Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dálnice D1 je průjezdná, bagry přes noc strhly tři nadjezdy

Dálnice D1 na Benešovsku a Pelhřimovsku je po nočním bourání tří nadjezdů opět plně průjezdná. Auta se na dálnici vrátila po 9:00, kdy stavbaři v obou směrech uvolnili jeden jízdní pruh. Postupně pak byl během dne zprovozněn i druhý pruh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P25e81t16r 96Š10t97u17r25s22a 8350718527297

Pokud jde o příspěvky, které srovnávají D1 a A3 tak nevím. jel jsem tou dálnicí několikrát a výsledek je ten, že když to jde tak se ji vyhnu a jedu jinou trasu. Přesně těch úsecích s 2 pruhy jsem vždy popojížděl max. rychlostí 60 km za hodinu.

0/0
23.4.2017 9:46

P12e84t13r 79Š63t74u95r12s36a 8890118477617

Ten most na 41 km bude celkem chybět. Dali se díky němu objíždět kolony ve směru na Prahu, které vznikli v tom zúžení směrem k Praze. Teď to bude muset člověk objet přes Český Šternberk. Ale co se dá dělat

+2/0
23.4.2017 9:38

T32o67m67á49š 94R16i19c21h43t21r 3173316110477

"Dálnice D1 se na celou noc uzavřela"

Dálnice D1 byla na celou noc uzavřena

+2/0
23.4.2017 9:02

P89e98t56r 74C86i53h36l43á89ř 6130721687339

2x týdně Praha - Jihlava a na D1 si nestěžuju.

Na co tři pruhy - podívejte se, jak se jezdí ve třech pruzích před Prahou...stejně jede většina řidičů prostředním pruhem a ti v levém se do prostředního řadí málokdy.

Pomohlo, kdyby se řidiči po předjetí řadili zpátky a ne, že předjíždím kamion, jedu 135, někde půl kilometru před sebou vidím druhý, tak zůstanu v levém a blokuju levý pruh, dokud nepředjedu i ten další...

+11/0
22.4.2017 20:35

P27e92t87r 90Š15t58u47r75s48a 8570718397657

Velice se podivuji, že máte tolik plusek, já když jsem to tady kdysi psal, tak jsem dostal většinou negativní ohodnocení. Jinak s Vámi zcela souhlasím.

0/0
23.4.2017 9:33

P42e17t68r 73B95á57č61a 8375166135795

Tipuji hlavne diky tomu druhemu odstavci,coz je naprosto pravda.

Ale ze staci dva si nemyslim.

0/0
23.4.2017 15:12

O24n23d93r35e88j 76C63i76z 8361822915280

D1 je prostě tragická. Přibylo 30% aut, budou dále přibývat, ale to nikdo nezohledňuje, jen se rekonstruuje stávající tragický stav na stejně tragický.

+11/−1
22.4.2017 16:33

M54i29c12h72a63l 71R50e50j83z45e31k 5216287745261

Co je to za hloupisti. Pokud pribylo 30% aut, je to stale naprosto v klidu. Mohlo by pribyt treba 300% a v pohode. Mozna ale nepamatujes ty doby driv, kdy sla d1 prejit prakticky kdykoliv volnym krokem.

0/−4
22.4.2017 16:39

P17e24t16r 95B20á89č18a 8755906645215

300% a porad v pohode?

Evidentne toho moc nenajezdite, nebo mozna maximalne kolem vasi visky.

+1/−1
22.4.2017 17:22

M86i70c92h94a13l 82R49e88j23z53e92k 5846977645641

Prave proto, ze tam jezdim porad to muzu posoudit a mozna na rozdil od tebe ji znam i z doby kdy byla postavena a jaky tam byl provoz a na jaky byla postavena. Z toho opravdu neni problem 300%.

