Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Polák nechtěl platit startovné, pro medaili si doběhl s falešným číslem

Podvod v amatérském půlmaratonu vyšetřovali v minulých dnech v polském městě Kielce. Pro medaili si tam totiž doběhl závodník s falešným startovním číslem. Nechtěl totiž platit startovné. Na chybu upozornil držitel stejného, ale originálního čísla. Podle pořadatelů podvodník zprvu neprojevil ani kapku lítosti, nakonec se však omluvil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M97i44c62h89a26l 19J46a38r75o46š 7734500742735

Někdy zkusím načerno pochod Praha-Prčice převlečený za falešného turistu, jestli mě odhalí.

+1/0
12.5.2017 8:37

J58a51r30o62s94l60a97v 47P24o97l39e64n54s86k70y 5796254669

Konec dobry, vsechno dobryR^

+1/0
11.5.2017 11:33

M76a21r67t36i39n 32J12e39d94l90i31č47k24a 7289142857

"Jestli je to tak jak říkáte, tak jste jako vždycky první vy. Já ovšem musím trvat na opakování ceremoniálu!!":-P

+2/0
11.5.2017 11:33

J37a86n 82C50o86n32s18t59a29n63t60i61n 1632581663950

mě úplně fascinuje, jak tu někdo koreluje s názorem, že si může běhat kde chce a s čím chce na sobě. to jako vážně? ok, pravděpodobně si myslíte, že při Barum Rally si může jezdit po těch cestách s nalepeným číslem kdo chce a kdy chce, že? a druhá věc: kecy o tom, že za trochu vody platit peníze je nesmysl a nic jiného nedostáváte? vážně? dostáváte místo v komunitě, organizaci závodu, zabezpečení trati, lékařský dohled, čip, možnost úschovy věcí, občerstvení a dalších x dárků a drobností po doběhu včetně nadstandardních služeb zdarma. dostáváte organizačně plně zajištění zážitek. můžete si jít kdykoliv zaběhat zcela zdarma, ale určitě ne např. v sobotu v 19:00 centrem Olomouce se vším servisem, o kterém píšu výše. tak za to platíte, fakt to je nepochopitelné?

nevidím jediný důvod v tom, proč by měl někdo, kdo za závad nezaplatit, zabírat místo na trati a otravovat ty, co zaplatili.

+11/−1
11.5.2017 11:01

M31a17r72t62i16n 31K22r97u60t64ý 1658171269765

no, myslím, že se ze sebe chlapík udělal pěkného pitomce a že byl po právu potrestán zveřejněním "příběhu". Pokud tedy nemá samé podobně vykutálené kamarádíčky.

0/0
11.5.2017 11:27

I83r20e59n67a 59N83e96č73a78s54o13v17á 9169743707509

Pokud pořadelé dělají akci ve veřejném prostoru může si tam každej běhat jak chce.

Pokud servis organizátorů jako občerstvovačky apod nevyužívá nevidím v tom nejmenší morální provinění...

+3/0
11.5.2017 11:49

J74a45n 33C35o25n16s55t51a79n15t73i83n 1892321653110

vážně? jsou silnice, po kterých se jezdí Barum Rally veřejné? jsou. projeďte se tam v průběhu soutěže...

mimochodem, proč si ten polák tak složitě vyráběl falešné číslo, když tam mohl běžet i bez něj?

0/0
11.5.2017 11:59

I43r52e79n50a 11N95e98č82a98s57o38v27á 9599973247479

Číslo si připnul z loňska nic nevyráběl..

A jestli si pořadatelé trať nejsou schopni zabezpečit trať tak co za těch 1000 kč startovného dělají...

+1/−1
11.5.2017 12:06

J36a19n 89C29o83n90s60t77a64n18t86i53n 1192221823560

proč si připnul číslo z loňska?

0/0
11.5.2017 12:09

K88a11r73e63l 94V30o48m78á46č49k36a 4661772378903

díky, kapitáne Osvěto. R^

0/0
11.5.2017 14:10

F81r89a36n57t80i41š46e27k 52M90í12č85e92k 1182540732

Jinak doběhnout si pro medaili znamená v dnešní době, že doběhne do cíle, kde všichni dostanou medaili. Ne že se umístí na medailových pozicích - tak drzej by zase nebyl a hlavně, v ten moment by se okamžitě ozval dotyčný, ne až druhý den. Pozici na bedně si každý hlídá.

