Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německo umožní homosexuálům uzavírat manželství a adoptovat děti

Německo umožní párům stejného pohlaví uzavírat manželství a adoptovat děti. Příslušné změny občanského zákoníku v pátek schválil Spolkový sněm. V historickém hlasování získala legalizace manželství homosexuálů poměrně výraznou většinu. Bez problémů by změna, která má jasnou podporu veřejnosti, měla projít i za týden ve Spolkové radě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A10l59f92r22e49d 50D41e30l10o97n98g 4754352406330

Samozřejmě že lidé jsou lidé, ale slepě narozeným bych také nedával řidičský průkaz!

+1/−3
1.7.2017 13:48
Foto

M86i67l26o84š 17L50o35u90d58i87l 7363368306156

Manželství a případná adopce jsou především zákonem dané povinnosti a závazky které na sebe lidé berou dobrovolně. Ze zkušenosti ze zahraničí v případě gayů tím společnost nijak netrpí, žádný konec světa se nekoná, nikdo se nehroutí nad tím, že dva lidé stejného pohlaví si chtějí uspořádat svůj život právě formou manželství.

Státem je nadále podporována rodinná politika na kterou přispíváme formou daní všichni. A je správné tyto peníze, zákonem daná práva, povinnosti učinit dostupné pro všechny rodinné svazky - ať je jedná o rodinu kde je muž a žena, dvě ženy či muži.

+5/−1
1.7.2017 12:25
Foto

H16a73n15k61a 29T82o89u84f36a54r55o96v37á 6257449157713

Včera jsem zde uvedla názor jednoho sexuologa o tom, že nejvíc proti homosexuálům řvou muži, kteří se presentováním své nenávisti snaží zakrýt fakt, že by to vlastně strašně rádi prubli.

Proč proboha tolik nenávisti? Co vám udělali? Koušou? Kradou? Jsou na dávkách? Demolují své okolí? Okrádají vás na ulici? Já vím, podle vás jsou strašným příkladem pro vaše děti. Uvědomujete si ale jaký je to nesmysl? Nedovedu si představit, že bych svým dětem vtloukala do hlavy takové nesmysly a riskovala tím, že budou vlastní mámu považovat za píp. Ona je totiž už dávno jiná doba! Všude je spousta informací na toto téma, rozumný a vzdělaný člověk již ví, že se nejedná o nemoc, že jde jen a jen o jeden chromozom a že homosexuální dítě se rodí pouze v heterosexuálních svazcích. (sami uvádíte, že homosexuální páry děti mít nemohou)

Nejsmutnější na těch, kteří stále žijí v onom bludu, že homosexualita to a to a ono, je ta nevzdělanost, hloupost, tmářství, zabedněnost........

Nebo je to strach si přiznat vlastní orientaci, protože.....co by tomu řekli chlapi v hospodě?

+4/−1
1.7.2017 11:16

M14a95r53t57i73n 37J79a52n62d73a 7674437333226

a proč ne, pokud bude dítě zahrnuto láskou a péčí a nebude sloužit jen jako zdroj příjmu pěstounům. Jen mám obavy, aby s tím souhlasily i kamiony a dodávky

0/0
1.7.2017 11:08

R24i20c25h92a33r92d 24M16r56a43z12e40k 8708390209221

...ta fotka je moc soft, nema redakce nejakou ostrejsi akci?

0/0
1.7.2017 10:18
Foto

B20r55o53n25i31s39l76a57v 41G46a35b19r65y19š 2312509131

Na intenretu se toho válí spousty, proč tedy otravujete redaktora?

+2/−1
1.7.2017 10:30
Foto

H41a41n85k22a 31T20o21u57f97a48r19o55v43á 6657509417503

Dodejte něco z vlastního alba a basta!

+3/−1
1.7.2017 10:37
Foto

B62r21o89n17i90s83l43a66v 61G86a67b14r49y47š 2212609361

Trefa! ;-D;-D

...jasně, abychom viděli, jak to dělají správní chlapi. :-P

+2/−1
1.7.2017 10:41

M39i97c34h98a88e44l 41C67h33a89r67v12á96t 9799838763252

Známá scénka, kdy se rodiče a příbuzní žáka Hujera příjdou pozeptat na jeho prospěch, dostává zcela nový rozměr.;-D

0/0
1.7.2017 7:56

L55a20d59i94s50l56a52v 55K68u33d52l52a57c11e96k 8938160369519

Chapu ze homosexualove pan tatinek a pan maminka muzou mit dobre umysly ALE z pohledu heterosexualni male holcicky kterou koupe pan maminka muze jit o sexualni obtezovani muzem nebot ona rozdil zena muz chape jinak nez ji prideleni jakorodice. Tim se muze par homosexualu sobecky se zenouci za vlastnim neprirozenym pravem na deti dopustit zasadniho poskozeni vnimani sexuality u heterosexualniho ditete a tim poskodit jeho prava.