0/0
23.4.2017 11:31

V61l94a78d91i81m16í23r 60F55i61b29i85g80e38r 5464531201174

No měli ji rozšířit na 3 pruhy v celé délce jak plánovali. Rozšíření o 75cm je k ničemu. A D35 je také v nedohlednu. Litomyšl je peklo:-/

0/0
22.4.2017 19:27

M51i84c79h57a87l 41R47e70j39z60e72k 5236397185401

Neni to k nicemu. 2+2 pruhy v jedne pulce jsou k nezaplaceni.

0/0
23.4.2017 11:32

M54a37r22i95e 98M81u15c72h20o46v43á 9821952686592

Pokud by byla vlakova doprava dostupnejsi a levnejsi, byla by to daleko lepsi alternativa nez jizda autem. Myslim, ze dnes lide uzivaji auta nadmerne a casto z lenosti.

+1/0
22.4.2017 16:06

V76l98a82d76i55m79í84r 13F17i47b53i21g75e62r 5874421311214

Vlaková doprava pokud využíváte výhodné nabídky není myslím předražená, ale problém je dostupnost. Do malých obcí se jezdí 2x denně, na velkých nádražích nejsou kapacitně dostačující záchytná parkoviště, nebo MHD je taky na nic a hlavně, pokud se chci dostat třeba k nám domů z Prahy(Jaroměř), tak musím vyjet ve 20:13, jinak se domů dostanu až druhý den skoro v 6 ráno.

+1/0
22.4.2017 19:31

J55o35s10e33f 57S21m35r46t 6211689207544

Já bych ocenil, aby se postavily alespoň 3 nebo 4 pruhy:

(zleva ve směru jízdy)

1. pruh bych zavedl s minimální rychlostí (třeba od 100 výše (to by rozhodli experti))

2. pruh bych zavedl pro pomalejší osobní vozidla a malé dodávky

3. pruh bych zavedl pro nákladní dopravu, protože vím, že hodně řidičů nepojede mezi dvěma kamióny (myšleno před ním a za ním), protože je to pro ně životu nebezpečné (nedodržování bezpečné vzdálenosti)

4. pruh bych zavedl pro snadné předjíždění, ale otázka je, kam ho umístit, jestli mezi 1. a 2. pruh, nebo mezi 2. a 3. pruh, ale spíše jsem pro 1. variantu

0/−7
22.4.2017 15:44

M58i51c12h79a83l 72R40e62j62z60e69k 5336157585541

Ja osobne bych postavil pro kazde auto samostatnou dalnici;-)

+4/−3
22.4.2017 16:02

J69i38ř20í 32K14o21c70u50r42e59k 6535514715508

experti? To jsou ti, co nemají řidičák, ale chtějí mít prázdné silnice?

+1/0
22.4.2017 18:15
Foto

B19r67o25n92i61s88l11a19v 95G78a24b12r68y58š 2932659751

Můžete jmenovat někoho, koho skutečně považujete za experta v tomto oboru?

0/0
22.4.2017 20:30

L27a98d65i64s17l11a46v 16H42a86š11k68a 4293396301670

D1 má mt všude 3 pruhy...už aby to bylo

+4/−2
22.4.2017 15:20

M21i52c92h53a40l 53R68e52j60z42e40k 5176117525221

To si prejes nebo to nekdo rikal?;-D

0/−2
22.4.2017 16:03

R55a75d82e36k 52M15o84r11o65n78g 3851286121107

Fakt je budou strihat pneumatickymi nuzkami?

+3/0
22.4.2017 14:27

M49i75c48h93a43l 56R15e11j22z44e73k 5396237145741

;-D sem si nevsim.

+1/0
22.4.2017 14:28

J69i39ř14í 89K73o54c91u45r13e77k 6625364515378

Ještě že je nebudou stříhat pneumatickým kladivem. To bychom si mohli zastřihnout do zdi skopce* a položit si na něj odraz lupy.

