Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muž vyvlečený z letadla leží v nemocnici. Firmě hrozí bojkot a propad akcií

Muž, kterého ochranka násilně vyvedla z přeplněného letadla společnosti United Airlines, se se zraněními léčí v nemocnici v Chicagu. Podle agentury AP to uvedl jeho právník. Ředitel aerolinky Oscar Munoz, který zaměstnance původně bránil, se za incident omluvil a označil ho za „strašný“. Cena akcií společnosti však mezitím prudce klesla a ani její následný růst nestačil propad kompenzovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26a64r22i37e 54C81h85m71e57l80a12ř20o80v70á 8495636197459

Měli je požádat v odbavovací hale. Museli vědět kolik jich na palubu nastoupí, potom to je úplně o něčem jiném. Jestli si to nedovedli spočítat tak chyba je na přepravní společnosti.

0/0
25.4.2017 14:17

M52i87c34h86a46l 91M51i87l50l74e80r 9356262229382

trochu vic informaci pro Martina Hodika, ktery s pomoci "Copy & Paste" okopiroval informacni body z website United, z nichz nektere se odvolavaji na Contract of Carriage. (Podminky prepravy) - oddil Odmitnuti prepravy.

Kdyz jsem ho upozornil, ze co sem "opastoval" nejsou kompletni Podminky prepravy, ale lidove receno "kratky informacni vycuc" a ze smerodatne pro hodnoceni kauzy soudem bude to skutecne "drobne pismo" v Podminkach prepravy, napsal, ze

"Žádné "drobné písmo" přepravní smlouvy (Contract of Carriage) není. To, co jsem zde napsal je přímo výtah z ní a navíc jsem uvedl link."

V odpoved na mou vyzvu aby si vyhledal Prepravni smlouvu, ktera je samostatnym dokumentem, v jejim plnem zneni, mi odepsal "vaše horší angličtina nebo znalost použití internetu zřejmě nedovoluje pochopit, co píšu."

Vzhledem k tomu, ze ziji v anglicky mluvici zemi 48let, mam anglicky - nikoliv cesky- mluvici rodinu, pratele a pribuzne, potrebne vzdelani v anglictine i praxi, v niz komunikuji anglicky alespon 95% meho casu a Internet mame doma of 1997, je to od nej hodne "odvazne" tvrzeni.

;-D

Chapu, ze clovek, ktery praktikuje metodu "Copy & paste" aniz by plne chapal co vlastne kopiruje, muze prehlednout takovy "malinkaty", ale relevantni detail: ze ten jim zminovany Contract of Carriage (Podminky Prepravy) je ve skutecnosti dokument o 37 000 (tricetisedmi tisici) slovech. Kazdy pasazer, ktery si zakoupi letenku od United svou koupi stvrzuje, ze prijima tyto Podminky prepravy.

Takze Hodiku - doporucuji vic cist, vic trenovat anglictinu a mene kopirovat lejstra bez porozumeni co vlastne obsahuji.

0/−1
16.4.2017 8:55

M62a77r51t77i42n 87H37o87d36í77k 2415115678877

Pro všechny, kteří stále namítají, že na to aerolinky měly právo, jsem našel právní analýzu i s odkazem na "Contract of Carriage" společnosti UA. Podmínky stanoví regule "Department of Transportation" "Contract of Carriage" jakékoliv aerolinky je musí respektovat. Toto je výtah z analýzy:

V daném případě se nejednalo o "denied boarding", což je obvyklé a jsou stanoveny kompenzace, ale o "refusal to transport", což je něco zcela jiného a je umožněno přepravci pouze v těchto případech:

0/0
13.4.2017 3:15

M76a46r82t54i56n 72H80o59d38í27k 2295845658407

A. Breach of Contract of Carriage – Failure by Passenger to comply with the Rules of the Contract of Carriage.

B. Government Request, Regulations or Security Directives

C. Force Majeure and Other Unforeseeable Conditions – Whenever such action is necessary or advisable by reason of weather or other conditions beyond UA’s control including, but not limited to, acts of God, force majeure, strikes, civil commotions, embargoes, wars, hostilities, terrorist activities, or disturbances, whether actual, threatened, or reported.

