- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo dlouhodobě léta se zapnutým pásem palec palec hore! :)
Lidé se dělí na dvě skupiny:
Ti, co zůstávají připoutáni po maximální dobu letu,
a ti, co ještě nikdy nezažili silnější turbulenci.
Tak hlavně, že to piloti zvládli a dovedli letadlo bezpečně na zem. Pohmožděniny i zlomeniny se zahojí.
Fasten your seat belts!!
Chce to se poutat. Pásy jsou například takové ty dva ozdobné řemeny, co máte moskalové ve své Toyotě Landcruiseru nebo Infinity QX56 mezi dveřmi na sloupku.
Až jednou budete v dopravním letadle, asi vás pásy překvapí a budete marně hledat ten druhý řemen venkovane.
Hmm. Odkud se najednou vzala ta turbulence? Zahranicni media psala jiz v pondeli rano o "vzdusne dire". Ta neni videt a kdyz do ni letadlo vleti, tak se propadne nekdy i o nekolik set metru.
O několik SET metrů nikdy. Když byste se propadl třeba o 10 metrů, tak budete jedním ze "šťastných" rekordmanů.
Nechtěla bych tou dobou sedět na velký
20 min pred pristanim je to obycajne uz zakazane
Lide, kteri letaji casto, se neodpoutavaji pote, co zhasne svetylko, a netleskaji po kazdem pristani.
Na tleskání mi vadí mnohdy skutečnost, že letadlo má rychlost 250 km/hod., pilot se v hustém dešti a větru sotva drží na dráze a lidé ani netuší, že se nachází v nejkritičtější fázi celého letu.
Cas od casu letim aeroflotem a musim napsat, ackoli nejsem xenofobni, ze ruští cestující jsou extremne neukáznění...nekolikrat jsem zazil, jak hned po pristani i kdyz letadlo jede jeste po ranveji, tak vstávají a vyndavaji zavazadla ze schránek nad hlavami...predpokladam, ze velka cast zraněných byla nepripoutana...
a nerusti jsou pripoutani? nedavno jsem letel s travelservisem a pri ceste na wc jsem nevidel ze nekdo byl pripoutan
Si vzdycky rikam, jak to dela ten Trump v ty svy koupelne se zlatou vanou. Co kdyz se to zhoupne?