+2/−5
1.7.2017 1:41

L17e50n73k75a 58J49a66c92k74o64v63á 5177828373342

A jak to vnima holcicka, kterou vychovava pouze tatinek? Taky jde o sexualni obtezovani? A je vtipne, jak zduraznujete, ze jde o heterosexualni holcicku, co kdyby byla homosexualni, pak Vase skvela teorie platit podle Vas nebude?

+2/0
1.7.2017 8:08
Foto

B90r11o10n41i87s50l81a53v 29G21a87b24r75y88š 2692179891

Když vychováváte dítě Vy a Vaše žena, sobecké to není. Když bude dítě vychovávat lesba se svou partnerkou, už to sobecké je? Nerozumím tomu. Zkuste mi to nějak polopaticky vysvětlit.

+2/0
1.7.2017 9:27
Foto

H52a42n69k73a 81T44o11u54f82a63r76o89v15á 6257699257323

Již mnohokrát jsem se zde dožadovala vysvětlení, v čem že tkví ono neustále zdůrazňovaní sobectví. Dodnes jsem se nedočkala odpovědi.

+1/0
1.7.2017 10:16
Foto

B19r95o92n74i48s11l34a96v 53G63a69b35r90y13š 2142569721

Kdo ví, jestli se jí vůbec dočkáme... :-/ Ale prskat budou pořád. ;-D

+1/0
1.7.2017 10:31

J64i50ř67í 59Z19a65t98l85o14u86k15a62l 3248959281976

Řekl bych, že nejpřirozenější a nejspolehlivější je pořídit si dítě vlastní. I když i tam existuje riziko, že partnerka nebo partner Vás opustí a neumožní Vám se s dítětem stýkat. Jinak jste odkázán spoléhat se na druhé, že někdo jiný dítě porodí a někdo další Vám ho přidělí do péče. To může, ale také nemusí vyjít. A mimochodem, i dítě by mělo vědět, že pro jeho narození je třeba maminka a tatínek, a mělo by v rodině poznat mužskou i ženskou roli. Takže pokud vyrůstá v heterosexuální rodině, je to pro něj mnohem přirozenější.

0/0
3.7.2017 0:44
Foto

B52r78o73n23i25s13l41a44v 76G37a79b40r28y91š 2592719421

Znovu opakuju, že matka nemůže být jakákoliv a otec taky nemůže být jakýkoliv. Důležité je vytvořit rodinnou pohodu.

Jak se jinak bude cítit dítě, kterého matka po narození odložila do babyboxu?

0/0
3.7.2017 8:22

J41i60ř28í 57Z72a10t40l93o87u43k23a29l 3438399671516

Koukám, že v Německu to s tou náhradou obyvatelstva za přistěhovalce z blízkého východu a Afriky myslí zcela vážně. Z homosexuálních svazků se děti nerodí, proto je zcela racionální, že společnosti, které to myslí vážně se svým přežitím, podporují především lidi žijící v heterosexuálních vztazích a poskytují jim jisté výhody, například možnost uzavřít manželství. Není důvod homosexuály v běžném životě nějak diskriminovat, je to jejich věc a nikomu tím neškodí. Na druhou stranu ale pro přežití jakékoliv společnosti jsou třeba děti a ty se dvěma tatínkům nebo dvěma maminkám těžko narodí. A když už se dítě narodí mamince a tatínkovi, je pro něj také nejlepší, aby ho tito jeho biologičtí rodiče také vychovávali, i když ne vždy se to podaří. Homosexuálové ať se na mě nezlobí, ale v tomto pro ně místo nevidím, v tom jsou pro mě slepou větví vývoje.

+2/−4
1.7.2017 1:27
Foto

B36r48o34n40i43s57l60a19v 32G81a80b84r67y67š 2222369421

Nesmysl. Slepou vývojovou větví jsou neplodní lidé, nikoliv ti, s jinou sexuální orientací. Plodný člověk dítě mít může, neplodný nikoliv. A i kdyby - pořád je tady cca 80 % těch, co děti mít mohou. Mohou jich mít 5, 10 nebo 200, počtu se meze nekladou. Vidíte to snad sám na jedné naší minoritě, že se množí jako králíci. Musíte ovšem vzít v potaz také to, že nikdo není povinen mít děti.

