Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muž vyvlečený z letadla leží v nemocnici. Firmě hrozí bojkot a propad akcií

Muž, kterého ochranka násilně vyvedla z přeplněného letadla společnosti United Airlines, se se zraněními léčí v nemocnici v Chicagu. Podle agentury AP to uvedl jeho právník. Ředitel aerolinky Oscar Munoz, který zaměstnance původně bránil, se za incident omluvil a označil ho za „strašný“. Cena akcií společnosti však mezitím prudce klesla a ani její následný růst nestačil propad kompenzovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M62a12r91i14e 10C94h68m92e66l73a79ř67o49v10á 8655146957939

Měli je požádat v odbavovací hale. Museli vědět kolik jich na palubu nastoupí, potom to je úplně o něčem jiném. Jestli si to nedovedli spočítat tak chyba je na přepravní společnosti.

0/0
25.4.2017 14:17

M45i52c54h75a27l 88M37i54l81l23e39r 9116192619972

trochu vic informaci pro Martina Hodika, ktery s pomoci "Copy & Paste" okopiroval informacni body z website United, z nichz nektere se odvolavaji na Contract of Carriage. (Podminky prepravy) - oddil Odmitnuti prepravy.

Kdyz jsem ho upozornil, ze co sem "opastoval" nejsou kompletni Podminky prepravy, ale lidove receno "kratky informacni vycuc" a ze smerodatne pro hodnoceni kauzy soudem bude to skutecne "drobne pismo" v Podminkach prepravy, napsal, ze

"Žádné "drobné písmo" přepravní smlouvy (Contract of Carriage) není. To, co jsem zde napsal je přímo výtah z ní a navíc jsem uvedl link."

V odpoved na mou vyzvu aby si vyhledal Prepravni smlouvu, ktera je samostatnym dokumentem, v jejim plnem zneni, mi odepsal "vaše horší angličtina nebo znalost použití internetu zřejmě nedovoluje pochopit, co píšu."

Vzhledem k tomu, ze ziji v anglicky mluvici zemi 48let, mam anglicky - nikoliv cesky- mluvici rodinu, pratele a pribuzne, potrebne vzdelani v anglictine i praxi, v niz komunikuji anglicky alespon 95% meho casu a Internet mame doma of 1997, je to od nej hodne "odvazne" tvrzeni.

;-D

Chapu, ze clovek, ktery praktikuje metodu "Copy & paste" aniz by plne chapal co vlastne kopiruje, muze prehlednout takovy "malinkaty", ale relevantni detail: ze ten jim zminovany Contract of Carriage (Podminky Prepravy) je ve skutecnosti dokument o 37 000 (tricetisedmi tisici) slovech. Kazdy pasazer, ktery si zakoupi letenku od United svou koupi stvrzuje, ze prijima tyto Podminky prepravy.

Takze Hodiku - doporucuji vic cist, vic trenovat anglictinu a mene kopirovat lejstra bez porozumeni co vlastne obsahuji.

0/−1
16.4.2017 8:55

M74a17r37t55i36n 61H56o15d57í81k 2105345918237

Pro všechny, kteří stále namítají, že na to aerolinky měly právo, jsem našel právní analýzu i s odkazem na "Contract of Carriage" společnosti UA. Podmínky stanoví regule "Department of Transportation" "Contract of Carriage" jakékoliv aerolinky je musí respektovat. Toto je výtah z analýzy:

V daném případě se nejednalo o "denied boarding", což je obvyklé a jsou stanoveny kompenzace, ale o "refusal to transport", což je něco zcela jiného a je umožněno přepravci pouze v těchto případech:

0/0
13.4.2017 3:15

M24a53r96t70i22n 79H84o44d23í64k 2585285808387

A. Breach of Contract of Carriage – Failure by Passenger to comply with the Rules of the Contract of Carriage.

B. Government Request, Regulations or Security Directives

C. Force Majeure and Other Unforeseeable Conditions – Whenever such action is necessary or advisable by reason of weather or other conditions beyond UA’s control including, but not limited to, acts of God, force majeure, strikes, civil commotions, embargoes, wars, hostilities, terrorist activities, or disturbances, whether actual, threatened, or reported.

