Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Kde máte taxametr? Taxikáři napadli na letišti řidiče Uberu

Ve čtvrtek odpoledne napadla na parkovišti před pražským Letištěm Václava Havla skupina taxikářů řidiče Uberu, který tam přijel pro své zákazníky. Incidentem se už zabývá policie. Taxikáři podle policie řekli, že podobnou akci zopakují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A30n40n21a 54L46i59v 3743629544653

Řidič UBERu má státní zkoušky coby řidič, který může řídit auto a vozit spolujezdce. Dnes vše spočítá satelitní navigace a néééé zastaralý taxametr, se kterým se dá manipulovat. Důležité je, aby řidiči UBERu platili daně podle zákona. A hlavně DPH !!!!

0/−1
28.9.2017 18:32

P58a35v92e80l 33K83u11n96č13í57k 3388901142179

Banda omezených tupců, okrádaji lidi a ještě se jim to nelíbí. Hovada

0/0
28.9.2017 12:11

M35a93r73t78i69n 77J67i43r89á58s23e55k 6946674218298

Mě by spíš zajímalo, jak by reagovala ta bílá vopice a následně orgány činné v trestním řízení na to, kdyby mu v okamžiku, jak mu vlezl do auta a sebral mobil, poslal kulku do břicha... Jsou to opožděný individua, s TAXIKEM už nikdy. To raději MHD, nebo pěšky!!!

+1/0
26.9.2017 17:39

V72l60a91d76i69m40í25r 98F39i62b70i22g39e35r 5134281521854

Jsem zvědavý co bude až na protest zablokují silnici, jestli si s nimi policie poradí.

0/0
21.9.2017 4:56

J94i91n75d97ř24i44c43h 66Š76k88o43p85e83k 4105531240405

jako když zablokovali komunikace v Praze naposled.

Nijak

0/0
21.9.2017 9:52

J55o43s27e13f 48H53á78j38e80k 4289468837291

Policie nikdy taxikáře v Praze řešit nebude - nemálo policistů by totiž přišlo o skvělý zdroj "neoficiálních" příjmů...

+3/0
17.9.2017 20:36

D90a48n67i42e60l 91N98o74v45á57k 1421120626369

No, kdyby se jednalo o podezření na :

§ 356Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod

tak to by naše represívní složky a politici byli okamžitě na stáži a jobvinění by sypali z rukávu.[>-]EURv

0/0
17.9.2017 13:32

M53i77r70o67s24l93a57v 84L34i81n56d47a 1964684430255

Moc nevidim rozdil mezi taxi a uberem. V obojim platim za odvoz z bodu A do bodu B. Nevidim tedy duvod proc jedni musi mit zkousky, pojisteni a hromadu dalsho a druzi mit nemusi. V tom davam taxikarum za pravdu. To jim ovsem nedava pravo poskozovat cizi vec a chovat se jak zmdi.

+4/0
16.9.2017 23:30

M96a82r56t96i93n 27N51o48v60o25t65n19ý 8849834117844

Uber je smluvní doprava a ne taxi. U smluvní dopravy se objednává výhradně přes dispečink a neplatí se řidiči ale zase přes ten dispečink. Je pravda, že ta vyhláška vznikla před mnoha lety, kdy se objednáním přes dispečink myslelo několik dnů předem a platilo se několik dnů zpětně frakturou...

0/0
17.9.2017 23:00

M26i23c84h13a57l 77T68o35m42á63n42e59k 9147549126

ne neni to smluvni preprava, ale sem rad ze uz ste zmenili retoriku ze spolujizdy na neco jine

0/0
18.9.2017 6:30

M15a12r41t45i29n 16N39o70v35o35t31n16ý 8989384487984

Já jsem Uber jako spolujízdu nikdy neoznačil. Ale našel jsem v zákoně (už si nepamatuju který to byl a hledat to nebudu) že taxi a smluvní přeprava osob se liší ve dvou věcech:

1) na taxi si můžete mávnout na ulici, smluvní dopravu si musíte objednat předem přes dispečink

2) v taxi platíte řidiči, u smluvní přepravy osob platíte po jízdě centrále

0/0
18.9.2017 9:36

M50i80c71h30a82l 83T40o66m28á23n31e63k 9397839906

kdyby to bylo takto jednoduche tak vsehcny taxisluzby pomalu uz jsou jen smluvni preprava

0/0
18.9.2017 9:39

M44a16r22t60i16n 53N47o80v77o86t51n58ý 8769364717694

I když taxislužbu lze také objednat přes dispečink, pořád si ho můžete zastavit na ulici, to u Uberu nelze. A hlavně v taxíku platíte řidiči.

