- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta chorvatská jachta je motorová jachta, žádný plachty a ten českej gumák je laminátová loď s "gumákem" okolo. Obě lodě mají výkonné motory a dokážou frčet pěkně rychle. Čech to asi zavinil, dle fotek poškozených lodí.
Podle přímořských národů jsou Češi nejodvážnější mořeplavci. Aby taky ne, myslí si, že je to všude jako na Mácháči a nemůže se nic stát. Jenže občas to zkrátka nevyjde...
t
Čech na Jadranu je něco jako Čech v Tatrách.
Pro místní je "legendou".
V 11 v noci po návštěvě restaurace si jde zajezdit na člunu
To dost dobře nechápu
treba mel domluvene rande se sirenou...
"chorvatská jachta červeným světlem" - pro upřesnění, červeným světlem je jachta osvětlena při pohledu z levoboku, jinak pokud na jachtě bylo osvětlení v pořádku, byla dále osvětlena zeleným svtětlem na pravoboku, bílým světlem vzadu a v případě jízdy na motor ještě bílým světlem vpředu.
Nicméně stejně by mě zajímalo, jak mohl člun jachtu nevidět za měsíčního svitu. Pokud navíc narazil člun do jachty z levého boku (což z textu vyplývá, i když ne s jistotou), pak měla jachta navíc přednost. Kdyby jela na plachty, měla by přednost v každém případě.
Zkrátka opatrnosti na moři v noci není nikdy dost, a pokud v tom hrála roli neznalost pravidel, tím hůře.
Mám naježděno za pákami motorové jachty po Jadranu mnoho mil, ale z noční plavby jsem měl vždy respekt. Právě kvůli svátečním člunařům a plavcům.
no vypada to ze popili a frajer se rozhodl ze clun dopravi do mista pobytu ....