Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

EU navrhne způsoby, jak zrychlit vracení migrantů, slíbil Juncker

Evropská komise přijde do konce měsíce s návrhy, jak zesílit vracení těch, kdo nemají v Evropské unii právo na azyl. V tradičním projevu o stavu Unie to uvedl Jean-Claude Juncker. Zdůraznil však, že Evropa zůstane kontinentem solidarity, kde najdou útočiště ti, kdo jej skutečně potřebují. V projevu hovořil také o kvalitě potravin, bezpečnosti či rozšiřování EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P50e64t10r 26U85t47ě81k63a78l 9280678628

Skutečně úžasný projev.

Tak podle něj se EU zbavila přítěže velké Británie a konečně začne prosperovat!

A pořád trpí fixní ideou, že on bude evropanům a jednotlivým státům nařizovat, co a jak mají dělat, co si mají myslet, čím mají platit - a to, že ty země mají své volby, ve kterých voliči rozhodují kdo a jak je povede - zjevně ignoruje.

Parlamenty všech států EU byly řádně zvoleny, na rozdíl právě od EK, a je nejvyšší drzost snažit se přes hlavy těchto zvolených orgánů řídit dění ve všech státech - a když se mu nelíbí, jak tam ty volby dopadly, bude ty státy šikanovat?

No - je to pěknej parchant a hlupák. Ostatně jako spousta dalších úředníků EU a podle toho to taky vypadá.

Podle mne naopak po odchodu VB zavládne v EU totalitní německo - francouzský režim, který brzy chcípne.

+5/0
14.9.2017 12:10

I37v33a18n 47M87a78r42e87k 6554538892

R^

0/0
21.9.2017 15:39

V65í95t54ě26z35s25l88a90v 94J28u18r10a 2926671144421

....... jak zesílit vracení těch, kdo nemají v Evropské unii právo na azyl.

=========================

No dobře starý přiblblý páprdo,ale co bude EU dělat s těmi miliony,kteří už tady dávno jsou,mezi jinými i mnoho teroristů?Nebot téměř všichni jsou ekonomickými ilegálními imigranty a jako takoví měli být vysídlováni ihned,protože nyní to bude problém.Když je Evropa podle blbé Merkelové "ostrovem práva",tak potom nevím,proč toto právo dokonce s posvěcením evropského soudu (zamítnutí žalob Madarska a Slovenska) EU porušuje.Ekonomičtí ilegální imigranti,což jsou téměř všichni,mají být deportuváni a ne aby byly státy nuceny je přijímat!Takže jak píši,zákony porušuje EU,která nutí ony státy,aby přijímaly ilegály!!

+1/0
14.9.2017 8:55

L39u92b62o12š 23R63y55c36h57n71a 1879938381111

Co takhle pane Junckere dodržet zákony EU a nepouštět ty co tady nemají vízum, nebo nejsou opravdu uprchlíci mající právo na azyl v nejbližší možné zemi.????.

+2/0
14.9.2017 7:24

M27á69r59i97a 13K71o68v22á66č73o87v32á 4489534367400

Přišlo - "K čemu je EU" a věřte mi, je to moóóc zajímavé počtěníčko. Taky ale i pravdivé. EU je k ničemu.:

https://www.email.cz/download/k/c8bsUaDSzrMPbuO8mfHG9sqA95OJm8_4dKp6Zr5ftAULlNACn4xdHtLBFMveTSBX29ks494/O%20paralele%20SSSR%20-%20E%20%C3%9A.mp4

0/0
14.9.2017 7:17

P49a42v54e48l 49V35a53m39b35e19r69s96k54ý 3462304595882

Co kdyby přestali navrhovat a začali to pěkně rychle odvážet ?

+2/0
13.9.2017 22:51

J77o58s58e11f 88S95v44á30r72o28v74s78k74ý 3191296943185

Juncker opět slibuje. Tentokrát asi více, zřejmě mu teče do bot. Tohle od něho slyšíme už kolikátý rok. Ale realizace slibů veškrze žádná.

+2/0
13.9.2017 20:01

J39a42n 54V88o75j73t39í33š88e43k 6742241755456

Nojo. Vy byste to určitě zvládal mnohem líp. Osobně byste je přes ty hranice tahal za flígr, co?

