- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kensky prezident, 270 milionu, myslim ze v clanku je pricina dostatecne popsana.
Tak alespoň pod mostem nejel vlak.
Mensi zadrhel na ceste Cinanu k uplne kolonizaci Afriky.
Tyhlety čínské investice jsou cesta do pekel. Čína záměrně dává chudým zemím těžko splatitelné úvěry, aby je jednou v budoucnu měla v hrsti. Tamní politici to schvalují, protože z toho mají tučné úplatky, je to velmi smutné.
Tohle chování asi pochytila v Evropě a USA.
Hlavně že na tom mostě měli napsané pokrok, kvalita, bezpečnost.
Proč je "čínská kvalita" tak úspěšnou v prosazování se na světových trzích a světových světadílech. Proč nedokáže to samé Eurovia, Metrostav nebo ODS či Skanska cz. Jsou české a moravské ručičky horšími než ty čínské?
No jo... ono jak jsem taky videl v ruznejch dokumentech o megastavbach, tak primo v Cine, kdyz staveji mosty nebo mrakodrapy, tak si na to zvou jako dozor inzenyry a architekty ze zapadu... stavej to jinak samozrejme cinani, ale potrebujou nad sebou mit opravdu prisnej dozor od nekoho, kdo je to necha treba trikrat predelat, kdyz to odflaknou a nejedou presne dle planu a norem... Obavam se, ze jakmile nejakej takovej dozor na sebou nemaji, muze to dopadnout takhle....
A jak vypadá " Čínská " dálnice v Polsku ?
Info, zdroj : https://www.patria.cz/zpravodajstvi/2086733/jak-cinane-staveli-dalnici-v-polsku.html