- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, středočeši popojíždějící v kolonách často telefonují, ale je to skoro stejné jako by telefonovali v zaparkovaném autě.
Jihočeši bez helem? To budou spíše jezdci na motokolech a mopedech co jedou jen po vsi než někdo na 100+HP mašině..
A rychlost? No jen u nás existují úseky kde je na hlavním tahu jeden kužel na krajnici, omezení na 30 km/h a všichni jedou 80 protože není racionální důvod jet pomaleji..
Dodržování zákonů odpovídá jejich smysluplnosti..
A co takhle vymáhat směrová znamení, ohrožení protijedoucích při předjíždění a další skutečné přestupky, které mají za následek vážné nehody? Moc práce a málo pokut, co?
Já se poutám jen na dálnici. Stačí si zajít na motokáry vybourat se v 50 km/h a zjistíte že to vlastně není tak hrozné pokud zrovna nenarazíte do betonové zdi.
"Ale za to policie nemůže, ona se musí zaměřovat na místa, kde je větší provoz a vyšší pravděpodobnost závažných nehod"
zapnutí autopásu by se nemělo trestat je to každého věc až pokud při nehodě prokazatelně nezapnutý pás způsobil zranění tak zaplatit zdravotní pojištovnu
Jo, jihočeši jsou srdčaři! Žádné pásy, žádná helma, prostě si to užít.
Telefonují neustále skoro všichni. Každý kdo jezdí jich musí za den vidět spoustu.
Ono je jedna vec telefonovat v kolone pohybujici se 5 km/h a druha vec ve 130+ na dalnici v hustem provozu. Nicmene fascinuji me rici aut s cenovkou 2 mega plus, ktere stejne vidavam s telefonem u ucha - to ma mercedes, bmw, audi atd nejakou social verzi bez handsfree?
Nějaké pásy nebo telefon je prkotina. Ale u některých dokonce vidím, že neumí zacházet ani se samotným autem.
No jo, ale co s tím?
Pod jiným článkem jsem navrhoval, že by nebylo od věci jednou za 10 let povinně udělat znovu něco jako testy v autoškole, tedy značky předpisy a jízdu.
To jste neviděl co se pak strhlo. Od buzerace, přes šikanování, svobodu demokracii, policejní stát až pod hemzy typu, že naco dělat vůbec nějaké předpisy, ať každý jezdí jak umí
.
Stačí se jen podívat, kolik lidí nesuhlasí s tím, že by se za snížené viditelnosti měly rozsvítit světla
vždycky tím rozpálím do ruda své přátele a známé a vedem pak sáhodlouhé diskuze. já totiž tvrdím, že natažení pásu zabere nějaký čas, což znamená, že kdyby si jej člověk nenatáhl, ta nehoda by se nestala...
Některá nehoda by se ovšem zase nestala právě proto, že byl nějaký čas stráven natahováním pásu.
Já bych jako zásadní nešvar viděl Ynteligenty s denním svícením.
Zajedou do tunelu, začne pršet, začne se smrákat... A co myslíte, napadne je zapnou normální svícení, aby jim svítil i zadek?
Copak se vám nepozdává pane Nekvasile? Jako že je to přece zbytečné být vidět?
měla by být svobodná volba každého jestli se v autě připásá nebo použije na motorce helmu .Toto nemá určovat stát. Naopak pokud si tímto jednáním způsobí zranění měl by jeho ošetření a léčení celé zaplatit pojištovně.
Tak to bych Vás chtěl vidět v Německu, jak diskutujete s německým policajtem o tom, že nejste připoután. Před lety jsem byl v Německu, měli jsme německého řidiče. Kolega na sedadle vzadu nebyl připoután. Zastavil nás policajt. Ještě než k nám došel, řidič zjistil to nepřipoutání kolegy. Řekl :"Hlavně nediskutujte", asi Čechy a jejich chytré kecy znal. Kolega zaplatil pokutu 80 DEM.