0/−5
13.9.2017 20:55

J97o54s89e94f 34S51v52á97r34o75v30s59k74ý 3641266893735

V Itálii by stačilo uzavřít přístavy pro neziskové organizace a další exotické spolky. Ale pro lidi Vašeho typu to jsou naprosto nepochopitelné věci. Ztráta času s Vámi diskutovat.

+6/0
13.9.2017 21:54

J87a25n 13V74o69j23t13í28š34e22k 6542311305546

Jo tak ono by stačilo. Aha. A co ti, kteří nepřiplouvaj na lidi do Itálie?

0/−3
13.9.2017 22:02

J37o13s75e33f 83S23v93á53r64o40v18s78k67ý 3251976733175

Na gumáku by doplulo z Libye do Itálie vskutku pouze pár osob. To mi věřte. I Středozemní moře dokáže být ošklivé. Není to jen klidná azurová hladina, co je předkládana na ilustrativních fotografiích s touto tematikou.

+2/0
13.9.2017 22:11

J97o69s85e98f 71S69v54á83r50o70v70s22k95ý 3311766793485

A pokud myslíte z Řecka. Ti mají smůlu, že mají své ostrovy blízko Turecka. Pro vnitřní Evropu to v tomto směru vyřešilo Maďarsko a Řekové by holt měli obětovat některý z ostrovů a tam udělat jeden velký detenční tábor, neboli Hot Pot. Nebo být tvrdší k těm, co se snaží na ostrovy pronikout. Stejně to jednou přijde.

+1/−1
13.9.2017 22:14

J27a82n 50V79o12j95t30í33š83e94k 6952111975146

Nojo... "ONI BY MĚLI"

Samozřejmě.

+1/−2
13.9.2017 22:24

J53o26s23e84f 45S30v81á66r58o91v81s22k52ý 3801566433635

Jistě, že by měli. Jsou na státy na vnější hranici Schengenu, tak to mají za povinnost, kterou si neplní. Jednoduché, že. Takže by měli.

+2/0
13.9.2017 22:47

J37a40n 50V41o57j93t14í12š49e61k 6252761735526

Z toho žádná povinnost dělat koncentráky na ostrovech fakt nevyplývá. Slovensko by teda taky mělo? Kdepak ten ostrov chudáci vezmou?

0/−1
14.9.2017 10:52

V85á45c27l53a97v 21V84a55n97ě80k 2683903688671

Junker je možná nesympatický politik, ovšem má v mnohém pravdu.

Mnozí z nás měli ještě rodiče, kteří zažili nejen jednu, ale obě světové války.

Po té druhé se Evropa a hlavně Německo poučilo a nikdo z nás světovou válkou už neprošel.

Pro mě je EU zárukou, že tomu tak bude i nadále a přes všechny své nedostatky a excesy je to stale jediný hmatatelný celek v Evropě schopný mír nejen udržet, ale také vyjednat anebo ubránit.

Koukám, že spousta lidí tady má roupy a chce tento celek rozbít anebo z něj vystoupit.

Bez toho aby nabídli funkční alternative.

+1/−6
13.9.2017 18:45

J58o24s72e89f 30S66v64á60r65o56v59s21k21ý 3441826153145

Většina lidi v této zemi se vyjádřila pro vstup do EU, ale jiné EU, než která je po Lisabonské smlouvě. Členské země EU jsou stále suvereními státy, ale EU se chová, jako by tomu tak nebylo. Ale, když je problém, tak je to problém národního státu a EU si hraje na mrtvého brouka, nebo pouští rady moudré horálkyně.

Osobně jsem pro zachování EU, je to smyslný projekt, ale v jiné podobě. Pokud EU bude nereformovatelná a nevrátí se k hodnotám, které po letá bez potíží fungovaly, tak bude lepší z ní vystupit, protože to stejně zákonitě skončí velkým krachem.

+6/0
13.9.2017 19:59

J91a16n 16V45o94j98t81í45š57e17k 6392581815496

"EU se chová"

EU není nadpřirozená entita s vlastním mozkem. EU je 28 členskejch států a chová se jenom tak, jak se chová těch 28 států. Proto je naprosto iluzorní si myslet, že výstupem se něco změní. Ty státy zůstanou stejné a budou mít nadále stejné obyvatele, stejné zájmy a podobně. Jediné, co se změní, je možnost s nimi jednat a to razantně k horšímu (zanikne platforma k tomu určená).

A jestli si někdo myslí, že s nimi jednat nepotřebujeme, tak je blázen.