0/0
18.9.2017 9:45

J95i93n64d91ř78i41c33h 29Š31k71o74p26e15k 4835741410515

když řekneš sousedovi, aby tě odvezl do města, protože potřebuješ třeba vyzvednout auto, tak taky nemusí mít zkoušky. Smluvně se s ním domluvíš, že mu dáš něco (na PHM a čas) a je to

0/0
21.9.2017 9:53

Z43d85e98n85a 77N41o55v12á 7987926422

souhlasím, jde hlavně o to, aby Uber a Taxify dodržovali platná pravidla co musí koncesionář v taxislužbě. LIFTAGO a HOPIN tyto pravidla dodržují, ale nikde se o tom nepíše;-( co kdyby magistrát konečně řešil ty řidiče, kteří okrádají hlavně cizince a vědí o místech, kde :-/ místo toho nechají jezdit NELEGÁLNÍ řidiče, tak ať se nediví, že koncesionářům dochází trpělivost

0/0
20.9.2017 20:39

M40i34k63u40l56á52š 34K69a74l91i22n13a 1822923395

Taky mě napadlo, proč nevznikla petice na podporu Ubru? Teda nemusí to být na podporu té společnosti ale na podporu zákonné úpravy která by umožňovala podobným společnostem fungovat (například s omezením, že řidič této služby může být pouze občan České republiky)

+1/0
16.9.2017 19:18

J44a78n 30B75e93n22h20á17k 6424493712831

Ale ano, nejake iniciativy na podporu Uberu tu byly. To me ale prave desi. Kolik lidi z nevedomosti jasa pro hlouposti. Pritom reseni je relativne jednoduche:

Uber black se prizpusobi tak, aby fungoval bud za predem danou fixni cenu ad hoc ke kazde jizde (a neslidil po Praze jako taxik) nebo poridil plombovane taxametry a stresni svitilny s tim, ze pocitani ceny z trasy aplikací bude jen orientacni. Presne tak, jak funguje soucasne legalni Liftago a jeho legalni ridici. (Vsuvka: ...cili stale nechapu, v cem je Uber tak moderni a napred.)

Uber pop musi skoncit. Nesplnuje nic z pravidel vynucenych zakazniky a na to, jak je nebezpecny, tak je drahy. Kdo chce vyuzivat spolujizdu, necht pouziva Blablacar (byvaly Jizdomat). O nem se take vedly dohady, jestli to je ci neni legalni a najednou nam tu leta funguje X krat drazsi Uber pop (ktery navic opravdu funguje jako soustavna cinnost k vydelavani).

0/−1
17.9.2017 13:09

M28i62k18u88l78á47š 89K87a95l18i43n69a 1612583155

Ano Uber Pop a Select funguje a je levný, levnější než taxi. 9,90 za km, a 3kč za minutu.

Zato nejezdí žádný taxikář a ba naopak taxikáři řvou, že 28 korun za Km. je hrozně málo.

Takže řešení, taxikáři si udělají pořádek mezi sebou, a vytlačí Uber, jinak bude Uber patřik k aplikacím budoucna a slovo TAXÍK bude pouze v encyklopedii. Možná i v muzeu a bude tam stát nějaká ta pologramotná opice (která bude vycpaná) co teď stojí na letišti a dělá bordel.

Ale určitě se shodneme, že regulaci Uber potřebuje, třeba aby ho mohl provozovat jen občan České republiky a splňoval určité (zákonné) normy na auto (stáří).

Ale pakliže okrádají taxikáři, a mají k tomu zkoušky z místopisu a taxametr tak opravdu nevím, naco jsou tyto dvě věci potřebné.

0/0
17.9.2017 14:09

J65a59n 31B81e26n91h47á95k 6764813332971

Uber Pop... právě. 9,90,-/km je pořád hodně. Oni smějí dovolit říct si o ČÁST nákladů na km, tj. podle auta 3,50,- až 8 ,-/km a ještě se o tuto částku rozdělit mezi řidiče a pasažéry. Takto je to legálně, ale to se tu zas budeme hádat...

