Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Diplomatická válka pokračuje, Američanům v Rusku vzali parkovací místa

Pracovníci amerických konzulátů v Rusku a velvyslanectví v Moskvě přišli o parkovací místa před budovami, kde sídlí jejich kanceláře. Ruským novinářům to sdělila mluvčí americké ambasády. Je to další z diplomatických šťouchanců mezi oběma velmocemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A20n69t13o46n43í89n 84Z52e31l82e79n18ý 2154253181596

Magistrát v Praze to dělá vlastním obyvatelům. Také hrozí konflikt?

0/0
16.9.2017 17:26

J87i44ř10í 89B25u37š53e56k 8752577399

Doba kdy Amíci vládli světu a diktovali je pryč a je to dobře, stejně jako je dobře že kleknul SSSR. Je potřeba budovat vztahy mezi národy na vzájemně výhodné spolupráci a ne z pozice síly.

+11/−3
15.9.2017 14:04

J30o68s12e63f 22N46o86v76á32k 2542542895424

S odpuštěním, co to je za "kecy". Kdy konkrétně USA dominovali světu? Myslíte období studené války? Nebo období poté? Jak se to konkrétně projevovalo?

A jak jde "budovat vztahy mezi národy", když ten jeden národ porušuje uzavřené dohody (např. Budapeštské memorandum) a útočí na své sousedy?

+2/−12
15.9.2017 14:35

O32n15d73ř16e41j 11H30o26l29ý 9350110408499

Pane Nováku,

těch "národů", které porušují uzavřené smlouvy, mezinárodní právo a rezoluce OSN je podstatně více, než Vy uvádíte. A velká část jich je z tzv. Západního demokratického světa, v NATO či velcí spojenci USA. Takže vytahovat jako míru porušování nikým neratifikované memorandum (což je z právního hlediska téměř cár papíru), je trošku "zavádějící".

+7/−1
15.9.2017 14:48

J58o17s82e25f 56N70o85v60á64k 2822292295674

Který z těch států porušil smlouvu proto, aby bez jakéhokoli důvodu napadl svého souseda a ukradl mu kus území? A který stát se dohodl se sousedem, že když zruší jaderné zbraně, že mu bude garantovat bezpečnost a hranice - a pak ho napadl?

Ano, i jiné státy občas něco poruší. Ale nevedou dobyvačné války.

+3/−5
15.9.2017 14:55

M70i27c48h84a14l 42M54i67n66a19ř62í47k 9242736369228

Izrael

+7/−1
15.9.2017 15:01

O10n43d10ř32e71j 86H79o92l17ý 9970830138819

pššššt, nekažte mu "náhled na svět" ;-D

+4/0
15.9.2017 15:03

J67o32s53e86f 73N39o13v76á44k 2302672855814

Vy také tvrdíte, že Izrael vede dobyvačné války? Kterou konkrétně válku myslíte?

0/−3
15.9.2017 15:05

J91o97s29e77f 41N95o59v47á64k 2492282955954

Pane Ličko - kdy konkrétně Izrael bezdůvodně napadl své sousedy s úmyslem okrást je o území?

+1/−1
15.9.2017 15:23

J82o47s54e77f 16N58o51v85á98k 2862192605504

Izrael co? Garantoval cizímu státu hranice a pak ho bezdůvodně napadl? Kdy se tak prosím stalo?

+3/−3
15.9.2017 15:03

J43o33s44e64f 22N42o46v88á94k 2812722395654

Koukám, sešli se tu samí zastánci ruska, co se umí vysmívat, mínusovat - ale odpovědět na jednoduchou otázku a tím doložit to, co tvrdí, už ne.

Že mě to nepřekvapuje....

+1/−4
15.9.2017 15:35

O43n12d82ř34e89j 76H55o64l32ý 9660240188449

Pane Nováku, na hloupou otázku nelze odpovědět. Žádný útok žádného státu nebyl bezdůvodný, on ani ten Hitler na Polsko nezaútočil "bez důvodu". Vždy se nějaký důvod najde, třeba omezený útok malé skupiny přes hranici...

+1/−2
15.9.2017 16:36

J95o91s20e20f 26N90o61v36á12k 2982362855594

1) Takže když neumíme odpovědět, tak si začneme hrát se slovíčky a relativizovat?

