Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Největší obojživelné letadlo vzlétne při váze až 53,5 tuny

Největší obojživelné čínské letadlo AG600 v sobotu uskutečnilo svůj první let. Umí vzlétnout a přistát jak ze země, tak z vody, a je navrženo tak, aby bylo schopno hasit lesní požáry či uskutečnit záchranné akce na moři. Může se využít i ke sledování a ochraně oceánu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A50l41e95x82a18n27d77r 52Š20í38r 5441450813

Největší hydroplán na světě (a jedno z největších letadel vůbec) vzlétl v r. 1947 - výrobce americký milionář Howard Hughes. Hughes H–4 Hercules - vzletová hmotnost 180 tun (čínské 53,5 tuny...). Dokumentární film: https://www.stream.cz/svetoverekordy/674089-nejvetsi-hydroplan-na-svete

Vznesl se nad hladinu, přestože měl povolenu jen hladinovou zkoušku, bez vzletu.

0/0
1.5.2017 10:36

J77o95s14e91f 19S70v71á59r62o90v90s95k50ý 3321366173755

To se předávalo do Číny know how v zájmu dosažení vyšších zisků a dnes svět sklízí ovoce této činnosti. Číňané nejsou negramoti, je to několika tisíciletá kultura, a dokázali toho využít. Takže se nyní budeme jenom divit.

+1/0
1.5.2017 1:54

P96e13t43r 48B11r53o40d34s13k21ý 5766513205369

..... ta agrese Číny sa nedá předhlídnout!,- kóóór, když vyrobijou největší letadlo na hašení požárů,-........... jantaři ;-D!!!

+4/0
30.4.2017 22:23

P83e34t91r 74M81i13c80h94a53l 2700114861492

Ten poslední odstavec zazdil jinak zajímavý článek.

+5/0
30.4.2017 20:59

M14i86l67a93n 50N44ě44m40e40c 1115420766516

Článek? Myslíte ty čtyři věty? :)))

+1/−1
30.4.2017 21:49

P73e67t15r 58M94i17c52h63a17l 2700574561532

Zpátky do školy ...

+1/0
1.5.2017 4:00

M13i93r12e59k 72G47a23j13e35r 5471456279360

Spis bych to nazval letajici lodi nez obojzivelnym letadlem.

+3/0
30.4.2017 19:13

I16v75a95n53k33a 58P97o40s39p23í88š93i74l92o43v85á 8964258192477

V leteckém odborném názvosloví je to amfibie.

0/0
1.5.2017 12:33

M95a41r49t38i79n 37S94m62í47š47e30k 7692412670114

Zase kopie..ruskeho Berjeva!

+6/−4
30.4.2017 19:10

V76á67c63l47a98v 57L23a73d80a 6222653974543

Ten tam montuje většinou proudové motory

+1/0
30.4.2017 20:19

P78e27t38r 31M36u78d39r74y35c67h 7724942627453

8-o mohl by jste uvést o který model Berijev se jedná, ať dělám co dělám tak krom toho že se jedná o "létající člun" tam žádnou shodu ne a ne najít. ;-D

+5/−1
30.4.2017 20:22

L91u91d29ě62k 17K90r66a27t42o76c20h88v82í66l 9675254241394

S Berijevem Be-200 to má společného taky 12 tun vody ..... ale jinak nic.;-)

+2/0
30.4.2017 21:38

M50i82l30o18s97l42a61v 38P36r51o98c89h52a45z22k30a 7804888926128

Pěkná potvora, jen ta politická agitka na konci to je opravdový hnus a to se smějeme rusákům, že dělají propagandu.

+14/−4
30.4.2017 19:00
Foto

J89i62r22i 98B95i54l25i88n56a 5178660527

Copak - pravda vas drazdi?;-)

+2/−7
30.4.2017 20:43

P58e65t22r 61M71i82c93h85a10l 2770644251272

Pravda to je, ale fakt se to k víceméně technickému článku nehodí.