Bohužel mezi taxikáři jsou slyšet ta největší hovada, ale píšu Vám pohled z druhé strany: S taxikařinou jsem skončil cca před rokem. Když mi tehdy směnu sem tam zpříjemnila zakázka za 28,-/km, byl jsem rád. Ale zase - je to soustavná činnost k výdělku, máte nějaké náklady, takže v dobách, kdy můj dispečink nabízel ceny 16 nebo 19 ,-/km, jsem musel sedět v autě 12-14 hodin denně 6 dní v týdnu. A to jako zákazník sám nechcete. Po nějaké době zvedli ceny na 21-23,-/km, tehdy se dalo dýchat - nějakých 10-12 hodin denně pět dní týdnů mi stačilo. Ale i to je ve skutečnosti nelegální. Faktu, že za volantem smíme strávit 8 hodin denně (dvakrát týdně AŽ 10!), si nikdo nevšiml. Tato pracovní doba přitom odpovídá fungujícímu dispečinku jezdícímu za 28,-/km. Tady jde o VAŠI bezpečnost.

Ovšem shodneme se i na gramotnosti noname taxikářů z centra i z letiště. Jak dodnes můžou fungovat jedinci jezdící za 99,-/km, když většina se klepe, jestli na úřadu nezapomněli aktualizovat platnost nějakého papíru, mi také není úplně jasné.

+1/0
17.9.2017 16:10

M30i30k27u30l89á83š 68K16a16l65i12n43a 1642913155

Já Vám děkuji za rozumný komentář, Uber je především pro lidi, co si chtějí přividělat. A nemají to jako práci.

Oni se neklepou, protože mi nikdo nevyvrátí že namají kontakty na magistrátu.

0/0
18.9.2017 1:04

M42a36r44t60i23n 45J16i53r56á21s66e54k 6906794658418

Když si Taxikáři vyjednali podmínky, jaký si vyjednali, nemůžou se divit. Nikdo je nenutil mí placenýho Štefla za X tisíc na letišti. Nikdo je nenutí mít dispečink, nikdo je nenutil kupovat novy superby za nesmysl... Když na to přistoupili, chápu, že potom to za co jezdí je málo... ale zase je to hodně pro normálního člověka. Hold se na tomhle živý ranec lidí, kteří na tom parazitujou. Neomlouvám, ani se nikoho nezastávám. Každej si může vybrat a když se někomu něco nelíbí... Já taky neremcám, že mi emailová korespondence bere práci, protože se posílá méně dopisů...

0/0
26.9.2017 17:47

M17i55k48u69l66á77š 86K52a84l92i52n97a 1982563875

Dneska po půlnoci budu stát v Pařížské ulici a přejíždět ke Karlovým lázním a opakovaně volat linku 156 na špatně parkující taxíky.

V modré zóně mají 3 minuty, tedy po 3 minutách budu volat linku 156 a u Karlovích lázní stojí taxikáři v křižovatce a na V13a kde se parkovat také nesmí.

Zdravím strážníky MP Praha 1 a přeji jim dnes krásnou noční službu.

Toto budu opakovat po dobu protestu taxikářů proti Uberu.

A vyzývám zde širokou veřejnost, aby dělala to samé.

+5/0
16.9.2017 19:15

A27n33t85o14n69i41n 30B20l62a23z75e69k 4198322387761

Vetsina taxikaru jsou burani a naprosta spodina spolecnosti a navic lini jak prasata.

+5/−1
16.9.2017 1:27

I35v49a 34S94e87d25l32á47č64k48o90v74á

tak tak, mě spíš tak nějak překvapilo, že napadali i lidi co s Uberem nemají absolutně nic společného, podle jejich vystupování tedy nesmí nikdo z příbuzných přivézt dceru, strejdu, neteř, bratrance na letiště, protože to taxikáři špatně nesou...nevím proč bych si měla najmout zloděje, když mě odveze kdokoliv z rodiny..

+2/0
16.9.2017 20:21

P29e91t17r 53N98o32v49á30k 8145749950

vážení taxikáři

vážená taxikářská mafie ;-€!!

dneškem jsem s vámi skončil a to i kdybych měl chodit pěšky!!!

--

nevím proč se mi snážíte vnutit že smím legálně k přepravě používat pouze vás!!!

+5/0
16.9.2017 0:26

P98e85t44r 85N55o90v17á76k 8305559250

asi začnu DOBROVOLNĚ překládat do ajiny a dalších jazyků:

-

Jak funguje zákulisí pražských podvodníků?

www.stream.cz/praha-vs-prachy/10005049-jak-funguje-zakulisi-prazskych-podvodniku

--

Rozhovor s předsedou nepoctivých taxikářů

www.stream.cz/praha-vs-prachy/10005378-rozhovor-s-predsedou-zlodeju

-

;-€ ;-€ ;-€

od MAFIE se nemíním nechat zastrašovat!!!!!!