*) sameček od skoby

0/0
22.4.2017 18:19

M74i54c34h66a52l 20R65e91j23z67e95k 5176547635481

Jeste vcera to bylo myslim jen 70km, ale je to asi uplne jedno jestli 10 nebo 90.

+5/−1
22.4.2017 14:24
Foto

A62l23e91š 80M36a94r48c80o38l 5377540563399

Určitě, co kilometr, to miliarda... jsme v ČR :D

0/0
22.4.2017 15:02

J44a26n 79D29o63l72e46ž89a48l 3719699929187

Nejvíc mě štve, že než ten Ťok stačí tu D1 opravit, tak může začat znovu, protože ty opravy jsou prováděny v kvalitě v Česku obvyklé takže nekvalitní a okradené. A nikdo s tím nehne, protože díky korupci nikdo nemůže tlačit na změnu stavu...Rv;-€

+16/−3
22.4.2017 14:20

J77a26n 46K92r66o10u38p96a 7502633706543

Vemte si pány dole a jděte si zaplavat do ledový vody, jinak budete chrápat celej rok.Néé, že by v ČR korupce nebyla, ale stejně jako doba oprav tak i kvalita závisí vlastně na jednom jediném souboru zákonů o veřejných zakázkách kdy stát MUSÍ hledět v první řadě na cenu a až potom na to ostatní, takže pokud se nepostaví zakázka na míru (tzn. konrétní typ použitých materiálů, konkrétní postupy aj.) tak to kvalitní nebude nikdy a nikde a naopak pokud se udělá zakázka na míru, tak je to diskriminační.Stejné je to s délkou prací - jelikož pokuty u státních zakázek jsou minimální, tak se vyplatí firmě odvézt všechny stroje a dělníky třeba do Německa, udělat první zakázku tam a v ČR zaplatit drobné na pokutách.

+4/−8
22.4.2017 14:24

J24a41n 35K72r94o39u96p63a 7352563956863

To je nějaký sport ? Klikat v diskusi na mínus a nebýt schopen napsat ani slovo ?

+2/−4
22.4.2017 14:45

A75n52t80o27n57i23n 50C31h87a27l27o32u44p45k69a 8548286419930

Mozna je to proto, ze melete nesmysly

+4/−1
22.4.2017 15:17

J61a19n 74T48u41r20o26ň 3531420720395

Argument s cenou je mimo mísu. Důležitější je, co napíšete do zadávací dokumentace, jakou kvalitu požadujete....

+3/−1
22.4.2017 14:51

J82a30n 29K58r27o23u28p20a 7482373226493

Bohužel stavba dálnic není šunka kde jsou tři kvalitativně rozdílné druhy.Dnes má každá větší firma své postupy a své materiály, někteří dokonce i pod ochrannou známkou a tak slovem kvalita neoznačíte vůbec nic.

+1/−3
22.4.2017 14:54

J66a96n 24T13u38r58o68ň 3521440920625

Vy jste s prominutím v(ů)l. Hrajete si slovy o jejichž významu nemáte ponětí, jako např. kvalita. Samozřejmě že kvalita není jednorozměrný pojem. Od toho je právě zadávací dokumentace, aby investor specifikoval požadované klíčové parametry.

+6/−1
22.4.2017 15:05

M44i77c11h14a49l 16R41e68j18z57e57k 5446957125851

Ty o tom neco vis nebo jen tak pindas jako obvykle?

0/−2
22.4.2017 14:25

J28a56n 35D17o91l65e48ž69a18l 3519269179877

Vím, stačí sledovat české prostředí a všude se najde nějaká Rath...

+2/0
22.4.2017 14:37

J93a72n 29K94r89o66u83p79a 7262193786143

Rath ? Proč zrovna Rath ? Udělal nejmodernější pracoviště v Evropě v rámci několika zdravotních oborů, to za ty mega do kapsy docela i stálo ;-D

+1/−2
22.4.2017 14:38

M17i68c14h90a18l 62R27e11j52z40e22k 5276367105951

Ja se bavim o te kvalite a ty prijdes s Rathem.