D. Search of Passenger or Property

E. Proof of Identity

F. Failure to Pay

G. Across International Boundaries

1. The government required travel documents of such Passenger appear not to be in order according to UA's reasonable belief; or

2. Such Passenger’s embarkation from, transit through, or entry into any country from, through, or to which such Passenger desires transportation would be unlawful or denied for any reason.

H. Safety

0/0
13.4.2017 3:19

M21a90r32t63i89n 81H28o92d96í84k 2765565248987

V incidentu se nejednalo ani o jediný z těchto důvodů. (snad by se dal hodně kostrbatě napasovat důvod pod bodem C, kde proto uvádím celý popis). Domnívám se, že UA bude platit jako mourovaté.

https://www.united.com/web/en-US/content/contract-of-carriage.aspx

0/0
13.4.2017 3:20

M96i19c15h89a83l 98M73i38l96l79e69r 9486572129482

tenhle pripad ma - zda se - 2 casti. Jednak narok aerolinky na sedadla, jednak jak postupovali v jejich zajisteni.

Narok: zminujes se v 1) o Contract of Carriage (Prepravni smlouva).

Jsem presvedcen, ze "drobne pismo" Prepravni smlouvy obsahuje pasaz o pravu aerolinky si vyzadat sedadlo/a v letadle pro zdravotni, bezpecnostni nebo provozni emergence, kdykoliv pred startem. Emergence nelze predem planovat a uplatnovat narok vcas. Nekdy to je na posledni chvili.

Pod provozni emergenci spada nutnost dopravit klicovy personal z dopravniho uzlu do jine destinace, aby aerolinka mohla bezpecne provozovat lety.

Jestlize skutecne potrebovali urgentne prepravit 4 cleny personalu do jine destinace, bud po dvou pilotech na 2 lety, nebo dokonce po jednom na doplneni posadky 4 letu, pak se jedna o 300 az 1000 pasazeru, kteri by tam jinak zustali trcet. Tudiz zcela jiste narok potrebna sedadla pasazerum odebrat. Znacne zpozdeni ci uplne zruseni 2 az 4 letu je hodne nakladna provozni emergence.

Druhou casti je jak pri uplatnovani naroku aerolinka postupovala - jak jsem napsal dole- fyzicke nasili vuci pasazerovi, ktery se neprovinil napadenim posadky nebo spolupasazeru a neprotrebuje byt izolovan jako bezpecnostni riziko, je NAPROSTO NEPRIPUSTNE.

Aerolinka se mela "placnout pres kapsu", obzvlast jestli znacne usetrila na provoznich nakladech dopravou 4 clenu personalu do jine destinace a nabidnout vyssi kompenzaci.

0/−1
13.4.2017 5:36

M34a58r57t31i96n 75H45o55d77í21k 2855695828487

Žádné "drobné písmo" přepravní smlouvy (Contract of Carriage) není. To, co jsem zde napsal je přímo výtah z ní a navíc jsem uvedl link. Lze si otevřít a přesvědčit se. jakmile cestujícího usadí, nemá společnost žádný nárok ho vykázat pakliže se nejedná o jeden z uvedených důvodů, protože pak jedná protiprávně. Může jen smlouvat, ale ne použít násilí. Tohle by mohlo mít tudíž podstatně zásadnější dohru než jen odškodnění. Pokud bude pan doktor dostatečně naštvaný, může i podat trestní oznámení za napadení.

+1/0
13.4.2017 10:00

M96i77c98h57a80l 61M29i22l38l10e65r 9666822929512

1) nasili do toho prosim neplet.

