Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslanci navrhli zakotvit právo na zbraň. Kvůli bezpečnosti, Bruselu navzdory

Pětatřicet poslanců z ČSSD, ANO, ODS a KSČM navrhuje přidat do ústavního zákona o bezpečnosti České republiky právo nabývat, držet a nosit zbraně. „Národní bezpečnost je věcí každého zodpovědného občana. Stát se aktivně hlásí ke spolupráci s legálními držiteli zbraní. Považuje je za své spojence,“ napsali do zdůvodnění svého návrhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D84a95n48i14e26l 29T16s88c35h44e86r61n83a17y 2645382849372

To meli udelat pred dneskem, ted uz to postrada smyslu, bohuzel

0/0
14.3.2017 14:35

K41a90r84e81l 74V35a29c64h38u67t 9573442149543

Chovanec a jeho lidi se neumí vypořádat ani s "vybržďovači" na silnicích a dálnicích - a včil nám tu chtějí "zavádět Divoký západ"??? 8-o8-o8-o

Vážně mne moc zajímá, zda bude pak možné jezdit po ČR a mít vedle sebe (třeba na sedadle spolujezdce) volně položenou bouchačku... ?!?!?!

0/−1
23.2.2017 10:03

V24o92j21t65ě39c90h 98R50ů60ž67e85k 1517572384872

http://www.gunban.cz/

Pro všechny ty lži, které o tom podporovatelé EUGunbanu šíří.

0/0
19.2.2017 14:09

M18i89r28o97s67l73a21v 42V29o64s87t53r61ý 5407590947772

Pravda, nejsme na " divokém západě ", ale myšlenku mít právo vlastnit zbraň, plně podporuji.

Kdo si chce opatřit nelegálně zbraň, tak si jí opatří. ( není to až tak velký problém ).

Počet trestných činů spáchaných legálně drženou zbraní je mizivý !

Samozřejmě , duševní a zdravotní způsobilost, ale to snad platí již dnes.

+3/0
11.2.2017 20:10

A39l34f51r63e46d 55D50e96l22o58n86g 4964972406520

Nejsme žádní lidojedi kterým nutno odebrát zbraně! Spíše v Evropě nastává "westernová" doba vlivem Merkelové feminizmu povolujícím "křovákům" naprostý demokratický režim! Krajní demokracie ale zneužívají zloději, lumpové a psychopati kterým žádná policie není překážkou!

Jsem názoru že vzdělaný a inteligentní člověk může vlastnit jakoukoliv věc nebo zbraň aniž to někomu uškodí! Odzbrojování je čistě feministická filozofie schopná položit kulturní společnost! Příkladně Brejvik který si stěžuje na nekulturní vězení nebo Merkelová propagující skrytě osídlení Evropy Islamisty!

0/0
11.2.2017 14:09

M19i66c28h16a31l 37J56a28r98o33š 7194350212955

Není nad to dát laciný volební slib, které pak díky "zlé EU" stejně nedokáží splnit. Ale podle zuřivé diskuze soudím, že většina jim to sežrala.

0/−3
11.2.2017 11:33

D97a36n36i55e78l 97T63s59c54h70e44r76n11a54y 2255342449302

nesezrala nebojte

0/0
14.3.2017 14:53

P34a44v44e93l 22J52o73n49á82š 5151515409375

Pokud to pomůže majitelům zbraní proti snahám EK, pak za mě ano.

+2/0
11.2.2017 8:28

L30a39d10i23s31l59a50v 28K42u88d58l22a56c71e53k 8368110139739

Nejak se zacinaji rojit velkohube reci a sliby CSSD. Nektere primo extremisticke revolucni.a protibruselske. Jen maji drobny hacek. Realizovat se nedaji do voleb a CSSD potrebuje vas hlas aby vladla dal.

Po volbach by CSSD udelala co? NIC. Nastal by navrat do starych koleji poslusnosti Bruselu a lhani narodu s papulou od ucha k uchu.