+1/−2
1.7.2017 9:30
Foto

H29a81n45k98a 50T78o77u43f28a36r69o27v25á 6437979227883

:-) Jen zlehýnka jste se dotkl oné minority. Dovolila bych si na to navázat.

Nejen, že se množí jako králíci, ale z narozených dětí vyrůstají další ...nepracující, takže zvyšovat počet obyvatel tímto způsobem je silně kontraproduktivní. Z druhé strany, pokud by homosexuální pár mohl poskytnout dětem vzdělání atd., vychovat z dětí řádné občany.........To by ovšem nesměli již existovat zabedněnci hřímající, že homosexualita je snad i nakažlivá nemoc.

+1/−1
1.7.2017 10:33
Foto

B90r52o35n40i98s82l98a19v 34G89a29b54r36y30š 2302859851

A ještě víc zarážející je, že když tihle vysavači vychovávají děti, tak to běžným lidem vadí méně, než když chtějí homosexuálové uzavřít manželství a vychovávat děti.

+1/−1
1.7.2017 10:40

J23i56ř32í 51Z85a69t55l96o24u31k90a91l 3178489811716

Tak jistě, i homosexuálové mohou mít děti, problém je ale v tom, že v homosexuálním páru si dítě zcela jistě nepořídí, takže se bude muset jednat o mimomanželské děti. Navíc je otázka, kolik z nich v poměru k běžné populaci si dokáže vlastní děti pořídit. Neplodné lidi bych sem nemíchal, ti prostě mají problém, který nedokážou ovlivnit a snaží se s ním nějak vyrovnat. A jsou i lidé, kteří děti nechtějí a mají na to právo, případně lidi, kteří si nedokážou najít vhodného partnera. Problém je, že dohromady je těch lidí, kteří děti nemají, v evropských společnostech příliš mnoho a dětí příliš málo. Ale společnost, která chce přežít i do budoucna, musí podporovat lidi v tom, aby si pořídili děti, aby tyto děti zodpovědně vychovávali a aby je vychovávali pokud možno vlastní rodiče. To je osvědčený model, který na rozdíl od různých sociálních experimentů funguje, pro který je třeba heterosexuální vztah a pro jeho podporu rozumné společnosti vymyslely manželství. Nemám problém s tím, aby byli homosexuálové tolerováni, aby mohli uzavírat registrované partnerství, které řeší různé praktické problémy, ale mám problém s tím, že se z homosexuality dělá něco módního, co musí společnost za každou cenu podporovat. Přitom pokud zde převládnou lidi s tímto myšlením, dá se očekávat, že nás brzy nahradí jiné společnosti, ať už Vámi zmíněná minorita, nebo přistěhovalci z Afriky, a neočekávám, že ti by byli k homosexuálům nějak vstřícní.

0/0
3.7.2017 0:09
Foto

B77r75o69n11i12s30l98a45v 89G25a87b58r87y90š 2162489401

1) Když někdo děti mít nechce, těžko ho k tomu donutíte.

2) Nepodporuje se homosexualita, ale homosexuálové. A to z toho důvodu, aby se necítili méněcenní, neboť jim společnost denně dává najevo, že jsou nepotřební.

3) Pořád se píše, že je člověk všeobecně přemnožený. Z toho vyplývá, že neumřete poslední. A z toho taky vyplývá, že není nevyhnutelně nutné, aby lidstvo přežilo. Jsme tady jen na návštěvě. A jako návštěvník tady chci prožít spokojený život. Ne aby mi někdo diktoval, jestli můj partner bude manžel nebo ne.

0/0
3.7.2017 8:20

L38a30d51i89s46l15a82v 78K43u84d61l18a27c27e51k 8478810589549

Adopce by mela byt umoznena u paru ktere vlastni deti z hlediska biologickeho mit mohou a vlastni deti nemaji z duvodu zdravotnich. Homosexualu se to zjevne netyka nebot prirozenou cestou vlastni potomstvo mit nemohou.

+1/0
1.7.2017 1:24
Foto

H60a84n83k92a 57T85o61u69f80a96r18o32v24á 6517619787273

Ale nepovídejte! Oni jsou snad všichni homosexuálové neplodní?;-D

0/0
1.7.2017 13:33

M40a81r40c69e85l31a 67B44í46l36á 4717970452209

Takže ten zákon je proto, aby někdo mohl svému registrovanému partnerovi říkat manžel. Mně je jedno, jak mu říká. Ale proč zákon na přejmenování pojmů, které už svůj jiný význam měly.