NIKDO tady netvrdi ani nepodporuje nazor, ze by aerolinka mohla za danych okolnosti pouzit nasili.

To je uplne mimo. Lze ocekavat se 100% jistotou, ze pan se bude soudit za "pouziti neprimerene sily s vysledkem ublizeni na zdravi", pripadne i "verejne zostuzeni"

Jinak se ale mylis, kdyz tvrdis, ze zadne drobne pismo v Prepravni smlouve (Contract of Carriage) neni. Nejdriv by sis mel Prepravni smlouvu vyhledat v jejim plnem zneni. To je samostatny dokument.

To co jsi sem otiskl, jsou pravidla, ktera se odvolavaji na Contract of Carriage (Prepravni smlouvu) a jeji pouziti. Zrejme si neuvedomujes, ze text, ktery jsi sem otiskl, neni Contract of Carriage.

0/−1
13.4.2017 16:43

M93a50r33t25i54n 72H36o29d34í27k 2325615628367

Ok, 1) myšleno násilně, jakože nedobrovolně. Prostě nemůže. Nemá na to "legal groud" tj. oporu v zákoně

2) vaše horší angličtina nebo znalost použití internetu zřejmě nedovoluje pochopit, co píšu. Na konci mého výtahu z "Contract of Carriage" je odkaz přímo na stránku, kde je vlastní "Contract of Cariage", čili přepravní smlouva. nejsou to žádná pravidla, která se odvolávají na "Contract of Cariage". To, co vás mate je, že v prvním bodě je všezahrnující pravidlo, které říká, že prvním a hlavním důvodem pro "refuse of transport" je porušení Contract of Carriage (přepravní smlouvy). To neznamená, že existuje ještě nějaká další přepravní smlouva. Je to právničina. Ten bod je součástí dokumentu, na který se odvolává. Tj. odvolává se sám na sebe. To je v právních dokumentech časté.

+1/0
14.4.2017 10:38

M78i97c39h89a88l 10M12i69l90l76e50r 9296222299562

;-D "vaše horší angličtina nebo znalost použití internetu zřejmě nedovoluje pochopit, co píšu."

Milej zlatej chlapecku, ja ziji v anglicky mluvici zemi 48 let, mam anglicky mluvici rodinu, pratele i pribuzne, mluvim anglicky 95% meho casu, mam potrebne vzdelani a anglictina je pro me druhou materstinou.

A dekuji za optani, Internet pouzivam od dob kdy jsi ty ani jeste nevedel co nejaky pocitac je. Mame ho zavedeny od 1995.

Bud tak laskav a vypravej pohadky nekomu jinemu.

+1/−1
14.4.2017 14:02
Foto

P64e39t92r 52A13d82l69e61r 8533382756701

coze mat zavedeneho od roku 1995?

+1/0
15.4.2017 1:16

M57i74c40h57a10l 65M84i59l12l36e76r 9926912489332

Internet v praci od 1995, doma od 1997.

0/0
15.4.2017 4:51
Foto

P59e55t74r 34A60d16l72e68r 8863382186581

aha ... to jste pracoval v nejakem hodne pokrocilem zamestnani

+1/0
15.4.2017 20:17

M52i18c45h84a60l 23M39i54l94l59e29r 9496622369692

ano, vyzkumny ustav

0/0
16.4.2017 6:28
Foto

P53e38t62r 10A59d64l59e20r 8163772136251

aha ... ceho?

+1/0
16.4.2017 21:09
Foto

P63e84t15r 52A28d90l16e41r 8503662506251

pane millere, jakkoliv muze jit o nezbytne a nahle pripady, jimiz vy znalecky (a spatne) rikate emergence, je tu drobnost, ktere se rika zakon ... ma-li zakaznik zaplaceno, mohu ve veskere slusnosti pozadat o spolupraci ... nedostane-li se mi ji, pujdu o sedadlko dal ... rozhodne neprijdu, ze pocitac vybral ... prijdu s tim, ze krasni mladi lide, potrebujeme nutne ctyri sedadla a nabizime za ne tohle a tamhleto ... v tomto svetadile porad jeste plati, ze zakaznik je milostpan ... vyhazovat zakaznika nasilim se povazuje za zlocin ...

