Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA přitvrdí vůči ilegálům, deportace bude hrozit i za jízdu na červenou

Milionům ilegálních imigrantů ve Spojených státech zřejmě nastanou krušné časy. Vyhoštění jim bude nově hrozit i za drobnou krádež či dopravní přestupek. Vyplývá to z dokumentů ministerstva vnitřní bezpečnosti, které schválil prezident Donald Trump. Podle Bílého domu ale masové deportace nehrozí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29a92r46o31s38l48a24v 77P82o15l63e85n98s42k50y 5366794589

Tak co je me znamo tak jako ilegala vas vyhosti v tu chvili kdy vam policie zkontroluje doklady a zjisti ze jste v zemi nelegalne. Jestli to je pri jozzde na cervenou ci pri jinem prestuplu je patrne jedno. Jde jen o to na ci naklady , vase nebo jejich. Od toho se pak odviji zda mate zakaz vstupu na deset let nebo navždy. Ale opravte me mateli nekdo presnejsi info.

0/0
22.2.2017 22:20
Foto

J23a28n 78K67u68l56í87s42e82k 8137983458611

Například v Kalifornii policie nelegála při kontrole dokladů nezjistí, neboť stát Kalifornie vydá řidičák každému nelegálovi či turistovi. Třeba i vám, pokud nejste americký občan či rezident. Stačí vyplnit jméno, adresu (samozřejmě americkou, ale klidně si ji můžete i vymyslet, nikdo to nekontroluje), zaplatit a napsat test, který zvládne průměrný makak i bez patřičné genetické výbavy. Jízdu dělat nemusíte, když máte řidičák z jiné země.

Ovšem ale neradím, abyste to zkoušel. Teď je období Trumpa a řádí tu federální imigrační policie ICE a možná stát Kalifornie rychle změní pravidla, neboť hrozí utnutí federálních příspěvků. A k tomu podvodně získaný řidičák je federální trestný čin, takže nakonec by mohla i při náhodném dopravním přestupku hrozit deportace...

+2/0
22.2.2017 22:43

M36i85c39h65a22l 79G16r34e42g75o38r 8986454560612

Až na to že ve státech je jízda na červenou povolena.

0/0
22.2.2017 22:02

M32i93r47a 19L83o60v92e 3194120718154

No moment!:-)

Na světelných křižovatkách můžete odbočovat vpravo, když svítí červená. Vždy musíte dát přednost vozidlu přijíždějícímu zleva. Pravidlo neplatí v New Yorku, kde jízdu na červenou povoluje až cedule Right Turn Permitted on Red. Odbočení vpravo naopak zakazují značky No Turn on Red a Right Turn Signal, kdy je nutné sledovat semafor s šipkou vpravo.

+1/0
22.2.2017 22:37

M14a48r35t49i77n 26K56r29a33l 7293850613437

Nesmysl. Jak píše Míra, jedná se jenom o odbočení doprava při zachování přednosti, což je naprosto logická věc urychlující dopravu.

Na červenou se jezdí v Rusku a na Ukrajině, kde v podstatně červená znamená něco jako "dupni na to". ;-)

0/0
23.2.2017 7:35

H11a47s81s83a29n 42H21a16s34s92a93n72i 4299470510515

http://www.kurzy.cz/kreslene-vtipy/americka-ksiltovka/ ;-D

0/0
22.2.2017 20:37
Foto

J33a23n 34K60u73l54í66s55e26k 8297193748251

Neprofesionalita a hloupost novinářů zvláště těch na iDnes je neuvěřitelná. Anička Barochová se opět vyznamenala a to ona má prý vysokou školu. Panebože, to fakt bych rád viděl, co tam ty chudáky studenty učí.

Tak především, deportatce nebude hrozit za jízdu na červenou, ale především za to, že v zemi dotyčný či dotyčná je nelegálně. Dále, vysokoškolsky vzdělaný novinář by vůbec neměl vypustit z klávesnice pitomosti jako např. tato: "Právníci už také varovali, že zavedení dalších omezení a tvrdší ostrahy hranic vytvoří jen atmosféru strachu a zažene imigranty do ještě větší ilegality." Jací právníci? Není tohle k smíchu? A podobných blbostí je v tomto a dalších článcích nespočítaně.