Důvodem samozřejmě myslím "oprávněný důvod" - jako např. ochrana práv lidí, kteří se mírnější metodou svých práv domoci nemohou... Nikoli vylhaný důvod alá Glivice.

Takže znovu - která údajná agrese izraele jde srovnat s útokem Ruska na Ukrajinu? Když jste předtím tvrdil, že Izrael je odpovědí na otázku a ještě jste se vysmíval?

2) Takže nejprve tvrdíte, že Izrael je odpověď na otázku a vysmíváte se, a pak najednou - když se ukáže, že Vaše odpověď byla totálně mimo - je to hloupá otázka?

Že by proto, že na ni odpověď prostě není - že západní státy už nějaké desítky let neřeší územní spory tím, že přepadnou slabšího souseda a ukradnou mu kus území.

A ano - když připomínáte Glivice: nějaký "důvod" se vždycky najde. Tím házíte ve skutečnosti hnůj na Rusko, nikoli na západní státy, protože Rusko se teď zachovalo, jako svého času Německo (a další státy). Akorát, že Německo se z dějin poučilo a už se tak několik generací nechová....

+3/−4
15.9.2017 16:46

O16n87d65ř80e47j 50H70o97l51ý 9950140848699

Ono snad RF zaútočila na Ukrajinu? Ale nepovídejte, to je pro mne novinka, že je UA ve válce a brání se napadení od souseda.

;-D

Co takhle Izraelsko-Libanonský konflikt?

Nebo šestidenní válka?

Či Suezská krize?

U všech se sice dají najít "důvody" k útoku, ale zahájil je Izrael a obsazená území nějak nevrací. Ale dál si tvrďte, jak je celý svět čistý, jen to Rusko je špinavé a zlotřilé.

R^

+3/−3
15.9.2017 18:20

J72o87s67e22f 97N97o34v12á92k 2132702625224

Ano - zaútočila. A to (pominu-li Donbas) na Krymu. To, že se Ukrajina nebránila a tedy z toho vznikl jen malý konflikt s pár mrtvými, na agresi Ruska nic nemění.

Z Vašich zmíněných např. šestidenní válka? Začala si Sýrie (ostřelovala Izrael) a následně Egypt (zablokoval Izraelský přístav, což je jednoznačně nepřátelský akt).

Takže v tom konfliktu byl Izrael ten napadený, a nikoli agresor. Další Vámi zmiňované konflikty by šly okomentovat podobně...

+3/−2
15.9.2017 18:36

O73n35d26ř40e13j 55H48o40l70ý 9670980508289

no cement...

0/0
15.9.2017 19:06

J72o47s46e53f 95N16o34v55á28k 2732672895104

Ano, máte pravdu, k tomu moc co dodat opravdu není. Srovnávat šestidenní válku s Ruskou krádeží Krymu je opravdu blbina.

+2/−2
15.9.2017 19:14

O37n61d56ř23e84j 94H28o35l75ý 9450800218919

Ztráta času, na vymyšlené argumenty je zbytečné argumentovat , jelikož si vymyslíte další.

Dobrou noc

+1/0
15.9.2017 21:18

J57o45s39e12f 29N68o71v79á34k 2852652495164

Na vymyšlené argumenty by šlo argumentovat jednoduše - vyvrátit je. To ovšem neumíte - což ukazuje, že jsou vyfabulované nikoli mé názory, ale Vaše.

Protože vy jste ničím konkrétním nedoložil, že by Izrael byl v šestidenní válce agresor. Já jsem ukázal hned dvě fakta, která ukazují na to, že Izrael se v šestidenní válce bránil a tedy vy se mýlíte.

0/−2
15.9.2017 22:00

O64n37d65ř55e61j 57H50o12l27ý 9860820568829

Vyvracejte, 3 války:

(BTW: já se možná mýlím, ale Vy cíleně a úmyslně lžete)

- Pod záminkou, že Egypt toleruje ozbrojené akce z Pásma Gazy (tehdy pod egyptskou správou), Izrael zahájil 29. října invazi.