D. Search of Passenger or Property

E. Proof of Identity

F. Failure to Pay

G. Across International Boundaries

1. The government required travel documents of such Passenger appear not to be in order according to UA's reasonable belief; or

2. Such Passenger’s embarkation from, transit through, or entry into any country from, through, or to which such Passenger desires transportation would be unlawful or denied for any reason.

H. Safety

0/0
13.4.2017 3:19

M91a56r22t80i20n 73H92o38d57í68k 2415885468967

V incidentu se nejednalo ani o jediný z těchto důvodů. (snad by se dal hodně kostrbatě napasovat důvod pod bodem C, kde proto uvádím celý popis). Domnívám se, že UA bude platit jako mourovaté.

https://www.united.com/web/en-US/content/contract-of-carriage.aspx

0/0
13.4.2017 3:20

M92i27c63h44a41l 67M69i42l39l96e80r 9236222609522

tenhle pripad ma - zda se - 2 casti. Jednak narok aerolinky na sedadla, jednak jak postupovali v jejich zajisteni.

Narok: zminujes se v 1) o Contract of Carriage (Prepravni smlouva).

Jsem presvedcen, ze "drobne pismo" Prepravni smlouvy obsahuje pasaz o pravu aerolinky si vyzadat sedadlo/a v letadle pro zdravotni, bezpecnostni nebo provozni emergence, kdykoliv pred startem. Emergence nelze predem planovat a uplatnovat narok vcas. Nekdy to je na posledni chvili.

Pod provozni emergenci spada nutnost dopravit klicovy personal z dopravniho uzlu do jine destinace, aby aerolinka mohla bezpecne provozovat lety.

Jestlize skutecne potrebovali urgentne prepravit 4 cleny personalu do jine destinace, bud po dvou pilotech na 2 lety, nebo dokonce po jednom na doplneni posadky 4 letu, pak se jedna o 300 az 1000 pasazeru, kteri by tam jinak zustali trcet. Tudiz zcela jiste narok potrebna sedadla pasazerum odebrat. Znacne zpozdeni ci uplne zruseni 2 az 4 letu je hodne nakladna provozni emergence.

Druhou casti je jak pri uplatnovani naroku aerolinka postupovala - jak jsem napsal dole- fyzicke nasili vuci pasazerovi, ktery se neprovinil napadenim posadky nebo spolupasazeru a neprotrebuje byt izolovan jako bezpecnostni riziko, je NAPROSTO NEPRIPUSTNE.

Aerolinka se mela "placnout pres kapsu", obzvlast jestli znacne usetrila na provoznich nakladech dopravou 4 clenu personalu do jine destinace a nabidnout vyssi kompenzaci.

0/−1
13.4.2017 5:36

M77a37r55t33i64n 57H44o11d88í59k 2985835658837

Žádné "drobné písmo" přepravní smlouvy (Contract of Carriage) není. To, co jsem zde napsal je přímo výtah z ní a navíc jsem uvedl link. Lze si otevřít a přesvědčit se. jakmile cestujícího usadí, nemá společnost žádný nárok ho vykázat pakliže se nejedná o jeden z uvedených důvodů, protože pak jedná protiprávně. Může jen smlouvat, ale ne použít násilí. Tohle by mohlo mít tudíž podstatně zásadnější dohru než jen odškodnění. Pokud bude pan doktor dostatečně naštvaný, může i podat trestní oznámení za napadení.

+1/0
13.4.2017 10:00

M64i81c75h81a90l 27M59i29l26l60e20r 9946612599402

1) nasili do toho prosim neplet.

