- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Smyků jsem zažil kdysi na motorce několik. Proto vím, jak nebezpečné jsou kovové poklopy, mokré kolejnice, nebo louže na asfaltu.
Když vidím stromy blízko jízdní dráhy, zpomalím. Je lepší někam přijít pozdě, než nepřijít už vůbec.
Již jsem zde psal ať se odstraní stromy zabijáci z blízkosti silnic. Lidé mi píšou, že proč stromy kácet, když je řidič blbej a může si za to sám. A co tedy my, co sedíme na sedadlech spolujezdce, taky jsme blbci?
Kdyz jedu jako spolujezdec s nekym komu neduveruji, bud upravi svuj styl jizdy nebo s nim proste nejedu.
Pri tomhle narazu to zrejme znamenalo rozbitou hlavu.
Zabijelo destive pocasi, strom u silnice nebo nesoudny ridic?
Kdykoliv jedu po silnici obklopené stromy, tak šlápnu na plyn, abych byla rychle pryč, protože vím že tyto cesty jsou velice nebezpečné
Tak děláte správně.
Stromy mají někdy takový zlozvyk, že se naštvou a vkročí auto do jízdní dráhy
proto je potřeba co nejrychleji pryč, protože než se stromy proberou, už jste pryč.
Řidičská chyba. Skoro by to chtělo jezdit s ochranným rámem.
To by nepomohlo. Energie byla dost velká. K rámu potřebujete i přilbu atd atd.
je to smutné. To je o tom dnešní spěchání. Raději jet v takovém úseku pomaleji...někteří by ale pak nadávali proč brzdí takovej řidič provoz. Ale trochu mne zaráží jiná věc...tak se tedy konkrétně tohodle auta asi netýká, ale jak je vidět obliba potahů na autosedačky. A při tom když lidé kupují univerzály někde v kauflandu, tak si málokdo uvědomí, že je nasadit nesmí, kvůli bočním airbagům. Protože ty potahy nejsou konstruované na boční airbagy. Pak ten airbag je v autě k ničemu. Auto které takové má, by mělo mít když už potahy tak speciálně šité.
Naraz bokem na B sloupek do stromu je vzdycky pruser :(
Kdyby jeli v Tesle, tak se jim to nestalo. Tj. Tesla Model S zachová při bočním nárazu 63.5% prostoru kabiny, zatímco Volvo S60 (a jemu podobná) jen 7.8%. Což je díky bytelné baterce plus její titanové ochraně. Ale to nikdo jako výhodu elektromobilů nenapíše.
Bohužel tam opatrně nejezdí skoro nikdo, takže se docela divím, že tam těch mrtvých není daleko víc. Někteří mistři v těch zatáčkách dokonce i předjíždějí.
Je to neskutečně blbej úsek, samá zatáčka a houpák, ze stran vytažené kořeny. Každou chvíli se tam něco stane, naposled po Velikonocích. Musí se tam jezdit opatrně i na suchu.
Právě je to pěkný úsek. Kde řidič si zařídí a užije zábavy. Jen nesmí jet jako hovado. Tyto silnice mám rád a mnohem radši než hlavní tah přes Votice na Tábor. A když jede jako hovado, musí vědět kde řídí a co je na silnici a hlavně neohrožovat jiné. V první řadě musí umět pořádně držet volant, normálně sedět a vědět co s vozem. Když vidím jak někteří řidiči za volantem leží, přeji si aby už byly autonomní vozidla.