- Válka propukla 5. června úderem izraelského letectva proti leteckým základnám Egypta

- Izrael toto okomentoval slovy, že se jedná o válečný akt, na který je nutno odpovědět silou. Zahájil tedy bombardování (převážně jižní části) svého severního souseda... (ano, Hizballáh zaútočil, ale Izrael začal válku útokem na Libanon, který hromadně trestal, což dle Vás ohledně Kosova prý bylo nepřípustné)

+1/0
16.9.2017 0:41

J14i32ř91í 96B12u64š41e13k 8572887269

Kosovo ze kterého vyhnali 350 tisíc Srbů bez náhrady majetku, museli tam nechat domy, půdu, hospodářská zvířata a výrobní prostředky. Dnes tam vládne zločinec Hacim Thaci, ostudaRv

+4/0
15.9.2017 15:58

J26o53s98e28f 29N13o74v90á73k 2772392895684

Kosovo někdo obsadil? Odkdy?

A nepřijde vám, že jaksi situace, kdy nejprve Srbská armáda vyhnala z domova stovky tisíc Albánců (tuším něco kolem poloviny obyvatel Kosova) jaksi není "bezdůvodně"? Že srovnáváte hodinky a holinky?

+2/−4
15.9.2017 16:36

J30i83ř32í 70B89u39š58e55k 8542457649

Stovky tisíc? A kam je vyhnala Srbská armáda?

+1/0
15.9.2017 17:13

J87o37s83e10f 17N12o16v48á49k 2392172585324

Takže vy se opravdu "zasvěceně" vyjadřujete ke věcem, o kterých nic nevíte? Aha...

Příště Vám doporučuji dříve, než se tady budete poněkud ztrapňovat dotazem, zkusit takový magický postup

http://bfy.tw/Dwq9

0/−1
15.9.2017 17:27

O82n24d21ř90e82j 15H73o41l33ý 9760280428709

Nepřekrucujte dějiny a zkuste se dovzdělat, prospěje Vám to. Zvláště se zaměřte na časovou osu děje a pak jako zajímavost si najděte články z otevírání masových hrobů v Kosovu naši Carličkou.

BTW: a zkuste jít více do historie, abyste pochopil formu protestu UCK, jako zajímavost si nastudujte "vymoženosti", které měli Kosovští Albánci jako menšina.

R^

0/0
15.9.2017 18:24

J23o27s39e69f 70N18o43v78á41k 2752892905664

Kosovští albánci jako menšina? Oni jaksi nejsou menšina. Oni jsou národ - a jako takový mají prostě právo na sebeurčení, které jim Srbsko upíralo. (Pokud chcete argumentovat Krymem, tak právě ten rozdíl je v tom, že Kosovci jsou národ, zatímco Krymané nikoli - leda by se o svá práva hlásili Krymští Tataři....)

V Kosovu se dělo to, že na základě akce omezené skupiny (UČK) začala páchat Srbská armáda válečné zločiny na celém obyvatelstvu Kosova a vyhánět ho. Nijak nerozporuji zločiny UČK - ale to NIJAK neopravňovalo Srby v vyhánění obyvatel Kosova.

A Kosovští albánci měli právo již před tímto vyháněním na samostatnost, natož po takovýchto válečných zločinech. To, že tam působila teroristická organizace na tom právu národa na samostatnost nic nemění - protože UČK není žádný reprezentant Kosovanů.

Naopak srbská armáda je oficiální reprezentant Srbska a tedy Srbsko zcela dle práva pykalo za její zločiny.

Takže dějiny nepřekrucuji, jen nemám rudé brýle....

+1/−3
15.9.2017 18:42

O74n33d50ř29e89j 75H73o48l17ý 9250460638719

překrucujete tím, že vynecháváte úseky časové osy

Neměli žádné právo, bylo to území Republiky Srbské. Naproti tomu Krym bylo území pod správou Ruska. A ano, pokud mají nárok na samostatnost Kosovští Albánci, tak mají nárok na samostatnost i Rusové.

+1/−2
15.9.2017 19:10

J40o90s17e63f 59N65o67v45á88k 2872192785674

1) Vy nevíte, že národy mají právo na sebeurčení? A ano, Rusové mají právo na sebeurčení, které mohou realizovat ve svém Ruském státě.

Ale nijak je neopravňuje k tomu krást území jiných států, i když je jich tam etnicky většina. Proto byl např. protiprávní i Mnichov.

