Diskuze

Chodce mají zahnat od kolejí čidla s majáky, tratě se oplocovat nebudou

Vlaky v Česku každý rok srazí kolem 250 lidí, čtyři z pěti zemřou. Kromě sebevrahů jsou mezi oběťmi chodci, kteří si zkracují cestu. Správce kolejí oplocování nechystá, to je podle SŽDC obvyklé jen u vysokorychlostních tratí. Pěší by tak mohla alespoň někde zahánět od kolejí čidla s výstrahou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Přecházení vozovky s běžným provozem je mnohem nebezpečnější než přecházení kolejí po nichž jedou vlaky v provozním intervalu 3 minuty ... celé je to pouze a jedině o tom, přecházet koleje poté, co vlak projel a přesvědčit se, že v protisměru nejede jiný vlak ... nic víc, nic míň ... na jednokolejné trati riziko vlaku jedoucího na vzdálenější koleji v opačném směru nehrozí ... na mnoha vedlejších tratích je "provozní interval" taky 30 minut ...

Kdo tvrdí, že přecházení kolejí je nebezpečné - co je na tom konkrétně nebezpečné - neví o čem mluví a v provozu nikdy nebyl. Skutečnost, že brzdná dráha vlaku představuje několik set metrů není nebezpečné. Prostě před přijíždějícím vlakem se koleje nepřechází a počká se, až vlak projede ... to je stejné jako na železničním přejezdu ...

1 0
možnosti
VH

Ten kdo chce skočit pod vlak tak na čidla s výstahou stejně hodí bobek.

0 0
možnosti
JH

J55a17n 38H40o17r27a

2. 4. 2017 7:38

Stavét plot je kravina. Člověk dobře ví ,co ho na kolejích muže potkat.

1 0
možnosti
JH

J60a68n 78H69o41r70a

2. 4. 2017 7:41

Omlouvám se za dva stejné příspévky, ale zdálo se , že se ten první neuložil

..

0 0
možnosti
JH

J12a49n 19H27o66r36a

2. 4. 2017 7:33

Plot je kravina.Člověk moc dobřeb ví ,co jej na kolejích může potkat.

0 0
možnosti
JD

Debilitu ani majáky s čidly nezaženeš, za mého mládí byl rozhled z vlaku do krajiny, dnes - kvůli nezodpovědnosti lidí za vlastní život čumíme do betonu a teď snad ještě drátů a fungovat to stejně nebude, kdo chce tak tam stejně vleze;-€

3 0
možnosti
PB

P82e12t53r 30B24á48č73a

1. 4. 2017 22:58

Ano to bude rozhodne fungovat a vubec to neni dalsi zbytecny kram R^

Zvlast kdyz valna vetsina pod vlak skace schvalne Rv

1 0
možnosti
MV

To je pak super cestování vlakem, jako trasa Praha - ČB, kde se člověk těší na pohledy do krajiny a místo toho jenom sleduje různě barevný betonový plot. Jsou oplocené i průjezdy loukami a dokonce i kolem betonárny je betonový plot, aby pracovníky betonárny nerušily průjezdy vlaku. Prostě když jsou dotace, tak se betonuje.

1 0
možnosti
JH

J29a14n 26H61o93r64a

2. 4. 2017 7:35

To nemí plot, ale potihluková ochrana. Jinak ale souhlas....

0 0
možnosti
VZ

Nelze brát lidem odpovědnost za jejich vlastní život. Každý dospělý o riziku přecházení kolejí ví a je na něm, aby si dal pozor na blížící se vlak. Je třeba řešit akorát děti a pár frekventovaných lokalit, kde je potřeba vybudovat bezpečný přechod.

Stát vznášející se jako velký bratr nad každým občanem fakt nechci, škod je mnohem víc než užitku.

2 0
možnosti

Blik, to je objev, že lidi většinou nelezou do kolejí z nějakého rozmaru, ale proto, že neschopná radnice jim za celé roky nezřídila důstojnou cestu pro pěší. Namísto stavění bariér by bylo účinnější umožnit lidem to, co chtějí - tedy dostat se pěšky, aniž by museli kličkovat kilometr navíc. Pak se divíme, že je všude tolik aut, když pěšky se mnohde nedá dostat, ačkoli by to byl kousek.

0 0
možnosti
MJ

Možná by stálo za popřemýšlení, jakou má železnice budoucnost. Tedy kromě vysávání státního rozpočtu.

0 6
možnosti

Radši přemýšlejte, jakou budoucnost máte vy.

0 0
možnosti