+3/−2
10.2.2017 22:46

A87n87t10o75n61í14n 24S82á81d39l24í57k 7188239433243

A proč se to do voleb nedá stihnout? Přece záleží jen na tom, jak moc se chce!

Zákonodárci, kteří nestihnou zrealizovat potřebný zákon za půl roku, jsou nám dost nepotřební! Zákony mají být vždy upraveny podle právě vzniklé situace a to z co nejmenším prodlením tak, aby byla především ochráněna bezpečnost lidu toho kkterého státu!

0/0
11.2.2017 13:16

R46a10d40e93k 73Š92t12e90n54c84l 2802640809296

Asi nevíte, jak dlouho běžně trvá legislativní proces, jinak byste nemohl napsat to, co jste napsal.

0/0
13.2.2017 7:03

A23l81f12r76e52d 48D29e62l48o19n16g 4764682886270

Podobná situace kdy před volbami ČSSD slibovala církevní antirestituce a po volbách "věřící" předseda vše zablokoval! Žel národ má špatnou paměť!!!

0/0
11.2.2017 14:15

J41a50n 98F22o57r17g35á69č 7194101930853

Tak to je opravdu bezpečné ;-D;-D;-D Rv

0/−3
10.2.2017 21:37

D18a30n75i32e59l 11S61v25o42b54o40d70a 6945932821619

Pokud budu k tomu, abych se mohl cítit bezpečně potřebovat pušku, rozhodně nebudu v bezpečí. Čím vice zbraní, tím vice mrtvých. Tuhle hloupost potřebujeme jak ryba koloběžku.

0/−18
10.2.2017 20:23

M31a86r96t34i23n 73K23o44ž81í52n 1335226861210

A ono to nějak souvisí s větším rozšířením zbraní? Podmínky nabytí ZP, držení a nošení zbraně zůstanou stejné.

+8/0
10.2.2017 20:38

V92o76j57t62ě20c41h 71R86ů56ž74e17k 1727832854192

A další organismus, co si ani nepřečetl ten článek, natož aby o tom něco věděl.

+4/0
10.2.2017 22:11

P37a26v62e33l 72J48o31n12á69š 5711445179415

Hodně hloupé.

0/0
11.2.2017 9:41

A50l16f77r49e37d 30D61e62l22o42n82g 4504882436390

Naprosto hloupý feminizmus! Lidstvo celé věky proživalo tím že měli zbraně! Lumpové si vždy zbraně opatří! Když nechcete nepořizujte si ale nebraňte těm kteří chtějí něco pro svou bezpečnost udělat!

0/0
11.2.2017 14:21

S32a27b50i88n37a 34P53u35r69k87r24t72o70v74á 5878892746340

Pomerne zajimava je ta vsuvka o tom ze se to nadale bude ridit zakonem o zbranich a strelivu. Takze v ustave to pravo sice bude, ale kdyz zakon zakaze i vzduchovky je to celkem jen plane gesto, sice napsane v ustave, ale uplne zbytecne.

0/−4
10.2.2017 19:56

M40a46r49t95i67n 44V63o33j55á25č83e78k 9813827151906

v podstatě máte pravduR^

0/−1
10.2.2017 20:06

G79a51b31r55i78e16l 95H80o18r60t23e57n 9891879333524

Váš názor pramení - jako obvykle - z naprosté neznalosti problematiky.

+6/0
10.2.2017 20:50

L18a26d58i95s89l35a59v 15K35u13d77l38a51c89e16k 8408670789949

Problematiku zbrani v tomto pripade neni nutne znat. Chovanec nechce jit proti Bruselu.On jen potrebuje hlasy volicu vlastnicich zbrojak . Po volbach bude vse pri starem .

+4/−1
10.2.2017 22:51

G45a67b29r55i34e49l 68H87o16r30t15e42n 9671909413704

Měl jsem na mysli nikoliv problematiku zbraní, nýbrž právní.