NIKDO tady netvrdi ani nepodporuje nazor, ze by aerolinka mohla za danych okolnosti pouzit nasili.

To je uplne mimo. Lze ocekavat se 100% jistotou, ze pan se bude soudit za "pouziti neprimerene sily s vysledkem ublizeni na zdravi", pripadne i "verejne zostuzeni"

Jinak se ale mylis, kdyz tvrdis, ze zadne drobne pismo v Prepravni smlouve (Contract of Carriage) neni. Nejdriv by sis mel Prepravni smlouvu vyhledat v jejim plnem zneni. To je samostatny dokument.

To co jsi sem otiskl, jsou pravidla, ktera se odvolavaji na Contract of Carriage (Prepravni smlouvu) a jeji pouziti. Zrejme si neuvedomujes, ze text, ktery jsi sem otiskl, neni Contract of Carriage.

0/−1
13.4.2017 16:43

M67a97r23t50i60n 30H23o18d33í87k 2625915378147

Ok, 1) myšleno násilně, jakože nedobrovolně. Prostě nemůže. Nemá na to "legal groud" tj. oporu v zákoně

2) vaše horší angličtina nebo znalost použití internetu zřejmě nedovoluje pochopit, co píšu. Na konci mého výtahu z "Contract of Carriage" je odkaz přímo na stránku, kde je vlastní "Contract of Cariage", čili přepravní smlouva. nejsou to žádná pravidla, která se odvolávají na "Contract of Cariage". To, co vás mate je, že v prvním bodě je všezahrnující pravidlo, které říká, že prvním a hlavním důvodem pro "refuse of transport" je porušení Contract of Carriage (přepravní smlouvy). To neznamená, že existuje ještě nějaká další přepravní smlouva. Je to právničina. Ten bod je součástí dokumentu, na který se odvolává. Tj. odvolává se sám na sebe. To je v právních dokumentech časté.

+1/0
14.4.2017 10:38

M45i57c11h85a77l 56M30i98l31l94e11r 9326612759442

;-D "vaše horší angličtina nebo znalost použití internetu zřejmě nedovoluje pochopit, co píšu."

Milej zlatej chlapecku, ja ziji v anglicky mluvici zemi 48 let, mam anglicky mluvici rodinu, pratele i pribuzne, mluvim anglicky 95% meho casu, mam potrebne vzdelani a anglictina je pro me druhou materstinou.

A dekuji za optani, Internet pouzivam od dob kdy jsi ty ani jeste nevedel co nejaky pocitac je. Mame ho zavedeny od 1995.

Bud tak laskav a vypravej pohadky nekomu jinemu.

+1/−1
14.4.2017 14:02
Foto

P37e12t97r 13A42d90l46e57r 8333452696551

coze mat zavedeneho od roku 1995?

+1/0
15.4.2017 1:16

M57i86c29h97a88l 54M82i68l58l34e27r 9156382419452

Internet v praci od 1995, doma od 1997.

0/0
15.4.2017 4:51
Foto

P12e21t27r 98A53d78l80e31r 8893582596451

aha ... to jste pracoval v nejakem hodne pokrocilem zamestnani

+1/0
15.4.2017 20:17

M67i86c33h65a25l 31M97i43l79l32e15r 9556482919272

ano, vyzkumny ustav

0/0
16.4.2017 6:28
Foto

P19e19t95r 68A71d95l88e34r 8403342906901

aha ... ceho?

+1/0
16.4.2017 21:09
Foto

P74e36t96r 69A48d52l86e95r 8443922196951

pane millere, jakkoliv muze jit o nezbytne a nahle pripady, jimiz vy znalecky (a spatne) rikate emergence, je tu drobnost, ktere se rika zakon ... ma-li zakaznik zaplaceno, mohu ve veskere slusnosti pozadat o spolupraci ... nedostane-li se mi ji, pujdu o sedadlko dal ... rozhodne neprijdu, ze pocitac vybral ... prijdu s tim, ze krasni mladi lide, potrebujeme nutne ctyri sedadla a nabizime za ne tohle a tamhleto ... v tomto svetadile porad jeste plati, ze zakaznik je milostpan ... vyhazovat zakaznika nasilim se povazuje za zlocin ...

