Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chodce mají zahnat od kolejí čidla s majáky, tratě se oplocovat nebudou

Vlaky v Česku každý rok srazí kolem 250 lidí, čtyři z pěti zemřou. Kromě sebevrahů jsou mezi oběťmi chodci, kteří si zkracují cestu. Správce kolejí oplocování nechystá, to je podle SŽDC obvyklé jen u vysokorychlostních tratí. Pěší by tak mohla alespoň někde zahánět od kolejí čidla s výstrahou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M78i36r79o60s12l74a77v 31Z18i95k39m69u84n98d 6948372427678

Přecházení vozovky s běžným provozem je mnohem nebezpečnější než přecházení kolejí po nichž jedou vlaky v provozním intervalu 3 minuty ... celé je to pouze a jedině o tom, přecházet koleje poté, co vlak projel a přesvědčit se, že v protisměru nejede jiný vlak ... nic víc, nic míň ... na jednokolejné trati riziko vlaku jedoucího na vzdálenější koleji v opačném směru nehrozí ... na mnoha vedlejších tratích je "provozní interval" taky 30 minut ...

Kdo tvrdí, že přecházení kolejí je nebezpečné - co je na tom konkrétně nebezpečné - neví o čem mluví a v provozu nikdy nebyl. Skutečnost, že brzdná dráha vlaku představuje několik set metrů není nebezpečné. Prostě před přijíždějícím vlakem se koleje nepřechází a počká se, až vlak projede ... to je stejné jako na železničním přejezdu ...

+1/0
2.4.2017 23:57

V75l88a85s10t24i94m16i34l 73H41a74l24b88i35c86h 8493845896618

Ten kdo chce skočit pod vlak tak na čidla s výstahou stejně hodí bobek.

0/0
2.4.2017 12:40

J18a80n 39H32o39r67a 6847831976

Stavét plot je kravina. Člověk dobře ví ,co ho na kolejích muže potkat.

+1/0
2.4.2017 7:38

J52a13n 11H64o18r49a 6447281606

Omlouvám se za dva stejné příspévky, ale zdálo se , že se ten první neuložil

..

0/0
2.4.2017 7:41

J15a93n 15H46o23r49a 6907811336

Plot je kravina.Člověk moc dobřeb ví ,co jej na kolejích může potkat.

0/0
2.4.2017 7:33

J76o61s14e68f 71D97l73a82b91a90c 6426962228395

Debilitu ani majáky s čidly nezaženeš, za mého mládí byl rozhled z vlaku do krajiny, dnes - kvůli nezodpovědnosti lidí za vlastní život čumíme do betonu a teď snad ještě drátů a fungovat to stejně nebude, kdo chce tak tam stejně vleze;-€

+3/0
2.4.2017 5:42

P96e84t38r 23B23á19č93a 8295506355455

Ano to bude rozhodne fungovat a vubec to neni dalsi zbytecny kram R^

Zvlast kdyz valna vetsina pod vlak skace schvalne Rv

+1/0
1.4.2017 22:58

M98a79r84t74i62n 70V35í98t22e84k 3339691206

To je pak super cestování vlakem, jako trasa Praha - ČB, kde se člověk těší na pohledy do krajiny a místo toho jenom sleduje různě barevný betonový plot. Jsou oplocené i průjezdy loukami a dokonce i kolem betonárny je betonový plot, aby pracovníky betonárny nerušily průjezdy vlaku. Prostě když jsou dotace, tak se betonuje.

+1/0
1.4.2017 19:16

J20a32n 20H36o14r30a 6757761806

To nemí plot, ale potihluková ochrana. Jinak ale souhlas....

0/0
2.4.2017 7:35

M91a37r29t29i49n 55V87í17t96e76k 3389161116

Ale přitom čas od času čtu, že vědci přišli na to, že jako protihluková ochrana stačí ty betonové desky do výšky podvozků vagónů a kousek nad to a že dál to už je zbytečné, nicméně se to dělá pořád po horní okraj okýnek vlaku. Pro jistotu.

+2/0
2.4.2017 10:59

V72l74a70d16i66m71í85r 12Z17a85u57š33k92a 5471422237373

Nelze brát lidem odpovědnost za jejich vlastní život. Každý dospělý o riziku přecházení kolejí ví a je na něm, aby si dal pozor na blížící se vlak. Je třeba řešit akorát děti a pár frekventovaných lokalit, kde je potřeba vybudovat bezpečný přechod.