2) Krym byl pod správou Ruska? Kam prosím chodíte na takové nesmysly?

3) A co konkrétně překrucuji? Vyháněla Srbská armáda VŠECHNY kosovany? Vyháněla. Provinili se nějak všichni kosovani proti Srbsku? Ne. Dělala tedy Srbská armáda válečné zločiny? Ano.

Co jsem podstatného vynechal?

Nebo vy uplatňujete kolektivní vinu a chcete tvrdit, že všichni Kosované jsou zodpovědní za to, co dělaly některé jednotky UČK?

+1/−3
15.9.2017 19:19

O98n24d52ř50e48j 31H10o25l39ý 9490890138859

1) pak si to právo měli Albánci realizovat v Albánii, dle Vašeho návodu

2) a ke komu patřil posledních pár století, nepočítáme-li darování UA přes nesouhlas obyvatel?

3) nevyháněla a už vůbec ne Srbská armáda, to začalo až po bombardování, do té doby to byly jiné oddíly. Blábol o vyhánění všech Kosovanů snad ani nemůžete myslet vážně (i když, Vy asi ano), protože to by museli vyhánět i Srby, Černohorce, Cigány atd. A vše bylo jen reakcí na vraždy těch Vašich milovaných Albánců, kteří "podřezávali" i vlastní, kterými doplňovali ty hroby, které pak Carlička otvírala.

4) o smysluplnosti toho státu svědčí to, jak to tam dnes vypadá

5) končím, na rozdíl od Vás nejsem k blábolení zde "motivovaný"

:-)

0/0
15.9.2017 21:27

J67o32s16e11f 91N15o97v76á52k 2702762255344

1) Ale Kosovští albánci nejsou jeden národ s Albánci, který by vytvářel jeden stát. Krymští Rusové se sami prohlašují za Rusy (nikoli za samostatný národ).

2) Posledních pár století? Posledních cca 60 let patřil Ukrajině. Předtím ho 170let okupovalo Rusko a vyvražďovalo místní obyvatelstvo. Předtím patřil Turecku. Takže To jako dobře provedená genocida na území má zakládat nárok státu na toto území, i když mu už zase jednu generaci naprosto prokazatelně nepatří a naopak ještě smluvně slíbil současnému vlastníku toho území, že mu bude garantovat hranice?

2b) A proč by měl patřit Rusku a ne třeba Turecku? A to jste si nevšiml, že od 92, kdy patří Krym naprosto nepochybně Ukrajině, je to už jednu generaci? To je jako chtít při těsně před druhou světovou revidovat výsledky první světové.... Vlastně - Hitler a Stalin se o to pokoušeli... a bylo z toho mrtvých....

3a) Koukám, že i můj pečlivý návod jak vyhledávat googlem se minul účinkem. Zkuste si, než budete příště vymýšlet pohádky, si zkontrolovat Váš názor. Následující odkaz jsem hledal asi dvě minuty:

https://migration.ucdavis.edu/mn/more.php?id=1776

a potvrzuje, že v březnu 99, tedy před zahájením bombardování, už bylo v Německu 320.000 Kosovských Albánců - tedy exodus nezačal s bombardováním, jak tvrdíte...

3b) To, že vyháněla Srbská armáda, konstatoval i mezinárodní soudní tribunál. Zjistěte si např. něco o operaci "Podkova"

https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Horseshoe

4) Smysluplnost státu je věcí jeho obyvatel. Ono v takovém Rusku té mafie není o nic méně - takže také nemá právo na existenci?

5) Jestli konečně končíte s blábolením, přestanete šířit lži a budete tu psát konečně pravdu, tím lépe. A vlastně i lépe, pokud jen přestanete šířit ty nepravdy :-)

+1/−1
15.9.2017 22:21

O33n30d84ř44e41j 50H32o76l58ý 9940650768259

;-D jasně, skoro 20% obyvatel bylo v Německu, podobné to bylo nedávno se Syrskými uprchlíky, těch taky bylo mraky. Mimochodem, není tam náhodou napsáno, že jich tam bylo již v roce 1990 více?

Jasně, oni jsou Albánci, ale dle Vás vlastně nejsou. A dokonce ani Velkou Albánii nechtěli, to byl určitě Srbský výmysl, stejně jako ty masové hroby, ke kterým se nevyjadřujete.