+1/0
15.4.2017 1:15

M16i94c60h22a95l 65M77i16l36l68e70r 9346312869622

znovu opakuji co jsem napsal driv:

ze naprosto nesouhlasim se zpusobem jak aerolinka vybrala pasazery k vysazeni, natoz s jejich zachazenim s pasazerem, ktery odmitl vystoupit. Pokud usetrili tolik nakladu urgentni dopravou 4 zamestnancu z dopravniho uzlu do potrebne destinace, pak meli podstatne zvysit nabidku cestujicicm a 4 dobrovolnici by se najednou rychle nasli. Mozna dokonce vic nez 4, kterym by to za to stalo.

V danem pripade jde o to, ze mistni manager byl skotak a jeho parta bezpecaku nejspis rekrutovana z poulicnich rvacu. Ted si to on i United jako jeho zamestnavatel odnese po vice strankach a zcela po pravu. Zaslouzi si to, protoze takhle se s pasazery nejedna.!!

Ja tady poukazuji pro informaci tem, kdo se ohaneji, ze ti 4 zamestnanci byli "nejaci VIP" (pro VIP by nehledali misto v economy, pokud by byla na palube i business class) nebo nekdo, kdo jednoduse chtel letet domu.

Aerolinka ma pravo pozadovat sedadla i po nastoupeni, pokud se jedna o bona fide emergenci (bezpecnostni, zdravotni, provozni).

Nebo si lide tady mysli, ze kdyby najednou prijela sanita a potrebovali by 4 sedadla aby mohli umistit nositka s pacientem, aerolinka by jim rekla - musite pockat na pristi spoj protoze pasazeri uz sedi ve svych sedadlech?

Soud mimo jine take vezme v uvahu duvod proc United potrebovaly ta 4 sedadla tak urgentne, ne jen jak bylo zachazeno s pasazerem.

FYI: U nas v Australii take tradicne po kapitaaalisticku plati, ze zakaznik je pan, protoze jsme tu chvala Bohu nikdy nemeli vladu komunistu, ktera by pokrivila pristup k zakaznikovi.

Na okraj: u nas tady maji americke aerolinky vseobecne horsi povest co se sluzby zakaznikum tyce v porovnani s jinymi aerolinkami a kdo s nimi nemusi letet, zvoli radsi jineho prepravce. Koneckoncu i na Skytrax pouze Virgin America a JetBlue maji 4 hvezdicky, ostatni americke aerolinky maji jen 3.

0/−1
15.4.2017 4:50
Foto

P56e42t56r 98A73d33l55e71r 8453192836621

ale to vsechno ano, az na to, ze ve chvili, kdy oznamili, ze vyhazovane vybral pocitac (a jejich nejvyssi nadrizeny to povazuje za prijatelny pristup), v tu chvili projeli ... a s tim hodnocenim mate naprostou pravdu ... co se tech bezpecaku dotyce, slysel jsem, ze na tahle mista se hlasi lide, kteri neuspeli vvve zkouskach o prijeti k policii ...

+1/0
15.4.2017 20:21

M67i52c57h33a10l 22M89i72l20l82e91r 9686612279642

pravda o rekrutovani bezpecaku, take jsem to slysel. Take ti, ktere neprijala armada. Policie i armada maji na zaklade psychologickeho profilovani zrejme velmi dobre duvody tyhle chlapky neprijmout a vycvicit. United CEO uz mj. prisel o rocni bonus, jak jsem slysel, pro zacatek.

