- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přecházení vozovky s běžným provozem je mnohem nebezpečnější než přecházení kolejí po nichž jedou vlaky v provozním intervalu 3 minuty ... celé je to pouze a jedině o tom, přecházet koleje poté, co vlak projel a přesvědčit se, že v protisměru nejede jiný vlak ... nic víc, nic míň ... na jednokolejné trati riziko vlaku jedoucího na vzdálenější koleji v opačném směru nehrozí ... na mnoha vedlejších tratích je "provozní interval" taky 30 minut ...
Kdo tvrdí, že přecházení kolejí je nebezpečné - co je na tom konkrétně nebezpečné - neví o čem mluví a v provozu nikdy nebyl. Skutečnost, že brzdná dráha vlaku představuje několik set metrů není nebezpečné. Prostě před přijíždějícím vlakem se koleje nepřechází a počká se, až vlak projede ... to je stejné jako na železničním přejezdu ...
Ten kdo chce skočit pod vlak tak na čidla s výstahou stejně hodí bobek.
Stavét plot je kravina. Člověk dobře ví ,co ho na kolejích muže potkat.
Omlouvám se za dva stejné příspévky, ale zdálo se , že se ten první neuložil
..
Plot je kravina.Člověk moc dobřeb ví ,co jej na kolejích může potkat.
Debilitu ani majáky s čidly nezaženeš, za mého mládí byl rozhled z vlaku do krajiny, dnes - kvůli nezodpovědnosti lidí za vlastní život čumíme do betonu a teď snad ještě drátů a fungovat to stejně nebude, kdo chce tak tam stejně vleze
Ano to bude rozhodne fungovat a vubec to neni dalsi zbytecny kram
Zvlast kdyz valna vetsina pod vlak skace schvalne
To je pak super cestování vlakem, jako trasa Praha - ČB, kde se člověk těší na pohledy do krajiny a místo toho jenom sleduje různě barevný betonový plot. Jsou oplocené i průjezdy loukami a dokonce i kolem betonárny je betonový plot, aby pracovníky betonárny nerušily průjezdy vlaku. Prostě když jsou dotace, tak se betonuje.
To nemí plot, ale potihluková ochrana. Jinak ale souhlas....
Nelze brát lidem odpovědnost za jejich vlastní život. Každý dospělý o riziku přecházení kolejí ví a je na něm, aby si dal pozor na blížící se vlak. Je třeba řešit akorát děti a pár frekventovaných lokalit, kde je potřeba vybudovat bezpečný přechod.
Stát vznášející se jako velký bratr nad každým občanem fakt nechci, škod je mnohem víc než užitku.
Blik, to je objev, že lidi většinou nelezou do kolejí z nějakého rozmaru, ale proto, že neschopná radnice jim za celé roky nezřídila důstojnou cestu pro pěší. Namísto stavění bariér by bylo účinnější umožnit lidem to, co chtějí - tedy dostat se pěšky, aniž by museli kličkovat kilometr navíc. Pak se divíme, že je všude tolik aut, když pěšky se mnohde nedá dostat, ačkoli by to byl kousek.
Možná by stálo za popřemýšlení, jakou má železnice budoucnost. Tedy kromě vysávání státního rozpočtu.
Radši přemýšlejte, jakou budoucnost máte vy.