Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Urážky, vydírání a elektrošoky. Čečensko pořádá hon na homosexuály

Čečensko se dostalo pod tlak ochránců lidských práv kvůli nevybíravému zacházení s homosexuály. Ti končí kvůli své orientaci za mřížemi, kde jsou brutálně mučeni. Někteří v detenčních zařízeních zemřeli. Utlačované menšině se snaží pomoct s útěkem neziskové organizace i aktivisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M19i46l26a82n 74S82o32u29š16e26k 9236137601832

Chudáci čečenští teplouši... že bychopm je pozvali k nám třeba na nějaký ten pochod "homo lidí", aby se uvědoměle zařadili a mohli si říct: "Tady je to bezva, tady můžem pochodovat do alelůjá a nikdo nic neříká, tady jsou homosexuálnové podporováni a všeobecně uznáváni jako hlavní atrakce, média píší, televize točí, rádio dává rozhovory... sice je to umělý cirkus, ale třeba si to v ČR pěkně užijeme a budeme se mít vespolek dobře aspoň na chvíli".

A my tady všici budeme šťastní, jak ty homosexuály a homosexuálky můžeme podporovat, obhajovat je a jak jsou u nás děsně moc oblíbení. Sice to není až tak moc pravda, jsou spíše otravní, než zajímaví, natož aby je většina lidí populace podporovala, ale napsat do přece jenom jde, papír a internet snese všechno...

+2/−4
18.4.2017 1:52

M71a10r32t91i31n 15P87e34t77v52a15d 4760649647292

Existence homosexuálů by měla být každému stejně lhostejná jako existence heterosexuálů. Otázka je, komu lhostejná není, a proč. Otázka je, odkud se berou ty nesmyslné a bludné představy o nezaslouženém mediálním zájmu a podpoře. Otázka je, proč například zrovna vy cítíte potřebu ty bludy rozšiřovat.

Pokud homosexuálové tvoří 4% naší populace, bylo by jistě přirozené, aby se homosexuální tématice věnoval každý pětadvacátý novinový článek, televizní a rozhlasová zpráva nebo publicistický pořad, každá pětadvacátá vydaná kniha, obraz, divadelní hra nebo film. Každý, komu nedělá potíže elementární algebra, se ovšem může s minimálním úsilím přesvědčit, že to tak ani zdaleka není. A tím by všechny bláboly o mimořádné podpoře, hlavní atraci, všeobecném uznávání atd. mohly jednou provždy skončit. Jenže ony existují dál, a hned tak nevymizí. Proč asi? - Na homosexuály to neházejte. Raději zpytujte své algebraické schopnosti. :-P

0/−2
18.4.2017 22:25

P64e49t26e51r 79S72ý48k39o97r76a 8445527892503

Tyhle lgbt úchyly nemám rád, zejména když pochodují po náměstích a předvádí při tom oslavně ty svoje nechutnosti a ovlivňují tím mládež- pokud však těmito úchylárnami přestanou obtěžovat své okolí, tak mi je úplně fuk co si třeba někde v lese dělají a neměli by se za to trestat, pokud jsou skutečně vrozeně nemocní...

+3/−5
17.4.2017 21:31

M93a41r49t93i66n 40P94e28t45v71a12d 4490849687722

Víte, pane Sýkoro, ono je úplně jedno, co máte a nemáte rád. Nikdo z nás nemá právo ani nárok předepisovat druhému závazná pravidla chování - to může jedině zákon. Pokud se vám něco nelíbí, je to jenom váš problém - a je na vás, jak si ho vyřešíte.

Pochod gayů není povinný - stačí tedy, abyste zůstal doma, a všechno bude v nejlepším pořádku. Já se taky nepletu do cesty ožralým hordám řádící sparťanské sebranky: věřte mi, že zůstat pár hodin doma nebo někde stranou není nic těžkého. Chci-li se považovat za člověka slušného a kulturního, pak samozřejmě respektuju i takové veřejné projevy, ke kterým mám nepřekonatelný odpor. Pokud jsou legální, tak není co řešit.

+2/−3
17.4.2017 22:20
Foto

J76a97n 27Č67e98r50m75á96k 4619808215327

stejně jako proti fotbalovým chuligánům by měla zakročit policie i proti jakýmkoliv oplzlostem na náměstí ať je pořádá kdokoliv!!!!!!