Mezitim jsem ale take cetl - a neni dosud overeno - ze dotycny doktor nejdriv odesel s bezpecaky z paluby letadla sice velmi nespokojeny, ale dobrovolne. Pak se pry na palubu znova protahl, bezpecaci byli znova povolani a teprve tehdy, napodruhe, nastala ta mela.

Zatimco United a bezpecaci se nevykrouti z "pouziti neprimerene sily s vyslednym zpusobenim ujmy na zdravi" a dotycny pan si zcela urcite vysoudi dostatecne vysokou kompenzaci, pokud je pravda o jeho navratu na palubu, to meni jeho status a pravdepodobne snizi vysi kompenzace, kterou by jinak dostal, kdyby byl napaden jako pasazer.

Odchodem z paluby totiz prestava byt pasazer a pozdejsim navratem bez povoleni na palubu vstoupit se z nej stava vetrelec (intruder). Bezpecaci maji narok vyloucit vetrelce z prepravy, ale samozrejme nemaji pravo pouzit k tomu neprimerenou silu a nasili vedouci ke zraneni.

0/−1
16.4.2017 6:42
Foto

P32e13t11r 75A82d84l95e54r 8493442296851

spravne jste napsal, ze NEovereno ... ani nemohlo byt ... video to ukazuje dost presne ...

+1/0
16.4.2017 21:08

J50a43r59o50s38l43a96v 35D58u12n68d57a 1443572756780

Zkusil bych to na místě UA pod C (force majeure) nebo H (Safety). Však se někde u soudu potkají.

0/0
13.4.2017 11:48

M64a73r93t81i18n 10H51o70d69í36k 2975655238137

Ale ne - force majeure - vyšší moc nikdy nemůže zahrnout to, že si firma vzpomene, že zrovna teď by chtěla někam přepravit svoje zaměstnance (proto jsem ten bod opsal celý, protože vysvětluje, co do toho patří. A safety ani náhodou nelze aplikovat. To se toho vůbec netýkalo.

+1/0
14.4.2017 10:40

J22a13r24o71s55l23a68v 54D57u70n36d68a 1613632546660

A vy víte jestli důvodem proč musel neplánovaně přepravit posádku nebyla vyšší moc nebo bezpečnost? Já ne.

+1/0
14.4.2017 17:50

M27i16c16h40a80l 54M62i20l84l97e72r 9886242399772

on nevi, jenom dela otrocke Copy & Paste

0/−1
15.4.2017 4:54

I83v31a45n 97B54u85b88l44a 3162345175124

Takto bychom se měli společně chovat kdy známá firma napálí kohokoli z nás. Ne se chovat jako ovce a říct si má prostě smůlu, mě se to netýká. Příště to totiž můžeme být my.

+4/0
12.4.2017 19:55

O67n22d55ř46e96j 14L51o29š91o34t42h 1585585925381

Ano, pokud někdo cítí oprávněně křivdu, tak má bojovat a nenechat se.

+2/0
12.4.2017 23:08
Foto

P73e81t33r 54A24d79l86e14r 8323622186681

clanek ma par drobnych nedostatku ... ten dr. dao je vietnamskeho puvodu ... propad akcii nebyl propadem, ale beznym kazdodennim pohybem ... spise je zajimave, ze tolika leteckym spolecnostem prochazi, ze prodaji nektera sedadla dvakrat ... jine spolecnosti to resi tak, ze pozadaji o dobrovolniky, kterym nabidnou za ochotu pockat nejake vyhody (vcetne peneznich) ... nikde jsem nevidel, zda ti ctyri zamestnanci ua museli letet hned ted, nebot by se bez nich v louisville zastavil provoz ...

+1/0
12.4.2017 19:48

M77i82c10h80a33l 77M85i50l63l47e11r 9686472939462

pokud se jednalo o nahradni piloty, jak jsem cetl, byl by to dost zavazny duvod.