0/0
11.2.2017 8:57

Z65d34e18n11ě53k 91T25r29u74t37n67o39v27s53k82ý 7893213926860

No počkejte. Možné to, myslím si je. Navíc, pokud je mi známo, změna zákona o zbraních a střelivu se nekoná a tak nebude vypuštěna pasáž, kde se píše, že stát může za určitých podmínek zbraně plošně zabavit, nebo jejich držení omezit..

+1/0
11.2.2017 10:31

L83u87b69o34š 55M30a47r52e84k 1302705206461

Ať se stát postará o to, aby na naše území nepronikali ti, kteří by mohli ohrožovat naše občany.

Pokud je neschopný, pod vedením ČSSD, tak se snaží vložit zbraně do rukou občanů.

A to není dobré.

0/−8
10.2.2017 19:52

J20o28s49e15f 59H76o50n53e51š 7981792950813

Kovbojskou stranu ČSSD volit nebudu

+1/−2
10.2.2017 19:32

K39a70r61e46l 24V31a73c13h56u82t 9943102619803

Tedy ani ANO, KSČM či ODS ... ;-)

0/0
23.2.2017 10:05

T16o49m40á98š 14Z27e30m28a97n 3135778404435

V Lisabonské smlouvě je klauzule, že pokud se něco týká národní bezpečnosti, pak to zůstává v národní kompetenci.

A toho chce Váňa (předseda výboru pro bezpečnost) potažmo Chovanec využít - ústavní zákon je navržen tak, aby držitelé zbaní u nás byly součastí národní bezpečnosti a tedy se jich kktiny z Brusele netýkaly.

A kdo straší divokým západem nemá páru o čem mluví a čerpá "znalosti" z Rodokapsu..

+11/0
10.2.2017 19:15

T51o43m41á87š 89H38u73d90e76č89e48k 3153483459423

Pro ty, kterým se nechce hledat podrobné informace:

- nejde o hromadné ozbrojování obyvatel

- nejde o střílení po zločincích

- nejde rozvolnění našich přísných a dobrých zákonů, které se týkají zbraní a jejich majitelů

- nejde o "najímání" střelců do služeb státu

- možná jde o sbírání voličských hlasů, ale doufám, že to není primární příčina návrhu

- nejde o boj proti nelegálním migrantům

- ale hlavně: jde o omezení diktátu EU, která hodlá občany ČR z nějakých důvodů odzbrojit stůj, co stůj. Ve chvíli, kdy nějaká směrnice EU jde proti ústavě danného státu, ten není povinen ji implementovat do svého právního řádu.

Prosím, uvědomte si, majitel zbraně může právě vám jednou třeba zachránit život/majetek. A to nejen tím, že použije zbraň, ale třeba i proto, že většina střelců je seznámena se základy první pomoci trochu lépe, než průměr.

+9/0
10.2.2017 19:12

S62a45b54i15n96a 95P44u13r21k10r75t78o60v20á 5718582686830

Jen porad nerozumim tomu jak Eu odzbrojuje ty obcany. Ja tedy cetla v tom evropskem omezeni to ze v podstate se nic moc nemeni, jen jsou zakazany kratke zbrane se zasobnikem na vice nez 20 naboju a tak, o odzbrojeni tam nebylo ani slovo.

0/−4
10.2.2017 19:53

M87a31r69t24i93n 15K70o86ž89í39n 1585916931650

Registrace vzduchovek. Mládeži zakážou airsoftky co vypadají jak útočná puška, Jak píšete zkracování zásobníků - u dlouhých zbraní max 10 u krátkých max 20 nábojů, pokud vás chytnou s prázdným zásobníkem do Sa vz.58, budete popotahována za nedovolené ozbrojování atd atd. Pomalé utahování salámovou metodou. Hlavně moc nechápu smysl tohoto omezování.

+5/0
10.2.2017 20:13

M80a87r64t62i58n 71P42e46t17v39a29d 4870239587222

Registrace vzduchovek někoho poškodí? Jestli má zákaz airsoftek nějaký racionální důvod, tak proč ho nerespektovat? A proč by mládež vlastně bez airsoftek neobešla? K čemu kdo potřebuje větší zásobníky než ty navrhované?

