Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Náklaďák se u Čáslavi srazil s osobním vozem, pro zraněné letěly vrtulníky

V pondělí odpoledne se srazilo nákladní auto převážející vojenskou techniku u Čáslavi s osobním vozem. Dvě vážně zraněné ženy záchranáři letecky transportovali do nemocnic v Praze a Hradci Králové. Silnice I/38 byla kvůli nehodě uzavřená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34a77r72t91i48n 80V92a95n63č17u70r95a 7982283719667

Bohužel ta křižovatka je šílená. Napojení je nesmysl sám o sobě. Ze STOPky vjezd do obchvatové silnice s regulérní rychlostí 90 km/h. Mnohdy jsem tam viděl vjet někoho do cesty a auto za muselo prudce brzdit a troubit... Rv

+1/0
6.3.2017 21:33

J30a57n 28Ř60e21z27n52í26č28e49k 3741621663460

Přesně. Ta stopka vytváří nebezpečnější situace než kdyby tam nebyla. Pomohlo by razantnější omezení rychlosti zprava, auta to tam mydlí hodně přes 100 a pak prudce brzdí. I když tahle nehoda byla zleva, tam je zas blbě vidět.

0/0
7.3.2017 5:28

J50i16r28k96a 32D15e35m29e15k 6969621180364

je tam 70 km/h z obou stran, pak se člověk nemůže divit pokud tam jedete 90 km/h

0/0
7.3.2017 20:45

L18u14k35a15s 82V58o91l53t43r 9844740164340

Jak se tak dívám na přiložené video a tu pomuchlanou fordku na něm, nemůžu se ubránit dojmu, že za stav obou hospitalizovaných dam může jen a jen lidská blbost, a to ne nutně jen řidiččina. Když se na ten vrak podívám důkladně, vidím, že moderní konstrukce vozidla zafungovala na jedničku. Předek vozidla je sice na šrot, ale kabina nijak zvlášť neutrpěla. Co je ale vidět na první pohled jsou povystřelované airbagy a to byl možná celý kámen úrazu. To, že řidička utrpěla jen lehká zranění, zatímco spolujezdkyně musely odletět rychlou, dává nápovědu k otázce, kdo byl v té osudné chvíli připoutaný a kdo ne.

Každopádně soucítím s řidičem kamionu. Čeká ho nejspíš pár bezesných nocí, naprosto nezaslouženě.

0/0
6.3.2017 20:10

B55l73a97ž16e40j 39M27o26t30y88č80k30a 8497607935380

ročník 41, ty už jsou chatrnější;-)

0/0
6.3.2017 22:25

L23u63k58a19s 25V18o23l24t68r 9784170534460

Pravda. Ovšem stejný ročník byla i řidička. Každopádně být v její kůži, vynechal bych na nějaký čas Sportku a podobné. Řekl bych totiž, že si vybrala štěstí na pár let dopředu.

0/0
6.3.2017 22:59

T17o31m53á89š 96Ž59i61t30n97ý 6651330891201

Řidiš má výhodu že ví o pár vteřin nebo detetin že je to v pr..čicích a může se připravit... Když nalítne kilem do stromu tak je mu to asi málo platný, ale někdy trochu zpevnit tělo pomůže.

0/0
7.3.2017 11:52

F87r24a53n84t42a 96T97i25m29a30n 7250968181470

"Zatímco řidička vyvázla pouze s lehkým zraněním, pro její dvě spolucestující odstartovaly helikoptéry záchranářů."

Takže zase za nehodu může řidič(ka) a zase ji odnesou ti, kdo nemusí znát jedinou dopravní značku. Za takovéto nehody bych všechny tyto řidiče na oplátku mrzačil úplně stejně jako oni způsobili svou jízdou zranění osobám, které s jejich řízením nemají naprosto nic společného. Proč musí být spolujezdci nechtěně oběti počínání řidičů? Nebo nuvědomují si řidiči, že za celou posádku zodpovídají? Co řeknou u soudu? :-P

0/0
6.3.2017 19:33

F59i83l46i60p 31V73a79l22d67e36r 1398518114424

Jestli to byla nějaká chvilková slabost, tak u kamionů převážejících obrněné transportéry (a podobné zboží) mi přijde autonomní řízení (udržet směr/zpomalit/zastavit) v tu chvíli jako jediná záchrana kolemj(e)doucích.

+1/0
6.3.2017 18:45

O17n24d96ř34e29j 15F29r98a69n83c 4469191558

On ten kamión ani s autonomním řízením taky nezastaví na fleku. Jestli mu paní vjela pod kola, nebyla šance moc věcí změnit.

0/0
6.3.2017 19:27

T31o87m10á37š 92Ž87i22t11n46ý 6601140111251

ono to OTčko není zas o tolik těžší než jiné náklady které se běžně vozí.

BVPčko má někajých 15t.

0/0
7.3.2017 11:54





Najdete na iDNES.cz