4 piloti = 2 lety

Jejich nepritomnost by zpusobila prinejmensim zdrzeni 2 letu v destinaci, v horsim pripade jejich zruseni a podle velikosti letadel by to znamenalo, ze nejakych 300-400 lidi by nemohlo letet. Nebo i vice - zalezi na typu letadla, ktere pilotovali.

Kdyz aerolinka dostane nalehavou zadost o prepravu pilotu partnerske aerolinky do jineho mesta, je docela mozne, ze se to muze stat na posledni chvili, kdyz uz jsou pasazeri jejiho letu usazeni v sedadlech, jinak by to resila jeste pred jejich nastupem do letadla a proste 4 lidem zrusila palubni vstupenky.

Samozrejme to nijak neomlouva tvrdy postup jejich zamestnancu vuci pasazerovi, ktery se nechtel podrobit, ale aspon by to vysvetlovalo proc ta mista tak nutne potrebovali v poslednim okamziku pred odletem.

0/−1
12.4.2017 20:23
Foto

P52e51t72r 86A15d25l21e16r 8203612196361

mate pravdu, az do okamziku zpusobu united airlines ... stacilo pozadat o dobrovolniky, a nabidnout jim neco za sluzbicku (prevedeni do lepsi tridy v pozdejsim letu, poukazku na jakostni veceri, dokonce i nejaky ten peniz) ...

vybrat vyhazovane cestujici pocitacem, to bych rad, ale opravdu MOC rad videl, jakeho programu pouzivali ... nejaky rng (random number generator, cili tvurce nahodnych cisel?) ...

s temi nahradnimi piloty, treba od jine spolecnosti, to zni trochu pritazene za vlasy ... vysvetlim: z chicaga (sice ne z o'hare, ale z midwest) leta do louisville, ky, nekolik desitek spojeni denne, a provozuje je rada spolecnosti, nejen ua ... jestli nekdo prijde na posledni chvili s tim, ze potrebuje poslat dve posadky, aby sly do prace na tak malem letisti jako je sdf (lousville, ky), mel by to vedet rrochu drive ...

ale hlavni je: s platicimi zakazniky se zachazi slusne ... tecka ... bez jakychkoliv vyjimek ... kdyz mi muj platici zakaznik rekne, ze jsem vul, kyvnu, ze zajiste ... ono totiz opravdu plati, ze muj zakaznik, muj milostpan ...

nekdo nekde pripsal, ze to snad mohli poslat ty zamestnance autobusem ... no, to je trochu dalka, malem 500 km po silnici, ale tohle porad NIC nemeni na tom, ze united by si to mel odskakat ... pokud mozno tam, kde je to boli nejvic, totiz v penezence ...

0/0
12.4.2017 20:58

M24i63c89h92a37l 37M36i68l29l21e10r 9636712189382

nemam vubec nic proti tomu, aby aerolinka byla radne "poucena", ze fyzicke nasili vuci pasazerovi, ktery se neprovinil napadenim posadky nebo spolupasazeru a neprotrebuje byt izolovan jako bezpecnostni riziko, je nepripustne.

Urgentni preprava personalu do jine destinace, aby se zajistily dalsi lety, je nezbytna, ale aerolinka se mela "vic placnout pres kapsu" - koneckoncu plny nedelni odpoledni let znamena, ze vetsina lidi cestovat potrebuje. Proste to bude neco stat, aby se vzdali sedadla, vedle zabezpeceni nahradniho v jinem letu, pripadne s jinou aerolinkou.

Jen tak namatkou: Emirates obvykle davaji jako nahradu vedle nove letenky se zarucenym sedadlem jidlo a piti do jejich pristiho letu, podle potreby ubytovani v kvalitnim hotelu vcetne transportu do nej a zpet na letiste a jako bonus zpatecni letenku mezi mistem, kde se pasazer letu vzdal a jeho konecnou destinaci platnou 1 rok.