+1/−1
17.4.2017 23:18

M70a33r25t86i62n 97P82e82t20v65a81d 4970339337462

Souhlasím s vámi - jistý problém ovšem spočívá v tom, že definice oplzlosti bude vždy záležet jen na individuálním posouzení. Oplzlosti se vyskytují nejčastěji ve spojení s opilostí na mnoha místech: tancovačky, svatby, karnevaly, všenárodní veselice i strážnické lidové slavností.

Ale abychom to zbytečně nepřeháněli, přiznejme si, že většina oplzlostí je poměrně neškodná. A opravdu monstrózní davové oplzlosti, jako je třeba karneval v Riu, jsou dokonce vydávány za oslavu mládí, krásy a spontánnosti, přestože jejich skutečnou přitažlivost výmluvně signalizují statisíce veřejně rozdávaných kondomů. :-)

0/−2
18.4.2017 0:15

J14u54r49a39j 86V79á65c31l77a27v83í90k 9989280445866

Pokud někdo bydlí s kamarádem, nikoho nezajímá, co doma dělají. Pokud jsou pitomci a začnou vynášet na ulici hovadiny, do basy patří.

+2/−5
17.4.2017 21:00

M23a54r18t34i94n 30P83e48t51v11a84d 4620219257292

Sex je vždycky jenom sex: předpokládám tedy, že pro bydlení s kamarádkou platí totéž. Jen si ovšem neumím představit, jaký druh hovadin by takovou dvojici pitomců měl dostat do basy. - Vy jste to někde viděl upřesněné? 8-o

+2/−2
17.4.2017 21:22

J43i74n14d71ř51i22c50h 34V51á14g11n46e69r 9771166836641

Otřesné. Bohužel, muslimská zem. Nicméně v dnes nepřátelském Rusku toho moc nezmůžeme. Chceme-li doopravdy někomu pomoci, pusťme se do toho raději ve spojenecké Saudské Arábii.

+1/0
17.4.2017 19:00
Foto

I75m77r67i52c25h 98S51u83c69h10a87r84s94k13ý 8206623965491

Čečensko (je v Asii) je součásti Ruska a mělo by podle sluničkářů dodržovat lidské práva, ale Saudská Arábie (která předsedá v OSN za lidská práva) je autoritativní režim, který nemusí dodržovat nic, neboť je spojencem NATO.....:-/???

Pak se tedy ptám proč USA a EU kritizuje Sýrii potažmo Asada za porušování lidských práv, když leží na stejné arabském poloostrově......;-)

Už vím, lidská práva musí dodržovat jenom ti, kteří nejsou na té správné straně..;-D

+8/−4
17.4.2017 18:56

M25a94r56t91i74n 72N30o65v29o92t82n24ý 3706446271294

Saúdská Arábie ničemu nepredseda, nelžete.

0/−2
17.4.2017 23:41
Foto

J86i42r56i 75B28i75l62i86n80a 5218620487

Cecensko je v Rusku. Vinu za tohle nasili a porusovani lidskych prav nese hlavne tamni diktator. Rv

+1/−10
17.4.2017 18:13

M56i11r90o83s71l38a90v 87R18a82t13a94j 5311583794575

Čečensko nikdy prozatím nebylo nikým uznáno jako autonomní oblastí Ruské federace....pouze Afghanistán (ještě s Talibanem) to uznal, ale od té doby žádná země to neuznala....to je potřeba říct

0/−4
17.4.2017 17:39

O10n55d39ř52e66j 74H26o76l15ý 9300310488429

co si o tom nejdříve něco přečíst? ;-D

Pak byste třeba zjistil následující: "Čečensko, oficiálně Čečenská republika, někdy také Čečna je autonomní republika Ruské federace na severním Kavkaze"

+2/0
17.4.2017 20:02

I68g20n62á19c 80M18r27k11v98i51č42k52a 2398212139395

on nechápe rozdíl mezi autonomií v rámci širšího státu a nezávislostí

0/0
28.4.2017 12:16

J60i54n68d95ř14i85c34h 81R19á81z81l 2841235771500

Pochody gayů a leseb je nechutný kýč. Heterosexuální taky nechodí do průvodů, neukazují obnažená pozadí a popředi. Kožené kalhoty, divné čepice, kýčovité hadříky, průvody jak s porna, to opravdu tito lidé potřebují? Myslím že ne. Jde jen o menšinu exhibionistů, normální homo žijí jako ostatní a tomuhle se smějí.....