+2/0
11.5.2017 10:48

F85r74a81n38t57i33š60e51k 16M70í20č82e43k 1632930982

Takových je, cha cha ... ale nikdy jsem nečetl, že by z toho byl hlavní článek na iDnesu. Čip neměl, ve výsledcích tedy není a pokud dostal medaili, i když neměl číslo (nebo měl, ale jiné), je to chyba pořadatelů. Podotýkám, že jsem běžec a mám odběháno spoustu závodů.

0/0
11.5.2017 10:43

M36i26c15h63a81l 63B12a24š51t83a 6314710925444

Za ty prachy a neměl chip ? Cip jeden. Takže si za to můžou vlastně pořadatelé sami, že si neumí odkontrolovat neplatící účastníky. Šetřílci. To by na takovém metalovém fesťáku neprošlo ... btw. pro jednodušší klikaře-minusáře : dovedu si přestavit webovou běhací licenci, patřičně technicky podepřenou. Jenže to by se museli Pšonkové domluvit a nechtít z toho tak trochu porýžovat (porzyrźovać).

0/0
11.5.2017 11:05

F55r69a90n75t49i91š95e97k 42M57í39č84e51k 1202300622

Jako běžec a zároveň pořadatel závodů můžu říct, ano za to si pořadatelé mohou sami. Naopak o metalových fesťákách nevím zhola nic a do diskuze o nich bych rozhodně nevstupoval, protože o tom vím kulový (lidově tzv. prd). Jinak tato hlavní zpráva iDnes je na úrovni zpravodajství "v Hradci Králové byl ve voze MHD odhalen čený pasažér".

+1/0
11.5.2017 11:13

V82á87c96l12a58v 75K13o90p91ř32i71v66a 1854730125871

Tak Františku jistě víš, že ne všechny závody běháme čipovaní.

0/0
11.5.2017 11:28

F58r70a25n50t91i66š24e11k 13M38í82č56e34k 1952220912

To jistě ne, ale to nejsou závody za 150 zlotých. Navíc o takových závodech se rozhodně nepíše na titulní straně, takže by mě ani ve snu nenapadlo, že by to mohl být závod bez čipu - když už měli registraci dopředu. Prostě se z komára se velbloud.

0/0
11.5.2017 12:15

M92i88c10h42a74l 89B85a78š66t10a 6834260295384

No metalový fanoušci jsou různé existence, ale všichni chápou, že pokud si své idoly chtějí užít, tak za to musí zaplatit. A nééé málo. Na druhou stranu za čtyřdenní MoR ve Vizovicích max. 1800 Kč. Tedy honoráře, techniku, pořadatele a spoustu dalších věcí až po pronájem areálu. Proto mi ten litr za "pár" kilometrů uzavřený večejný cesty + pár cetek v korunové hodnotě přijde zatraceně hodně. Dobrá, na MoR přijede skoro 20.000 lidí, na běh rekněme do tisíce či dvou. Jenže produkce je tak hlasitá, že si to může užít i spousta lidí mimo. A ty nikdo nekasíruje. No a to hlavní - máš vstupenku, vejdi. Nemáš ?

0/0
11.5.2017 11:42

F21r68a55n50t35i79š93e79k 70M26í72č95e98k 1292920552

Jasně, já to chápu, bohužel běh a zejména ten na dlouhé tratě se prostě nedá ohlídat, klidně tam může někdo skočit na trati (a to se u velkých závodů, nejen běžeckých, ale i cyklistických, i děje). Nicméně na konci nikdo nechce medaili z pochopitelných důvodů, ba většina snad ani cílem neproběhne. Je to prostě podobné jako s těmi, co poslouchají za plotem. Ale určitě to není na zprávu na iDnes.

0/0
11.5.2017 12:19

M19i79c73h96a72l 68B23a67š84t45a 6834910825964

Souhlas.

0/0
11.5.2017 12:48

M17a49r64t23i95n 85K37r67u93t58ý 1958781429745

já myslím, že příběh se z toho stal až ve chvíli, kdy ho pořadatel našel a on se mu vysmál. Tím si zavařil. Já myslím, že je dobře takové na takové vykuky ukázat. Konec konců u nás si jeden "běžec" docela dlouho zkracoval závody a umísťoval se vysoko v kategoriích. Trvalo docela dlouho než se ho podařilo identifikovat a odhalit. A dokud se věc nezveřejnila, vesele "závodil" dál.