Muj pribuzny takhle dostal prodlouzeny pobyt v Dubaji o 1 den pro sebe, manzelku a 2 nactniky syny, hotel podle jejich vyberu a 4 otevrene zpatecni letenky mezi Dubaji a australskym Brisbane platne 1 rok, bez blokovani dat.

Nam nabidli obdobu tohoto usporadani s tim rozdilem, ze letenka byla zpatecka mezi Singapore a Melbourne, protoze vypalo, ze budou potrebovat 2 sedadla kdyz jsme nastupovali k letu v Singapore. Nakonec se ale nekdo nedostavil a tak nase sedadla nepotrebovali.

0/0
12.4.2017 21:42
Foto

J90a72n 22K85u60l76í36s45e40k 8457573928571

UA nabízela 800 USD plus hotel. Ale to může být pořád málo. Já jsem někde četl, že Delta někomu takhle vyplatila 10 tisíc USD raději než aby ztropila takovouhle scénu. I když aerolinka byla plně v právu, takovéhle jednání je silně přes čáru a PR katastrofa s potenciálem způsobení bankrotu. Já tedy s nimi rozhodně už nikdy nepoletím...

+2/0
12.4.2017 23:25

M70a71r48t71i96n 63H32o59d70í19k 2725425788737

Zda byla aerolinka v právu nebo nebyla bude předmětem soudního jednání. Na NPR se jistý americký právník vyjádřil v tom smyslu, že zákon nepřímo stanoví, že jakmile již pasažer sedí, nemá ho personál právo vyhodit

0/0
13.4.2017 2:37
Foto

P35e51t87r 11A77d76l34e47r 8923342106411

presne tak, a dekuji vam, ze jste se podelil o zcela konkretni pripady ...

0/0
13.4.2017 0:07

J10a78n 33P53r45o44c78h64a95z80k48a 1137105499577

Souhlas, ale co jsem četl v prvních informacích tak UA nabídly kompenzaci cestujícím, kteří uvolní místa v tomto letu 400 USD. Když se situace vyhrotila zvýšily UA nabídku kompenzace na 800 USD. I tak na tuto nabídku 4 dobrovolníky nenašly. Možná mohly nabídku kompenzace ještě jednou zvýšit a při částce 2000 USD předpokládám, by se dobrovolník našel. Teď to bude UA stát "asi" vice, než ty 2000 USD.

0/0
15.4.2017 0:59
Foto

P66e80t98r 78A16d85l50e84r 8573382666791

(a) nikoliv, ua oznamily, ze pocitac vybral, a s pocitacem se nehadame, a (b) i kdyby nabizely modre z nebe, kdyz cestujici rekne, ze jako lekar specha k pacientovi, maji rici, o to pardon, a jitr o sedadlo dal ... slovo dobrovolnik znamena, ze nekdo neco udela z vlastni vule ... rozhodne to neznamena, ze ho tahnou jako hlemyzde z ulity ...

0/0
15.4.2017 1:10

T68o19m76á46š 47T39a95t83í97č16e35k 5740932770818

No, kdyby ty aerolinky zkrachly, mohlo by to mít pozitivní dopad - všichni zaměstnanci leteckého průmyslu, od vstupu na letiště po dosažení letové hladiny a zpátky, by se třeba mohli začít k zákazníkům chovat jinak než bachaři k muklům při převozu v antonovi. :-/

+2/0
12.4.2017 19:35
Foto

J92a85n 47K87u61l29í19s52e48k 8237273248901

Oni se zpravidla tak nechovají, tedy většinou. S UA jsem lítal v minulosti jenom když jsem opravdu musel a mohu potvrdit, že i před incidentem patřily k nejhorším. Kupříkladu vás nenechají přesednout ani během letu a ani když je ochoten člověk připlatit. To se mi stalo jednou, nevšim jsem si při kupování, že sedadlo se nedá sklopit, ale s letušákem jsem nehnul i když v letadle bylo nejméně 20 sedadel volných. Jestli nezkrachují, mohou mluvit o velkém štěstí...