Jestli nečekaně vypukne válka s Německem, Rakouskem, Slovenskem nebo Polskem (nikdo jiný se na naše hranice nedostane), dostanou mobilizovaní zbraně s dostatečnými zásobníky od státu a zdarma.

Od migrantů nebezpečí žádných bojových akcí nehrozí - nejsou ozbrojení a nemají politické zázemí ani materiální prostředky. A kdyby i nakrásně v jejich řadách vznikly nějaké útočné snahy (což považuji za hurvínkovskou fantazii), armáda i policie budou mít mnohonásobnou převahu ve všech oblastech.

Nebo si snad někdo představuje, že budeme proti islamizaci bojovat střílením po každém bílém hábitu, který se mihne v dohledu našeho dvorečku?

0/−12
10.2.2017 21:21

V79l14a41d78a 30S59i24m72o48n50i49k 3439203163145

Komu registrace vzduchovek pomůže ? Vzduchovky nebyly nikdy nijak registrované a nemám pocit, že by nějak v minulých letech přispěly ke zvýšení terorismu nebo násilných činů spáchaných vzduchovkou. Větší zásobník potřebuji k tomu, abych nemusel tak často přebíjet. Nájezdníci nechodí po jednom, aby mi pak stačila předovka. Gauner bude mít vždycky tu lepší zbraň, takže nechci být v nevýhodě.

Migranti už teď tvoří ve velkých německých městech skupiny, terorizující obyvatele. Ptejte se, ale i dnes už to bývá i v novinách.

+6/0
10.2.2017 21:56

A54l29e15n19a 96K72e54n18n98e95d50y 5519248391935

Sabinko, ale to znamena ze vsichni vlastnici jmenovanych zbrani budou odzbrojeni, protoze danou zbran budou muset odevzdat jako nelegalni.

0/0
11.2.2017 20:30

A16n90t22o73n19i34n 27N22e72m16e66c 7248263221180

USA nas vzor.

V USA se za jediny rok usmrti vice nez 10.000 lidi, vetsinou legalne drzenou zbrani.

Pocet zranenych a invalidu bude podstatne vyssi.

Ve valce v Iraku prislo o zivot jenom asi 4.000 Americanu, takze jatka v USA probihaji i bez teroristu.

0/−16
10.2.2017 17:51

D37a32l39i12b84o10r 82J13a61n49d34a 1959416812792

zdroj tech statistik? nemas. neb jsi jen fanaticky hnup ;-D

+5/0
10.2.2017 17:55

Z17d98e43n53ě43k 58U31r45b96a79n 5365178416

Antonin Nemec víte jak se získáv ZP u nás a ZP v USA?

+3/0
10.2.2017 18:09

P13e40t57r 38N95o89v68a27k 3210217549937

Kecas.

+1/0
10.2.2017 18:13

T33o86m59á34š 83Z38e84m39a92n 3975668804715

cca 31% obyvatel USA žije ve státech a okresech s přísnějšími zbrojními zákony než mají Češi..

0/−1
10.2.2017 19:18

A77n59t16o86n42í32n 57S91á50d10l31í90k 7958989503233

Pane Němec, pokud se někdo usmrtí legálně drženou zbraní, tak je to jeho právo. Stejně tak se může usmrtit jakoukoliv zbraní! Proti útočníkovi jiná

než střelná zbraň nebude asi dost účinná a podobných "vrhačú" nožů jako

ve filmu 7 statečných, zde zajisté nemáme! Jsem rozhodně pro legální

držení a nošení krátkých střelných zbraní, v mezích stávajících zákonů!

0/0
11.2.2017 13:36

L61u94d87ě88k 59P20r70o70v20a22z51n51í76k 8473151722765

Zbraně nemám. Právo na držení zbraně v ústavě beru (byť si tu zbraň stejně nepořídím).

Brusel je schopnej všem legálům "zkrátit" zásobníky, military nadšeným mlaďasům zrušit airsoftové repliky, všem ostatním zatrhnout i blbý vzduchovky a to vše kvůli hrozbě terorismu? Copak teroristi budou při případném útoku dodržovat pravidla a všichni útočníci budou mít legální zbraně, zbroják a lékařskou prohlídku;-D?