Koukám, žer počty Vám nejdou, jinak byste věděl, že "pár" jsou dva. Ale nijak nepřekvapuje. Stejně jako pomíjení skutečnosti, že Krym vyhlásil stejně jako Ukrajina nezávislost a tu "odvolal" jen pod hrozbou útoku, ale tento demokratický postup je Vám evidentně dle chuti, to dokazujete obhajobou vraždění v Kosovu, které začali naši milí sunni kamarádi. A když už jsme u toho, Ukrajina má ještě menší nárok na Krym než Rusko, ale to Vám opět nevadí.

Myslíte ten tribunál, který ohledně vraždění v podání Chorvatů, Muslimů z BaH a Albánců byl "naprosto slepý", což ve své knížce přiznala i Carlička?

Ale máte pravdu v tom, že smysluplnost státu je na obyvatelích a ti na Krymu se vyjádřili jasně, takže evidentně žádný problém. Se Sudety nelze srovnávat, na rozdíl od Kosova, kde to srovnání je na místě.

0/0
16.9.2017 1:11

J63a55n 10Š50u26r60c 1731242988239

Pane Nováku omluvám se Vám. Má být samozřejmě velké plus.

0/0
16.9.2017 17:28

O82n86d26ř72e68j 31H70o81l72ý 9320950758949

plus Slavónie...

0/0
15.9.2017 16:36

J53o15s58e62f 63N73o18v36á49k 2342762515524

Myslíte Republiku Srbskou Krajinu? Tento stát jaksi neuznal žádný stát, dokonce ani to Vaše Rusko ne, s násilím tam začali Srbové, nikoli Chorvati, právní nárok na své požadavky Srbové neměli - takže opět srovnáváte o hodinky a holinky.

Čím se liší akce Srbské krajiny od našich Sudetských Němců, že to považujete za křivdu?

V podstatě těmi příklady jen potvrzujete, že případ Ruského napadení Ukrajiny je výjimečný - když neumíte najít nic lepšího....

+2/−2
15.9.2017 16:56

O75n12d54ř26e50j 20H34o17l12ý 9570250768629

Historie je pane neúprosná, takže si tu dál překrucujte realitu, stejně nic nezměníte na tom, co se tam stalo. Jak vyhnání Srbů z Chorvatska před zraky mise OSN (ty nikdo soudit nebude, na rozdíl od Holanďanů v BaH), tak blábol o válce RF vůči UA, blábol o tom, že Srbové neměli nárok na práva jako Chorvati či srovnání Krajiny se Sudety...

Rv

Dobrou noc.

0/0
15.9.2017 21:31

J55o87s23e92f 54N28o86v60á56k 2442672965194

Kdyby byla historie tak neúprosná - tak sem neúprosně napíšete argument, který zakládá právo Srbů z krajiny na vlastní stát.

Žádné takové právo ovšem není - takže prostě Srbové z krajiny byly gangsteři, kteří rozpoutali občanskou válku. Ano, v té válce se ani jedna strana nechovala dobře. Mění to něco na tom, že srbové byly agresoři a nebyly v právu?

Jak píšu - argumenty nemáte, takže jen píšete prázdné fráze o neúprosné historii a dokolečka opakujete, že nemám pravdu. Ovšem napsat proč už neumíte a vyvrátit se mé argumenty radši ani nesnažíte....

0/−2
15.9.2017 22:24

O49n89d85ř43e61j 48H31o26l55ý 9680360558809

Agresor je ten, který bojuje o svá občanská práva a domov? Tak to jo, teď už jen vysvětlit, proč nejsou agresory i Albánci v Kosovu...

R^

0/0
16.9.2017 1:16

J85i51ř86í 51B57u42š85e11k 8282307239

Irák, Afganistán ,Jugoslávie, Lybie, Sýrie to vám nestačí?

+1/−1
15.9.2017 15:55

J55o79s57e63f 90N29o66v86á29k 2412692435304

Koukám, že máte omletou mantru. Bohužel, žádná z těch zemí respektive konfliktů nesplňuje v podstatě žádný z bodů, na který jsem se ptal.