Dále článek zmiňuje, že deportování nelegálů bude drahé, ale vůbec nezmiňuje, kolik ti nelegálové stojí státní instituce, jako školství, zdravotnictví a na sociálních podporách. Jde o částky v řádů stovek miliard USD!

A vůbec nejlepší na téhle záležitosti je, že se vůbec nejedná o žádnou novou legislativu, ale o příkazy dodržovat už dávno platné a schválené zákony. Aničko Barochová (a také redakce iDnes), vy jste tak neschopná novinářka, že tohle nevíte nebo tuhle vaši stupidní agendu valíte do hlav vašich čtenátů záměrně?

No, mám pocit, že se těžko dočkáme odpovědi a určitě se jedná o záměr.

Rovněž mě ale tyhle články uráží, jelikož co si redakce a Anička o mě a dalších čtenářích myslí? To si fakt myslí, že čtenářstvo je tak stupidní?

+7/−1
22.2.2017 18:48

A69n98d87r91e10a 37N98o41v59á 8974951476215

možná byste si měl přečíst i zahraniční zdroje. Vámi kritizované formulace jsou ve všech.

+2/−2
22.2.2017 19:30
Foto

J74a16n 11K35u74l33í16s98e68k 8227173758551

To iDnes neomlouvá. Za takový blábol by se člověk s VŠ titulem měl stydět...

0/0
22.2.2017 21:14

B31o62h74u53m27i51l 16P46e11t92r45a30s 1163914521372

O jakou socialni podporu nelegalum se jedna o cemz se zminujes?

+1/−1
22.2.2017 20:50
Foto

J75a22n 50K98u48l64í29s50e94k 8137753568561

Např. v Kalifornii igelit dostane víc podpory než občan a to na všechno, děti, bydlení, lékařskou péči, atd. Igeliti vycucávají asi 60 miliard USD z veřejného rozpočtu jenom v Kalifornii.

+1/−1
22.2.2017 21:13

B91o21h45u78m73i33l 86P42e56t88r10a19s 1273394841942

Proc me minusujes otazku? Potom co maji v Kalifornii nemusi dostat v ostatnich statech. O jakou lekarskou peci se vubec jedna? To dostanou v Kalifornii Medicaid?8-o

+1/−1
22.2.2017 21:47
Foto

J43a31n 95K39u85l28í22s68e20k 8367793668711

Ne, nedostanou Medicaid. Ale chodí s rýmou do akutní péče a tam je musí vždy ošetřit. Každý Emergency Room v každé nemocnici v Kalifornii je plný španělsky mluvících latinos

+1/0
22.2.2017 22:10

B77o69h93u24m34i65l 24P70e95t28r59a95s 1473744131322

Pokud vim, tak treba na Floride se s nikym kdo ma pouze rymu, v nemocnici nikdo nebavi. Legal nebo illegal.

0/0
22.2.2017 22:25
Foto

J69a62n 69K85u29l98í72s88e38k 8447333108191

To bych se opravdu hodně divil.

0/0
22.2.2017 22:29

R97o17l60a18n72d62o 73A75r53i12a67s 7888759837340

Ano myslí.. Bohužel

0/0
23.2.2017 4:01

L57u64d82m94i52l16a 50G50r59y66g98a88r 7405592909338

Zakladni problem v Americe s nelegalnimi pristehovalci je ten, ze oni jedini jsou ochotni pracovat za tezkych podminek bez toho, ze budou soudit zamestnavatele. S hromadnym zatykanim, ktere momentalne probiha, a odsunem techto pracovnich sil, nebude mit kdo sbirat produkty na polich, udrzovat travniky a zahrady ani uklizet po rozmazlenych Americanech. Proto Reagan udelil amnestii, ale ostatni presidenti ani kongres v podstate situaci neresili. Obama deportoval nejvice nelegalnich immigrantu, kteri spachali trestny cin, a udelil deportacni vyjimku tem, kteri byli privedeni do USA jako male deti.