Stát vznášející se jako velký bratr nad každým občanem fakt nechci, škod je mnohem víc než užitku.

+2/0
1.4.2017 18:33

P23a15v25e58l 33Ř95a66p64e93k 7952916209225

Blik, to je objev, že lidi většinou nelezou do kolejí z nějakého rozmaru, ale proto, že neschopná radnice jim za celé roky nezřídila důstojnou cestu pro pěší. Namísto stavění bariér by bylo účinnější umožnit lidem to, co chtějí - tedy dostat se pěšky, aniž by museli kličkovat kilometr navíc. Pak se divíme, že je všude tolik aut, když pěšky se mnohde nedá dostat, ačkoli by to byl kousek.

0/0
1.4.2017 18:07

M58i98c14h52a59l 34J34a96r43o27š 7524860532945

Možná by stálo za popřemýšlení, jakou má železnice budoucnost. Tedy kromě vysávání státního rozpočtu.

0/−6
1.4.2017 17:52

P16a90v36e49l 72Ř58a72p79e71k 7502176759815

Radši přemýšlejte, jakou budoucnost máte vy.

0/0
1.4.2017 18:08

L59u93k18á72š 81Š58m57a61h33e36l 2587304882354

Dálnice ho vysávají mnohem, mnohem víc. Železnice je přitom efektivnější způsob dopravy z fyzikálního hlediska.

0/0
1.4.2017 19:23

V82á28c98l33a31v 82S33v18o91b23o34d51a 5136458759

Kdy jste jel naposled vlakem.Asi dávno?

0/0
2.4.2017 9:46

M49a19r44t85i51n 75V48í80t92e25k 3389331156

Železnici si platí přímo cestující v jízdence, ČD, ostatní dopravci a i nákladní platí SŽDC za každé projetí, každou nápravu a ještě podle hmotnosti.

Silnice staví stát a všichni je mají zadarmo, kromě dálnic za směšný paušál. Takže to není rovná konkurence.

Nějaké spotřební daně z benzínu a nafty platí železnice taky a do železnic z toho přitom nic nejde.

0/−1
2.4.2017 11:01

J79i18ř18i50n48a 36B88r55a62d58á92č51o40v55á 2572420339719

Lidé jsou nepoučitelní.Jeden takový pán chodí v kolejišti každý den do práce i z práce a nezajímá ho nic.Po mém dotazu proč nejde okolo mi řekl" nejsem slepej ani hluchej ne?" Řekla jsem mu,že takových nesmrtelných už bylo,že jde a neslyší za sebou vlak,tak mi oponoval tím,že vidí červenou ne? A to je prosím po přestavbě železničního koridoru všude zajištěna cesta,kterou se nezdržíte ani o minutu a je všude dobrý a pohodlný přístup.Je to o ukázněnosti a lennosti každého člověka.

+2/0
1.4.2017 17:15

P23a70v20e57l 87Ř76a36p72e96k 7592226289255

Všude taková cesta pro pěší zajištěna není, bohužel.

0/0
1.4.2017 18:09

M22i42r84e80k 12G67a70j91e20r 5921446929610

Celkem spolehlive je jit po kolejich proti vetru se sluchatkama na usich.

+6/0
1.4.2017 17:06
Foto

B12o62h79u61m76i70l 45P37r60o95c41h82á57z95k31a 9322239554700

4 z 5 Chryzantémů lajkují tento článek.

0/0
1.4.2017 16:59

M80a56r35e79k 48M45a63r96t39i20n 8219184396940

Takže se zase vyhodí peníze oknem jen proto, že jsou někteří lidé blbci co neumí používat základní pudy sebezáchovy?

+11/0
1.4.2017 16:59

D20a15v90i44d 45H62e79l45l66e26r 6216613660556

Co takhle na místo ptákovin instalovat přechody pro chodce s výstrahou.

+1/0
1.4.2017 16:58

J95a88r45d84a 22H95o57f96m14a32n68n 4500685404

a jak to zabrání sebevrahům a ignorantům všeho v přechodu kolejí či skočení pod vlak ?

0/0
1.4.2017 17:00

P50a27v54e15l 95Ř46a93p25e84k 7652966449195

Nijak, stejně jako jakékoli jiné opatření.