+5/0
16.9.2017 0:30

O27n58d74r61e10j 11P11a48t49e30k 5500550899691

Kdepak Praha a taxikáři. Italská mafie může jen závidět.

A jakou mají a dělají si pověst !!!

+3/0
15.9.2017 23:12

P16e32t69r 85B82á17č71a 8595536345185

Jeslti by spis nemeli utocit na ty socky co s nema jezdi.

Hlavne, ze usetri dvacetikorunu ;-D

0/−6
15.9.2017 15:35

D52a39v76i56d 56D70i70r28g14a 7745581778

O dvacetikorunu nejde. Jsou daleko pohodlnější na objednání, spolehlivější a člověk nemusí řešit, jestli mají nebo nemají turbo.

+5/0
15.9.2017 17:43

K47a32r47e29l 65L35a74n58g40r 2542257490678

Na to uz jsou apky. Tam si zadam odkud kam a ridici taxi nabidnou cenu a je to taky v pohode. Cekam, ze brzy tem stafl cekatelum zacne vadit i ta.

+1/0
15.9.2017 21:12

Z46u90z46a48n52a 66M14a49l53í56k71o34v91á 1919597787371

Aby v tom nezapadlo to, že auto skutečně v rozporu se zákonem nebylo označené a taxislužba neměla taxametr. Taky by měl někdo prozkoumat, zda řidič platí řádně daně z této činnosti, má registraci, zkoušky a platí si pojištění jako taxi (100% přirážky) atd.....Nedivím se, že ti, co vše musí dodržovat se zlobí na ty, co zákony obcházejí. To není sdílená ekonomika, ale prachobyčejný podvod.

+3/−9
15.9.2017 12:46

V85í94t 56B53r32z62o44b87o16h33a77t74ý 7770962243371

Vozidlo taxislužby nemusí mít taxametr a pokud ho nemá, tak dokonce nesmí být označené.

+3/0
15.9.2017 13:01

V87í20t 79B33r79z60o18b53o37h93a74t75ý 7940732423251

abych byl konkrétnější tak jde o zákon č. 111/1994 SB., část II, hlava druhá - §21 odst. (4) a dále §21d odst. (5) stejného zákona

vozidlo taxislužby nemusí být opatřeno taxametrem v případě, že je jím poskytována přeprava na základě předchozí smlouvy, v takovém případě zároveň nesmí být opatřena svítilnou, označením taxi či jiným způsobem s tímto zaměnitelným

písemná smlouva o přepravě nesmí být uzavřena ve vozidle taxislužby, či bezprostředně před jízdou

jiná než písemná forma smlouvy není dle zákona možná

+1/0
15.9.2017 13:23
Foto

Š78t13ě67p30á91n 24B23i37n11k59o 3466434353746

Jenom doplním, že dle NOZ je písemná forma zachována i v případě elektronických prostředků tam, kde je jasně identifikovatelná vůle obou stran o obsahu a smyslu takové dohody ;-).

0/0
15.9.2017 13:32

V74í58t 57B96r13z81o78b54o56h34a85t13ý 7250382863681

I tak to ale vylučuje použití UBERu ;)

+1/−1
15.9.2017 13:38
Foto

Š92t42ě89p62á95n 74B38i93n44k73o 3956524313296

Nepovídejte. Soudíte podle čeho? Nějaký pravomocný rozsudek, judikát NS, ÚS? Bude-li mít řidič UBERu zkoušky a vůz v registru (oboje je mi jako zákazníkovi šumák, na kvalitu služby to má nulový vliv), může jezdit jak chce.....

0/0
15.9.2017 13:40

V24í74t 27B62r28z26o28b97o69h60a45t33ý 7550432433881

zákon č. 111/1994 SB., část II, hlava druhá - §21 odst. (4)

protože smlouva při užití elektronických prostředků (tedy aplikace UBERu) není sjednávána mezi řidičem a cestujícím, ale mezi cestujícím a službou (UBERem) a za další je sjednávána často bezprostředně před jízdou