+1/0
15.4.2017 1:15

M79i62c93h38a98l 36M35i71l33l46e28r 9396342389582

znovu opakuji co jsem napsal driv:

ze naprosto nesouhlasim se zpusobem jak aerolinka vybrala pasazery k vysazeni, natoz s jejich zachazenim s pasazerem, ktery odmitl vystoupit. Pokud usetrili tolik nakladu urgentni dopravou 4 zamestnancu z dopravniho uzlu do potrebne destinace, pak meli podstatne zvysit nabidku cestujicicm a 4 dobrovolnici by se najednou rychle nasli. Mozna dokonce vic nez 4, kterym by to za to stalo.

V danem pripade jde o to, ze mistni manager byl skotak a jeho parta bezpecaku nejspis rekrutovana z poulicnich rvacu. Ted si to on i United jako jeho zamestnavatel odnese po vice strankach a zcela po pravu. Zaslouzi si to, protoze takhle se s pasazery nejedna.!!

Ja tady poukazuji pro informaci tem, kdo se ohaneji, ze ti 4 zamestnanci byli "nejaci VIP" (pro VIP by nehledali misto v economy, pokud by byla na palube i business class) nebo nekdo, kdo jednoduse chtel letet domu.

Aerolinka ma pravo pozadovat sedadla i po nastoupeni, pokud se jedna o bona fide emergenci (bezpecnostni, zdravotni, provozni).

Nebo si lide tady mysli, ze kdyby najednou prijela sanita a potrebovali by 4 sedadla aby mohli umistit nositka s pacientem, aerolinka by jim rekla - musite pockat na pristi spoj protoze pasazeri uz sedi ve svych sedadlech?

Soud mimo jine take vezme v uvahu duvod proc United potrebovaly ta 4 sedadla tak urgentne, ne jen jak bylo zachazeno s pasazerem.

FYI: U nas v Australii take tradicne po kapitaaalisticku plati, ze zakaznik je pan, protoze jsme tu chvala Bohu nikdy nemeli vladu komunistu, ktera by pokrivila pristup k zakaznikovi.

Na okraj: u nas tady maji americke aerolinky vseobecne horsi povest co se sluzby zakaznikum tyce v porovnani s jinymi aerolinkami a kdo s nimi nemusi letet, zvoli radsi jineho prepravce. Koneckoncu i na Skytrax pouze Virgin America a JetBlue maji 4 hvezdicky, ostatni americke aerolinky maji jen 3.

0/−1
15.4.2017 4:50
Foto

P93e92t96r 39A17d56l97e74r 8683882166101

ale to vsechno ano, az na to, ze ve chvili, kdy oznamili, ze vyhazovane vybral pocitac (a jejich nejvyssi nadrizeny to povazuje za prijatelny pristup), v tu chvili projeli ... a s tim hodnocenim mate naprostou pravdu ... co se tech bezpecaku dotyce, slysel jsem, ze na tahle mista se hlasi lide, kteri neuspeli vvve zkouskach o prijeti k policii ...

+1/0
15.4.2017 20:21

M57i56c94h28a86l 87M46i30l95l70e30r 9206782529412

pravda o rekrutovani bezpecaku, take jsem to slysel. Take ti, ktere neprijala armada. Policie i armada maji na zaklade psychologickeho profilovani zrejme velmi dobre duvody tyhle chlapky neprijmout a vycvicit. United CEO uz mj. prisel o rocni bonus, jak jsem slysel, pro zacatek.