Sakra proberte se už!

+14/0
10.2.2017 17:19

T65o28m39á61š 40Z78e87m95a11n 3815868384425

Snahy EU o zákaz zbraní sahají daleko před nějaké teroristické útoky.

+6/0
10.2.2017 17:55

J86i38n43d26ř41i12c77h 91T22ů66m88a 1444752307808

Je to jen gesto, ale kde by Chovanec našel na ulici třistatisíc voličů (držitelů zbraní)?

+1/−10
10.2.2017 16:44
Foto

V16á25c12l93a57v 24C40h80u20c60h30m26a 6985911578386

Návrh ve své většině podávají bolševici a mně fascinuje ta víra lidí, že to tentokrát fakt myslí dobře. Skoro bych si i vsadil na to, že si jen připravují půdu proto, aby registrované držitele zbraní využili, až se lidi nasejří a půjde do tuhého a že půjde, o tom vůbec nepochybuji. Všichni, co prosazují tenhle návrh jsou zároveň pro další směřování k socialistickému dobru pod vlajkou EU.

0/−10
10.2.2017 16:32

J83a42k77u34b 22J17e59m16e13l93k83a 7529604508276

Právě bolševici jsou pro omezení zbraní.

+2/0
10.2.2017 18:19
Foto

V63á58c17l88a84v 78C91h79u28c56h57m32a 6645201848786

S tím souhlasím a proto tomuhle předvolebnímu gestu Chovance nevěřím.

+1/0
10.2.2017 18:41

V98l64a38d14i12m97í94r 67N97o64v95á89k 3622394876291

Byl bych pro,i když na druhou stranu to diskriminuje ty, co zbraň nosit nechtějí.

Uchazeč o zbraň může tisíckrát absolvovat nějaké zkoušky, ale do hlavy mu nevidíte, taj jako byl ten případ v UH.Brodě.

Jo, když tihle lidičky by chtěli bránit (nebo se boji) naši zem před imigranty, ať jdou hlídat hranice, a pokud by ji "náhodou" použili, nechť tedy ať nejsou popotahováni.

0/−11
10.2.2017 16:29

D69a43l65i67b91o12r 71J58a90n61d59a 1779646842942

jak to diskriminuje ty co zbran nosit nechteji? nejak je to nuti tu zbran nosit?

Uhersky Brod byl pruser, ale na toho vysinutyho obcana bylo nekolikrat upozornovano a zrejme mel byt prezkouman jeho dusevni stav, coz se nestalo

tyhlety lidicky si neporizuji zbran aby zabranili invazi cehokoliv ze zahranici, porizuji si ji proto aby ochranili sebe pred osobnim utokem at uz imigranta nebo tuzemce.

+6/0
10.2.2017 17:54

V94l28a25d84i87m32í46r 25N65o62v49á90k 3292824126271

"„Národní bezpečnost je věcí každého zodpovědného občana. Stát se aktivně hlásí ke spolupráci s legálními držiteli zbraní." To je jen výtah z článku, ostatně zkuste si ho přečíst znovu. Těch "Uh.Brodů" bude v budoucnosti více, neb určitá nespokojenost stoupe, stačí když někoho vyhodí ze zaměstnání. Pokud policii na něco (někoho) upozorníte, tak jste podle dnešních měřítek udavač a policajti nic nezmůžou, pokud ten člověk neudělá průser, tak jako to bylo v Uh.Brodě.

Jinak, zbraň nosit nechci a pokud ten, kdo ji legálně vlastní, vždy ji může zneužít, např. v návalu nepříčetnosti, stačí třeba někomu říct, že je hovado.

+1/−2
10.2.2017 18:07

L67u37k62a31s 54M26a86d96l91e 4780226497488

Takze, podle vas,nikdo by nemel mit pravo vlastnit zbran????

0/0
11.2.2017 18:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.