+1/−2
30.6.2017 22:07

J16o42z61e86f 54P53a37u93c13h83l44y 3129818347624

a co na to Sharia? :-)

0/0
30.6.2017 22:05

J46a65r65o48s34l17a10v 27P83a74l62í26š57e20k 8583898710447

Svět se zbláznil ,,,slušně řečenoRv

+2/−3
30.6.2017 21:56

J85i12r88i 62V63o16n34d89r46a77c56e35k 5836492425815

A kdo je máma?

Na to se mě zeptal pětiletý kluk, když jsem mu ukázal fotku těch dvou partnerů z fota na úvodní stránce zpravy.idnes.cz. :-)

+3/−2
30.6.2017 19:40

L98a69d16i58s21l13a16v 24F76r22y91d37r78y82š53e93k 9713669948324

Měl jste svému pětiletému klukovi povědět, přece ten(ta)co kojí.:-)

+2/−3
30.6.2017 20:29

J72i83r12i 58V23o43n70d31r70a58c89e22k 5826752215875

Sice jsem se (ho) zeptal první, ale byl jsem překvapený jeho otázkou. Naštěstí mu stačila moje odpověď, že nevím. :-)

+2/−1
30.6.2017 20:34

L82e23n33k82a 95J73a85c51k23o96v21á 5637338613622

A na co jste se ho ptal? V uvodu pisete, ze jste mu pouze ukazal uvodni fotografii.

+1/0
1.7.2017 8:12

J27i54r20i 18V25o67n57d45r77a42c83e53k 5286322785535

Ano, ukázal jsem mu pouze úvodní fotografii se slovy "hm, máma a táta", na což on reagoval svojí otázkou.

V druhém příspěvku jsem se špatně vyjádřil, že impuls vyšel ode mne, omlouvám se.

0/0
1.7.2017 10:43

L70e65n21k58a 43J22a36c97k97o59v44á 5257328173962

Takže vy už jste ho přivedl na myšlenku, že na fotce je máma a táta, což vůbec jeho uvažování neovlivnilo. Možná kdybyste to zkusil bez své průpovídky, mělo by to alespoň nějakou vypovídající hodnotu. Takhle jste jen dokázal, že to rodiče ovlivňují to, že se děti nad podobnými fotografiemi nebo reálnými páry pozastavují.

+1/−1
1.7.2017 10:53

J19i95r72i 67V71o67n95d29r35a76c54e49k 5216302665295

Ano, máte pravdu, rodiče děti ovlivňují, s tím souhlasím.

I s tím, že děti se většinou při pohledu nad podobnými fotografiemi nebo reálnými páry pozastavují, kdo je kdo. Je jen otázkou, jestli a jak jim to rodiče/dospělí vysvětlí, jestli vůbec.

Moje průpovídka byla původně pro mě samotného (často si zprávy komentuji), on si tu hrál poblíž s autama. Slyšel, sám se přišel podívat, tak jsem mu tu fotku ukázal.

0/0
1.7.2017 11:43
Foto

H44a53n18k91a 67T49o13u82f41a83r19o27v17á 6227299557353

Pane Vondráčku, váš původní příspěvek byl ale úplně o něčem jiném. Poněkud nešťastně se z toho pokoušíte vykroutit.

Věřte tomu, že váš pětiletý syn dospěje a bude vás navzdory vašemu ovlivňování považovat za ...nemoudrého.

Jejda, napadlo mě......co když z něj vyroste homosexuál?

0/0
1.7.2017 13:51

J86i44r31i 58V20o81n44d74r45a85c81e87k 5716242775405

Paní Toufarová, svým původním - poněkud provokativním příspěvkem, jsem chtěl poukázat na to, že v dnešní době i tzv. jistoty se mění. Za mého mládí byla manželkou žena a manželem muž. Jako dítě jsem to tak chápal, a nikdo mi nemusel vysvětlovat, že i dva muži či dvě ženské mohou být manželé či tvořit rodinu.

Jestli mě bude považovat za moudrého či nemoudrého nevím, nechám to na něm. Bavíme se spolu o všem co ho zajímá a žádné téma není tabu.

Jestli z něho vyroste homosexuál se samozřejmě může stát. Pár jich znám a drtivá většina z nich jsou normální pohodoví lidé.

Diskuzi chápu tak, že jeden druhému může vysvětlit či dovysvětlit svůj názor či stanovisko. Samozřejmě ten druhý to může pochopit i jako "pokus o vykroucení se". Na to má samozřejmě právo. :-)

Mimochodem, ten pětiletý kluk není můj syn, ale synovec. Sama vidíte, že předpokládáte něco, co jsem nenapsal, a že díky diskuzi jsem Vám to mohl dovysvětlit.