+1/−1
15.9.2017 13:45
Foto

Š97t84ě49p42á66n 13B52i72n78k10o 3306624613396

Ano, ten odstavec je naštěstí jasný, bez ohledu na to, že se to vlastním právním výkladem snažíte posunout. Vztah elektronických prostředků vs. písemné uzavření smlouvy definuje NOZ. Když pominu fakt, že legislativa ani judikatura nedefinuje ono "bezprostředně před jízdou", tak nelze pominout fakt, že konstrukce o vztahu řidič vs. zákazník je k popukání, protože o ničem takovém zmíněný paragraf nehovoří. Navíc by mě zajímalo, jak byste to řešil u klasických dispečinků ať taxi nebo jiných typů přeprav, kde řidič je či není zaměstnancem poskytovatele služby a poskytovatel služby vystupuje pouze jako zprostředkovatel. Nicméně můžeme si každý myslet, co chceme, ale do doby, než rozhodne soud, tahle tupá taxi ho.ada nemají k tomu, co učinili na letišti, jakékoli právo. Nejlepší by bylo je asap potrestat, coby nikoli bezúhonné je zbavit taxi oprávnění a ať jdou házet lopatou.

+3/0
15.9.2017 13:58

V84í36t 32B36r20z21o84b61o19h70a50t94ý 7710392263711

Jenomže v případě dispečinku jde o klasické taxi, kde není třeba smlouva předem. Navíc v tomto případě i když je přivoláno přes dispečink, tak vztah je stále jen mezi řidičem a přepravovaným - nikoli mezi dispečinkem a přepravovaným, přičemž řidiči se i platí. Kdežto u UBERu vše ostatní obstarává poskytovatel aplikace včetně uzavření dohody a zaplacení, řidič pak dostává v podstatě jen provizi.

Ten paragraf obsahuje to, že řidič je povinen mít v den přepravy všechny platné smlouvy a i to co mají obsahovat. Pokud je mi známo, tak řidič z aplikace o pasažérovi nezná všechny informace potřebné pro vznik takové smlouvy.

Z tohoto pohledu zkrátka UBER není možno bez problému použít, ale souhlasím že rozhodnutí soudu by bylo v této věci jednoznačnější stejnějako souhlasím s tím, že šmejdi z letiště by měli být potrestáni.

+1/0
15.9.2017 14:31

J28a94n 59B54e74n21h12á88k 6624203312541

Kdyz uz delame reklamu Uberu, tak klidne muzu konkretne jmenovat, ze firma Modry andel vedla dlouhe dohady s pravniky a magistratem o tom, jak rozjet limuzinservis Majestic tak, aby byl 100% legalni. Skoda ze jste na techto jednanich nebyli, protoze byste pochopili paragrafy, o kterych tu diskutujete. Cili ano, Uber neni mozno bez problemu pouzit.

"Neoznacene taxi bez taxametru" je ustanoveni pro limuzinservisy a hotelove prepravy, kdy hotelova preprava se do toho vejde o prsa asijske zeny. Spravne je to nasledovne: "Zitra/pozitri/za tyden jedu na letiste/do Nemecka/do Madarska/na 3

jednani po Praze atd., chci takovy a takovy servis." "Ano, ty mame, cena bude XY, zasilame smlouvu o preprave, podepiste, naskenujte, poslete zpet." Majestic nebo jablonecky Daslog toto splnuji do posledniho puntiku. Tady vidim treba moznost upravy legislativy tak, aby to slo bez papirovani a skenovani - pomoci apky. Ale Uber black se musi prizpusobit tak, aby fungoval bud za predem danou fixni cenu ad hoc ke kazde jizde (a neslidil po Praze jako taxik) nebo poridil plombovane taxametry a stresni svitilny s tim, ze pocitani ceny z trasy aplikací bude jen orientacni. Presne tak, jak funguje soucasne legalni Liftago a jeho legalni ridici. (Vsuvka: ...cili stale nechapu, v cem je Uber tak moderni a napred.)

Uber pop musi skoncit. Nesplnuje nic z pravidel vynucenych zakazniky a na to, jak je nebezpecny, tak je drahy. Kdo chce vyuzivat spolujizdu, necht pouziva Blablacar (byvaly Jizdomat). O nem se take vedly dohady, jestli to je ci neni legalni a najednou nam tu leta funguje X krat drazsi Uber pop (ktery navic funguje jako soustavna cinnost k vydelavani).

0/0
17.9.2017 12:55

V83í28t 94B64r45z40o74b19o11h28a32t31ý 7140462743771

Jenomže zde právě dochází k tomu, že na sebe naraží různé právní názory a výklady téhož zákona. Jediné co by dalo jednoznačný verdikt je soud, jenomže obě strany se jej docela oprávněně bojí z důvodu, že by neuspěli.