+8/−3
17.4.2017 15:56
Foto

B16r51o54n48i71s49l85a50v 50G61a56b11r14y96š 2982379621

Jak se oblékají muži na karnevalu v Riu?

https://www.google.cz/search?q=carnival+rio+mens&client=opera&hs=aJp&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj_hsP-1qvTAhXHXiwKHfeHAscQsAQIJA&biw=1920&bih=971

0/0
17.4.2017 16:17

O22n47d53ř75e61j 52H38o81l84ý 9800980988369

Tak mi osobně je jedno, jestli si LGBT pořádají průvody či nepořádají, je to jejich věc. Můj úhel pohledu je jiný jen na ty "exhibicionisty", díky kterým dostávají odpůrci tohoto způsobu prezentace do rukou velmi výrazné "argumenty". Přijde mi, že pokud chtějí organizátoři těch průvodů změnit náhled většinové společnosti, tak by měli tyto "exhibicionisty" z průvodů odstranit.

+1/0
17.4.2017 20:07

M42a87r31t10i35n 10P83e71t40v88a74d 4140289437572

Vaše námitka má svou logiku, a kdysi jsem ji sám zastával. Reálná skutečnost ovšem takový přepoklad kupodivu nepotvrzuje. - Všude, kde se Pride průvody staly dlouhodobou tradicí, počet jejich ůčastníků každoročně narůstá: je samozřejmé, že pokud se na nich scházejí statisíce nebo i milióny lidí, musí většinu účastníků tvořit heterosexuálové - pro které jsou bizarní travestie stejně zábavné jako pro homosexuály: ti se ke všeobecnému veselí vyhastroší do podoby odpovídající tradičním stereotypním představám o "typické" podobě a chování homosexuálů.

+2/−1
17.4.2017 20:26
Foto

B84r30o84n20i53s28l72a74v 33G73a54b98r26y66š 2852689851

Jasně, ale na ulici každý den vidím ledacos, takže nějací exhibicionisté, kteří se vyparádí jednou za rok, mě nechávají chladnými.

To máte úplně to samé jako s fotbalovými fanoušky. Média zmíní pár primitivních bezmozků a každý si pak myslí, že se takhle fanoušci fotbalu chovají všichni a pořád. Přitom oba víme, že to není pravda. Budu tedy parafrázovat Vás: pokud chtějí organizátoři těch fanouškovských setkání změnit náhled většinové společnosti, měli by tyto chuligány ze stadiónů odstranit. Oba víme, že se tak nejspíše nestane.

A každý polonahý tanečník mi bude vždycky milejší než zfetovaný bezmozek s demoliční náladou, neboť nadělá méně škody.

0/0
17.4.2017 20:28

O50n23d29ř68e79j 13H71o98l53ý 9900800588789

tak "odstranění chuligánů" není problém fanoušků, ale těch, co mají pod palcem vstup na stadion.

Se zbytkem souhlas. Mne to nechává klidným, max. se zhnuseně ušklíbnu.

+1/0
17.4.2017 23:06

M43a19r80t95i64n 94P88e55t17v68a22d 4960359797112

"Nechutnost" je subjektivní ketegorie, jejíž míra závisí na nátuře jednotlivého účastníka nebo diváka.

Gay Pride průvody mají do značné míry karnevalový ráz. - Každý karneval je kýč, a každý karneval je nevázaný, travestický, lascivní - a chcete-li i nemravný: platí to už nejméně od dob temného středověku, a zná to důvěrně snad každá křesťanská vesnice i město. Karneval dovoluje i to, co je mimo něj společensky nepřípustné a netolerovatelné.

+4/0
17.4.2017 20:15

Ř66e15h53o30ř 87V62l14a24s88á15k 2264234201986

Diskriminace sexuálních menšin mi nevadí, ale držet ve vězení příbuzné jako rukojmí je odporné bez ohledu na okolnosti.

0/−6
17.4.2017 15:25

Ř37e90h26o54ř 12V21l88a45s69á31k 2724964941166

Doufám, že panu Gabryšovi se nelíbí pouze to, že mi nevadí diskriminace sexuálních menšin. Tedy že neschvaluje, když stát drží příbuzné jako rukojmí.

0/0
17.4.2017 17:50
Foto

B59r55o81n76i90s96l85a84v 36G37a89b19r38y94š 2912909471

Doufáte správně. Držet příbuzné jako rukojmí, kteří za nic nemohou, je kardiální pitomost. Schvalovat diskriminaci sexuálních menšin rovněž.