Mezitim jsem ale take cetl - a neni dosud overeno - ze dotycny doktor nejdriv odesel s bezpecaky z paluby letadla sice velmi nespokojeny, ale dobrovolne. Pak se pry na palubu znova protahl, bezpecaci byli znova povolani a teprve tehdy, napodruhe, nastala ta mela.

Zatimco United a bezpecaci se nevykrouti z "pouziti neprimerene sily s vyslednym zpusobenim ujmy na zdravi" a dotycny pan si zcela urcite vysoudi dostatecne vysokou kompenzaci, pokud je pravda o jeho navratu na palubu, to meni jeho status a pravdepodobne snizi vysi kompenzace, kterou by jinak dostal, kdyby byl napaden jako pasazer.

Odchodem z paluby totiz prestava byt pasazer a pozdejsim navratem bez povoleni na palubu vstoupit se z nej stava vetrelec (intruder). Bezpecaci maji narok vyloucit vetrelce z prepravy, ale samozrejme nemaji pravo pouzit k tomu neprimerenou silu a nasili vedouci ke zraneni.

0/−1
16.4.2017 6:42
Foto

P90e27t65r 74A28d89l42e22r 8473522376431

spravne jste napsal, ze NEovereno ... ani nemohlo byt ... video to ukazuje dost presne ...

+1/0
16.4.2017 21:08

J67a80r86o34s48l92a35v 76D25u38n27d41a 1513862176610

Zkusil bych to na místě UA pod C (force majeure) nebo H (Safety). Však se někde u soudu potkají.

0/0
13.4.2017 11:48

M33a71r86t59i63n 25H16o57d13í23k 2875205258437

Ale ne - force majeure - vyšší moc nikdy nemůže zahrnout to, že si firma vzpomene, že zrovna teď by chtěla někam přepravit svoje zaměstnance (proto jsem ten bod opsal celý, protože vysvětluje, co do toho patří. A safety ani náhodou nelze aplikovat. To se toho vůbec netýkalo.

+1/0
14.4.2017 10:40

J56a75r59o53s77l48a18v 45D81u27n52d75a 1263622986340

A vy víte jestli důvodem proč musel neplánovaně přepravit posádku nebyla vyšší moc nebo bezpečnost? Já ne.

+1/0
14.4.2017 17:50

M32i40c81h79a87l 74M65i76l79l52e74r 9396312349142

on nevi, jenom dela otrocke Copy & Paste

0/−1
15.4.2017 4:54

I25v60a80n 80B51u81b97l19a 3682525865894

Takto bychom se měli společně chovat kdy známá firma napálí kohokoli z nás. Ne se chovat jako ovce a říct si má prostě smůlu, mě se to netýká. Příště to totiž můžeme být my.

+4/0
12.4.2017 19:55

O69n17d86ř98e53j 57L78o90š57o38t45h 1555805195811

Ano, pokud někdo cítí oprávněně křivdu, tak má bojovat a nenechat se.

+2/0
12.4.2017 23:08
Foto

P73e34t73r 78A24d56l22e37r 8253442806571

clanek ma par drobnych nedostatku ... ten dr. dao je vietnamskeho puvodu ... propad akcii nebyl propadem, ale beznym kazdodennim pohybem ... spise je zajimave, ze tolika leteckym spolecnostem prochazi, ze prodaji nektera sedadla dvakrat ... jine spolecnosti to resi tak, ze pozadaji o dobrovolniky, kterym nabidnou za ochotu pockat nejake vyhody (vcetne peneznich) ... nikde jsem nevidel, zda ti ctyri zamestnanci ua museli letet hned ted, nebot by se bez nich v louisville zastavil provoz ...

+1/0
12.4.2017 19:48

M51i34c30h22a36l 10M84i95l69l91e53r 9306802519432

pokud se jednalo o nahradni piloty, jak jsem cetl, byl by to dost zavazny duvod.

4 piloti = 2 lety

Jejich nepritomnost by zpusobila prinejmensim zdrzeni 2 letu v destinaci, v horsim pripade jejich zruseni a podle velikosti letadel by to znamenalo, ze nejakych 300-400 lidi by nemohlo letet. Nebo i vice - zalezi na typu letadla, ktere pilotovali.

