Diskuze

Řidič dostal v dešti smyk a narazil do stromu, spolujezdec zemřel

Sedmadvacetiletý muž zemřel v pátek v podvečer při nehodě u Hrdějovic na Českobudějovicku. Seděl na sedadle spolujezdce, když řidič dostal s autem smyk a narazil do stromu. Mladík zůstal ve voze zaklíněn, záchranářům už se ho oživit nepodařilo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Smyků jsem zažil kdysi na motorce několik. Proto vím, jak nebezpečné jsou kovové poklopy, mokré kolejnice, nebo louže na asfaltu.

Když vidím stromy blízko jízdní dráhy, zpomalím. Je lepší někam přijít pozdě, než nepřijít už vůbec.

2 0
možnosti
KP

Již jsem zde psal ať se odstraní stromy zabijáci z blízkosti silnic. Lidé mi píšou, že proč stromy kácet, když je řidič blbej a může si za to sám. A co tedy my, co sedíme na sedadlech spolujezdce, taky jsme blbci?

2 8
možnosti
SS

Kdyz jedu jako spolujezdec s nekym komu neduveruji, bud upravi svuj styl jizdy nebo s nim proste nejedu.

7 0
možnosti
MG

M25i82r27e19k 44G45a78j42e55r

29. 4. 2017 16:17

Pri tomhle narazu to zrejme znamenalo rozbitou hlavu.

Zabijelo destive pocasi, strom u silnice nebo nesoudny ridic?

1 0
možnosti
IP

Kdykoliv jedu po silnici obklopené stromy, tak šlápnu na plyn, abych byla rychle pryč, protože vím že tyto cesty jsou velice nebezpečné

2 4
možnosti
PJ

Tak děláte správně.

Stromy mají někdy takový zlozvyk, že se naštvou a vkročí auto do jízdní dráhy

proto je potřeba co nejrychleji pryč, protože než se stromy proberou, už jste pryč.

3 0
možnosti
LK

Řidičská chyba. Skoro by to chtělo jezdit s ochranným rámem.

1 0
možnosti
TV

To by nepomohlo. Energie byla dost velká. K rámu potřebujete i přilbu atd atd.

1 0
možnosti
PS

je to smutné. To je o tom dnešní spěchání. Raději jet v takovém úseku pomaleji...někteří by ale pak nadávali proč brzdí takovej řidič provoz. Ale trochu mne zaráží jiná věc...tak se tedy konkrétně tohodle auta asi netýká, ale jak je vidět obliba potahů na autosedačky. A při tom když lidé kupují univerzály někde v kauflandu, tak si málokdo uvědomí, že je nasadit nesmí, kvůli bočním airbagům. Protože ty potahy nejsou konstruované na boční airbagy. Pak ten airbag je v autě k ničemu. Auto které takové má, by mělo mít když už potahy tak speciálně šité.

4 0
možnosti
MW

M47a45r98e40k 24W89o30l32f

29. 4. 2017 13:32

Naraz bokem na B sloupek do stromu je vzdycky pruser :(

2 0
možnosti
PZ

Kdyby jeli v Tesle, tak se jim to nestalo. Tj. Tesla Model S zachová při bočním nárazu 63.5% prostoru kabiny, zatímco Volvo S60 (a jemu podobná) jen 7.8%. Což je díky bytelné baterce plus její titanové ochraně. Ale to nikdo jako výhodu elektromobilů nenapíše.

1 11
možnosti
PB

P30e24t40r 74B16á77č71a

29. 4. 2017 13:13

Elektrokramy zadnou vyhodu nemaji.

4 3
možnosti
JN

J24a81n 14N11o94v69á72k

29. 4. 2017 12:21

Bohužel tam opatrně nejezdí skoro nikdo, takže se docela divím, že tam těch mrtvých není daleko víc. Někteří mistři v těch zatáčkách dokonce i předjíždějí.

6 1
možnosti
MB

Je to neskutečně blbej úsek, samá zatáčka a houpák, ze stran vytažené kořeny. Každou chvíli se tam něco stane, naposled po Velikonocích. Musí se tam jezdit opatrně i na suchu.

3 0
možnosti
TV

Právě je to pěkný úsek. Kde řidič si zařídí a užije zábavy. Jen nesmí jet jako hovado. Tyto silnice mám rád a mnohem radši než hlavní tah přes Votice na Tábor. A když jede jako hovado, musí vědět kde řídí a co je na silnici a hlavně neohrožovat jiné. V první řadě musí umět pořádně držet volant, normálně sedět a vědět co s vozem. Když vidím jak někteří řidiči za volantem leží, přeji si aby už byly autonomní vozidla.

0 0
možnosti