0/0
11.5.2017 11:30

J24a34r11o78s53l82a34v 76P82o60l78e87n98s43k75y 5596724589

Byl to takovy fantom maratonu. Vpasoval se mezi bezce , zvitezil a opet zmizel ;-D

0/0
11.5.2017 11:35

J93a89n 41H18o14r27s25k54ý 2126470487265

Je to všechno o individuálních pocitech a o možnosti volby. Když jsem byl v Praze poprvé, tak za tu Smetanovu Vltavu na startu a za ten pocit v cíli bych dal býval i několikanásobně víc, než tehdejší startovné. Dnes už bych vůbec nedal několikanásobně, dokonce bych nedal ani současné startovné. Ale absolutně nebudu plakat nad jeho výší. Komu to stojí za to, zaplatí, komu ne, nezaplatí. Jak prosté! A vymýšlet bejkárny jako ten Polák může jen excentrik nebo hlupák.

+10/0
11.5.2017 9:32

M51i93c63h66a63l 17B66a58š64t39a 6654140445174

Souhlas. Ještě tak smět běžet zadarmo resp. za (přiměřené) náklady a pak "ani popel".

0/0
11.5.2017 10:40

J86o92s90e74f 97Š32o30l48t84e82s 8254968600383

Slušnost lidí se nám jaksi vytrácí... Ale ono se není čemu divit. Naši nejvyšší představitelé země se chovají jako děcka na pískovišti, a ono příklady táhnou.

+1/0
11.5.2017 9:32

J38i31n39d44ř43i39c46h 14H79r19a64d52e16c98k38ý 6605749142682

koukám, koukám, ale já tě tu nemám! jsi ty vůbec zdejší?!

0/0
11.5.2017 9:27

M19i37c61h20a71e49l 92C28h12a19r79v50á66t 9559378303422

To mu nepřišlo, že je to nefér k tomu dotyčnému, kterého svým podvodem připravil o zaslouženou cenu?8-o

0/0
11.5.2017 9:18

J98i31n69d15ř70i81c22h 81H20r55a26d30e19c33k18ý 6215379502102

dotyčný ale nepřiběhl na medailovém místě

0/0
11.5.2017 9:26

M75i20c67h93a49e20l 44C94h98a67r97v95á77t 9779958603522

Jako dotyčného jsem myslel závodníka, který si startovné zaplatil a zřejmě i první místo odmakal...8-o

0/0
11.5.2017 9:37

P43a63v48e55l 48K38r60á93l 5750979914848

Pochopil jsem to tak, že na medailové pozici byl ten falešný. Ten pravý tak dobře nezaběhl. I proto se na to asi přišlo, že pravý závodník se viděl ve výsledcích napsaný na prvních místech.

+1/0
11.5.2017 10:20

R71o39m38a15n 36M54a31r41t36í29n93e36k 3853230240228

Z textu chápu to, že dostal tu medaili kterou dostávaji všichni účastníci, k tomu se napil a posvačil během závodu. Z komára velblouda.

0/0
11.5.2017 10:37

H58o48n52z23a 72F64á76t73o12r 2549375814160

Mohl se s ostatními jenom proběhnout, ale ne se nechat omedailovat. Do doby, než převzal občerstvení nebo medaili bych mu snad ani nic nevyčítal.

Já bych ale teda nad 250 korunami za takový běh hodně váhal. A to rozhodně není to nejdražší, co se v dané kategorii běhů dá pořídit. Když se mám rozhodnout mezi silničním 20 km během za 250 - 500 Kč (v ceně obvykle jen pití a někdy malý upomínkový předmět) nebo mezi 5 - 15 km krosem za 0 - 50 Kč (v ceně obvykle nic nebo pití) nebo 3 - 12 km závodem v orientačním běhu za 90 - 200 Kč (v ceně pití a mapa, jejíž vytvoření stálo typicky desítky tisíc), mám vcelku jasno.

Podporu předražených akcí nechám těm, kteří se potřebují pochlubit, že uběhli půlmaraton a byli na něm se vší slávou vidět.

+4/−2
11.5.2017 9:09

M10i73c22h51a20l 37C38h69a90l50u33p73a 6298250239693

Nemohl, kdyby tam přišel každý, tak ten závod zablokují. Je to svým způsobem uzavřená akce, taky je omezený počet startujících, aby se to dalo zvládnout.

+1/0
11.5.2017 9:25

H21o68n35z23a 48F44á37t55o78r 2219165614630

To se dost blbě realizuje, někomu zakázat jen tak se proběhnout. Dvacet kilometrů obvykle nikdo neuzavře a nepředpokládám, že by se to běželo na stadiónu. Ale na druhou stranu takových vykuků stejně moc není.

+1/0
11.5.2017 9:45

M12a81r26t49i34n 36K55r81u84t75ý 1848841529665

při barum rallye máte trať taky uzavřenou jenom pro závodníky.

0/0
11.5.2017 11:26

V96o28j48t52ě49c63h 14K89o85n11í67ř 8661645457652

250 za půlmaraton je OK.