Souhlasím s tím, že využívání UBER pop je v současné právní úpravě hodně na hraně a to právě kvůli ustanovení o nutnosti smlouvy. NOZ sice určuje, že v případě, když na to obě smluvní strany přistoupí může být písemná forma smlouvy nahrazena elektronickými prostředky, nicméně objednání taxi přes aplikaci se těžko dá akceptovat jako uzavření smlouvy tak jak definuje zákon. Ale defakto je toto jediná překážka a co si budeme povídat, je to docela drobnost.

0/0
17.9.2017 23:50
Foto

Š90t71ě41p23á55n 16B80i34n13k16o 3636734333436

Milá Zuzano, co kdybyste příště, než vletíte do diskuze k tématu, o kterém víte úplné prd, raději k tématu něco nastudovala. Víte, ono podle platné legislativy vůz TAXI být označen vůbec nemusí a víte co? Nemusí mít ani taxametr. Jinak podvod je to, co provozuje část klasických taxikářů, u kterých všechny možné regulace nikdy k ničemu nevedly, zloději dál brázdí ulice zejména Prahy a hle, trochu jinak postavená služba a zákazník není ani okrádán, ani jinak balamutěn a je spokojený.....

+7/0
15.9.2017 13:31

P73e98t89r 40Š76k90o74d85a 5587400634160

Tohle je fakt šílený. A horší o to, že na tom letišti jde mnohem víc o poškozování dobrého jména ČR v zahraničí. Ti bezmozci měli být okamžitě zadrženi a noc strávit v chládku. Jenže na to nejsou zákony :-/

+6/−2
15.9.2017 12:36

V69í10t 71B38r50z37o45b34o96h90a78t18ý 7970762463701

ale jo zákony na to jsou, akorát je policisté neumí uplatnit, případně je vůbec neznají

+8/0
15.9.2017 13:03
Foto

Š61t38ě75p11á85n 66B53i33n41k72o 3686824123156

Tak oni ani často nechtějí, neb, zejména ozbrojení šimpanzi MP, v tom s mafií jedou společně. Ostatně jak jinak si vysvětlit zloděje stojící v křižovatkách, v zákazech zastavení apod., kteří se s MPíky zdraví, ti kolem nich chodí a nic nedělají.....

+4/0
15.9.2017 13:45

V22í10t 58B49r46z79o61b73o64h35a38t97ý 7450822303801

ano pravda, ale tohle jsem nechtěl napsat, abych zbytečně nerozdmýchal vášně :)

0/0
15.9.2017 13:49
Foto

Š42t98ě53p14á33n 30B63i61n30k13o 3556484963766

Jenže tohle je prostě realita pražského taxi. Klasická situace je Novotného lávka. Tam by stačilo postavit gorilu v noci, která by nasazovala botičky zlodějským taxi (často bez čehokoli - licence, taxametru, v označených vozech) a byl by klid. Ale jak vypadá realita víme ;-). Ostatně největší zlodějové stojí přímo před magistrátem nebo kousek od něj (Pařížská).

0/0
15.9.2017 14:00

V67í61t 31B91r78z77o58b57o40h66a19t86ý 7720502723861

to je typická neschopnost státu, úředníků a selhání policie

0/0
15.9.2017 14:32

M31a70r12c59e40l 69P39a97v80l90í46k 7961294428339

nemal taxameter - nemohol KLAMAŤ ZÁKAZNÍKA.

+2/0
15.9.2017 12:09
Foto

Š22t76ě86p66á75n 76B52i14n52k31o 3836674863936

Nedávno jsem jel s klasickým taxi tuším přes Liftago. Kluk v pohodě, auto super a když jsme zavedli řeč na ty podvody a UBER, tak se smál. Ukázal mi, co se svým novým taxametrem umí. Různé kombinace tlačítek vedly k přičítání ceny, změně sazby na pozadí, vynulování apod. Takže souhlas, taxametr je tam primárně pro klamání, protože poctivý taxikář ho k poctivému určení ceny zase tolik nepotřebuje. A zloděj se na něj vymluví.

Nimcéně nejlepší scénu jsem měl s magorem AAA na Václaváku, který měl přelepenou desetinnou čárku. Pecka. Od Jalty dolů a nahoru na magistrálu a taxál ukazoval 650 ;-D.

+1/0
15.9.2017 14:03





Najdete na iDNES.cz