0/−6
13.9.2017 20:58

J88o35s54e86f 75S71v94á19r19o91v29s88k66ý 3411866753125

Ano, EU tvoří 28 suvereních států, ale vše ve své podstatě diktuje Německo a Francie. Proto odešli Britové a EK je kapitolou samou o sobě. Zahraniční politiku za ní dělá Merkel, nikoliv Mogherini, která byla měla hledat v zahraniční politice koncensus se všemi zeměmi osmadvacítky. To samé je i předseda EK Juncker. Zasadní věci se rozhodují v Berlíně či Paříži a on jen papouškuje, co se chce. Proto zde začínají určité odstředivé síly Nikoliv od EU, to nikdo, kdo má takové pravomoce, zatím nevyslovil, ale od této přihlouplé politiky. Jak dloho myslíte, že to bude takto fungovat. Do první větší ekonomické krize, kdy Německo hospodářsky oslabí. Francie ani dnes hospodářsky není nic moc. Potom se budou dít věci, o které já rozhodně nestojím.

+5/0
13.9.2017 22:09

J50a92n 88V62o84j32t71í59š41e37k 6412221375166

A když EU nebude, tak Německo s Francií snad nebudou mít nejsilnější pozici nebo co?

0/−2
13.9.2017 22:22

J77o25s67e33f 65S33v68á21r20o94v82s23k85ý 3561376663945

Myslíte, že Německo či Francie vše dělají jen ze své dobročinnosti. Tak naivní snad nejste. Potřebují velký trh, který mohou ovlivňovat, aby měli odbyt. Frantici pro své přebujelé zemědělství a Helmuti pro svůj průmysl. EU by se měla vrátit zpět před Lisabon, kde se hledal konsenzus všech a přesto nejel vlak a bylo to všem zemím společné, protože to bylo pro všechny zajímavé. Bylo to rozhodně lepší, než nyní diktovat všem všechno, i když to pro ně výhodné není. Nyní to už nejsou společné zájmy.

+4/0
13.9.2017 22:53

J68a55n 66V45o69j29t64í65š63e94k 6542481395816

Plácáte nesmysly. Nikde netvrdim, že to dělaj z dobročinnosti. Naopak. Ale vy si snad naivně myslíte, že když vystoupíme z EU, tak vůči nám nějaká dobročinnost snad vznikne nebo co. My pořád budeme muset jednat jak s Německem tak s Francií a oni budou mít pořád silnější pozici. Jednoduše proto, že je potřebujeme víc, než oni nás. A bez EU ten rozdíl bude naopak mnohem větší.

A o tý Lisabonský smlouvě opakujete nějakou nesmyslnou propagandu. Žádný diktování kvůli ní nevzniklo, to jsou jenom hysterický kecy Klause, který se z nějakýho záhadnýho důvodu uchytily, ale není to pravda. Schválně zkuste najít nějaký konkrétní případy.

0/0
14.9.2017 10:56

M81i12l23a13n 30R43a74d62e17k 3897396971161

Se slibama se holt nesetri

0/0
13.9.2017 18:27

J48i97ř74í 43P92r46a68ž85á55k 9910462581602

Opět "řešení" okrajových nebo zástupných pseudoproblémů, jak je kvalita potravin, když nám 27 let vozili ze Západu šmejdy a nevadilo jim to. Jde pouze o to, aby se pozornost odpoutala od podstatných problémů, jako je přerozdělování afrických a asijských divochů, které neumí Německo repatriovat (podařilo se pouze 5%). Do konce roku musí Německo opustit 500 000 "uprchlíků", kterým byl odmítnut azyl.

Rozšířit Shengen by bylo pro Německo pozitivní, protože by "uprchlíci" mohli cestovat volně do dalších zemí. Kdyby jim Němci vypláceli pouze "dávky" a kapesné a oni si užívali v levném Rumunsku, tak by v Německu nebyl takový odpor proti imigrantům a Merkel by mohla přivést další milion. Ulevilo by se i policii, vězeňství,...

+4/0
13.9.2017 18:21

J11a69n 70V78o30j80t37í22š79e10k 6822351935906

Bože dobrej. On má projev o uprchlický krizi a na idnesu v diskuzi si budou blázni stěžovat, že nemluví o uprchlický krizi... Tak je tohle normální?

