- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Znacna cast viny lezi na naproste neschopnosti ceskeho statu. Pred X lety se podepsala mezistatni dohoda o tom, ze bude dalnice Viden-Brno, aby se zlepsila bezpecnost a take rychlost spojeni. Situace je takova, ze zatimco mezi Vidni a ceskou hranici to je jiz temer hotovo, tak na ceske strane se jeste ani nestihli dohodnout, kudy to presne povede. Ministr dopravy se haji tim, ze udajne schvaleni uzemniho planu ma na starosti starosta Brna, coz je tim padem asi o tom, ze dostal namazano, aby se nic nestavelo, protoze nova dalnice by nevedla kolem jiz postavenych benzinek...a cesky stat neni schopen akce, jako vzdy. Koneckoncu D1 to naprosto ukazuje...proste traparna...dokud se tam nevyseka nejaky politicky sasek, tak se nic nestane...
Jen pro upřesnění:
Úsek dnešní D52 z Rajhradu do Pohořelic se začal stavět v roce 1992 a do provozu se dal v roce 1996. Československo/ČR tehdy mělo nachystané peníze a bylo připravené ihned stavět další úsek z Pohořelic na rakouskou hranici. Během té doby se Rakousko nebylo schopno ani rozhodnout, kde by měla dálnice překročit hranici. Byly varianty u Mikulova, mezi Dobrým polem a Březím nebo dokonce u Nového Přerova. Česká strana proto dostavěla úsek jen do Pohořelic a čekalo se na rakouské rozhodnutí.
No a když se před pár lety Rakousko konečně rozhodlo a domluvila se varianta u Mikulova, tak už nebyla vůle a peníze na české straně.
Zase klasický nedělní polský závod za prací do Rakouska.
Nechápu, že tam pokaždé nehlídkují policajti, měli by žně. Rychlost, nedodržení bezpečné vzdálenosti, nebezpečné předjíždění - a tentokrát to nevyšlo.
jazdim tam raz, dvakrat tyzdenne, priznavam ze 70tku nedodrzujem, suhlasim, policajtoc som tam za posledny rok nestretol, maximalne colne v Mikulove, ale poliaci vedla mna frcia minimalne 110 a to si niekedy pripadam, ze sa tou 85kou vleciem a brzdim vsetkych a som za debila...
D52, D52, D52.... sice to Poláky nenauci řídit, ale tezko Vam nejaky přejede do protisměru...
Siroka rovinka kde je 70kmh .. Kterej idiot zase spechal a navic cumel jinam nez pred sebe???
tam som 70tkou nestretol este nikoho... 90 je tu vsetkym malo... potom to tak dopada.
jazdim pravidelne tento usek do Mikulova vykladat do Grillu, ale jak sa tam dokazu niektori, zvacsa kierovci, ponahlat s devatmiestnymi dodavkami, to teda mam dost. ono rovinka, ja 95 na tempomate a nonstop je dakomu malo, furt ich mam na riti prilepenych...
Cizinci? Jak už bylo uvedeno níže, zase asi Poláci. Jejich chování na našich silnicích je zpravidla děsné.
vcera me na silnici I/43 mezi Letovicemi a Brnem v jednom useku taky predjizdel takovej... dvojita plna, ja jsem se strachal 80kmh za brzdicem ktery jel predemnou. Psonek za mnou s videnskou spzkou na to sral a pres dvojitou plnou nas predjel oba, jak kdyby nemohl pockat tech 20 sekund kdy zacinalo stoupani a dva pruhy... Protijedoucimu autu se vyhnul o necele 2 metry..
No tam úplně stačí když spadne surfař do vody a je to hned - podívej se na něho
zvlasni fotky.. clovek by si nemyslel ze je to dalnice
Neni to dalnice. Je to klasicka jednopruhova jednicka. Co tam mate dal?
Hlavni tah na Viden - cesticka na hrazi rybnika - ostuda evropskych rozmeru.
Spíše Vaše ostuda, že pletete páté přes deváté. Dvě stavby, které zmiňujete (silnice na břehu rybníka) spolunijak nesouvisí. Císařská silnice Vídeň – Brno – Olomouc – Slezsko, zvaná„slezská“ či „těšínská“, byla vybudována v letech 1727–1740. A to ve stopě silnice, která tamvedla od nepaměti. Zatímco vodní dílo Nové Mlýny bylo vybudováno teprvenedávno, a to v 70. až 80. letech 20. století. Tedy cca před půl stoletím. Krom toho, Brno - Vídeň není žádný hlavní tah, naopak je to z Polska i od Prahy zajížďka. Hlavní tahy jsou Praha - Jihlava - Znojmo - Vídeň, a Warszava - Ostrava - Hodonín - Břeclav - Vídeň.
Nedivil bych se, vždycky tam nějakýho mám nalepenýho na zadku !! Nějaké omezení rychlosti je nezajímá bohužel. Pak to odnesou i nevinní :(