+1/0
17.4.2017 17:55

R81a77d55i78m 76S94i51m33u68n21e31k 2450320566904

až by někdo začal bezdůvodně střílet blbce, asi by vám to taky vadilo a byl byste rád, kdyby se vás někdo zastal..

0/0
17.4.2017 18:42

O67n97d63ř42e32j 48H32o23l22ý 9520640878649

protože "jeden Ert", to jest, to jsou kámoši a tam vše dovoleno...

blinkající smajlík by se hodil....

+5/−3
17.4.2017 14:50

P92a81v93e53l 78K83ř90í28ž 8487361810599

Blinkající smajlík byl nahrazen tímto:EU

+7/0
17.4.2017 15:01

L40i53b31o84r 64H49l14u80b98u50č40e41k 4580670977587

:-)R^.. dobrý...:-)

+2/0
17.4.2017 15:27

P64a42v36e22l 17N86á39r86o27ž77n65ý 6479659713286

Někde elektrošoky, někde je věší a někde jim pořádají pochody zkrátka zvrácenost vládne světem.

+1/0
17.4.2017 14:40

J70i80ř81í 91R94y10s 3374577126594

V Čečensku jsou na druhé straně extrémismu než v Evropě.

+2/−2
17.4.2017 14:36

A17l64f51r50e62d 93D20e84l41o63n16g 4984692526520

Příroda homosexuály "trestá" vyloučením z dalšího plození! V naší kultuře by měli být považování za lidé postižení! Degenerace naší společnosti se projevuje právě mimořádnou podporou a propagací postižených jedinců!

+7/−6
17.4.2017 14:05

T23o44m67á86š 82C65h24r36a32s69t59n75ý 2741134581363

jejich sperma/vajíčka jsou neplodná?? O.o

0/0
17.4.2017 14:07

J84i34ř61í 98R31y87s 3454647826554

jsou plodná jen tam, kam se nedostanou.

+2/0
17.4.2017 14:37

A62n33t17o21n70í21n 39R48e80č64e69k 9705282936910

Jsou tito schopni vás oplodnit?

+1/0
17.4.2017 14:38

R37o28b80e12r27t 44M81o82t36k31a 4746177529305

Předpokládám, že pana Chrastného určitě ne. :-)

0/0
17.4.2017 15:11

A35l97f12r13e37d 12D90e28l20o97n48g 4464362316920

Jsou asi plodná to nikdo nezkoumal ale žel je neumísťují na správné místo! Zneužívají libido které příroda vymyslela jako odměnu za plození nové generace! Pravděpodobně je i zato trestá. Škoda, semeno je asi 200 X cennější než krev!:-):-P;-D

+1/−2
17.4.2017 17:49

M66a23r15t67i17n 93P68e64t61v65a20d 4800499807892

Pane Delongu, váš příspěvek vyvolalává několik nezodpovězených otázek.

1/ Jestliže příroda homosexuály trestá, proč už celé tisíce tak tvrdošíjně dbá o to, aby se každé pětadvacáté dítě heterosexuálních rodičů narodilo homosexuální?

2/ Co naše kultura získá, budeme-li považovat homosexuály za lidi postižené?

3/ K jakému účelu slouží propagace homosexuality?

4/ Jak se konkrétně projevuje degenerativní společenská podpora postižených jedinců, a čím je mimořádná?

Jelikož na žádnou z uvedených otázek nedokážete rozumně odpovědět, navrhuji společný závěr, že vaše zemité mudrlantství je spíš jen takovým bezobsažným pavlačovým blábolem, co říkáte?

+1/−1
17.4.2017 17:55
Foto

I95m13r86i28c55h 66S66u66c90h90a11r18s18k81ý 8636803185591

Jevíte se jako chytrý člověk ?pak se musím zeptat, když říkáte A neřeknete taky B.........:-/

Ty vaše statistické počty nejsou úplně košer !! neboť zda se narodí heterosexuál a nebo 4%, nerozhoduje počet, ale zda je druhorozený a více + ženské hormony během těhotenství........;-)

Jinými slovy, zdravá žena, zdravé a ničím nenarušené těhotenství znamená zdravé dítě.

+1/−2
17.4.2017 19:11

M89a68r17t68i49n 45P36e65t43v49a47d 4260319507472

Ty výpočty opravdu nejsou košer - skutečnou prevalenci homosexuality totiž nikdo nezná, jelikož sexuální orientaci není možné žádným způsobem objektivně zjistit, a veškeré statistické údaje jsou proto vždy závislé na sebehodnocení respondentů - jednotlivé průzkumy tak vycházejí v rozmezí 2% - 13%. Ta populární 4% jsou jen kvalifkovaným odhadem, na kterém se dnes většina sexuologů shodne.

