo možná vědomě a plánovaně, ale bez většího přebytku výkonu a ve vztahu k rychlosti a vztlaku nedostatečně vysoko a pilot se na rychlo rozhodl, že do pokračování figury půjde i tak. Toto byla hlavní chyba. Měl manévr zrušit, zvolit jiný (přejít z letu na zádech výkrutem na let hlavou hore ve směru opačném, než dopadal, ale on zde zariskoval a zkusil dokončit figuru. Logicky vzhledem k letu na zádech a odlišnému ofukování obráceného profilu křídla a ocasních ploch neměl tak dostatečný vtlak. Při té přesně kolmé fázi letu střemhlav je patrné, jak letoun přestane opisovat kružnici, ale musí nabrat rychlost, aby získal dostatek vztlaku pro práci ocasních ploch. Když byste se toho pilota 100x zeptali čerstvě probuzeného, co udělat, zvolil by si vždy správně. Bohužel jedna odchylka od návyku a nutné disciplíny v časově tísni za kniplem a zmařený život je na světě. Čert vem ten rozmlácený "plech", byť za strašné prachy. Je to tragédie. :-(
Pořád ještě je monost s tím něco udělat. Lidi moc nepoznají, jestli by při tom manévru místo rovně dolů, letěl do strany... a jemu by to přidalo pár metrů... ikdyž tady to měl asi moc utažený i tak... :-/
Čert vezmi Eura, člověk zemřel, to je průšvih!!!
Prostě dost hloupý pokus o vtip, Františku Ostrý
Popis pilot nedokázal "dostatečně rychle nabrat výšku" je blbost, když nevybral střemhlavý let po loopingu. Nemohl nezvládnou nabrat dostatečně výšku, když pád byl důsledkem ztráty výšky.
Stremhlavy let vybral. Masina se prosedla i pres zapnutou forsaz uz pri vychodu z lopingu.