Diskuze

ANALÝZA NEHOD: až čtyřicet procent obětí zemřelo v souvislosti s prací

Na evropských silnicích loni zemřelo přes 25 tisíc lidí. Podle unijní instituce pro bezpečnost provozu až 40 procent z nich zrovna bylo v práci, nebo do ní jelo. Dopravní experti vybízejí českou policii, aby kolonku „účel cesty“ zahrnula do záznamů o nehodách, a pomohla tak vzbudit větší zájem firem o bezpečí zaměstnanců. Policisté jsou však zdrženliví.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

podle myšlenkových pochodů úředníků EU, by měli zakázat pracovat!!!!!!

0 0
možnosti
Foto

Spíše by se měli jednoročně přeškolovat i ti co nejezdí jenom v práci, protože mnoho zaměstnanců řidičů se dostává do svízelných situací jenom díky tomu, že obyčejný smrtelník co se jen tak projíždí nemá tak čerstvé informace o změnách na silnicích jako ten co se přeškoluje každý rok. Takže taky jedna z variant na co by se mělo myslet.

0 0
možnosti
PM

Aha takže podle "expertů" bude zapotřebí profesní školení řidičů i v případě řemeslníků pojíždějících městem po zakázkách. :-) Školení a lektorů není nikdy dost!

2 1
možnosti
LS

No, vzhledem k tomu jaxe u nás jezdí to asi nutné je! Pokud by nebylo těch případů jako v ukázce za článkem...

0 0
možnosti
PB

P33e39t18r 51B95á52č67a

2. 7. 2017 10:16

Clanek hodny nasi slavne EU ;-D

Cim driv se rozpadne tim lip nebo z ni aspon vypadneme my.

1 4
možnosti
LS

Nikdy nic nepochopíš! A nebo nechceš, což je horší!

1 0
možnosti
Foto

Když zemřu na pracovní cestě, mám nebo nemám nárok na stravenku?

2 0
možnosti
DZ

Infrastruktura neodpovida narustajicim kapacitnim narokum. U nas jsou dalnice jedno velke parkoviste. Orkuhy mest chybi. Referencni test? Myslite tu klikacku na deset minut, kterou jde delat dokud to clovek nenaklika spravne?

2 0
možnosti
Foto

Tak školení referentů je akorát vejvar pro školící pijavice a jejich systém, za celých 6 let v pozici manažera jsem školitele neviděl, akorát jsem dostal potvrzení ....:-P

3 0
možnosti
LS

Ale v článku je, že je lepší pokec se zkušeným praktikem!

0 0
možnosti
Foto

Že by to bylo tím, že nejčastěji jezdí lidé do práce a z práce a pro většinu je auto výrobním prostředkem ? To je studie. Zní mi to jako "nejvíce pracovních úrazů se přihodí v pracovní době".

8 0
možnosti
MK

Vzhledem tomu, kolik času člověk stráví práci cestou do práce, mi to přijde jako ještě slušně číslo. Já najezdim za rok služebně takových 30 000, soukromě tak 10.

0 0
možnosti
SS

Nevim, jestli by nebylo presnejsi to vztahnout na projete kilometry. Pak by se mozna prislo na to, ze v souvislosti s praci umira vyznamne mene lidi.

Pak by mohl prijit nejaky bruselsky myslitel na to, ze omezi pocet kilometru najetych soukrome, protoze se zachrani 500 zivotu.

2 0
možnosti