Máte pravdu, že zdravá žena, zdravé a ničím nenarušené těhotenství znamená (většinou) zdravé dítě. I homosexuální dítě je ovšem dítě zdravé, jelikož homosexualita nemá žádný negativní vliv na jakoukoliv fyziologickou funkci lidského organismu, a na jejím vzniku se nepodílí nic patologického: zrovna já jsem například prvorozeným synem mladých zdravých heterosexuálních rodičů, kteří o čtyři roky později stejně bezproblémově počali ještě i zdravou a dokonale heterosexuální sestru.

O tom, co konkrétně rozhoduje o vzniku homosexuality, nevíme vůbec nic, a nejspíš ani nikdy vědět nebudeme. Všechny děje a procesy v lidském organismu od početí až do smrti totiž podléhají náhodné multifaktoriální kauzalitě, a jejich průběh vždy záleží jen na více či méně pravděpodobných interakcích. Naše životy jsou vpravdě jen nekonečným sledem obtížně předvídatelných náhod.

+1/0
17.4.2017 20:01

A30l11f44r59e18d 74D36e98l55o23n75g 4154842606810

Martine, máte pravdu, na některé otázky se těžko odpovídá zvláště "věřícímu" homíkovi!

ad1) příroda neustálé zkouší různé změny. Na př.plovací blány, třetí prso, kratší nohy, nižší postavy atd. Některé věci se osvědčí, jiné ne a zaniknou!

ad2)zbavíme se provokativního chování, částečně AIDS a jiných pohl.nemocí, problematiky "manželství" a pokřivené výchovy dětí!

ad3)slouží výhradně homosexuálům

ad4)těžko byste asi odpovídal na skutečnost že všechna učení vycházející z tisíciletých zkušeností lidstva zavrhují homosexualitu!

Homíky samozřejmě považuji za lidi podobně jako nevidoucí. Ale povolil byste takto postiženým vydat řidičský průkaz?!? Uvědomte si prosím že i u zvířat nabývají "děti" zkušeností i dovednosti výhradně od rodičů! Přeji vznešenému mudrlantovi dobrou noc!

0/−1
17.4.2017 21:55

M97a84r11t30i59n 21P81e36t62v50a90d 4890339277292

1/ Příroda zásadně nic nezkouší - všechno živé je výhradním dílem zcela náhodných a zcela "slepých" genových mutací.

2/ Na otázku o přínosu ke kultuře jste neodpověděl. Místo toho mluvíte o provokativním chování, zdravotních, a řekněme i matrimoniálních záležitostech. Budiž. Ale. - Více než 80% z 36 miliónů celosvětově nakažených HIV tvroří heterosexuální muži, ženy nebo děti. AIDS není nemocí homosexuálů - ti se pouze zasloužili o to, že vůbec víme o jeho existenci, a díky gayům dnes už víme, jak pandemii zastavit. - Žádná problematika pokřivené výchovy dětí neexistuje: to netvrdím z pozice věřícího homíka, ale jednoduše proto, že dodnes nikdo žádné pokřivení neshledal, ačkoliv na to téma za posledních 50 let proběhly stovky výzkumů. Jsem si jist, že ani vy o nějakém pokřivení nevíte nic.

3/ Na otázku jste neodpověděl: neptal jsem se, komu propagace slouží, ale co je jejím účelem.

4/ Homosexualitu žádné z tisíciletých učení nezavrhuje, protože o existenci homosexuality nebo heterosexuality až do 19. století nikdo na světě neměl nejmenší ponětí. Stejnopohlavní styk byl a je ve všech známých historických i současných komunitách více či méně tolerován, nezřídka i vyhledáván, a výjimečně dokonce žádoucí. Jedině trojice biblických náboženství jej sice bezdůvodně, ale o to rezolutněji po řadu století odmítala jako smrtelný hřích.