+2/0
12.4.2017 23:33

T24o31m93á86š 64T74a68t86í58č43e19k 5160252500518

Zajímavé. Já to sice myslel obecněji, ale když tihle jsou extra ugly - a podle této události jo -, tak jen do nich! ;-)

0/0
12.4.2017 23:38

S40i16d15n11e34y 91S63i46s68k76a 3467692252705

Nez letet s UA, to uz radej na jump seat v Herkulesu RCAF (I mezikontinentalne) ... ;-D

0/0
13.4.2017 23:31

P63e28t32r 48F81r61a14n28c 9707981348898

Ten chlap vyhral zcela opravnene jackpot.

+3/0
12.4.2017 19:25

J32a59r76o40m71í20r 77M78a46s42á22k 3923325366777

strašně mi to připomíná válečný film Stezky slávy, kde se losovalo koho popraví za zbabělost v boji

0/0
12.4.2017 19:08

O61n26d49ř93e58j 97Z33e39m20a70n 5340624458329

Tohle bylo už za starověkého Říma - decimace.

0/0
12.4.2017 19:19

Š69t16e80f20a11n 42F86r15i96č65a 7682908783386

A ponaučení? Každý, kdo letí do USA by měl reálně počítat s tím, že může kdykoli beztrestně dostat přes držku.

0/0
12.4.2017 19:06

J50a35n 10Š22e13s10t87á77k 3758499369664

to jste nějak překombinoval, zajímavý by bylo moct beztrestně dát přes držku, ale "beztrestně dostat přes držku", to už vyjde pro toho kdo ji chytne nastejno jako s trestem;-D

0/0
12.4.2017 19:58

M91a48r15t16i18n 74H54o18d39í61k 2115915888487

Beztrestně, to těžko. tohle bude mít těžkou dohru.

+2/0
13.4.2017 2:41

M71i64l59a80n 13K79r68á81l 8143208581301

tak jsem se mrkl na ten hrozivý pád z kterého páni novináři jsou v šoku. Takže 10.4. byla zavírací hodnota akcií 71,53, 11.4 během dne akcie klesly cca na 68,5 a zavírací hodnota 70,71 (mimochodem otevírací hodnota 11.4. byla 70,21) takže naprosto běžný obchodní den. Nyní se akcie pohybují na cca 71. Loni byla akcie na nejnižší ceně 37,41. K sakru ti novináři si z nás snad dělají srandu nebo prostě mají okurkovou sezonu a píšou fakt o kravinách. Jinak zajímavý v článku záměrně nepíšou o kolik procent to kleslo protože by to nebylo vůbec šokující, UAL jinak je ohodnocena na 22 mld. dolarů.

0/−2
12.4.2017 19:04

J62o57s54e92f 66M53u53ž18á92t81k98o 5875903237813

Ale snad se alespoň změní ten kreténský systém, že dojdou 4 namyšlení zaměstnanci když je už narvaný letadlo před odletem a chtějí vyhodit 4 lidi. Když nedají vědět zavčas, tak nazdar. To mohl navrhnout jenom debil.

+5/0
12.4.2017 18:15

J49o75s49e42f 20M72u41ž45á37t96k72o 5695663837873

Asi to tak nemá být, na druhou stranu byl borec pěkně mimo a dělal z toho slušný divadlo. Kdoví jestli už v tu chvíli nepřemýšlel, jak to zpeněží. američani jsou gumy v tomhle.

+1/−16
12.4.2017 18:12

O37n55d84ř55e26j 10Z25e72m17a56n 5820944668719

Co vy? Jak se vy chováte, když se vám děje křivda. Skloníte hlavu a pokorně se podrobíte?

+5/0
12.4.2017 19:08

A75l67e66n30a 39N91o42s70k98o84v88á 7267293565309

a ted si predstavte, ze by ten nebozak mel na sobe jeste leginy....

+3/0
12.4.2017 18:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.