Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Propuštění Comeyho jsem doporučil, s Rusy jsem nejednal, řekl Sessions

Americký ministr spravedlnosti Jeff Sessions se nikdy nesetkal s ruskými představiteli v souvislosti s loňskou volební kampaní v USA. Řekl to v úterý senátnímu výboru pro dohled nad tajnými službami. Dále uvedl, že doporučil propuštění dnes už bývalého šéfa FBI Jamese Comeyho. Ten před senátory vypovídal minulý týden.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47i28ř58í 19Č24e63r93m88á22k 5840865988157

Co to, co to? Trumpobijci nepovažují Sessionsova slova za loženou a nezpochybnitelnou pravdu? To není možné, přece vypovídal POD PŘÍSAHOU, stejně jako jimi adorovaný Comey. ;-D

+2/−2
14.6.2017 9:41

J11o51s35e82f 56L53a60m47p94a 2534423125867

Zpráva od náměstka co ho ředitel nemá rád ;-D

0/−1
14.6.2017 8:34

J21o44s98e86f 33D37u50b 2372697954

Prezident tvrdí, že důvodem byla ztráta důvěry, média ale spekulují o možné snaze ovlivnit vyšetřování role Ruska během loňských prezidentských voleb v USA.

Tak média co se týká Trumpa dneska už jenom spekulují s nějakou ověřenou zprávou už se asi nesetkáme .

+2/−1
14.6.2017 7:42

M29i26c74h78a93e81l12a 43V82a44r25c37l98o91v37á 4722344572623

Média patřící do spolku s Hillary a Saudy byla ve volbách poražena a tak se mstí. Pokud se nepodaří vyrobit nějaký ten důkaz, měli by novináři začít páchat hromadné sebevraždy.

+2/−1
14.6.2017 7:44
Foto

J51a74r25o17s37l52a59v 89K35y60s59e58l76á40k 9545156667819

Někomu nestačí ani nahrávka setkání Trumpa s Lavrovem a šéfem ruských agentů v USA Kisljakem v Oval Office, kde měli přístup jen ruští novináři a kde se jim Donald pochlubil jak se zbavil problému z vyšetřováním jeho kontaktů na Rusko, když vyhodil "nutcracker" Comeyho.

Jeho dny jsou víceméně sečteny a on to jí sám ví. Počkejme si na ty slíbené

nahrávky s šéfem FBI, kterými Donald kontroval jeho nařčení z nátlaku na poslušnost. Tak vyhazoval lidi z vedení svého podniku, když mu nějak oponovali ale v politice to není tak jednoduché. Nyní se snaží vyhodit i speciálního vyšetřovatele, který má na starosti vyšetřit "Russiangate" a který

je pro něho moc nezávislý.

0/−2
14.6.2017 8:07

M74i66c64h92a20e59l66a 70V82a45r16c58l59o13v91á 4732274312133

Setkání s Lavrovem bylo oficiální.

+1/0
14.6.2017 9:47
Foto

K19a47r35e43l 90M75o81u32r85e47k 9951534853701

Comey napise knihu, dostane $5 milionu, ale ve vezeni si ty penize moc neuzije.

0/0
14.6.2017 7:31
Foto

J90a58r90o97s58l64a65v 49K65y69s23e82l75á10k 9555656137239

Tak Comey má na rozdíl od Donalda podporu veřejnosti téměř 60%. Donald již pod 30%, což je historicky nejnižší podpora presidenta v historii USA. Chce to

"vylétnout" výše, pane google pilote.

0/0
14.6.2017 8:29
Foto

K32a12r57e43l 48M32o72u26r37e36k 9801324853901

Haha, Truman mel 22% a W 25% a presto tam byli na dva terminy.

0/0
14.6.2017 9:10

A30d87a68m 53B11í74l68e66k 4466684801657

nevěřím, za všechno může Putin!! Aspoň tak to denně čtu.

+2/−2
14.6.2017 7:25
Foto

J30a18r10o81s76l29a44v 82K30y83s22e57l20á68k 9345426367399

Putin prohlásil, že to byla práce nezávislých vlastenců a Kreml za to nemůže. Myslím, že kdysi řekl něco podobného o ruské angažovanosti na Ukrajině.

+1/−2
14.6.2017 8:10

Z68d43e82n32ě62k 86G41a12b64a37š 9542654649873

Blbost, rekl ze je to mozne ze to mohlo byt rusove ale pak to byly vlastenci nla bla.. ale nic nepotvrdil tak nelzete...

+1/0
14.6.2017 11:31

M62i82c12h64a25e55l59a 60V86a12r70c46l74o21v43á 4412504352393

Budou se muset vyrobit nějaké důkazy jinak to skončí ostudou intergalaktických rozměrů. Tolik úsilí, tolik času a důkazy nikde. Vše je založené na zhrzenosti tábora Hillary a přesvědčení bývalého šéfa FBI.