0/−6
13.9.2017 21:00

J41i61ř64í 36P47r63a80ž65á90k 9290112171792

Co je normální zjistíte z množství +/-. Podívejte se na své příspěvky do diskuse, jak jste normální;-D;-D;-D

+1/0
14.9.2017 7:16

J52a36n 89V65o63j52t29í73š13e83k 6862191115846

Jo? A co konkrétně v mym příspěvku je špatně byste byl schopnej říct? Asi těžko.

0/−1
14.9.2017 10:57

J35i47ř25í 49P49r12a15ž16á31k 9280532811772

Sorry, alesám jistě vidíte, že jste naladěn na nějaké jiné vlny, než je v ČR běžné.

0/0
14.9.2017 11:05

J93a20n 49V69o70j49t37í11š32e23k 6452401165306

Nesmysl. Jsem naladěn na jiný vlny, než je běžný v diskuzích na idnesu. Jak ovšem víme, tak ty nemaj s tim, co se dějě v ČR, vůbec nic společnýho. Se podívejte na výsledky voleb, jestli vás zajímá naladění společnosti, a pak to porovnejte s kecama na idnesu.

A hlavně. Já mám pravdu. Může mi to milion bláznů a fanatiků omínusovat, ale je to pravda, na tom nic nezměníte. Můžete s tím zkusit polemizovat, jestli na to máte, ale ohánět se mínusama je trapárna.

0/−1
14.9.2017 11:09

J86i56ř73í 54P35r61a37ž42á50k 9500792981122

Sorry, ale k diskusi je potřeba 2 racionálně uvažujících jedinců.

0/0
14.9.2017 12:03

J72a31n 17V45o82j85t57í18š33e43k 6232461805106

Aspoň si umíte přiznat, že na to nemáte. To je hezký.

0/−1
14.9.2017 12:42

J61i21ř11í 84P42r29a24ž57á41k 9750922911542

Alespoň trochu sebekritiky by vám prospělo.

0/0
14.9.2017 12:48

J44a53n 68V69o69j68t76í16š92e86k 6392591815966

Já mám sebekritiky dost. Jenom prostě nevidim, kde jsem se ve svym příspěvku zmýlil a vy mi to z čistý arogance odmítáte říct. To pak je těžký.

0/0
14.9.2017 12:52
Foto

M96i53r43o37s73l34a10v 25S41t64e17i59n84e53r 4400552240536

Když ptáčka (voliče) lapají, krásně mu zpívají. Příští měsíc bude po volbách, pak už po těch slibech ani pes neštěkne.

+4/0
13.9.2017 17:52

K38a50r14e49l 62U72r54b69a74n 2164734801509

http://www.reflex.cz/clanek/komentare/81831/autenticka-zpoved-kazdodenni-zkusenost-s-imigranty-v-nemecku.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

+1/0
13.9.2017 17:11

K13a45r31e70l 24U14r12b67a90n 2384134871609

Pryč z EU, dokud je čas..

+3/−2
13.9.2017 16:29

V19á84c24l46a60v 78V43a11n19ě76k 2573433798881

Kam?

+1/−2
13.9.2017 18:45

J67o97s28e35f 44S89v61á71r38o23v39s35k52ý 3551616103465

A kam byste chtěl? Republiku nepřestěhujete. Ta by zůstala, kde je.

+1/0
13.9.2017 20:09

J26a87n 52C86e39p32e24k 1364406790

Boha. Nevrátili jste zatím ani tisícinu toho, co by jste měli a chcete zrychlovat?

0/0
13.9.2017 16:14

R41u35d87o87l89f 35P46e13k48a65r 6939239354885

A ti, co jezdí za německé sociální dávky z daní německých pracujících do "válečných" zón do svých zemí na dovolenou, s těmi udělá Junkers co? Nebo že bychom si vyjeli s dětma na dovču také do nějaké té války?

+4/0
13.9.2017 16:03
Foto

M80i71r84o20s17l32a81v 11S71t60e68i89n91e58r 4440832900936

Kdyby se válčilo třeba v Košicích, utíkali by Pražáci do zahraničí před válkou?

+1/0
13.9.2017 17:53

V63á57c36l83a49v 32V13a88n49ě16k 2943153338891

Máte nějaké odkazy co se dají ověřit?

Protože faktem je, že pokud někdo poruší podmínky azylu, tak mu může být odejmut a nemám dojem, že pokud se tohle stává, tak by se s tím nějak chlubili.