0/0
1.4.2017 18:10

P23e10t38r 90K13e59i50s11l81e23r 6161842702534

Po té, co jsem před pár dny viděl dvě matky, jak tlačí kočárky přes koleje na zdejším nádraží v místech, kde jsou výhybky a to jen kvůli tomu, aby si ušetřily cca 200 metrů a nemusely jít po mostě vedoucím nad kolejištěm, si myslím, že jsou veškerá čidla a majáky jen zbytečným vyhazováním financí... a zabezpečovat tratě obdobně jako se zabezpečují dálnice? Nevím jak ostatní, ale já se s chodci na dálnici setkal už mnohokrát a snad pokaždé to bylo v místech, kde si krátili cestu za účelem nákupu na pumpách či v motorestech... a na železnici by to bylo zcela stejné...

+8/0
1.4.2017 16:52

M51i74l49a27n 90N57ě83m97e71c 1115350956696

Moh jste jim těch 200 metrů navíc a do kopce pomoct tlačit, hrdino.

+1/−1
1.4.2017 17:02

M21i86c74h44a55l 31J92a96r55o12š 7504550432825

Jako že by si tam na ně pokaždé počkal a zatlačil?

+1/0
1.4.2017 17:50

M69i95r74e79k 64G78a54j46e41r 5861926949180

To se jim nedivim, protoze nevim, jak by sly s tema kocarkama po schodech. Podstatne je, jak peclive si davaji pri prechazeni pozor.

0/0
1.4.2017 17:08

J22a53r88d51a 25H67o13f29m18a83n67n 4130435254

to jako že ten kdo se nelekne kolejí se lekne majáku ?? to je dobrý, ještě že je apríl

+9/0
1.4.2017 16:50

J19a67n 14Ř52e51z21n91í14č52e35k 3691481133730

Normálně bych řekl apríl, ale v EU je možné opravdu všechno....

+2/0
1.4.2017 16:48

J13i73ř31í 55T14e16p34r 4937360935665

Index témat pod články je dneska ještě o 100% absurdnější. Zdá se že redakční software se přídal k aprílové mánii:

========================================

Chodce mají zahnat od kolejí čidla s majáky, tratě se oplocovat nebudou

Témata: Brexit, dálnice, Evropa, Julija Tymošenková, Krize na Ukrajině, Německo, Poslanecký klub, požár, Rusko, účetnictví, Akademie věd ČR, Český hydrometeorologický ústav, Evropa, Goldman Sachs, Islám, Ivanka Trumpová, Jan Chvojka, Jaroslav Foldyna, Jiří Zimola, Kandidátky, Korupce, Marie Rottrová, Martin Starec, Miloš Zeman, Ministerstvo obrany, Nejvyšší soud, Normy hluku, Občanská válka v Sýrii, Ochranný svaz autorský (OSA), Rada Evropy, Reuters, Sjezd ČSSD 2017, TOP 09, Twitter, Včela

+3/0
1.4.2017 16:41

F87r40a48n54t86i16š74e21k 36V43a54n36ě43k 1677354687197

Upřímně za mě blbost. Jen zase způsob jak proinvestovat veřejné peníze, aby se někdo nakapsoval. Každý i podprůměrně inteligentní člověk a nadprůměrně inteligentní šimpanz pochopí, že kde není přejezd, tak v kolejích nemá co dělat. To bychom mohli stavět blikátka i v zimě u rybníků, že je tam tenký led.

+14/0
1.4.2017 16:37

E84d76a 93S21t98á23r82e89k 6416194752376

Tak si to představte, jsou lidé, kteří chodí přes koleje každý pracovní den. Proč? Protože si tak ušetří cestou do zaměstnání, třeba i 500m. Sám to občas udělám, a jsou tací, kteří takto šetří každý den, po celý svůj aktivní život.

+1/0
1.4.2017 16:51

J78a29r59d65a 44H45o79f77m19a79n42n 4140445474

A maják tě odradí ??

+3/0
1.4.2017 16:52

E43d63a 51S69t36á21r22e94k 6236204762556

Nikoliv, jen reaguji na to, jak se pán diví, že jsou lidé co chodí přes koleje.