+2/0
22.2.2017 17:54

H55a25n62a 44P20a86c43u73l97o59v30á 2116726939116

Zrovna tak chce, jak vyplývá z článku, udělovat deportacni vyjimku tem, kteri byli privedeni do USA jako male deti, i nové nařízení.

0/0
22.2.2017 18:01

J94a51n 17B16a43b90i26č59k68a 9483499613297

Ludmilo nemáte pravdu.soudit mohou. V tom je risiko jejich zaměstnávání

0/0
22.2.2017 18:32
Foto

J41a13n 81K51u96l86í14s53e65k 8967903828661

Vůbec nemáte pravdu. Znám případ ilegála, kdy nešťastnou náhodou utrpěl na stavbě těžký úraz a nejenže bez následků přežil, ale on pak úspěšně soudil firmu o velkou částku, myslím že tam šlo o miliony USD. Ovšem jeho úspěch měl krátké trvání, jelikož jednak ho agent pojišťovny vyfotil při lyžovačce když měl být na invalidním vozíku a jednak ḧo ožralého policie zastavila při dopravním přestupku. Nevím, jestli ho nedeportovali, protože i na superliberální Kalifornii toho v jeho případě bylo hodně...

+2/0
22.2.2017 18:20

B33o74h50u42m56i48l 64P25e91t81r96a67s 1733734861752

Tim chces naznacit, ze vsichni ilegalove jsou podvodnici?

0/0
22.2.2017 18:41
Foto

J22a82n 89K54u39l90í55s61e42k 8967293378141

Petrasi, nic nenaznačuji, pouze jsem ve stručnosti popsal jeden případ.

Ale vždyť oni jsou podvodníci. Nelegální pobyt je totiž podvod. Nebo ne? Co si ty o tom myslíš?

0/0
22.2.2017 18:51

B13o67h49u82m68i49l 83P13e30t82r34a69s 1463444441182

Tak proc si to nenapsal hned a musel se prednostne zminovat o nekom kdo byl opravdu podvodnik? Obdobne tomu mohlo byt i v te Jugosce kdy mohlo dojit k pripadu, ze odtamtud deportovali nejakeho pdvodnika puvodem z Ceskoslovenska. Nedovedu si predstavit, ze by v tehdejsi Jugoslavii nahaneli jinak Cechy k deportaci kdyz sami mohli svobodne cestovat. Jen do Mnichova a zpatky do Belehradu jezdilo tehdy denne nekolik plnych vlaku.

0/0
22.2.2017 20:26
Foto

J77a20n 20K90u69l74í51s60e91k 8207703418531

Petrasi, prosím tě, nelži zas. Čechy v Jugošce nenaháněli, nic takového jsem nepsal. Ale kolikrát je odchytli na hranicích a šoupli na týden či dva do lochu. Pak je zpravidla pustili a poradili, kde překročit hranici. Ale taky je známo pár případů, kdy nešťastníky odlifrovali zpátky k Husákovi. A prosím tě, Petrasi, tu komoušskou propagandu, že si Čechoslováci mohli jezdit vladkem z Bělehradu do Mnichova a zpátky si nech od cesty.

0/0
22.2.2017 21:22

B22o28h43u61m56i51l 98P38e28t88r70a65s 1923874231522

Z toho co jsem napsal, by snad kazdemu mohlo byt jasne, ze v tech vlacich nejezdili Cechoslovaci ale prevazne Jugoslavci. Nenapsal jsem, ze ty vlaky jezdily mezi Prahou a Belehradem.

0/0
22.2.2017 21:53
Foto

J20a94n 82K77u50l31í15s59e62k 8627513758391

Nedáváš pak vůbec smysl. Z tvého příspěvku mám dojem (určitě nejenom já), že se tenkrát tak cestovat mohlo a Čechoslováci mohli využívat vlakového spojení Bělehrad-Mnichov, což samozřejmě nemohli.

Petrasi, okopíruji co jsi napsal: "...ze by v tehdejsi Jugoslavii nahaneli jinak Cechy k deportaci kdyz sami mohli svobodne cestovat. Jen do Mnichova a zpatky do Belehradu jezdilo tehdy denne nekolik plnych vlaku."

Přečti si to ještě jednou po sobě, prosím tě. Děkuji předem...