0/0
1.7.2017 15:42

L40a10d71i23s24l39a68v 92F88r35y87d58r78y22š23e56k 9983249348844

Adoptované děti homosexuáli těm tito nenormální osoby pěkně motají hlavičku.

Normální rodina - otec, matka, dítě, děti.

Nenormální rodina - ???, ???, dítě, děti.

Jak se s tím srovnávají adoptované děti, příkladně když berou rozum?

+3/−1
30.6.2017 19:15

J44o69s33e71f 73K27o32m63e31n94d69a 3689409854767

Hlavičku motají dětem i rozvedení heterosexuálové, ty jste nějak opoměl.

+1/−1
30.6.2017 19:18

L21a57d41i20s56l75a38v 69F83r92y85d94r33y72š34e87k 9573899918944

No, to ano, ale zase zozvedení homosexuálové zase ještě více.

+2/−1
30.6.2017 20:28
Foto

B70r76o10n48i96s16l14a70v 92G65a29b27r91y44š 2112989661

Jak se adoptované děti srovnávají s tím, že je vlastní heterosexuální rodiče opustili?

+2/−2
30.6.2017 21:21
Foto

M13a76r19e16k 98R48a77i87d31a 4985901

Německo vždy něčím Evropu nakazilo a dotáhlo k dokonalosti.

+1/−5
30.6.2017 17:55

H95a17n22a 78K48r90i15v43a57n92e23k 2491705662753

V tomto pripade Evropa nakazila Nemecko. Prectete si v clanku, kolik zemi v Evrope jiz tyto snatky povoluje.

+1/−1
30.6.2017 18:01
Foto

B28r73o67n13i87s70l35a30v 53G22a81b88r70y38š 2312599751

Čekal jsem, kdy se sem dostanete. Vítejte u Vašeho oblíbeného tématu. :-)

Já bych rád, aby nás Německo nakazilo lepší veřejnou dopravou. Ale to nám s naší mentalitou nehrozí. Tak snad od nich odkoukáme aspoň homosexuální manželství a možnost adoptovat děti.

+2/−2
30.6.2017 18:05

H17a23n74a 85K53r49i78v10a39n66e50k 2731895362473

Jeste jedna poznamka: uzavrenim snatku prevezmou take zodpovednost za partnera; napr. pokud je jeden nezamestnany a skonci na socialce a druhy partner ma prijem, socialka tomu bez prace vyplati mene penez, protoze ho muze zivit ten s praci.

Pri rozvodu totez, tem majetny musi ev. platit alimenty, jak na nej, tak na deti.

+2/−1
30.6.2017 17:38
Foto

H48a33n29k14a 30T27o20u29f70a85r67o65v65á 6127439157363

Kdysi jsem četla studii známého sexuologa na toto téma. Kromě jiného napsal, že nejvíc proti homosexuálům pokřikují ti muži, kteří tak zakrývají touhu něco takového prubnout.

+4/−2
30.6.2017 17:32

H42a47n41a 57K91r88i74v33a88n12e57k 2131835562633

Hodne lidi jsou bi-sexualni, ale nechteji si to prispustit.

A mj., zeny jsou tolerantnejsi.

+3/−1
30.6.2017 17:35
Foto

M84a43r50e47k 18R27a39i57d96a 4925131

Tak čti dál Hanko. Je to hnusné.

+1/−2
30.6.2017 17:53
Foto

H10a85n83k23a 97T94o61u24f40a51r93o89v55á 6437549797403

Co považujete za hnusné pane Raido?

Já vám za to naopak klidně sdělím, že já považuji za nevychované tykat bez vyzvání sedmdesátileté paní. A to jsem velmi zdvořilá, když použiji výraz - nevychované.

+3/−3
30.6.2017 18:24

J25o61s26e86f 39K13r79o31u61p95a 7961188135887

Další pokus o prolomení řádu. Pokud jim dovolí adoptovat děti, což teď zdůvodňují dítětem partnerky, budou chtít víc. Těmto anomálním jedincům by se nemělo ustupovat.

+4/−8
30.6.2017 17:18
Foto

H44a64n88k88a 88T48o75u14f62a51r68o25v21á 6907539937143

Anomální jedinci! ;-D Zasekl jste se v dobách temna? Vsadím obuv na to, že bude-li "anomální jedinec" stát vedle vaší dokonalosti, houby poznáte!

+4/−3
30.6.2017 17:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.