0/0
1.4.2017 16:56

J30a72r27d17a 86H25o54f90m97a73n58n 4340865924

on se diví čemu ty majáky pomůžou, prostě v populaci je vždy část lidí co nectí fyzikální zákony, tomu majáky ale fakt nepomůžou, to že někdo přechází koleje tam kde nemá jen svědčí o jeho nízké inteligenci

0/0
1.4.2017 16:59

E63d73a 41S51t23á52r51e71k 6116694932286

A já jen říkám, že ani jeden z vás není s takovýmto problémem denně konfrontován. Pak byste možná mluvili jinak. Vám evidentně koleje v ničem nebrání.

0/−1
1.4.2017 17:17

R97a98d80o57v55a42n 58T57á30b34o85r20s15k83ý 2794571543789

Mimo povolené přechody a přejezdy je pohyb osob zakázán.!

+1/0
1.4.2017 17:09

T88o19m28á23š 68K70u32c21h49a81ř 3377321738451

V tom Lískovci jim to brzy někdo ukradne. Někomu se jistě bude hodit ten solární panel. ;-)

0/0
1.4.2017 16:30

J40i81ř95í 43T76e49p71r 4237800185835

Nešlo by to montovat I K SILNICÍM ?

0/0
1.4.2017 16:29

M26i85c71h33a42l 32S57e41m98r71á16d 3572266527359

Já nevím proč ty kandidáty na Darwina zbavovat šance na výhru...

+11/0
1.4.2017 16:28

P81e95t98r 26M47a38x51a 8436652217659

Pěkná blbost. Bude to dotováno z peněz EU?

+1/0
1.4.2017 16:24

J75a46n 94Ř72e33z55n89í36č47e74k 3791501203310

Výborně. Dále bych oplotil silnice (možnost srážky s vozidlem), vodní toky (možnost utonutí), elektrická vedení (nebezpečí úrazu) a parlament (nebezpečí srážky s blbcem). Trochu mi to připomíná nápad jak snížit nebezpečí srážek na přejezdech. Jakási osvícená hlava navrhla, že by vlaky před všemi přejezdy zpomalily na 20 km/h. Docela vážně se o tomhle nesmyslu uvažovalo!

+14/0
1.4.2017 16:22

R73a56d92o33v58a85n 95T27á39b21o29r79s25k95ý 2274501493769

To jednou při rozborech železničních nehod se zjistilo, že nejvíce bývá poškozený poslední vagon na vlaku. Tak jeden "osvícený" navrhl, aby se tedy ten vagon k vlaku nepřipojoval;-D;-D

+3/0
1.4.2017 17:04
Foto

V60á19c76l67a15v 60C95h35u17c15h30m60a 6345131758666

Tak třeba rok 2014 ... drtivá většina buď sebevrazi nebo šílenci na přejezdech, co si myslí, že to ještě stihnou. Na zbytek tratí připadají 2 úmrtí. O rok dříve 11 úmrtí. V roce 2012 8 úmrtí.

Podle mne zanedbatelný problém, který není třeba řešit milionovými až miliardovými investicemi.

+26/0
1.4.2017 16:22

J61a41r34o13s54l90a85v 60N49o76v32á82k 9786394272707

A co kdyby trochu premysleli a pochopili ze pro chodce je cesta k prechodu 1500m tam a 1500m zpet trochu podstatna zachazka. Trat pretina cesty a tak by meli vymyslet kak se lidi maji dostat ma druhou stranu.

U nas je podchod a dalsi nadchod od sebe 2.5km jak to tedy delat???? Jo panstvo jezdi pouze autem. To vse vysvetluje!!!

+1/0
1.4.2017 16:18

P16a74t89r23i94k 66E51g71e71r 2338820299591

Včera mi to jasně se řvem chtěl vysvětlit výpravčí stanice Praha - Bubny nejspíše nezná smluvní řád a zmknul po předložení dokladu.

0/0
1.4.2017 16:10

V77í78t94ě75z70s15l41a88v 10K10l38o35z96í38k 3871889884607

1.dubna, to bude aprílový žert protože tohle nemužou myslet vážně přece!!!

+6/−1
1.4.2017 16:06
Foto

J90i34ř93í 82D40v14o43ř77á21k 5745359740958

Tak pokud řidiče, u niž je určitý předpoklad inteligence ( třeba na získání ŘP,koupi případně pronájem auta) nezastaví světelná, zvuková signalizace ani závory ? Co asi zastaví chodce. Elektrický ohradník ?

+17/0
1.4.2017 15:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.