+4/−5
14.6.2017 7:07

J17i98ř46í 81V96e54č23e49r74e64k 4179380630283

Co s tím má prosím Hillary? Nemá,jen tak náhodou, ředitel FBI dost dobrý přehled nejen ve vyšetřování? Nebude mít přece jen větší přehled a více informací než vy? A jak víme,ve veřejném slyšení nesměl použít důkazy.

+2/−3
14.6.2017 7:29

M33i93c37h66a69e26l80a 79V18a55r80c61l26o21v30á 4672324862283

Nemáte pravdu. FBI ani CIA či jiná agentura žádné důkazy o vměšování se nemá. Jde pouze o tvrzení že k něčemu takovému došlo.

+2/−2
14.6.2017 7:40
Foto

J36a57r87o25s10l14a20v 12K15y84s94e79l72á16k 9275506267169

Jen blábolíte,madam.

+1/−2
14.6.2017 8:12

M74i79c19h57a36e90l90a 11V45a37r11c28l16o41v29á 4202374702453

Fakt? Tak kdy kdo a jaký důkaz někdo předložil?

+1/0
14.6.2017 9:49
Foto

J78a36r62o59s23l74a94v 22K75y17s54e97l69á14k 9615576167189

Nyní dvou bývalých šéfů FBI, madam "knowitall":-)

0/−1
14.6.2017 8:11

M77i30c96h34a97l 67F81i10s85e77r 4633592621787

O čem by místní média psala. Alespoň jeden článek proti Trumpovi, pak druhý o tom, jak GB bude brexitem bita a zbytek je o ničem. Hlavně ne o tom, jak CNN děla fake reportáže a jak překrucují media skutečnost.

+4/−5
14.6.2017 5:58

J56i15ř47í 78B21ř30e94n82d41a 5785247934898

Media neprekrucuji skutecnost. Psat clanky proti Trumpovi je nesmirne lehke, jelikoz prakticky denne dela ostudne prehmaty.

+2/−2
14.6.2017 7:07
Foto

J39a41r24o53s82l23a11v 58K49y47s53e37l94á76k 9225876267579

Dobrý Google pilot by tohle nikdy nenapsal, protože to místní media jen přebírají z medií světových. A ten Brexit ještě není ani jistý, jen GB je již nyní "bita"

tím, že GBP ztratila od vyhlášení výsledku referenda 20%. Fake news indeed,mate:-)

0/−2
14.6.2017 8:26

P14a76t52r68i71k 34R79o46k60o29s 8162679924502

a klauniada pokracuje

+3/0
14.6.2017 4:06

M76a58r70t46i37n 87H62u60d29e43c33e27k 3343539269913

Jen aby se casem nezjistilo, ze tam v FBI meli bordel a sel ven za neschopnost. A ted kolem kope aby dostal nejake jine pekbe mistecko u antiTrumpovcu. Ani bych se nedivil.

+6/−3
14.6.2017 1:25
Foto

J63a42n 19K72u65l55í48s58e27k 8977273388761

To se divit rozhodně nebudete, neboť Comey demonstroval svoji neschopnost nejen činy, ale svými slovy před komisí Senátu hlavně když řekl, že se nechal zastrašit Trumpem. Co je to za ředitele FBI, který má strach před svým hlavním šéfem?

+1/−1
14.6.2017 1:49

M32a51r31t55i66n 51J80a84n38d27a 7944567613866

demokrati dnes dostali od Sessionse kapky, jsou jak spráskaní psi, už se těším na nářky ve "fakenews";-D

+4/−6
13.6.2017 23:36

M31i34l68a64n 69Z60e13i38d44l68e30r 2892881576239

Jo, od tebe taky dostali naložíno;-D

+4/−6
13.6.2017 23:50

R23a30d24o12v33a50n 55S87ý18k94o22r21a 6374345254230

A co teprve IVANKA ;-D

0/−3
14.6.2017 0:21
Foto

J26a14r67o26s34l58a43v 57K76y72s93e17l61á35k 9765616337719

Nevím jaké kapky dostali od starého poplety, který většinou odpovídal na otázky nevím, nepamatuji se, musel bych "rack my brain" , musíte mi dát více času na přemýšlení atd. Jen se ukázalo, jaké nemehla si Donald nechá a proč. Hlavní je

absolutní oddanost veliteli.

0/−2
14.6.2017 8:20
Foto

M25a95r80t53i37n 46F75a45l59t68ý56n 9491756134298

A co byste chtěl slyšet nebo na jeho místě říkat?