Kdyz aerolinka dostane nalehavou zadost o prepravu pilotu partnerske aerolinky do jineho mesta, je docela mozne, ze se to muze stat na posledni chvili, kdyz uz jsou pasazeri jejiho letu usazeni v sedadlech, jinak by to resila jeste pred jejich nastupem do letadla a proste 4 lidem zrusila palubni vstupenky.

Samozrejme to nijak neomlouva tvrdy postup jejich zamestnancu vuci pasazerovi, ktery se nechtel podrobit, ale aspon by to vysvetlovalo proc ta mista tak nutne potrebovali v poslednim okamziku pred odletem.

0/−1
12.4.2017 20:23
Foto

P56e85t25r 34A98d41l98e33r 8833932736721

mate pravdu, az do okamziku zpusobu united airlines ... stacilo pozadat o dobrovolniky, a nabidnout jim neco za sluzbicku (prevedeni do lepsi tridy v pozdejsim letu, poukazku na jakostni veceri, dokonce i nejaky ten peniz) ...

vybrat vyhazovane cestujici pocitacem, to bych rad, ale opravdu MOC rad videl, jakeho programu pouzivali ... nejaky rng (random number generator, cili tvurce nahodnych cisel?) ...

s temi nahradnimi piloty, treba od jine spolecnosti, to zni trochu pritazene za vlasy ... vysvetlim: z chicaga (sice ne z o'hare, ale z midwest) leta do louisville, ky, nekolik desitek spojeni denne, a provozuje je rada spolecnosti, nejen ua ... jestli nekdo prijde na posledni chvili s tim, ze potrebuje poslat dve posadky, aby sly do prace na tak malem letisti jako je sdf (lousville, ky), mel by to vedet rrochu drive ...

ale hlavni je: s platicimi zakazniky se zachazi slusne ... tecka ... bez jakychkoliv vyjimek ... kdyz mi muj platici zakaznik rekne, ze jsem vul, kyvnu, ze zajiste ... ono totiz opravdu plati, ze muj zakaznik, muj milostpan ...

nekdo nekde pripsal, ze to snad mohli poslat ty zamestnance autobusem ... no, to je trochu dalka, malem 500 km po silnici, ale tohle porad NIC nemeni na tom, ze united by si to mel odskakat ... pokud mozno tam, kde je to boli nejvic, totiz v penezence ...

0/0
12.4.2017 20:58

M43i56c78h71a63l 71M98i36l65l36e26r 9186542959232

nemam vubec nic proti tomu, aby aerolinka byla radne "poucena", ze fyzicke nasili vuci pasazerovi, ktery se neprovinil napadenim posadky nebo spolupasazeru a neprotrebuje byt izolovan jako bezpecnostni riziko, je nepripustne.

Urgentni preprava personalu do jine destinace, aby se zajistily dalsi lety, je nezbytna, ale aerolinka se mela "vic placnout pres kapsu" - koneckoncu plny nedelni odpoledni let znamena, ze vetsina lidi cestovat potrebuje. Proste to bude neco stat, aby se vzdali sedadla, vedle zabezpeceni nahradniho v jinem letu, pripadne s jinou aerolinkou.

Jen tak namatkou: Emirates obvykle davaji jako nahradu vedle nove letenky se zarucenym sedadlem jidlo a piti do jejich pristiho letu, podle potreby ubytovani v kvalitnim hotelu vcetne transportu do nej a zpet na letiste a jako bonus zpatecni letenku mezi mistem, kde se pasazer letu vzdal a jeho konecnou destinaci platnou 1 rok.

Muj pribuzny takhle dostal prodlouzeny pobyt v Dubaji o 1 den pro sebe, manzelku a 2 nactniky syny, hotel podle jejich vyberu a 4 otevrene zpatecni letenky mezi Dubaji a australskym Brisbane platne 1 rok, bez blokovani dat.