0/−1
22.4.2017 16:04

J94a18n 91U62l32r98i53c73h 9449376629544

Sbohem, D1. Vzhledem k mému věku a časovému rozvrhu rekonstrukcí po ní za svého života už nikdy nepojedu.

+12/−4
22.4.2017 14:11

J38a27n 15K12r46o55u13p84a 7962443776983

Čekal jsem, že tu remcalů bude spousta, ale, že hned první dva příspěvky budou natolik slaboduché to mě opravdu nenapadlo.Zatím vyhráváte.

+3/−2
22.4.2017 14:14

M88i97c16h45a62l 60R12e67j88z70e88k 5716337565551

Taky me to stve, ze trasu Zlin Praha uz nedelam za 2 hod, ale za 2:20. Uz se tesim na zimu, kdy to budou zase 2h. Mam samozrejme ale alternativu jet pohodlne mimo D1 za pouhe 4h.

+3/0
22.4.2017 14:28

P15e63t93r 68D62v54o17ř88á82k 9464387742700

Záleží, kolik vám je let :-). Zatímco oprava D1 pokračuje každý rok a je jasné, že v dohledném čase bude hotova, tak výstavba severní alternativy D35 se vleče a těžko říct, kdy bude vůbec dostavena.

0/0
22.4.2017 16:40

P33e24t97r 60B39á92č72a 8345926185205

Vsechno bourejte abyste je postavili skoro stejny opet pro dva jizdni pruhy v kazdem smeru Rv

+19/−1
22.4.2017 14:08
Foto

I83v35a94n 64K67o38p42t77a 5897982971317

A jsou tam snad potřeba pruhy tri? Nic ve zlým, ale na D1 dva v pohodě stačí. Ostatní je o lidech.

+5/−5
22.4.2017 14:12

P13e75t25r 53B80á19č32a 8975346855405

Samozrejme, ze jsou.

+5/−1
22.4.2017 14:15

K44a73r71e37l 42N39o82v31á21k 8544831840376

Ne, dva by v pohodě stačily. Akorát by teda nesměl být jeden z nich na pěti místech věčně zavřený.

0/−4
22.4.2017 14:19

M59i52c30h53a14l 59R83e71j34z92e94k 5846247485911

Neni vecne, jen na cca pul roku.

+1/−2
22.4.2017 14:29

J24a69n 19T85u97r93o59ň 3891940110105

Vzhledem k velkému počtu projíždějících nákladních aut, i v noci, jsou tři pruhy opravdu potřeba. Jen z administrativně-správních důvodů byla zvolena varianta rekonstrukce a pouhé rozšíření krajnic, protože zvětšení na tři pruhy by celou rekonstrukci oddálilo o léta.

+2/0
22.4.2017 14:55
Foto

I48v17a76n 85K75o29p89t87a 5927372871787

No D1 není ten provoz nijak extra vysokej. Problem je styl jízdy, když se kouknu třeba na A3 do useku s dvemi pruhy tak provoz je dvojnásobný a dálnice jede podstatne plynuleji a rychleji. Navícsice nejsem expert ale myslím ze po dostavbe D35 z jedničky zmizí tak min 30% provozu.

0/0
23.4.2017 8:41

L93a73d11i67s19l80a75v 52K28v89a89s17n51i45č96k86a 1423107613345

Čím víc pruhů, tím víc co ? Spíš míň drncání, proto se to dělá, dva pruhy stačí.

+1/−3
22.4.2017 14:13

P52e13t21r 76B93á48č27a 8755936355555

Tim plynulejsi provoz.

+5/−1
22.4.2017 14:15
Foto

I63v36a90n 25K21o95p35t50a 5197292571817

Jako po Mirošovice. Všichni prostřední a levej.

+7/0
22.4.2017 14:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.