+1/0
11.5.2017 10:49

R71a97d31e75k 15V87i68t16o34v94j88á66k 5861362919501

Jenom doplatil startovné? Tak to by se mi taky líbilo - zúčastním se závodu a startovné zaplatím jen tehdy, když se dobře umístím. Na ten podvod by se totiž zcela jistě nepřišlo, kdyby se neumístil na bedně.

+2/0
11.5.2017 9:08

V37ě95r77a 39L36o39r68e65n97c59o21v94á 5246800664

proč je o tom článek? Se neděje nic důležitějšího 8-o

+2/−5
11.5.2017 8:59

P70e19t25r 22T77l62o19u46k77a38l 7224245572605

Protože to lidi zajímá?

+4/0
11.5.2017 9:01

V95ě26r63a 92L60o39r70e86n16c39o42v39á 5646760544

leda pár znuděných rejpalů za komplem

+1/−2
11.5.2017 9:02

Š76á72r90k52a 37Č27e56c70h24o24v86á 8288586985115

A ty tu děláš teda co ?

+3/0
11.5.2017 9:42

J23a25n 20H15o12r42s57k12ý 2636500957835

Podobně hloupý příspěvek se dá zcela jistě napsat pod cokoliv, třeba o pod článek o volbě amerického prezidenta. I to někoho zaujme, někoho vůbec ne. Naštěstí o tom, co si mohu a nemohu vybrat ke čtení, nerozhoduje Lorencová.

+1/0
11.5.2017 9:15

O13l84d78ř47i97c41h 91M11ü65l30l70e29r 6422482559493

Spěte dál.

0/0
11.5.2017 9:23

J77o73s21e21f 87Č15i26h27á28k 7581749220286

Může se zůčastňovat kadaňského zimního poháru. Tam je vstupné na závod 10 Kč.

+3/0
11.5.2017 8:48

J69a37n 12H41o42r53s84k44ý 2756870857665

A není to moc?:-)

0/0
11.5.2017 13:00

M96a45r91e53k 90S72a62j86d18a 2335880396838

A jakej mel cas, to nenapisou! :-/

0/0
11.5.2017 8:38

M95a97r68e61k 29S48a65j78d81a 2945920686868

Tak vitez 1:09:53 - tak to nebyl zas az takovej "poutak" R^

+1/0
11.5.2017 8:50

P98a94v69e15l 11M85o34r53a89v69e33c 3722369852228

Předpokládám, že mediali a odměnu za umístění ten vykuk vrátil.

Nejsi zaregistrován, oficiálně neběžíš. Oficiálně neběžíš, nemůžeš skončit na bedně. Nemůžeš skončit na bedně, nemůžeš získat medaili a cenu.

+2/0
11.5.2017 8:32

K34a20r46e48l 72H57r46u54b26ý 3816568487303

Ono obecně půlmaratony jsou módní záležitostí. Tradičně se běhaly pětadvacítky, ale ony ty čtyři kilometry navíc jsou moc těžké, že? A ten, kdo běhá rád, nejde na akci s tisíci účastníky, která je v podstatě pouze obchod, nikoli sport, ale na nějaký "vesnický" běh.

Tady (v Čechách) všichni slintají nad pražským maratonem, dělá se tomu reklama atd. Že existuje i maraton ve Stromovce (pokud chci zůstat v Praze), to už nikdo neví. Že se pořádají opravdické (tedy takové, kde nejde jen o zisk pořadatelů) maratony na Kladně či v Unhošti, což je z Prahy coby kamenem dohodil, ty tisíce "běžců" ani netuší.

Takže jestli pán podváděl či nikoli - ano, podváděl. Ale ne na běžeckém závodu.

+2/−9
11.5.2017 8:28

P24a49v98e84l 13M72o67r26a13v31e13c 3142409152388

Technicky vzato, byl to běžecký závod.

Že se teď běhá častěji půlmaraton než 25ka, to není o výdrži posledních 4km. To je o reklamě. zaběhnout si 25km nezní tak lákavě, jako zaběhnout si půlMARATON. Se s tim smiř.

Masovost některých běhů a orientace na zisk mi taky vadí, proto se takových běhů primárně neúčastním. Každý má volbu jaký běh či závod si vybere. Ale nemá smysl plivat jedovatou slinu na ostatní.

+7/0
11.5.2017 8:35

M45a87r91e62k 53S54a71j58d54a 2945390626498

25 km je totez jako ~21.1 Ostatne i pulmaraton se rika, ze jen trochu delsi desitka :-P

0/0
11.5.2017 8:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.