0/0
22.2.2017 22:18

B21o36h94u71m83i85l 31P77e27t47r16a26s 1283174531272

Z toho textu je snad zretelne, ze mi slo o svobodu cestovani Jugoslavcu. Jestli ti to neni jeste jasne, pomoc ti nemohu.

0/0
22.2.2017 22:43
Foto

J13a56n 31K40u65l19í42s29e19k 8487623648801

Aha, je tady trochu dvojjakosti v tvém vyjadřování. Jo, Jugoši mohli cestovat, ale ne Čechoslováci. To nevíš? Na hranicích Jugoslávie byly hraniční kontroly a Jugoši se dívali kdo má jaký pas. Stačilo kolikrát jenom ukázat, oni poznali na dálku pas německý, americký, či jiný. No a právě proto asi v roce 1980 se v ČSSR začaly vydávat pro cesty do Jugoslávie specielní šedivé pasy a zelené pasy se musely před cestou odevzdat. Občané ČSSR, kteří se zamávali na jugošskou kontrolu šedivým pasem zpravidla vždy se zlou potázali, byli buď zavřeni či v lepším případě vráceni zpět. To jsi, Petrasi, nevěděl? Tak teď to víš...

0/0
22.2.2017 22:25
Foto

J19a80n 21K86u11l32í27s85e79k 8707193948141

...vráceni zpět od hranic a necháni být napospas aby to mohli zkusit jinde znovu, aby zas nedošlo k nedorozumění. To se stalo mě. Pár nešťastníků ale bylo vráceno do ČSSR.

0/0
22.2.2017 22:28
Foto

J14a78n 63K70u96l14í12s13e40k 8317853658961

A ještě si, Petrasi, přečti, na koho a na co jsem odpovídal. Tvé schopnosti interpretace psaného textu radši ani nebudu komentovat...

0/0
22.2.2017 21:23

B90o26h56u18m29i14l 22P95e16t60r14a92s 1103314721552

To, kde jsi se zminoval predtim o Jugoslavii, odtud zahadnym zpusobem zmizelo.

0/0
22.2.2017 20:53
Foto

J92a60n 26K36u86l54í71s32e15k 8467593348591

Nic nezmizelo. Něco bych napsal o tvých mentálních schopnostech, ale zase bych byl redakcí mazán...

0/0
22.2.2017 21:17

B32o24h24u94m84i75l 18P66e74t58r22a88s 1533104841632

Nazyvals me tam komundirou, tak proto te asi smazli. Ted si presel na mentalni schopnosti.

0/0
22.2.2017 21:56
Foto

J48a33n 57K18u51l23í93s98e21k 8357683218201

Nene, komundíru my nesmázli. To když jsem Aničku přirovnal k nacistickému ministru propagandy, to se redakce asi dotklo...

0/0
22.2.2017 22:46

B58o93h54u88m81i90l 64P29e27t90r64a97s 1963794701722

To je mozne, mohlo to byt v tom samem vlaknu.

0/0
22.2.2017 22:57

J36a11n 90B32a97b56i37č17k20a 9643329133877

Za prvé jsou to lidé co přestoupili zákon. Ale podvodníci jsou spíše ti advokáti co s toho chtějí vysekat prachy. Z toho co vysoudí se ponechají polovinu, plus náklady.

0/0
22.2.2017 18:51

B36o72h65u59m71i30l 68P40e96t88r79a67s 1713834351602

V Hondurasu byla a je zoufala situace, tak treba odtamtud hodne lidi do USA prcha.Ty se jim divis? Navic jim tam byl za pomoci CIA a State departamentu ve 2009 svrzen demokraticky zvoleny president co s tim chtel neco udelat. To bylo podle jakeho zakona?

0/0
22.2.2017 20:39

J37i80ř50í 67T97o30m13e69š 5632810513832

Já v podstatě souhlasím s deportací nelegálů po spáchání zločinu na 100% a okamžitě, ale je tady taková drobná zajímavost: do USA vstupují nelegální migranti kupodivu převážně za prací, byť nelegálně, ale pracovat, ženy domácí práce, muži těžké nepříjemné práce. V Evropě je to trochu jinak, že sem někdo prchá za prací, tomu už věří jenom snílkové.