To je přeci jen těžší než držet za řidítka motorku,která vám možná ani nepatrří a "odborně" mlátit slámu na diskusi iDnesu ;-D

TOHLE je pane vyoská politika.

0/0
14.6.2017 9:34

M54i14l85a31n 40Z87e64i85d65l34e59r 2552481356829

Během 90 minutového slyšení nejméně 6 odkazů Jeffa Sessionse na exekutivní právo ochránit "soukromí" konverzace s prezidentem a zdejší konspirátoři o tom ani ťuk? ;-)

0/0
13.6.2017 23:29
Foto

J28a60n 86K64u19l28í41s71e75k 8317503888971

To právo samozřejmě má, proč by musel Sessions vykvákat všechno, co si s prezidentem kdy povídali v soukromých rozhovorech? Oni přeci spolu mohou soukromě mluvit nebo ne?

+1/0
14.6.2017 3:01

M73a11r37t96i89n 86B17u30s90i40d91e83a 4593190

Z tohoto nebyl on-line přenos? Hmmm...toto asi neslibovalo senzační odhalení..

Trochu mě překvapuje, že tak profesionální (jak by člověk čekal) instituce jako FBI pracuje jen s nějakými domněnkami jako ..třeba nějaká utajená schůzka.. kterou si tento dovolí pod přísahou popřít..

+7/−3
13.6.2017 23:05

M25i28l76a89n 37Z19e76i50d95l61e21r 2932101226419

A nelhal Sessions náhodou, když byl pod přísahou?

Stejně jako Comey nebo Clinton?;-D

+1/−3
13.6.2017 23:17

M19a10r88t98i66n 22B63u96s62i64d60e28a 4613360

Já jsem ale nikdy netvrdil, že Comey lhal pod přísahou.

Já jen tvrdil, že Comey odpřísáhl pouze své domněnky.. nikoli fakta. Kdežto tenhle odpřísáhl nějakou skutečnost (která by mohla být zdokumentovaná v případě křivé přísahy).

0/0
13.6.2017 23:35

M29i94l80a58n 18Z26e53i97d40l23e79r 2312331156759

To jako, že nejdříve rekl domněnky a pak je odprisahl? Nebo jak? ;-D

Zatím spise tu omíláte své vlastní domněnky.Porad do kola.

Zkuste si třeba pustit komentář Fox News par hodin po Comeyho výpovědi, proletnout prepis jeho výpovědi. Ony domněnky vzdy následovaly po odkazu na informace v tajném režimu.

0/0
13.6.2017 23:48

M84i94l85a 93V88r81b40o12v84a 2927967605311

Fox news????? You've got to be kidding.

+1/0
14.6.2017 0:51

M24i34l75a89n 24Z23e75i66d40l45e91r 2952871206699

Fakt, ze jde o Republikánům nakloněnou stanici neznamená, že udalosti kolem Trumpa ignorují.

0/−2
14.6.2017 1:18

M75i28l44a87n 58Z31e76i68d73l34e72r 2542881916949

No mě zase překvapuje Vaše hra na nestrannost a objektivitu. To si nevyberete;-)

+1/0
13.6.2017 23:19

M65a21r65t31i83n 15B46u88s16i19d38e18a 4543590

No, v případě Trumpa jako takového jsem nestranný. Stále nevím, co se z něho vyklube. V něčem je působivý, v něčem jsem z něho rozpačitý.

Ale v případě téhle konkrétní kauzy jsem spíše na straně faktů než domněnek a účelových konstrukcí.

0/0
13.6.2017 23:39

M93i96l10a70n 70Z36e65i57d19l12e10r 2462651126649

Fakta? Co napriklad jeden priklad z mnoha?

Senator: Pane rediteli , jste osobně presvedceny, že Rusko stalo za akcemi ovlivňující volby

COMEY: Ano nemam o tom sebemenších pochybností.

Senátor: Co Vas k takovému tvrzeni opravňuje, jake máte pro sve tvrzeni dukazy?

Comey: poznatky ze šetření FBI. Pochopte ze o důkazech nemám oprávněni hovorit ve veřejném slyšení.

Busidea: Domněnky,domněnky, domněnky

A tak bychom mohli pokračovat

+1/0
14.6.2017 0:01

M50a67r86t74i44n 78B80u40s65i35d63e38a 4393380

Ano, i tohle jsou domněnky. On se jen domnívá, že má důkazy (stejně jako se Američané domnívali, že mají důkazy o Saddamových ZHN apod). Jde o to, jestli takové důkazy obstojí po předložení. A i když neobstojí, on nelhal, protože on je považoval za dostačující a přesvědčivé (třeba že IP adresa nějakého hackera směřovala do Ruska atd).