Je úplně jedno, za co homíky považujete vy nebo já - samozřejmě dokud si někdo z nás nemyslí, že má jeho subjektivní mínění nějak privilegovaný význam. :-)

To, že potomci přebírají své názory a vzorce chování od rodičů, známe všichni z vlastní zkušenosti. Je tu ovšem jedna výjimka: nevím, jak to bylo ve vaší rodině, ale u nás jsme sexuální návyky a preference nezískávali instruktáží ze šmírování rodičovské ložnice. Sex je ta jediná věc, kterou žádná výchova ovlivnit nemůže. Nejlepší důkaz této nemožnosti vám poskytnou všichni homosexuálové - ti totiž vesměs vyrůstají v normálních heterosexuálních rodinách, aniž by je to sebeméně poznamenalo :-)

+2/−1
17.4.2017 23:06

A73l68f59r70e86d 80D28e30l10o84n63g 4694602556730

Martine, dal jste si záležet jen mi vadí že jste se vyhnul zásadním námitkám!

1) homosexualita vadí zásadně největším náboženským skupinám.Přičemž nutno přiznat že se jedná o nejrozšířenější náboženství založená na myslitelích s tisíciletými zkušenostmi! (křesťané, komunisté, fašisté, islamisté a tak pod.)

2) v rámci "lidských práv" byste asi souhlasil i s řidičáky a pilotními průkazy pro nevidomé a hluché!

3) to že příroda "experimentuje" s genetickým kódem je fakt a můžeme být proto vděční že jsme na úrovni! Otázka je jen v názvu!

4) neuvědomil jste si že u zvířat s vadnou sexuální orientaci nedochází vůbec k pokračování rodu!!! To je právě ten degenerativní vývoj u lidi!

Přál bych Vám i sobě abyste znovu důkladně zamyslel a zvážil své názory z hlediska "normálního" člověka!

Z hlediska kulturního přínosu nabízím hodnotný rozšířený názor: "Když bude Pospíšil na Hradě, kdo bude První Dámou? No přece Moravec!"V!!

0/−2
18.4.2017 10:10

M39a51r15t60i50n 62P25e11t89v35a47d 4730809187262

1/ To, že homosexualita vadí křesťanům, muslimům i judaistům, je důsledkem dvou nebo tří nejapných osočení ve Starém zákoně, jehož autoři o existenci homosexuality ani heterosexuality neměli nejmenší ponětí. O žádnou tisíciletou zkušenost se tedy nejedná - jde jen o opakování jednoho a téhož stereotypu. Mezi věřícími i duchovními se homosexuálové vyskytují stejně často jako ve všech ostatních komunitách - v lepším případě jsou mlčky tolerováni, v tom horším pokrytecky zapíráni. Jediný islám měl poctivou odvahu v roce 1858 kriminalizaci homosexuality otevřeně a úplně odstranit - po zrušení chalifátu v roce 1924 se ovšem tresty do mnoha zemí vrátily, jelikož sunnitský islám se bez nejvyšší autority, která do jisté míry plnila funkci nikdy neexistující muslimské církve, rozštěpil na velké množství nesourodých a často i nesmiřitelných denominací a sekt.

2/ Nechápu vaše srovnání s řidičáky pro nevidomé. Homosexualita nepůsobí v lidském organismu žádnou specifickou újmu nebo poruchu - právě proto ani nemáme možnost ji u jednotlivce objektivně "diagnostikovat".

3/ Příroda nemůže experimentovat, protože nemá žádné vědomí ani plán. Podstatou evolučního procesu je nepřetržitý sled nepředvídatelných náhodných chyb při genové replikaci.

4/ Člověk se od zvířat liší tím, že k pokračování rodu nepotřebuje pohlavní pud. Nerozmnožujeme se na základě instinktů, ale z racionálního rozhodnutí - proto jsme také jediným živočichem, který postrádá období říje, a můžeme tak plodit kdykoliv. Homosexuálové z toho nejsou nijak vyloučeni - rozmnožují se stejným způsobem jako kdokoliv jiný.

Homosexualita nepředstavuje žádnou degeneraci: je přirozenou a nedílnou součástí lidské sexuální kultury od nepaměti, a hodnotově je stejně neutrální jako heterosexualita. Obě orientace mají vliv pouze na sexuální preference - mimo sex nejsou k ničemu. A účelem sexu není rozmnožování: naopak při něm úzkostlivě dbáme na to, aby k početí nedošlo, a vyvinuli jsme proto spoustu rozmanitých metod a prostředků.

0/0
18.4.2017 21:36

A84l12f81r35e48d 16D55e23l73o11n79g 4634102446950

Martine, je Vás škoda. Jste sečtělý ale žel zatížený takže neumíte nebo nechcete použít rozum k hodnocení jevů v životě přírody! Církevní "vědci" také bádají na př. kolik andělů se vejde na špičku jehly nebo 20 let zkoumali jestli Husa upálili spravedlivě!