0/0
23.2.2017 9:51

T88o66m78a12s 38S55v60o41b91o76d38a 5497725835557

Ja bych deportoval hlavne ty, co uz dostanou azyl, za jakykoliv prestupek ..

0/0
22.2.2017 16:27

L42a28d47i72s95l98a36v 68F95r34y81d84r65y19š82e17k 9863419128614

Tak deportujte.

0/0
22.2.2017 17:12

T94o59m34a16s 39S91v58o31b87o17d66a 5227645115657

Date mi mandat?

+1/0
22.2.2017 17:21

L95a67d82i25s24l91a41v 95F27r71y46d77r33y14š44e36k 9863779338304

Co je mi záhadné, že ten nejdemokratičtější(???) stát na světě, bez zájmu přehlíží miliony ilegálů.To je součást demokracie, zaměstnávat novodobě "otroky", kteří šizunkují stát na daních?Proč jim neudělí občanství a stanou se z nich občané Spojených států se všemi právy a povinnostmi aby ne jejich deportaci čekat až ten imigrant přejede křižovatku na červenou, nebo v krámu zcizí čokoládu.

0/−4
22.2.2017 16:06

T36o88m54a24s 73S20v28o11b83o69d80a 5297685515107

Co to ma spolecne s demokracii?? :-D

+3/−1
22.2.2017 16:28

J91i71ř48í 69V64e77č87e87r38e15k 4869230940113

Otroky, co okrádají na daních? Dost ujeté Frydryšku, ne? :-)

0/0
22.2.2017 17:55

J39a43n 91B38a21b20i81č92k71a 9953239183717

Nebylo by lepší abyste bojoval za udělováni občanství ilegálním emigrantům v čechách, kde by jste na to mohl mít větší vliv než v USA ?

0/0
22.2.2017 18:36

V25á96c12l93a77v 41V41a95n65ě32k 2103443428961

Faktem je, že už z dob Obamy, který mimochodem deportoval víc nelegálních imigrantů než kdokoliv před ním jsou vydány tisíce příkazů k deportaci z důvodů nekalé činnosti.

Takže jediné co Trump potřebuje si vzít ten seznam a jet podle něj.

Problém tohoto nového příkazu ale je v tom, že přikazuje deportovat nejen lidi co už něco prokázaně udělali, ale take ty u kterých existuje pouze podezření na trestný čin.

Teď se bude moci každý Američan, kdo bude třeba obtěžovat hispánce ohledně čehokoliv což může být sex nebo vydírání stat patriotickým bonzákem a jeho oběť nebude mít žádné páky k tomu se bránit.

To se mi zdá jako návod k hodně problémům.

+1/−6
22.2.2017 15:31

J82o67s11e78f 19Š88v67e90c 6405686194863

Nejezdi do USA, tebe by deportovali ihned jen za to, co píšeš na iDnes ;-D

+4/−1
22.2.2017 15:53
Foto

J57a37n 95K58u40l97í49s79e84k 8927593738541

Dříve stačilo pouze projevit komunistické smýšlení a i turistické vízum bylo odmítnuto. Nejednalo by se o nic nového...

+1/0
22.2.2017 16:17

T38o78m38a97s 59S40v38o51b80o23d62a 5167555265407

Tak driv se tomu vubec nedivim ... driv stacilo neprojevit komunisticke smysleni a delal jste topice bez vzdelani, protoze na skolu vas nevzali ... a kdo se driv mohl dostat do ameriky, tak musel sakra komunisticky smyslet ...

+3/−1
22.2.2017 16:32
Foto

J55a86n 25K46u49l44í82s65e67k 8817293588481

Máte to hodně popletené. Ono se totiž nejezdilo do Ameriky na výlety, ale všelijak se utíkalo přes dráty nebo přes Jugošku přes hory, skrze tunely, atd. V ČSSR po vás stříleli a od Jugošů hrozilo vězení a i vydání do ČSSR k patřičnému potrestání. Buď jste mladý a nevíte nic o nedávné historii své vlasti anebo bývalý či nynější komundíra či vše dohromady.

0/0
22.2.2017 18:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.