- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Reklama, reklama reklama a video není přístupné. Byl jsem na to vyhození za letu zvědav. Podle nadpisu .....
Po přečtení titulku jsem se lekla, že je vyhodili z letadla za letu Jinak, díky nekompetentnosti obsluhy letadla se tohle společnosti hezky prodražilo.. Za chyby se platí.. Teda mělo by se platit
Amerika, je prostě Amerika, na kterou žádný stát nemá, samozřejmě i z vyhazování z letadel s platnou letenkou a dalšími komediálními výstupy.
Napínavý titulek, a pak si přečtu, že je vyhodili na letišti a ne ve vzduchu, tak nic.
nejsem sama, koho to napadlo, pane Vítku...
No.V dopravním prostředku by mělo platit to co řekne posádka.V tom není o čem diskutovat.A poté můžou postižení vymáhat odškodné.
Inu Delta..... moc horších už v USA nenajdete. Ty šroty s kterými létají do Evropy by byly dávno vyřazené i u ČSA a ti jsou schopni létat s ledasčím.
Jo tohle je tedy to slavné demokratické podnikání po americku? Stanovím podmínky přepravy a cestující je dodrží a je vyhozen. No mě se chce blejt velebnosti.
Až na to, že je nedodržel. Podmínka jedna - letí pasažér, na kterého je koupená letenka... nestalo se. Podmínka dva.....palubní personál má právo veta ... nebylo respektováno.
Není nic horšího než malý dítě v letadle a rodič, kterej ho nezvládá. Takže těžký s nima vůbec sympatizovat..
I kdyby aerolinie mela pravdu v tom, ze pokud se rodinny prislusnik z nejakeho duvodu nedostavi k odbaveni misto propada, je naprosto nehorazne, ze te rodine vyhrozovali vezenim a odebranim deti socialni sluzbou. Je to totalne hulvatske chovani.
Vlastne mohou takhle nekoho vzdy "vydeptat", a mista, ktera byla puvodne obsazena, budou obsazena podruhe. Takze aerolinie budou za urcita mista "kasirovat" dvakrat.
Doufam, ze mnoho cestujici da Delta Airlines najevo, ze je toto chovani nepripustne a nebudou s touto spolecnosti cestovat.
Nie nutne. Zalezi, ako sa k tomu postavi aerolinka. Ked ma firma vela zamestnancov, stale sa moze stat, ze niektory z nich urobi chybu, alebo je proste debil. Dolezite je, aby sa aerolinky ospravedlnili, kralovsky ich odskodnili a personal demonstrativne vyhodili. V clanku sa uvadza, ze to uz zacali riesit, takze je rozumnejsie pockat, ako cela situacia skonci.
Ked mi nejaky zamestnanec McDonaldu preda burger, ktory mu predtym padol na zem, neznamena to, ze prestanem chodit do vsetkych McDonaldov. Najprv pockam, ako sa k tomu postavi samotna spolocnost a ako zjedna napravu.