+3/−1
30.4.2017 21:00

M52a33r74t76i61n 85H78u31d21e48c86e70k 3303229529263

Misto nejakych detailu o letadlu na zaver tam soupnete ten posledni odstavec... Premyslim proc? Aby jste vyplnili misto? a nebo aby vam to politicky proslo tak jak za dob Rudeho Prava? Halo redakce, uz mame 2017.Snad to uz neni potreba. Toto letadlo jiste bomby nosit nebude. Toto ma zachranarske povinosti. !!!

+19/−5
30.4.2017 18:53

J71o80s29e83f 56H40a86l32o 1595589968947

Je to převzaté ze štvavé a neobjektivní ČTK, která má formovat naše názory na dění ve světě.

+7/−5
30.4.2017 19:10

J17a12n 22V97á95c80l53a30v50í21k 3942316871309

Ano, podobnými odstavci se nastavují zprávy.

Pláčete na špatném hrobě - článek je doslova překopírovaný z ČTK a to jej pro změnu jen otrocky přeložilo z Reuters ... ale tak aspoň jste si zanadával na poměry a dostal ze sebe trochu zloby.

Jinak Čína momentálně provozuje jiný čtyřmotorový hydroplán, který je určený i k námořnímu hlídkování.

+6/0
30.4.2017 19:17

M47i26l34o90s50l70a50v 68P37r95o45c41h70a21z46k51a 7274128876838

Nepláče na špatném hrobě, nebýt pisálci z iDnes eurohujeři a chtěli informovat o letadle, jak se ta zpráva zkraje tváří, prostě by poslední agitační odstavec vypustili.

+4/−4
30.4.2017 19:29

V24á18c36l88a73v 48L68a32d75a 6592853964953

Raději eurohujer/českohujer než kremlohujer/čínohujer :D

+1/−1
30.4.2017 20:22

M36a92r69t97i67n 17H36u54d47e73c25e62k 3643209419823

a bez tech Hujerovych by to neslo?

+2/0
30.4.2017 20:35

V98á93c91l43a13v 15L38a89d44a 6262123124273

jako že bych byl jako občan Česka a EU neutrální?

0/−1
30.4.2017 20:54

J92o76s20e47f 45H44a27l76o 1535589938617

Jestli vám ta poznámka u technické zprávy nevadí, jste hloupý nebo duševně nemocný.

+2/0
30.4.2017 20:59

J39o76s44e20f 36H18a37l36o 1485759658937

Raději si udělat vlastní názor, než se nechat masírovat propagandou.

0/0
30.4.2017 20:57

D63a91n30i63e79l 62Ř50e15h33á36č54e95k 5157253291757

Pane Lado, Vy jste ale hlava skopová... ;-D

0/0
1.5.2017 6:34

J23a16n 55V44á96c81l73a38v93í78k 3182186731759

"pisalci" chteji zobrazeni reklamy, takze je jim jedno, jestli pistou o cinskem letadle nebo o texaských tornádech. V tomhle kontextu je asi tezko ocekavat, ze budou zprávy upravovat, aby se nahodou nedotkly politického utlocitu nekterych diskuteru...

0/0
30.4.2017 23:42

M78a26r21t26i82n 52H23u62d95e89c18e88k 3373139319473

Vzdyt by to tu redakci vubec nic nestalo ten posledni odstavec vypustit. Je tam jak pest na oko. Opravdu mi to prijde v nynejsi dobe trapne.

+4/−2
30.4.2017 19:21

V15á21c88l60a22v 41P30o31l95á81k 1285902690110

U vody bych raději viděl 12 m3 nebo 12000 litrů.

+4/−1
30.4.2017 18:41

H53o42n40z57a 56P37a84n88s41k76ý 3623602200640

To je tak 3,86 Fábie, ne?

+5/−2
30.4.2017 18:52

Z36b17y53n69ě17k 55J72a96n28d23a 7623462945881

Tak letadlo zajímá spíše váha nákladu než objem

+2/0
30.4.2017 19:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.