Ve Vašem přízpěvku jste uvedl nejméně dvě katastrofální chyby! Nejen stará náboženství (judaismus) ale i zcela nová (Komunizmus, fašizmus) homíky zavrhují! Zejména židé čerpají z prehistorie!

A příroda právě experimentuje s různými obměnami (viz Darwin) a to co se osvědčí se uchytí! Proto se také neosvědčí zvířata s vadným sexuálním poměrem! Nemají totíž degenerativní možnost svůj vadný poměr předat další generaci!

Zcela chybný je názor že svět plný homíků si udrží lidskou rasu! Mateřský pud vyskytující se jen u žen a několika feministů naprosto nestačí zajistit přežití!

Přeji dobrou noc a těším se na další "výzkumy" moderní sexuologie!

0/0
18.4.2017 22:16

M51a31r80t88i21n 48P84e71t75v66a58d 4660689447482

Díky za vaši vytrvalost, pane Delongu - jen mám obavu, jestli naše společná vytrvalost už ostatní účastníky diskuse tak trochu neotravuje. :-)

Abychom si rozuměli: základem mé profese jsou přírodní vědy - hlavně biologie, fyzika a chemie. Proto nemám potřebu nějaké "jevy v životě přírody" hodnotit - stačí mi jejich znalost.

Nerad říkám něco tak samozřejmého - ale komunismus ani fašismus opravdu nejsou náboženství, i když k nim občas bývají metaforicky přirovnávány. Na rozdíl od všech náboženství mají totiž racionální a účelové základy - kdyby nic jiného. :-)

K Darwinovi. Chyby při přepisu genomů (mutace) mají ve vztahu k přežívání trojí odlišný charakter: naprostá většina je zcela indiferentní a nenese žádné důsledky, některé zlepšují adaptaci organismu na prostředí (jsou "prospěšné"), a některé ji zhoršují (jsou "škodlivé"). Ty škodlivé přežívání druhu ohrožují, a pokud nejsou v následujích generacích nějak kompenzovány, mohou vést až k jeho zániku, jehož rychlost odpovídá jejich závažnosti. Žádný "poměr" se do další generace nepředává, genetika má vždy vliv jenom na konkrétního jedince. S jeho zánikem mizí z vývojové posloupnosti i gen, který k zániku přispěl. Nějaké osvědčení nebo neosvědčení tu nehraje roli - příroda nemá žádný kontrolní mechanismus, který by jí umožnil aktivně rozlišit užitečné od neužitečného - to, čemu říkáme přirozený výběr, je tedy povýtce pasivní proces.

Svět plný homíků je stejně nesmyslný příměr jako Karlovo náměstí, kde na každém stromě sedí jeden voják bez disciplíny - jak tuhle "moudrost" geniálně demonstroval Švejk. - Zapomínáte, že zhruba polovinu homíků tvoří ženy. O potomky by tedy v takovém podivném světě určitě nebyla nouze: ze světa homíků by se během několika generací stal svět, jaký známe: 96% dětí homíků totiž bude jako vždycky heterosexuální, neboť homosexualita v genech nespočívá, a tak nemůže být dědičná. A když už zmiňujete ten mateřský pud - má ho i lesba. Neuplatňuje se ovšem při zachování rodu, ale při vývoji dítěte.

0/0
18.4.2017 23:52

M16a46r22t83i98n 60P87e34t16v66a83d 4370419587692

Ještě poznámka k těm vašim zvířatům s "vadným sexuálním poměrem". Zoologové sice popsali "homosexuální" chování snad u všech známých obratlovců, ale označují tak pokusy o kopulaci se stejnopohlavním jedincem. Pokud takové zvíře zároveň nejeví přirozený zájem o kopulaci s opačným pohlavím (což nebývá obvyklé), pak skutečně může být vyloučeno z reprodukce. Na přežití druhu ovšem taková ojedinělá výjimka nemůže mít žádný vliv.

Mluvit o homosexualitě u zvířat je však značně sporné: zvířata totiž neznají sex. Jen u vyšších primátů můžeme pozorovat znatelné projevy sexuálních aktivit (čímž rozumíme rozmanité tělesné manipulace, směřující k dosažení pocitů libosti bez úsilí o početí potomka). Méně výrazné náznaky obdobných snah byly pozorovány i u některých jiných savců. Každopádně je však zvířecí "sex" omezen víceméně jen na libidinózní projevy bazálních funkcí limbického systému, zatímco u člověka je těžiště sexuálního chování v šedé kůře mozkové - zahrnuje totiž i myšlení, představivost, verbální komunikaci a vyšší emoce. Proto je "lidský" sex zvířatům nedostupný.