Řeči jsou levné.

0/−4
13.9.2017 18:47

J98o71s25e53f 22S17v14á58r78o69v74s28k96ý 3961756113295

Pane Vaňku, opět Vaše úvahy, které nevychází z reality. Cca 80 ˇnelegálu mělo být ihned otočeno na hranicích EU a zbytek bez dokladů do prověření v detenci, tak je to nastaveno. Co se z toho dodržovalo. Takže oni se nemají čím chlubit. Kolik lidí je nedohledatelných, kolik evidováno na dvakrát atd., tedy neskonalý binec, který ohrožuje bezpečnost všech členských států EU, protože uvnitř Schengenského prostoru již žádné hranice prakticky nejsou.

+3/0
13.9.2017 20:07

J57o71s40e64f 98H14r40a48c80h30o66v25e85c 7944478690692

Tak já bych např.očekával, že se bude za EU kát, protože 2 státy EU -Francie a Velká Británie ( a s nimi i USA) - se pospolu v roce 2011 dohodly, že udělají z Libye prosperující demokracii včetně občanské společnosti a množství neziskových oraganizací, které budou šířit blaho minimálně níže do Afriky ( ne ale na Arabský poloostrov - tam třeba do Bahrajnu a S.Arábie). Jak se to povedlo je všeobecně známo. Předpokládal jsem, že ve všech přístavech v Libyi budou připraveny vždy 3 lodě (z každého státu jedna - viz výše) a budou si postupně odvážet migranty z Afriky do svých mateřských přístavů ve svých zemích a zároveň po cestě na lodi si tyto migranty identifikují. To se ale nestalo, bratři v triku Cameron a "Šarkézy" už jsou dávno v politickém zapomnění, sestra Clintonová se pokoušela sama sebe ještě resuscitovat v minulém roce, ale problémy, které tito "politici" svými rozhodnutími nastolili určitě Evropě má nyní vylizovat valná většina Evropy. Proto základní memento EU je to, že až zase bude někdo z Evropy (ale i z USA) mít někdy pokušení něco ve světě demokratizovat, tak to musí být jednoznačné rozhodnutí všech států EU (a to včetně v schválení národních parlamentů). Chce-li někdo ve světě provádět demokratizaci, tak musí být připraven nést následky, které mohou nastat...

0/0
13.9.2017 15:52

V28á76c14l31a76v 86V45a83n87ě61k 2653513348371

Nějak jste si nevšiml, že zrovna minule v Libyi hrozili každému kdo vkročí do jejich výsostných vod rozstřílením.

0/−2
13.9.2017 18:49

J86i30ř58í 33Č74e68r90m93á40k 5760725908497

No vida, takže se nám na příští pětiletku rýsuje fantastický pokrok. Zatímco nyní je to jedno letadlo měsíčně, kde sedí 20 nelegálů a 50 policajtů, tak za pět let to budou dvě letadla měsíčně a složení bude 25+45. ;-)

0/0
13.9.2017 15:52

S87t71a83n 31N14o57v78á30k 5707795525694

Dva roky po začátku invaze EU "teprve navrhne"?

No, to jsou rychlíci...

+1/0
13.9.2017 15:44

T35o55m76á46š 48H87á23d53l 1422466650620

Junkerovi nevěřte ani slovo! Je to nebezpečný opilec, přímo odpovědný za Brexit a spolu s Merkelovou za rozvrat Evropy a EU. Pryč s tímto chlápkem!

+1/−1
13.9.2017 15:41

R10o41l39a36n98d73o 10A65r56i17a72s 7148659177770

Olga Sehnalová asi dostala noty od Bohouše, aby nám vysvětlila, jak je EU super, no nevím, ale víc než stejná Nutela by mě zajímalo právo vlastnit zbraň

+1/0
13.9.2017 15:39

J88o96s29e90f 53K54r51ů62p28a 2587133318181

Jinde jsem právě četl, že imigranti, kteří již v Německu získali azyl, běžně jezdí na dovolenou do zemí z nichž "uprchli" !

To by mohla být jedna z cest, jak urychlit vracení migrantů (a až by se to rozkřiklo, omezilo by to i jejich příliv) - každý , kdo se na takovou dovolenou vypraví, by měl automaticky pozbýt právo na azyl i právo na nový vstup na evropský kontinent.

+5/0
13.9.2017 15:25





Najdete na iDNES.cz