- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby ten opilec nenechal zavřít zbrojovku v Martině mohli jsme je koupit od bratrů slováků.
A tak to vypadá, když si ministr myslí, že to je divadlo.
Jedno tohle stojí 250 milionů? To je snad celé ze zlata, ne?
Jen jestli to nebyla chyba, nedat šanci i ozbrojeným traktorům. Pokrokové sovětské zkušenosti mluví jasně...
Zkušenosti z WWII hovoří jasně, proč legendární tanky T34 předstihli německé Tygry. Ano, je jiná doba, ale byly lehčí, konstrukčně jednodušší a měly schopnost opravitelnosti a návratnosti do boje velice rychlou. Takhle se vybere složitý systém, který bude velice náročný na odborný servis a tedy logistiku. To pak bude dražší, než vlastní nákup. Copak my neumíme vyrobit něco na stávající platformě, kde by se využilo stávající zázemí, které nebylo úplně špatné?
Prosím, v čem tanky T-34 předstihly Tygry? Pokud se náhodou v bitvách střetly pouze tyto dva typy, tak vždy bylo zničeno násobně více T-34.
Tož designově se mi nejvíc asi líbí Lynx. Teď ovšem otázka, zda je Lynx i Feliciovzdorný?
Nebylo by lepsi ponechat jeste BVP a vymenit Pandury?
Není to na každoroční předvádění na Bahnech přemrštěný počet a cena?
CV90 je asi nejrozumnější volba. Doufejme že nebudou chtít nakoupit zase nějaké rakouské křápy. Navíc vyráběné v kooperaci se Seatem!
Ještě nevybrali, ale už ví, kolik to bude stát.
Klasika.
Spíše ví kolik si mohou dovolit utratit.