- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zaveden byl v roce 2003 k ochraně vzdušného prostoru před takovými útoky po zkušenostech s teroristickými útoky ve Spojených státech 11. září 2011.... to měli fakt 8 let náskok?
Pěkné video. Vláďu Kvardu jde poznat po hlase.
Je to úsměvné! Je možné že indičtí piloti byli někým uplaceni aby vyzkoušeli leteckou obranu NATO?!? V případě sestřeleného korejského letadla to aspoň sověti tvrdili!
Na 22 minut byl ztracen kontakt s letadlem na Maďarskem. A v Německu evakuovali elektrárny. Tu souvislost nechápu. Navíc elektrárny mimo provoz.
No vzhledem k tomu, že za cca 30 minut je letadlo z Maďarska v Německu, tak elektrárny evakuovali preventivně. Mě na tom nic divného nepřipadá. Jinak hádám, že elektrárna mimo provoz neznamená, že v ní nikdo není.
Tak určitě po 11. září 2011... Skvělé zpracování kdy se člověk dozvěděl v několika odstavcích pouze to, že letadlo mělo problémy, ale víme co to bylo za let, kolik lidí na palubě atd.
Dat to tim Sandokan Air zaplatit, a ona je ta sranda brzo prejde :(((
Je na čase dat leteckým spoločnostiam ktorím lietadlo patrí preplácať tieto vílety możno potom naučia pilotov ako sa poużíva visielačka
V jednom filmu chtěli vykrást muzeum s ochrankou a alarmem. Tak několikrát vyvolali zdánlivě falešný poplach, až ochranka sama alarm vypnula - no, a mohlo se krást.
Že by stejná příprava?
Vzácná prozíravost: "Zaveden byl v roce 2003 k ochraně vzdušného prostoru před takovými útoky po zkušenostech s teroristickými útoky ve Spojených státech 11. září 2011".