0/0
19.4.2017 0:57

A97l24f66r93e83d 26D92e91l96o76n10g 4394152686890

Děkuji vážený pane Martine, opět jsem se trochu poučil a vidím že se opravdu snažíte. Žel mi Vaše snaha příliš připomíná zákaz církve zkoumání existence Boha! Nemusím Vám asi objasňovat podobnost snahy vyloučit homosexualitu jako vadu normálnosti nebo postižení!

Zapomněl jste uvézt že u žen postižených homosexuální odchylkou se také vyskytuje zásadní odpor ke styku! Oplodnění by tedy muselo nastat uměle po překonání tohoto odporu!

Sexuální odchylku jsem zaznamenal u zvířat opakovaně když majitel chtěl za každou cenu pokračování svého oblíbence! Pokud by se takový vztah (podobně jako u homíků) propagoval a prosazoval pak by to mohlo mít stejně zhoubný vliv!

Jako "vědec" byste mohl spočítat kolik % homosexuálů by dokázalo zcela vyřadit lidskou rasu z existence!!! Podobně lze i určit minimální množství živočišného druhu nutného k přežití! Jako důkaz nabízím hypotektický pokus přestěhování všech homíků na oddělený ostrov!

Opakovaně děkuji za "přínos" diskuze a těším se na eventuální novinky! Srdečně zdravím!

0/0
19.4.2017 9:00

M49a85r78t34i94n 43P50e26t45v44a62d 4950749327362

Pane Delongu, všimněte si, že jste ještě na žádný z mých argumentů věcně nezareagoval. A všimněte si také, že čím víc vás tlačím do kouta, tím bizarnější nápady z vás padají. V

---

Ano, u některých lesbických žen lze zaznamenat zásadní odpor k mužské penetraci. Stejný odpor má také spousta žen heterosexuálních (v absolutním počtu jich bude jistě víc než těch štítivých lesbiček). S muži je to obdobné: určitá část prostě nemůže nebo nechce. Všech dohromady je ovšem tak zanedbatelný počet, že to růst lidské populace ani neovane.

Váš odstavec o pokračování majitelova oblíbence je absolutně nesrozumitelný. Proto ani závěr o jakési zhoubnosti nedává smysl.

Nikdo nedokáže spočítat, kolik procent homosexuálů by vyřadilo lidskou rasu z existence. Ta nemožnost má minimálně tři příčiny: - 1/ Homosexuálové podle všech známek nechovají skryté plány na vyhlazení lidstva. - 2/ Homosexualita nemá žádný vztah k plodnosti a rozmnožování: každý zdravý homosexuál, který dítě chce, ho taky má - totéž, jak známo, platí úplně stejně i pro heterosexuály. - 3/ Nikdo neví, jaké procento populace (lhostejno zda homo- nebo heterosexuální) dítě mít nechce. Neexistuje způsob, jak takový údaj získat: žádný z respondentů totiž nemůže sám za sebe zaručit, že jestliže dítě nechce dnes, nebude ho chtít ani zítra. Proto jsou jakékoliv "vědecké" výpočty vyloučeny - bez nezbytných vstupních údajů nikdo nespočítá ani trojčlenku.

Zdá se, že na mé příspěvky reahujete, aniž byste je vůbec četl, jelikož váš "experiment" s pustým ostrovem už jsem probral v příspěvku z 18.4. - Zopakuji tedy jen jeho závěr: během několika málo generací bude na tom ostrově obnovena standardní lidská populace, v níž budou heterosexuálové opět tvořit zhruba 25násobnou většinu, jako tomu vždycky bylo, je, a bude.

0/0
15.5.2017 14:48

A21l53f23r16e68d 44D10e74l59o32n22g 4534242166980

Pane Petvad, děkuji za obšírný výklad! Nebudu reagovat protože nemám dostatek argumentů! Stejně jako Vy stojím na pozici určité víry (nikoliv církevní) která provází živočichy po celou dobu rozvoje! Váš experiment s pustým ostrovem je rovněž hypotéza! Jen připomínám že zoologové tvrdí: Pokud z nějakého druhu zbude malé stádo, nedá se již zachránit! Znovu děkuji a zdravím!;-D

0/0
15.5.2017 15:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.