Kde byla západními státy rozpoutána válka bez důvodu? V Sýrii, Lýbii, Jugoslávii ji západní státy nerozpoutaly. Dokonce ani v Iráku ne, protože první válka skončila příměřím - a to končí prvním porušením příměří. To, že podmínky příměří byly porušeny konstatovala i OSN. Druhá válka v zálivu byla tedy pokračováním té první, a tu začal Husajn.

Zbývá tedy Afgánistán - vy máte něco proti tomu, když USA zasáhli proti talibanu, který vyvážel do světa terorismus? Nemáte to za dostatečný důvod k zásahu? Nebo je teď v Rusku nový trend Taliban bránit? (ono v podstatě jo, Rusko ho tajně sponzoruje....).

Která z těchto zemí byla anektována? Žádná.

0/−2
15.9.2017 16:50

J68i94ř75í 55B45u98š28e85k 8472727429

Pane Nováku, kdy a kde útočil Taliban na západní cíle, kde a kdy prosím, nepočítám území Afganistánu a části Pakistánu, kde jsou jaksi doma.

+1/−1
15.9.2017 17:11

J44o72s15e86f 34N21o18v31á68k 2712862815904

Takže opravdu hájíme muslimské teroristy? Ufff....

Nebo opravdu nevíte, že např. Taliban zařizoval v Afgánistánu výcvikové tábory pro Al-Kajdu a nechával si za to od ní platit?

Viz např.

http://web.stanford.edu/group/mappingmilitants/cgi-bin/groups/view/21

+1/−2
15.9.2017 17:21

O66n34d35ř12e49j 36H49o26l18ý 9650810628669

Máte problémy se čtením? Al-kajda je jiná písnička než Táliban.

Ale to by takový odborník jako Vy měl vědět.

:-)

0/−2
15.9.2017 21:15

J39o64s28e12f 37N18o16v25á28k 2282242785614

Ne, vy máte problémy se čtením. Protože já nikde nepsal, že Al-Kajda je Taliban. Já jsem tvrdil, že Taliban podporoval Al-Kajdu (a tedy byl spoluviníkem jejich zločinů).

A na rozdíl od Vás jsem své tvrzení i doložil.

+1/−1
15.9.2017 21:58

O17n32d48ř74e58j 81H22o84l87ý 9200720258459

otázka zněla: "kdy a kde útočil Taliban na západní cíle, kde a kdy prosím, nepočítám území Afganistánu a části Pakistánu, kde jsou jaksi doma"

Tak šup, nějaký problém s odpovědí? :-)

0/−1
16.9.2017 1:18

L20a32d26i36s16l32a34v 67F80r53y12d66r43y77š74e74k 9473169218324

Co jako amici cekali, kdyz zacali diplomaty.

Meli vracet stejnou minci.

+5/−2
15.9.2017 12:54

L86e28o27š 76M43a17r10š49a81l 5502534542858

No tak to vidíte. Zase Rusko. Kde pak mají USA brát čas na řešení palčivých problémů světa?;-D;-D;-D

+3/−1
15.9.2017 12:47

B90o96h83u98s90l21a90v 54D93u36š78e45k 5180245134465

bych vás chtěl vidět, jak řešíte při hledání parkování nebo při cestě tramvají. Nebo to jejich metro. Oni se ještě ani nenaučili psát. Snad jediný normální píšou A a O. Už jenom tohle. Ta nevzdělanost. Od nás by se měli učit. My tu mám tolik soukromých škol, že kdybychom jen trochu chtěli, tak má 100% lidí vysokoškolské vzdělání. Možná i víc.

+3/0
15.9.2017 12:57

J19o49s14e61f 92B57a91b15k48a 3920979312837

Dobrý tahR^;-)

+4/−3
15.9.2017 12:28

J85i40ř98í 57S79l51o80u90p75e56n93s30k77ý 3929917480

"Rusko hodlá přikročit k totálnímu vyrovnání podmínek práce amerických diplomatů v Rusku a ruských v USA."

Ruský diplomatický sbor jásá..... bude mít 6x vyšší plat... ..bingo soudruzi..bingo..

+5/−2
15.9.2017 12:26

J91o96s12e71f 10B49a92b92k43a 3150789592977

Pletete si pojem "podmínky k práci" s pojmem "plat za práci";-)

+3/0
15.9.2017 12:29





Najdete na iDNES.cz