Nam nabidli obdobu tohoto usporadani s tim rozdilem, ze letenka byla zpatecka mezi Singapore a Melbourne, protoze vypalo, ze budou potrebovat 2 sedadla kdyz jsme nastupovali k letu v Singapore. Nakonec se ale nekdo nedostavil a tak nase sedadla nepotrebovali.

0/0
12.4.2017 21:42
Foto

J22a81n 80K52u97l71í22s64e51k 8987193818261

UA nabízela 800 USD plus hotel. Ale to může být pořád málo. Já jsem někde četl, že Delta někomu takhle vyplatila 10 tisíc USD raději než aby ztropila takovouhle scénu. I když aerolinka byla plně v právu, takovéhle jednání je silně přes čáru a PR katastrofa s potenciálem způsobení bankrotu. Já tedy s nimi rozhodně už nikdy nepoletím...

+2/0
12.4.2017 23:25

M52a11r46t27i62n 37H50o48d89í29k 2895585808257

Zda byla aerolinka v právu nebo nebyla bude předmětem soudního jednání. Na NPR se jistý americký právník vyjádřil v tom smyslu, že zákon nepřímo stanoví, že jakmile již pasažer sedí, nemá ho personál právo vyhodit

0/0
13.4.2017 2:37
Foto

P77e30t69r 16A79d12l27e86r 8513122516741

presne tak, a dekuji vam, ze jste se podelil o zcela konkretni pripady ...

0/0
13.4.2017 0:07

J10a30n 90P37r71o53c89h81a83z63k88a 1977545269557

Souhlas, ale co jsem četl v prvních informacích tak UA nabídly kompenzaci cestujícím, kteří uvolní místa v tomto letu 400 USD. Když se situace vyhrotila zvýšily UA nabídku kompenzace na 800 USD. I tak na tuto nabídku 4 dobrovolníky nenašly. Možná mohly nabídku kompenzace ještě jednou zvýšit a při částce 2000 USD předpokládám, by se dobrovolník našel. Teď to bude UA stát "asi" vice, než ty 2000 USD.

0/0
15.4.2017 0:59
Foto

P74e32t61r 90A93d26l56e44r 8443802916391

(a) nikoliv, ua oznamily, ze pocitac vybral, a s pocitacem se nehadame, a (b) i kdyby nabizely modre z nebe, kdyz cestujici rekne, ze jako lekar specha k pacientovi, maji rici, o to pardon, a jitr o sedadlo dal ... slovo dobrovolnik znamena, ze nekdo neco udela z vlastni vule ... rozhodne to neznamena, ze ho tahnou jako hlemyzde z ulity ...

0/0
15.4.2017 1:10

T78o98m65á59š 43T75a86t37í30č56e61k 5570452670978

No, kdyby ty aerolinky zkrachly, mohlo by to mít pozitivní dopad - všichni zaměstnanci leteckého průmyslu, od vstupu na letiště po dosažení letové hladiny a zpátky, by se třeba mohli začít k zákazníkům chovat jinak než bachaři k muklům při převozu v antonovi. :-/

+2/0
12.4.2017 19:35
Foto

J40a70n 61K62u56l51í63s89e21k 8567573528841

Oni se zpravidla tak nechovají, tedy většinou. S UA jsem lítal v minulosti jenom když jsem opravdu musel a mohu potvrdit, že i před incidentem patřily k nejhorším. Kupříkladu vás nenechají přesednout ani během letu a ani když je ochoten člověk připlatit. To se mi stalo jednou, nevšim jsem si při kupování, že sedadlo se nedá sklopit, ale s letušákem jsem nehnul i když v letadle bylo nejméně 20 sedadel volných. Jestli nezkrachují, mohou mluvit o velkém štěstí...