Prostě i takový Šlachta se neustále dovolával toho, že není oprávněn hovořit o utajovaných skutečnostech a napínal veřejnost...aby nakonec s ničím zásadním nepřišel. Ale jistě se domnívá, že přišel s bůhví čím.

Prostě jsou-li nějaké důkazy, musí je někdo posoudit...a nemůže vás někdo pořád držet za koule pouze s pouhým odkazem na ně. A je divné, že je dosud nikdo neposoudil, když jde o takovou hrůzu, jak toto divadlo stále naznačuje.

0/−1
14.6.2017 0:28

M77i29l22a32n 18Z78e36i71d83l28e64r 2392171116639

Ach tak. No už Vám rozumím;-D

0/0
14.6.2017 1:23

B31o47h49u44m34i64l 51V51a43n19ě80k 5232665442446

Pane Zeidlere,

mohl byste sem překopírovat konkrétní originální anglickou část slyšení, jejíž český přepis tu vydáváte za fakta? Poté co jsem opakovaně prohledal celý kompletním přepisu Comeyho svědectví, si dovoluji tvrdit, že v něm to co tu uvádíte ve vámi uváděné podobě a smyslu rozhodně neexistuje neexistuje.

www.nytimes.com/2017/06/08/us/politics/senate-hearing-transcript.html?_r=0

Jediná aspoň trošku se přibližující část v onom přepisu je"

"BURR: Do you have any doubt that Russia attempted to interfere in the 2016 elections? COMEY: None."

Překlad se však od vaší verze značně liší:

"BURR: Máte nějaké pochybnosti o tom, že se Rusko pokusilo zasáhnout do voleb v roce 2016? COMEY: Žádné. "

Pane Zeidlere,

pokud nedoložíte přesné místo z originální anglického přepisu Comeyho výpovědi, který tu vydáváte za jeden příklad z mnoha, jak předkládáte FAKTA, pak byste neměl pokračovat v šíření vašich DOMNĚNEK.

+1/0
14.6.2017 2:40

J16i97ř36í 29B40ř81e86n23d56a 5325377774838

V cem je Trump pusobivy? V hulvatskem chovani, schovavani svych danovych priznani, neznalosti sveta, podvadeni manzelek, podvadeni zakazniku, oblbovaniekonomicky nejistych volicu falesnymi sliby?

0/−1
14.6.2017 7:13

M68i19l15a70n 78Z75e43i87d24l92e14r 2722361776779

Online přenos z toho samozřejmě byl.

0/0
13.6.2017 23:30

M22a37r65t69i37n 48J21a66n13d87a 7704807433336

hm, tak to vypadá, že libtardi kromě vykonstruované ruské kauzy nic na Trumpa nemají. Kdyby měli, bylo by to dávno venku.:-)

+9/−6
13.6.2017 22:50

M92i22l95a85n 67Z82e34i14d19l44e89r 2102561906149

Jando, je samozřejmostí že se od Sessionse očekávali obstrukce, z čehož ho ostatně někteří senátoři nařkli. Zjisti si jak dlouho trvala Watergate.

Je jisté, ze se tu ještě během necelých ctyr let nadřeš s prežvykovaním jedné a té samé fráze.

Nebo možná ne, Doník bude muset chtě nechtě zaujmout nějaké zásadní rozhodnutí v neprospěch Putinova režimu, tak aby se pachuti z přímého paktovaní s Rusy zbavil.To bude tvůj konec jeho adorace :-/

+5/0
13.6.2017 23:14

M31a55r13t14i19n 11J28a65n67d50a 7444567523116

jasně, tvůrče mylných teorií...;-D

...Víš že má Péťa zase půlroční ban?

0/−4
13.6.2017 23:21

M82i17l94a98n 64Z31e80i18d85l68e93r 2532171286309

To nevím a ani mě to nijak nezajímá, já narozdíl od tebe nemám čas sledovat co se ve virtuálním světě diskusních fór děje.

Pokud ti udělá radost takováhle prkotina tak to o tobě svědčí hodně, tvůrče

+1/0
13.6.2017 23:40

M78a37r91t29i62n 80B41u67s76i34d31e73a 4553380

Ano, na téhle kauze mi vadí právě to, že jejím skutečným cílem je dotlačit Trumpa "zaujmout nějaké zásadní rozhodnutí v neprospěch Putinova režimu, tak aby se pachuti z přímého paktovaní s Rusy zbavil".

A nevadí mi to ani tak konkrétně kvůli Rusům...ale spíše z principu, jako způsob politiky..účelové vykonstruované divadlo jako nástroj nátlaku k prosazení určitých cílů.. Prostě oblbování a zastrašování lidí..

+3/0
13.6.2017 23:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.