+2/0
12.4.2017 23:33

T13o19m40á76š 32T56a11t69í31č28e38k 5830452100158

Zajímavé. Já to sice myslel obecněji, ale když tihle jsou extra ugly - a podle této události jo -, tak jen do nich! ;-)

0/0
12.4.2017 23:38

S77i31d56n25e22y 18S84i48s93k72a 3327342932855

Nez letet s UA, to uz radej na jump seat v Herkulesu RCAF (I mezikontinentalne) ... ;-D

0/0
13.4.2017 23:31

P65e30t39r 37F63r52a46n47c 9467871358278

Ten chlap vyhral zcela opravnene jackpot.

+3/0
12.4.2017 19:25

J44a33r13o38m15í88r 26M63a35s32á77k 3123125226277

strašně mi to připomíná válečný film Stezky slávy, kde se losovalo koho popraví za zbabělost v boji

0/0
12.4.2017 19:08

O69n46d13ř98e32j 16Z82e65m96a98n 5560814578689

Tohle bylo už za starověkého Říma - decimace.

0/0
12.4.2017 19:19

Š39t84e68f89a94n 72F61r45i65č67a 7422188393606

A ponaučení? Každý, kdo letí do USA by měl reálně počítat s tím, že může kdykoli beztrestně dostat přes držku.

0/0
12.4.2017 19:06

J43a52n 36Š34e50s34t75á11k 3438879129204

to jste nějak překombinoval, zajímavý by bylo moct beztrestně dát přes držku, ale "beztrestně dostat přes držku", to už vyjde pro toho kdo ji chytne nastejno jako s trestem;-D

0/0
12.4.2017 19:58

M60a66r15t38i58n 17H67o94d94í47k 2195225178497

Beztrestně, to těžko. tohle bude mít těžkou dohru.

+2/0
13.4.2017 2:41

M65i34l80a44n 65K24r75á32l 8313548711311

tak jsem se mrkl na ten hrozivý pád z kterého páni novináři jsou v šoku. Takže 10.4. byla zavírací hodnota akcií 71,53, 11.4 během dne akcie klesly cca na 68,5 a zavírací hodnota 70,71 (mimochodem otevírací hodnota 11.4. byla 70,21) takže naprosto běžný obchodní den. Nyní se akcie pohybují na cca 71. Loni byla akcie na nejnižší ceně 37,41. K sakru ti novináři si z nás snad dělají srandu nebo prostě mají okurkovou sezonu a píšou fakt o kravinách. Jinak zajímavý v článku záměrně nepíšou o kolik procent to kleslo protože by to nebylo vůbec šokující, UAL jinak je ohodnocena na 22 mld. dolarů.

0/−2
12.4.2017 19:04

J40o33s92e38f 50M79u86ž83á21t93k39o 5365193357493

Ale snad se alespoň změní ten kreténský systém, že dojdou 4 namyšlení zaměstnanci když je už narvaný letadlo před odletem a chtějí vyhodit 4 lidi. Když nedají vědět zavčas, tak nazdar. To mohl navrhnout jenom debil.

+5/0
12.4.2017 18:15

J44o64s94e42f 24M27u10ž67á50t30k97o 5315873447383

Asi to tak nemá být, na druhou stranu byl borec pěkně mimo a dělal z toho slušný divadlo. Kdoví jestli už v tu chvíli nepřemýšlel, jak to zpeněží. američani jsou gumy v tomhle.

+1/−16
12.4.2017 18:12

O45n60d66ř36e75j 44Z11e66m95a39n 5350324378709

Co vy? Jak se vy chováte, když se vám děje křivda. Skloníte hlavu a pokorně se podrobíte?

+5/0
12.4.2017 19:08

A93l54e35n40a 73N40o67s36k22o57v13á 7407643515189

a ted si predstavte, ze by ten nebozak mel na sobe jeste leginy....

+3/0
12.4.2017 18:05





Najdete na iDNES.cz